Moderátor: Moderátori
i15 napísal:Čo sa týka očakávaných intenzít - nikto asi nečakal, že na R1 NR západ-NR juh bude po otvorení 20000 vozidiel. Tento úsek R1 určite nebude kapacitne vyhovovať do konca trvania koncesie. Treba sa z toho poučiť a D4 radšej naddimenzovať. Nechápem aký má zmysel riešiť úsek cez Dunaj len s rezervou na 6 pruhov, veď podstatná časť bude vedená na moste a tam sa nedá nechať v strede diera na budúce rozšírenie
Krampus napísal:stavat sirsie a sirsie cesty samozrejme nie je dlhodobym riesenim a to zistili uz aj v USA mna by zaujimalo kolko stanic a kilometrov metra by sa za tu sumu dokazalo v BA postavit...
Vlados napísal:D4 neprinesie Bratislave ziadne zlepsenie, zapchy zostanu iba viac ludi bude moct presadnut do aut a upchaju aj zostavajuce prijazdy.
Vlados napísal:to že privedie do BA viacej áut a zhorší už tak žalostnú situáciu v statickej doprave je čisté mínus, ktoré žiadny plus nedokáže pozitívne ovplyvniť
Vlados napísal:to že privedie do BA viacej áut a zhorší už tak žalostnú situáciu v statickej doprave je čisté mínus, ktoré žiadny plus nedokáže pozitívne ovplyvniť
Vlados napísal:zvýši kapacitu preťaženého mosta
tranzit je zanedbateľný, jedine čo sa stane, že sa ten tranzit pri BA zvýši... Aké investície išli do BA za posledných 20 rokov??? BA nemá dôvod motivovať ľudí k využívaniu MHD, nakoľko každý ďalší cestujúci znamená väčšiu stratu a tým pádom vyššiu dotáciu mesta. Prínosom by bola žel. trať, ako sa plánovala a keby bola bezplatná
Vlados napísal: od PK bude nárast tiež nakoľko už sa nebude musieť stávať na vajnorskom kruháči...
Vlados napísal: prekreslením D1 v BA sa rýchlejšie dostávajú autá k Prístavnému mostu čím sa zhoršila situácia s výjazdom na neho
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.