D4 Stupava - SK/AT hranica

Štátna hranica AT/SR, Bratislava (Jarovce) – križovatka s D2 – Ivanka pri Dunaji - sever – Devínska Nová Ves, štátna hranica SR/AT

Moderátor: Moderátori

D4 Stupava - SK/AT hranica

Odoslaťod aquila » 11. Júl 2007 13:42

do galerie som pridal nejake ortofotomapu hranicneho useku a nacrt trasy od hranic po cca marianku

album_page.php?pic_id=2638

album_page.php?pic_id=2639

nejake dalsie podklady su aj tu

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... nica-sr-rr
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 434
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 13. Júl 2007 10:34

To su dobre navrhy, ktory variant je najpavdepodobnejsi alebo kedy sa rozhodne ktory sa bude stavat?

a este poziadam o pripisanie do zoznamu :wink: diky
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Branco » 13. Júl 2007 20:37

Zaujala ma hustota mimoúrovňových križovatiek - Stupava-juh /Záhorksá Bystrica, Mariánka/, Devínska Nová Ves /Volkswagen/ a D4-D2 severná MÚK. Most cez Moravu bude blízko železničného mosta.

Bolo by fajn pri výstavbe úseku Stupava juh to dotiahnuť až po MÚK pri DNV.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod bodrik » 13. Júl 2007 22:38

Ja by som presadzoval ten cerveny variant. Z juznej strany je pekny vyhlad na most, aj na zeleznicnu estakadu (nasyp) pred nim, skoda by bolo pokazit to betonom.. :)
Aj ked pravda je, ze napr. zlty variant ma podla mna lepsie prepojenie s I/2 (ak je to teda I/2) ..myslim tu prvu MUK v smere od A.
Obrázok používateľa
bodrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 692
Obrázky: 1
Založený: 12. Aug 2005 00:30

Odoslaťod aquila » 16. Júl 2007 18:54

inak 4k krizovatiek je ozaj vela .. minimalne ta posledna co je aj predmetom vyssie uvedenej ortofotomapy nema vobec vyznam, kedze krizuje v principe uz "polnu" cestu... a kusok dalej je krizovatka s II/505 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 434
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 16. Júl 2007 18:58

Na tom sa potichu zhodli poslanci v Blave..."doprajme si, nech sa nám lepšie jazdí, veď to nie za naše peniaze"... :P
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod aquila » 16. Júl 2007 19:21

ti si mozu dopriat co chcu .. oni o tom moc nerozhoduju.. vid nepostavena MUK saratovska / privadzac D2 lamac/DNV, a zatrolejovanie mlynskej doliny ... veci co boli povodne sucastou uz schvaleneho projektu
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 434
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Lermik » 02. Jan 2008 22:33

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3550 - MÚK Jarovce, letecký snímek :)
Lermik
diskutujúci
 
Príspevky: 172
Obrázky: 2
Založený: 23. Sep 2005 18:50
Bydlisko: Praha

Odoslaťod Lionheart » 30. Dec 2008 13:13

Verejná súťaž.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národná diaľničná spoločnosť, a. s.

ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1.
Opis
II.1.1.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Štúdia realizovateľnosti a účelnosti pre ťah D4 Bratislava Jarovce - Ivanka sever - Stupava juh - št. hr. SR/RR
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb

II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 6 000 000 SKK
II.2.2.
Opcie
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Ukončenie: 30. 6. 2009
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod Ike » 25. Aug 2010 12:28

Pridávam svoj návrh zvislého dopravného značenia na križovatke Stupava - juh po finalizácii celej D4, D1 a R7. V návrhu som sa nedržal vyhlášky 9/2009 a jedná sa v podstate o experiment a úpravu značenia tak, aby bolo jednoznačné, čitateľné a generalizované v internacionálnom kontexte.
stupava_ja.pdf
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Ike
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 366
Obrázky: 20
Založený: 15. Mar 2006 22:01
Bydlisko: Bratislava

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod slafko1 » 25. Aug 2010 18:00

Pekne , prehladne , zrozumitelne :wink:
Obrázok používateľa
slafko1
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 254
Obrázky: 241
Založený: 06. Feb 2010 19:22

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod Tomas PO » 30. Aug 2010 13:21

A pri tomto sa utvrdzujem, ze D4 by mala byt znacena ako D0. Slovu 'ringroad' nebude rozumiet ani madar, ani rakusak a dokonca ani slovak.. D4 posobi ako ina cesta, resp. ako cesta, ktora niekam vedie, kiezto D0 znaci obchvat. Malo by to za efekt aj tebou spominanu internacionalizaciu.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 767
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod rl » 31. Aug 2010 15:25

slafko1 napísal:Pekne , prehladne , zrozumitelne :wink:

na môj vkus príliš veľa údajov. Evokuje to vo mne talianske DZ.
Historické i súčasné fotografie z Košíc
http://fotokosice.eu
rl
diskutujúci
 
Príspevky: 70
Obrázky: 20
Založený: 29. Máj 2007 17:28

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod Ike » 02. Sep 2010 13:25

Tomas PO napísal:A pri tomto sa utvrdzujem, ze D4 by mala byt znacena ako D0. Slovu 'ringroad' nebude rozumiet ani madar, ani rakusak a dokonca ani slovak.. D4 posobi ako ina cesta, resp. ako cesta, ktora niekam vedie, kiezto D0 znaci obchvat. Malo by to za efekt aj tebou spominanu internacionalizaciu.


PRESNE nad tymto som rozmýšľal, keď som to robil... Analogicky s maďarským M0. Možno by stačilo to označil iba nulkou.
Ringroad majú zaužívané v Grécku, tu bola čerpaná inšpirácia
Ike
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 366
Obrázky: 20
Založený: 15. Mar 2006 22:01
Bydlisko: Bratislava

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod Ike » 02. Sep 2010 20:52

Inak je tu okrem mňa niekto, kto si myslí, že tunel Malé Karpaty je megalománia? Vítam ten variant, ale za cenu 10km tunela sa dá predsa postaviť aj nejaká rozumnejšia diaľničná stavba na Slovensku. Nebolo by lacnejšie predĺžiť R1 od Trnavy cez Senicu po Kúty a následne križovať s D2? Zatiaľ?
Ike
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 366
Obrázky: 20
Založený: 15. Mar 2006 22:01
Bydlisko: Bratislava

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod Andrej » 02. Sep 2010 22:12

Ja si to nemyslim. V Europe je vela miest podobnej velkosti, ktore maju cca 10 km dialnicny tunel na dialnicnom obchvate. Dalej, Male Karpaty maju dobre podmienky na razenie, z coho vyplyva nizsia cena, je dost mozne, ze 10 km tunela MK bude stat menej ako 7,4 km tunela Visnove. Navyse bude velmi vyuzivany.
Treba stavat useky, ktore su potrebne a nie ktore su lacne.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 604
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod dragon » 02. Sep 2010 22:23

No ved prave to ze "bude velmi vyuzivany" nie je tak iste...
dragon
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 369
Založený: 29. Jan 2007 13:49

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod Andrej » 02. Sep 2010 22:40

Ano, keby sa postavil samotny usek s tunelom, vyuzivany by prilis nebol. Lenze treba si uvedomit zopar faktov:

- Priprava a vystavba tunela potrvaju este minimalne 10 rokov. Vtedy uz bude uplne ina premavka ako dnes. Staci si uvedomit rozdiel medzi r. 2000 a 2010. Uz sucasny obchvat je pretazeny
- bude hotovy aj zvysok D4, ktory nan privedie velku cast tranzitu ale aj miestnej dopravy
- po dobudovani S8 do Viedne to bude obrovska skratka smerom z celej SR (podotykam, ze na A6 v Rakusku rastu intenzity velmi rychlo)
- takisto bude hojne vyuzivany aj dopravou medzi mestskymi castami

Aj o Sitine sa predpokladalo, ze tam bude cca 20 000 voz./den a realita je vyse dvojnasobok. Este aby sme neboli prekvapeni, ze aj tato cast D4 bude v buducnosti samofinancovatelna.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 604
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod ELZ » 03. Sep 2010 00:26

Andrej napísal:- takisto bude hojne vyuzivany aj dopravou medzi mestskymi castami


No ... v dlhodobejsom dopravnom vyhlade by mal ist cez MK este minimalne 1 tunel mestskeho/lokalneho vyznamu - zhruba v osi Galvaniho - Bojnicka - Pekna cesta - Lamac. Tento tunel by som skor videl na dopravu medzi mestskymi castami.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod aquila » 03. Sep 2010 08:20

tunel po karpatami az taky problem neni .. myslim, ze bude nadmieru stacit aj dost pomoze mestu, ked urobia aspon severnu tangentu .. ale to sme OT
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 434
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod LubosG » 03. Sep 2010 23:22

Andrej napísal:Ja si to nemyslim. V Europe je vela miest podobnej velkosti, ktore maju cca 10 km dialnicny tunel na dialnicnom obchvate. Dalej, Male Karpaty maju dobre podmienky na razenie, z coho vyplyva nizsia cena, je dost mozne, ze 10 km tunela MK bude stat menej ako 7,4 km tunela Visnove. Navyse bude velmi vyuzivany.
Treba stavat useky, ktore su potrebne a nie ktore su lacne.


Praha je takým príkladom, kde dokončujú južný okruh ak sa nemýlim, aby tranzit od Brna smer Plzeň a možno aj smer Ruzyňe a západ CZ nechodil cez mesto a tiež sú tam 2 tunely a rovnako najväčší most v CR. V podstate chcem povedať že Bratislava určite potrebuje svoj "ringroad", teda nejaký ten kompletný obchvat a to už možno ani nie tak v ďalekej budúcnosti, do tých 10 rokov by sa to malo postaviť. BA je predsa hlavné a najväčšie mesto krajiny, leží navyše v blízkosti hneď troch štátov (no CZ je predsa len troška ďalej).
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod pristy27 » 18. Feb 2011 18:27

Dnes som po dlhsej dobe isiel po D2 a vsimol som si ze krizovatka D2 - D4 nie je budovana ako plne symetricka, chyba zjazd z D4 od Stupavy smerom na Kuty a taktiez zjazd od Bratislavy z D2 smerom na VW. Uznavam, ze kym D4 nie je dobudovana na oba smery nie je tato cast krizovatky potrebna, ale zase ked uz sa to budujue v oboch profiloch tak uz sa mohlo budovat aj toto. To sa budu potom stroje vracat a znova budu obmedzenia ako na D2 a D4?
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 549
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod tr3mp » 28. Apr 2011 09:19

Prezentácia a konzultácia tunelového variantu diaľnice D4, úsek Jarovce – Ivanka sever

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava v súlade s § 63 zákona NR SR č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie si Vás dovoľuje pozvať v spolupráci s navrhovateľom Národnou diaľničnou spoločnosťou a.s., Mlynské nivy 45, Bratislava na „Prezentáciu a konzultáciu tunelového variantu diaľnice D4, úsek Jarovce – Ivanka sever“, ktoré sa uskutoční dňa 9.5.2011 (pondelok) od 16.00 hod. v budove Magistrátu hl. m. SR Bratislavy, Primaciálne nám. č.1, v miestnosti č.107 (na prvom poschodí Primaciálneho paláca).

http://www.bratislava.sk/vismo/dokument ... 6&p1=51337

Viete niekto, o čo ide?
tr3mp
diskutujúci
 
Príspevky: 156
Obrázky: 4
Založený: 08. Feb 2005 18:27

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod mel » 28. Apr 2011 09:41

tr3mp ... no najskor o preklep ide podla mna ...
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: D4 SK/AT hranica - D2

Odoslaťod aquila » 28. Apr 2011 10:24

tak aj na tomto useku su planovane tunely ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 434
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Ďalšia

Naspäť na D4

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.