R1 Všeobecne

Trnava – Nitra – Žarnovica – Žiar nad Hronom – Zvolen – Banská Bystrica – Ružomberok (križovatka s D1)

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Koksolam » 27. Sep 2006 11:01

devil napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5046

Dostavba celej rýchlostnej cesty R1 z Trnavy do Zvolena a Banskej Bystrice predstavuje podľa odborníkov najodvážnejší cieľ vo vládnom programe . Treba na to za štyri roky nájsť 24,4 miliardy korún, čiže 6 miliárd ročne. "Okrem dokončovaného desaťkilometrového úseku medzi Rudnom nad Hronom a Žarnovicou musíme postaviť ešte štyri nové úseky v dĺžke 61,5 kilometra," spresnil Marcel Jánošík, hovorca NDS.

Tak podme pocitat

R1 Žarnovica - Šášovské Podhradie, I. etapa 10 km 64 mil Eur
R1 Žarnovica - Šášovské Podhradie, II. etapa 8 km 72 mil Eur
R1 Beladice - Tekovské Nemce 16 km 69 mil Eur
R1 Selenec - Beladice 13.5 km 131 mil Eur
R1 Nitra Západ - Selenec (obchvat NR) 13 km 132 mil Eur.

Cca. 18 mld. Sk, cize 4,5 mld/rok .

Bez obchvatu NR s privadzacom Selenec cca 13,5 mld Sk, cize 3,4 mld/rok.

http://www.telecom.gov.sk/pk/061484/priloha_4.htm


Pekne, ja len dufam ze sa nezabudne ani na obchvat s privadzacom
Obrázok používateľa
Koksolam
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 821
Obrázky: 2
Založený: 05. Dec 2005 01:43

Odoslaťod B; » 27. Sep 2006 11:09

devil napísal:R1 Beladice - Tekovské Nemce 16 km 69 mil Eur
R1 Selenec - Beladice 13.5 km 131 mil Eur
R1 Nitra Západ - Selenec (obchvat NR) 13 km 132 mil Eur.


Preco je na kratsom useku cena takmer az dvojnasobna?
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 10:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod Nevedko » 27. Sep 2006 11:50

B; napísal:
devil napísal:R1 Beladice - Tekovské Nemce 16 km 69 mil Eur
R1 Selenec - Beladice 13.5 km 131 mil Eur
R1 Nitra Západ - Selenec (obchvat NR) 13 km 132 mil Eur.


Preco je na kratsom useku cena takmer az dvojnasobna?


Podla mna to suvisi so stavebnou narocnostou jednotlivych usekov. Na obchvate Nitry budu nejake mimourovnove krizovatky a mosty, kym na useku Beladice - Tekovske Nemce budu nanajvys nejake pripajacie pruhy a vyjazdy.
Obrázok používateľa
Nevedko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 454
Obrázky: 3
Založený: 21. Jún 2005 08:44

Odoslaťod Andrej » 27. Sep 2006 11:55

B; napísal:
devil napísal:R1 Beladice - Tekovské Nemce 16 km 69 mil Eur
R1 Selenec - Beladice 13.5 km 131 mil Eur
R1 Nitra Západ - Selenec (obchvat NR) 13 km 132 mil Eur.


Preco je na kratsom useku cena takmer az dvojnasobna?


Na useku Beladice-Tekovske Nemce nebude ani zdaleka taky velky pocet mostov a zarezov ako na useku Selenec-Beladice. Budu tu aj velke presuny zeminy. Obchvat Nitry bude mat zase viac MUK. Preto ten rozdiel cien
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 27. Sep 2006 19:38

Rozdiel medzi devilom a oficiálnym zdrojom je suma cez 6 mld. SKK, ak to správne vidím, tak mi niekto vysvetlite, ako je to možné :?:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod fh » 28. Sep 2006 10:57

Diskusia na tému "Diaľnica Nitra-Zvolen - Banská Bystrica" sa začala tu:

http://tema.pravda.sk/Tema/dialnica-nit ... ca-29.aspx
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=28245#28245
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Dialniciar » 04. Okt 2006 22:42

Tak MDPT sa bude venovať RC od TT v smere na ČR, tak možno niekedy za 20 rokov bude R1 v trase: ČR-Holíč-Senica-Trnava-Nitra-Zvolen-BB-Ružomberok. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mapman » 06. Okt 2006 11:12

Tak čo si budeme hovoriť, ak sa to za tých 20 rokov postaví, tak to bude najlepšia spojnica z Brna na na celé južné SK okrem BA, tzn TT, NR ale aj ZV a ostatné... V ČR žiadna RC smerom na Trenčín nebude...

Ale na druhú stranu, mohol by tu byť problém s priechodom cez CHKO Malé Karpaty, aj keď toto je jej najužšie miesto a to je dobrý argument ;)
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod aquila » 06. Okt 2006 12:35

heh, na tejto trase bude uspech ak sa poriesia obchvaty holica, senice, jablonice, trstina, bolerazu, selpic a ako tresnicka na dortu bude ked urobia cestny tunel pod bielou horou :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Bager3 » 06. Okt 2006 15:43

Preco je tento usek vlastne tak zatracovany a povazovany za nepotrebny? intenzita je tam slusna nie? myslim medzi Kutami a TT.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod Dialniciar » 06. Okt 2006 15:59

aquila napísal:heh, na tejto trase bude uspech ak sa poriesia obchvaty holica, senice, jablonice, trstina, bolerazu, selpic a ako tresnicka na dortu bude ked urobia cestny tunel pod bielou horou :)


Obchvaty riešené na parameter RC, to je plán pri obchvate Jablonice a Boleráza. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 06. Okt 2006 16:01

Bager3 napísal:Preco je tento usek vlastne tak zatracovany a povazovany za nepotrebny? intenzita je tam slusna nie? myslim medzi Kutami a TT.


Nie medzi Kútami a Trnavou, ale medzi Holíčom a Trnavou, ten, čo chce ísť po diaľnici, ten ide nie cez Kúty po ceste II. triedy, ale po D2.

Intenzity sú na ceste I/51 od 11 do 21 tis. áut za 24h. Mesto SE je 15 tis., hranica pre potrebnosť obchvatu, mesto TT už presiahlo 20 tis. áut, obchvat sa stavia.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod aquila » 06. Okt 2006 16:19

Dy napísal:
aquila napísal:heh, na tejto trase bude uspech ak sa poriesia obchvaty holica, senice, jablonice, trstina, bolerazu, selpic a ako tresnicka na dortu bude ked urobia cestny tunel pod bielou horou :)


Obchvaty riešené na parameter RC, to je plán pri obchvate Jablonice a Boleráza. :idea:


ono viacero usekov medzi holicom a trnavou je docela sirokych az to vyzera na polprofil RC. trebars senica - jablonica.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Článok

Odoslaťod mapman » 23. Okt 2006 17:02

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5352

Zaujímavý tento článok, najmä ta posledná veta ma fasinovala svojou odbornosťou ;)

B. SKYVOVÁ:

"Rýchlostná komunikácia Bratislava ‑ Banská Bystrica bez úseku Žarnovica ‑ Šašovské Podhradie by mala byť hotová do roku 2010 a bude stáť okolo 10 miliárd korún. Známu cestu smrti, za ktorú hladovkou bojovala aj primátorka Zlatých Moraviec, začnú stavať v roku 2009."


Začnú stavať cestu smrti... A to spojenie RK BA-BB ... No, vieme, ako to myslí ale ten sposob ;)

Inak to je odpoveď pre mnohých čo sa trápia vo frontách v Nitre, na obchvat s bude tlačiť viac ako na nadväzné úseky...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Re: Článok

Odoslaťod ELZ » 23. Okt 2006 17:43

mapman napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5352

Zaujímavý tento článok, najmä ta posledná veta ma fasinovala svojou odbornosťou ;)

B. SKYVOVÁ:

"Rýchlostná komunikácia Bratislava ‑ Banská Bystrica bez úseku Žarnovica ‑ Šašovské Podhradie by mala byť hotová do roku 2010 a bude stáť okolo 10 miliárd korún. Známu cestu smrti, za ktorú hladovkou bojovala aj primátorka Zlatých Moraviec, začnú stavať v roku 2009."


Začnú stavať cestu smrti... A to spojenie RK BA-BB ... No, vieme, ako to myslí ale ten sposob ;)

Inak to je odpoveď pre mnohých čo sa trápia vo frontách v Nitre, na obchvat s bude tlačiť viac ako na nadväzné úseky...


Ja som to pochopil inak ... do 2010 chcu aj nadvazne useky, inak by nesplnili PV. Cize zvysne useky by sa mali robit paralelne (obchvat chcu odovzdat najneskor 2010). Len tak mimochodom - stavim sa, ze ked sa dokonci juzny obchvat, bude chciet Nitra aj severny, samozrejme za statne peniaze. Nejaky dovod sa uz najde :D
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

?

Odoslaťod mikeBoss » 27. Okt 2006 21:59

ELZ: nebud trapny... pozri si kolko aut preslo cez hlavnu krizovatku pri malom Tescu- okolo 45 tisic za 24 hodin- nehovor mi ze to je v poriadku. Prial by som ti aby si tadial musel chodit kazdy den! Neviem naco spravili z casti severny obchvat ked to nedokoncili...tym straca zmysel. A pri Severnom obchvate by museli zburat par domov takze to neni moc realne si myslim.

V kazdom pripade sa tesim na Juzny obchvat lebo Nitre velmi pomoze. Nie je prijemne sa pozerat ako sa centrom mesta blizko pesej rutia cisterny a kamiony smerom na juh a nicia cesty :(
mikeBoss
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 556
Obrázky: 33
Založený: 27. Jún 2005 21:33
Bydlisko: okolie Žiliny

Re: ?

Odoslaťod ELZ » 27. Okt 2006 23:40

mikeBoss napísal:ELZ: nebud trapny... pozri si kolko aut preslo cez hlavnu krizovatku pri malom Tescu- okolo 45 tisic za 24 hodin- nehovor mi ze to je v poriadku. Prial by som ti aby si tadial musel chodit kazdy den! Neviem naco spravili z casti severny obchvat ked to nedokoncili...tym straca zmysel. A pri Severnom obchvate by museli zburat par domov takze to neni moc realne si myslim.

V kazdom pripade sa tesim na Juzny obchvat lebo Nitre velmi pomoze. Nie je prijemne sa pozerat ako sa centrom mesta blizko pesej rutia cisterny a kamiony smerom na juh a nicia cesty :(


Asi si to nepochopil ... vsak nech sa kludne postavi najprv ten juzny obchvat ... ale potom urcite bude niekto chciet dokoncit aj ten severny :-) Len tak mimochodom ... isty cas som tade denne chodil :-) Inak aj v Bratislave ak sa bude stavat severna tangenta, tak padna za vlast zopar domov ... ludia co tam byvaju su nespokojni (aby som jedneho citoval, cesta mi pojde cez obyvacku). Ale to neznamena, ze sa to kvoli tomu nebude robit. Podobne to vidim so severnym obchvatom Nitry. (juzny obchvat napr. neporiesi tranzitnu dopravu v smere Topolcany - Nove Zamky)
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Severny obchvat kontra juzny.

Odoslaťod KC » 28. Okt 2006 18:19

ELZ, v tomto s Tebou nesuhlasim. Juzny obchvat riesi smer Topolcany - Nove Zamky rovnocenne so severnym. V pripade severneho by to bola od Topolcian zachadzka na vychod a potom sa treba vracat juznym obchvatom poza Agrokomplex dolu na juh. V pripade dostavania juzneho obchvatu je tento smer rieseny existujucou castou severneho obchvatu ku Lehote, kde sa juznym obchvatom dostaneme na Nove Zamky. Nevhodny je juzny obchvat akurat pre smer Topolcany - Zlate Moravce, tam ale nevidim dovod preco ist cez Nitru, to sa da prejst cez Skycov.
KC
diskutujúci
 
Príspevky: 56
Založený: 08. Nov 2005 10:51
Bydlisko: Nitra

Re: Severny obchvat kontra juzny.

Odoslaťod ELZ » 28. Okt 2006 22:12

KC napísal:ELZ, v tomto s Tebou nesuhlasim. Juzny obchvat riesi smer Topolcany - Nove Zamky rovnocenne so severnym. V pripade severneho by to bola od Topolcian zachadzka na vychod a potom sa treba vracat juznym obchvatom poza Agrokomplex dolu na juh. V pripade dostavania juzneho obchvatu je tento smer rieseny existujucou castou severneho obchvatu ku Lehote, kde sa juznym obchvatom dostaneme na Nove Zamky. Nevhodny je juzny obchvat akurat pre smer Topolcany - Zlate Moravce, tam ale nevidim dovod preco ist cez Nitru, to sa da prejst cez Skycov.


Uvidime co bude po jeho otvoreni ... ale smerom na Selenec je to podla mna kratsie a nie je to do kopca - navyse doprave v NR sa po dobudovani juzneho obchvatu dost odlahci, takze ten smer by nemal byt az taky frekventovany a pojde sa tade.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod B; » 30. Okt 2006 14:26

Momentalne je R1 v stave, ze nie je rozostavany ziaden usek ( OK, su asi nejake dokoncovacie prace).
To asi nie je velmi zdravy stav??, vsetka technika sa medzicasom presunie inam?

Pride zima - stavebny utlm, na jar sa dufam zacne stavat dalsi usek.
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 10:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Re: Severny obchvat kontra juzny.

Odoslaťod Čumil » 30. Okt 2006 14:42

KC napísal:Juzny obchvat riesi smer Topolcany - Nove Zamky rovnocenne so severnym.


Toto som si myslel aj ja, ale po zhliadnuti mapy
http://www.ndsas.sk/photos/mapkymaler/r1/02_Nitra_Selenec_sm.jpg si to uz nemyslim. Samozrejme, ak tam dorobia nejake "skratky", ktore na mape zakreslene nie su, moze to byt ine.


http://www.ndsas.sk/photos/mapkyvelker/r1/02_Nitra_Selenec.jpg
Preklep and link update by B;
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Odoslaťod Čavo » 30. Okt 2006 14:53

B; napísal:Momentalne je R1 v stave, ze nie je rozostavany ziaden usek ( OK, su asi nejake dokoncovacie prace).
To asi nie je velmi zdravy stav??, vsetka technika sa medzicasom presunie inam?

Pride zima - stavebny utlm, na jar sa dufam zacne stavat dalsi usek.

Na R1 chýbajú, pokiaľ viem, už len štyri úseky. (Nitra - obchvat, Selenec - Beladice, Beladice - Tekovské Nemce a Žarnovica - Žiar n./Hronom).

Myslím, že ani jeden nie je pripravený, i keď najbližšie tomu má medializovaný úsek ZC - ZH.

Minister Vážny tuším minulý týždeň vyhlásil, že budúci rok sa začne príprava pre Nitra - južný obchvat. A odhadujem, že stavať sa začne až rok po tom, čiže 2008. Vtedy sú tuším naplánované aj Beladice - Tekovské Nemce. Na rok 2009 je naplanované začatie Selenec - Beladice.

Čo z toho je ešte stále pravda. Neviem.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Odoslaťod devil » 30. Okt 2006 15:01

priprava pre NR-obchvat ako aj dalsich 2 nadvaznych usekov je v stadiu ze je ukoncene posudzovanie EIA

to nie je na zahodenie, ale je to stale nie prilis pokrocile stadium. teraz nasleduju ÚR atd. nemozem si pomoct, vypada to ze za posledne roky niekomu velmi nebolo po voli pohnut vecami dopredu.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Severny obchvat kontra juzny.

Odoslaťod igor » 04. Nov 2006 17:37

KC napísal:ELZ, v tomto s Tebou nesuhlasim. Juzny obchvat riesi smer Topolcany - Nove Zamky rovnocenne so severnym. V pripade severneho by to bola od Topolcian zachadzka na vychod a potom sa treba vracat juznym obchvatom poza Agrokomplex dolu na juh. V pripade dostavania juzneho obchvatu je tento smer rieseny existujucou castou severneho obchvatu ku Lehote, kde sa juznym obchvatom dostaneme na Nove Zamky. Nevhodny je juzny obchvat akurat pre smer Topolcany - Zlate Moravce, tam ale nevidim dovod preco ist cez Nitru, to sa da prejst cez Skycov.


Ked nepoznas cesty v okoli Skycova, tak nepis, ze tranzit pojde v smere Topolcany - Zlate Moravce cez Skycov. Cesta je v dobrom stave zo ZM do Skycova. Potom uz obidva smery ci na Partizanske, alebo Topolcany su pre tranzit nepouzitelne.
igor
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 22. Apr 2005 12:09
Bydlisko: Zlaté Moravce

Odoslaťod devil » 08. Dec 2006 11:03

na stale neukonceny usek Budca-Kovacova sa planovalo vyclenit 97 mil. Sk na 2007.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5631
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.