R1 Všeobecne

Trnava – Nitra – Žarnovica – Žiar nad Hronom – Zvolen – Banská Bystrica – Ružomberok (križovatka s D1)

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod fh » 18. Jan 2006 08:03

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2590
Tak uvidíme, či je úprimný záujem tu stavať. Osobne si myslím, že ani tu to nebude jednoduché,pretože aj na tejto trase je spolupráca štátu a samospráv často až kontraproduktívna, viď R1 a Žiar nad Hronom.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Adaios » 18. Jan 2006 08:48

Pozorovateľ napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2590
Tak uvidíme, či je úprimný záujem tu stavať. Osobne si myslím, že ani tu to nebude jednoduché,pretože aj na tejto trase je spolupráca štátu a samospráv často až kontraproduktívna, viď R1 a Žiar nad Hronom.


Pozorovatel,

uprimny zaujem stavat tu je vsade, aj na D1 aj na R1 ale robia sa pri tom chyby, lebo chybaju skusenosti a SR nema dost penazi ani na to aby zaplatila kvalitne auditorske a poradenske spolocnosti do kazdeho ministerstva, preto aj vysoky stupen byrokracie a korupcie. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod fh » 18. Jan 2006 09:00

Adoas,

súhlasím s tebou. Len keď nie sú peniaze na začiatku a potom akcia zle vyjde, potom je to ešte drahšie. Ale to asi našich úradníkov nepáli.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Adaios » 24. Jan 2006 20:52

Pozorovateľ napísal:Adoas,

súhlasím s tebou. Len keď nie sú peniaze na začiatku a potom akcia zle vyjde, potom je to ešte drahšie. Ale to asi našich úradníkov nepáli.


A v tom je ta chyba - chybaju jasne stanovene kompetencie a hlavne zodpovednost za rozhodnutia.
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Lenny » 25. Jan 2006 15:55

Tato rychlostní silnice nebude už hotová v roce 2010, ale později. Řekl bych tak v roce 2013. Dříve ne. U obchvatu Nitry je celá příprava na začátku (EIA) a v Žiáru protestují občané a jejich žalobu uznal soud. To není moc dobré.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Adaios » 25. Jan 2006 21:01

Lenny napísal:Tato rychlostní silnice nebude už hotová v roce 2010, ale později. Řekl bych tak v roce 2013. Dříve ne. U obchvatu Nitry je celá příprava na začátku (EIA) a v Žiáru protestují občané a jejich žalobu uznal soud. To není moc dobré.


Tak ja som r. 2013 uz davno napisal ale osobne nevidim ako obchvat NR ten problematicky - to uz skor obchvat BB ale "sila" bude ked sa do r. 2010 zmeni trasovanie R1. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Lenny » 25. Feb 2006 02:54

Letos by měla být zahájena stavba Beladice - Čaradice o délce 16,39 km za 2,73 miliardy Sk. A v příštím roce stavba Selenec - Beladice o délce 15,89 km za 2,45 miliardy Sk.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Čumil » 25. Feb 2006 09:36

Lenny napísal:Letos by měla být zahájena stavba Beladice - Čaradice o délce 16,39 km za 2,73 miliardy Sk. A v příštím roce stavba Selenec - Beladice o délce 15,89 km za 2,45 miliardy Sk.


To je 166mil/km. Az sa mi nechce verit, ze je to na Slovensku
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Odoslaťod Lenny » 25. Feb 2006 11:42

Ceny jsou asi z roku 2004.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Adaios » 25. Feb 2006 12:40

Čumil napísal:
Lenny napísal:Letos by měla být zahájena stavba Beladice - Čaradice o délce 16,39 km za 2,73 miliardy Sk. A v příštím roce stavba Selenec - Beladice o délce 15,89 km za 2,45 miliardy Sk.


To je 166mil/km. Az sa mi nechce verit, ze je to na Slovensku


Nie je dovod ist nad 500 mil. SKK v takomto prostredi. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Andrej » 25. Feb 2006 14:13

Tomu nechápem, keď je potom celý tento úsek taký lacný, prečo sa potom nezačal skôr stavať? Veď je dosť dlhý, dosť preťažený a veľmi potrebný :roll: Aj keď tá cena sa mi tiež nezdá, keďže na celom úseku bude veľa mostov a hlbokých zárezov do svahu :wink: A takisto nechápem, čo tu chcú stavať 4 roky?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Lenny » 25. Feb 2006 14:16

Andrej napísal:Tomu nechápem, keď je potom celý tento úsek taký lacný, prečo sa potom nezačal skôr stavať? Veď je dosť dlhý, dosť preťažený a veľmi potrebný :roll: Aj keď tá cena sa mi tiež nezdá, keďže na celom úseku bude veľa mostov a hlbokých zárezov do svahu :wink: A takisto nechápem, čo tu chcú stavať 4 roky?


Dříve se nazačal stavět, protože nebyl připravený.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Flintstone » 25. Feb 2006 16:30

Lenny napísal:
Andrej napísal:Tomu nechápem, keď je potom celý tento úsek taký lacný, prečo sa potom nezačal skôr stavať? Veď je dosť dlhý, dosť preťažený a veľmi potrebný :roll: Aj keď tá cena sa mi tiež nezdá, keďže na celom úseku bude veľa mostov a hlbokých zárezov do svahu :wink: A takisto nechápem, čo tu chcú stavať 4 roky?


Dříve se nazačal stavět, protože nebyl připravený.


Na toto poviem niekoľko slov. Nebol pripravený, pretože nebol záujem. Takže je to také sporné, ... nebol pripravený, ale prečo?

A prečo alebo čo by sa malo stavať 4 roky? Nuž, to je práve to, že aj keď cena nebude 500 mil. SKK na 1 km, ale ani 166 mil. SKK na 1 km, tak jednoducho, nie je hneď niekoľko miliárd na R1 na niekoľko úsekov naraz. Peniaze sa smerujú na D1, to je nesporné, "tečie sem" rádovo 10-15 mld. SKK ročne a to ostatné ide inam, teda napríklad na R1, R2, R3, R4 atď. a ešte má pribudnúť aj D3, ale zase bude PPP na D1, takže D3 sa bude dať zaradiť, ale R1-R4 sa bude stavať tak isto (pomaly) ako aj doteraz a odôvodnenie tu bude vždy, ... stavba nie je pripravená a keď aj vyzerá, že je, tak sa niečo "pobabralo". Či zámerne alebo nie, to je otázka.
Fred
Flintstone
diskutujúci
 
Príspevky: 131
Obrázky: 1
Založený: 17. Jan 2006 20:25

Odoslaťod Adaios » 03. Mar 2006 21:03

Flintstone napísal:
Lenny napísal:
Andrej napísal:Tomu nechápem, keď je potom celý tento úsek taký lacný, prečo sa potom nezačal skôr stavať? Veď je dosť dlhý, dosť preťažený a veľmi potrebný :roll: Aj keď tá cena sa mi tiež nezdá, keďže na celom úseku bude veľa mostov a hlbokých zárezov do svahu :wink: A takisto nechápem, čo tu chcú stavať 4 roky?


Dříve se nazačal stavět, protože nebyl připravený.


Na toto poviem niekoľko slov. Nebol pripravený, pretože nebol záujem. Takže je to také sporné, ... nebol pripravený, ale prečo?

A prečo alebo čo by sa malo stavať 4 roky? Nuž, to je práve to, že aj keď cena nebude 500 mil. SKK na 1 km, ale ani 166 mil. SKK na 1 km, tak jednoducho, nie je hneď niekoľko miliárd na R1 na niekoľko úsekov naraz. Peniaze sa smerujú na D1, to je nesporné, "tečie sem" rádovo 10-15 mld. SKK ročne a to ostatné ide inam, teda napríklad na R1, R2, R3, R4 atď. a ešte má pribudnúť aj D3, ale zase bude PPP na D1, takže D3 sa bude dať zaradiť, ale R1-R4 sa bude stavať tak isto (pomaly) ako aj doteraz a odôvodnenie tu bude vždy, ... stavba nie je pripravená a keď aj vyzerá, že je, tak sa niečo "pobabralo". Či zámerne alebo nie, to je otázka.


Hovori sa ze sa potrebovali presunut zdroje. Pretoze pod Tatrami sa uz presuvat nedaju tym ze je SR v EU tak je tok penazi viac kontrolovany. Ale snad by nieco take ako "sabotaz" nebolo povolene. Na R1 nie je vela usekov ktore su pripravene - v tomto pripade mali skor obyvatelia rozmyslat a prisposobit sa lebo takto ZH bude bojovat aj proti R2 a R3. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod eros » 11. Mar 2006 18:32

Adoas napísal:
Lenny napísal:Tato rychlostní silnice nebude už hotová v roce 2010, ale později. Řekl bych tak v roce 2013. Dříve ne. U obchvatu Nitry je celá příprava na začátku (EIA) a v Žiáru protestují občané a jejich žalobu uznal soud. To není moc dobré.


Tak ja som r. 2013 uz davno napisal ale osobne nevidim ako obchvat NR ten problematicky - to uz skor obchvat BB ale "sila" bude ked sa do r. 2010 zmeni trasovanie R1. :wink:


A kadial by si chcel trasovat R1?
Obrázok používateľa
eros
diskutujúci
 
Príspevky: 55
Založený: 19. Máj 2005 17:37
Bydlisko: Banska Bystrica

Odoslaťod Lenny » 11. Mar 2006 20:01

eros napísal:
Adoas napísal:
Lenny napísal:Tato rychlostní silnice nebude už hotová v roce 2010, ale později. Řekl bych tak v roce 2013. Dříve ne. U obchvatu Nitry je celá příprava na začátku (EIA) a v Žiáru protestují občané a jejich žalobu uznal soud. To není moc dobré.


Tak ja som r. 2013 uz davno napisal ale osobne nevidim ako obchvat NR ten problematicky - to uz skor obchvat BB ale "sila" bude ked sa do r. 2010 zmeni trasovanie R1. :wink:


A kadial by si chcel trasovat R1?


Třeba bude vedena ze Zvolena na Košice.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Adaios » 21. Mar 2006 20:12

eros napísal:
Adoas napísal:
Lenny napísal:Tato rychlostní silnice nebude už hotová v roce 2010, ale později. Řekl bych tak v roce 2013. Dříve ne. U obchvatu Nitry je celá příprava na začátku (EIA) a v Žiáru protestují občané a jejich žalobu uznal soud. To není moc dobré.


Tak ja som r. 2013 uz davno napisal ale osobne nevidim ako obchvat NR ten problematicky - to uz skor obchvat BB ale "sila" bude ked sa do r. 2010 zmeni trasovanie R1. :wink:


A kadial by si chcel trasovat R1?


Ako napisal Lenny - mohlo by sa s vyojom stat ze jednoducho R1 nebude pokracovat od ZV na sever ale dalej na vychod v smere na KE alebo by aj v pripade trasy R3 na BB skoncila v ZV.

Nie je podstatne cislo ale pocet pruhov na trase. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod devil » 03. Jún 2006 11:18

V smere na TT pred Babom na odpocivadle je cesta zuzena do jedneho pruhu. Bagruju tam zeminu, vyzera to na pripajaci pruh z odpocivadla. Tomu odpocivadlu zatial chybaju pripajacie pruhy na oboch stranach, odbocovacie pruhy existuju.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Čavo » 13. Júl 2006 18:29

Dnes popoludní už nahodili na tom pripájacom pruhu zvodidlá. Takže už asi len namalovať čiary a môžu odstrániť obmedzenia.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Odoslaťod Koksolam » 13. Júl 2006 21:39

čavo napísal:Dnes popoludní už nahodili na tom pripájacom pruhu zvodidlá. Takže už asi len namalovať čiary a môžu odstrániť obmedzenia.


Zabudol si este dodat ze najprv zaparkovat bielu Fabiu a vybrat zopar pokut....som OT, ale nemohol som odolat :P
Obrázok používateľa
Koksolam
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 821
Obrázky: 2
Založený: 05. Dec 2005 01:43

Odoslaťod Čavo » 22. Júl 2006 20:51

Takže to vyzerá tak, že nemôžu zohnať bielu farbu. Už stihli vymeniť aj koberec na zjazde do Nitry pri ČSPH Slovnaft a i tam akosi nemajú ako namaľovať čiary. I keď možno im krivdím a majú na to iný dôvod ako málo farby.

Takže aktuálne (ku piatku popoludní) sú v úseku TT-NR dve obmedzenia. V smere NR-TT na výjazde z odpočívadla pri Veľkom Záluží a v opačnom smere pri zjazde od MÚK Lehota, popri ČSPH Slovnaft.

Na oboch úsekoch podľa mojho laického oka chýbajú len namaľované čiary.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

dalsie obmedzenia

Odoslaťod zahradnik » 23. Júl 2006 12:16

Tento tyzden cely je obmedzené premavka od Velkeho Zálužia az po Križovatku pod Zoborom.. vlastne je to robené po úsekoch... Myslím, ze frezuju stary koberec a davaju nový...
zatial sa jedna iba o pravý jazdý pruh, rychlost je znizena, vznikajú trosku problemy pri napajaní sa z príjazdu od Hlohovca a pri zjazde do NR...
Obrázok používateľa
zahradnik
diskutujúci
 
Príspevky: 59
Obrázky: 15
Založený: 11. Feb 2006 22:28
Bydlisko: okres Nitra

Odoslaťod Dialniciar » 08. Sep 2006 16:36

Osobne si myslím, že RC R1 skončila v BB, nebude pokračovať ďalej na KE.

Ide o to, aby BB mala v diaľničnej sieti skutočné hodnotné napojenie a keď to nie je D1, tak je to aspoň R1, ktorá sa tiež stavia na 1/2 profil. Skončila v BB, mimo severného obchvatu, čo je logické.

Názory, že by mala R1 pokračovať od ZV ďalej na KE nie sú dnes opodstatnené. SR má hlavnú spojnicu krajiny, aj BA a KE a tou je D1. Ak by chcela vláda dnes spraviť korekciu zlého trasovania R2 (ide o fakt, že úsek ZH-ZV je spoločný s R1), tak je vhodné rozdeliť úsek TN-ZH na R2 a úsek ZV-KE na inú RC - na ďalšiu v poradí, R8.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 08. Sep 2006 16:37

Dy napísal:Osobne si myslím, že RC R1 skončila v BB, nebude pokračovať ďalej na KE.

Ide o to, aby BB mala v diaľničnej sieti skutočné hodnotné napojenie a keď to nie je D1, tak je to aspoň R1, ktorá sa tiež stavia na 1/2 profil. Skončila v BB, mimo severného obchvatu, čo je logické.

Názory, že by mala R1 pokračovať od ZV ďalej na KE nie sú dnes opodstatnené. SR má hlavnú spojnicu krajiny, aj BA a KE a tou je D1. Ak by chcela vláda dnes spraviť korekciu zlého trasovania R2 (ide o fakt, že úsek ZH-ZV je spoločný s R1), tak je vhodné rozdeliť úsek TN-ZH na R2 a úsek ZV-KE na inú RC - na ďalšiu v poradí, R8.


... rýchlo píšem :roll: :oops: ... samozrejme, že R1 sa stavia na plný profil. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod devil » 27. Sep 2006 09:24

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5046

Dostavba celej rýchlostnej cesty R1 z Trnavy do Zvolena a Banskej Bystrice predstavuje podľa odborníkov najodvážnejší cieľ vo vládnom programe . Treba na to za štyri roky nájsť 24,4 miliardy korún, čiže 6 miliárd ročne. "Okrem dokončovaného desaťkilometrového úseku medzi Rudnom nad Hronom a Žarnovicou musíme postaviť ešte štyri nové úseky v dĺžke 61,5 kilometra," spresnil Marcel Jánošík, hovorca NDS.

Tak podme pocitat

R1 Žarnovica - Šášovské Podhradie, I. etapa 10 km 64 mil Eur
R1 Žarnovica - Šášovské Podhradie, II. etapa 8 km 72 mil Eur
R1 Beladice - Tekovské Nemce 16 km 69 mil Eur
R1 Selenec - Beladice 13.5 km 131 mil Eur
R1 Nitra Západ - Selenec (obchvat NR) 13 km 132 mil Eur.

Cca. 18 mld. Sk, cize 4,5 mld/rok .

Bez obchvatu NR s privadzacom Selenec cca 13,5 mld Sk, cize 3,4 mld/rok.

http://www.telecom.gov.sk/pk/061484/priloha_4.htm
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.