Stránka 2 z 8

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2012 11:47
od Andrej
Praveze usek medzi D1 a napojenim novej R1 bude po sprevadzkovani tohto useku podstatne prazdnejsi ako dnes. Navyse to, ze sa tam dnes neda ist suvisle 130 este neznamena, ze je nutne rozmyslat nad rozsirenim.

aquila, obchvat Galanty vuyzije R1 tazko (kedze ma nespravny smer), ale logicke by bolo bud trasovanie pomedzi Sladkovicovo a Galantu (napojenie pre vyse 40 000 obyv.) alebo trasovanie v blizkosti I/62.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2012 11:58
od simonsson75
Podľa info na stránke NDS by úsek mohol končiť až niekde pri obci Veľká Mača. Z toho mi vyplýva, že k prepojeniu so súčasnou R1 by mohlo prísť prebudovaním jednej z MÚK Sereď (s I/62) alebo Dolná Streda (II/507), čím by úsek mohol zároveň slúžiť aj ako obchvat Sládkovičova.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2012 12:49
od aquila
andrej, hej bolo to trosku posunute do extremnej polohy, ale myslim ze vies co som myslel, teda ze radsej vyuzit nejaku uz existujucu MUK s cestou nizsej triedy ako napisal aj simonsson75 .. uvidime..

lebo na R1 je v tej casti aj tak brutalne vela MUK .. ale tak to je dan za to ze to bola len reko cesty prvej triedy

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2012 13:27
od Andrej
Viem si predstavit tieto MUK:
. R1 x D4
. R1 x I/62 SC vychod alebo R1xII/503 SC juh (napojenie SC a okolitych obci)
. R1 x I/62 x I/75 Sladkovicovo sever (Sladkovicovo, Galanta + okolie)
. napojenie na terajsiu R1 v dnesnej MUK Galanta R1xII/507 jej kompletnym prebudovanim
. pripadne R1 x II/510 Malinovo

To by bola MUK kazdych 8-10 km a zaroven by na dnesnej R1 nepribudla dalsia MUK - ved v useku TT-Pata je MUK v priemere kazdych 2,75 km...

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2012 16:44
od mirec
Štvorpruhová jednotka Senec-Sereď plánovaná SSC bude teda zrušená ? Nemáte o tejto stavbe bližšie info?

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2012 17:38
od aquila
ta moc planovana nebola .. planovana bola ked tak BA - senec .. cesta senec - sered sa mala len rekonstruovat .. ale nie reozsirovat
kazdopadne tato R1 bude aktualna tak okolo roku 2020 ale skor 2025 ..

rozsirenie cesty po senec snad bude do 2020 ..

a uz je tento usek aj na najnovsej mape od NDS ..

http://www.ndsas.sk/ext_dok-mapa_siete/44547c

a je tam napojenie "sered", mozno preto sa to oznacuje ako Vlckovce, lebo je to v KU vlckovce, ktore ale zasahuje temer po sered a nebolo by od veci keby sa to napojilo na trnavsku cestu od serede.. bolo by to fajn ..

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2012 12:12
od i15
zacina nam priprava - vybera sa dodavatel zameru EIA:

http://www.uvo.gov.sk/sk/evestnik/-/vestnik/185658

Vypracovanie Zámeru EIA pre úsek rýchlostnej cesty R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce.

II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 39 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Zadajte hodnotu: 4

IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 21.11.2012 09:00

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 06. Jan 2013 21:20
od Samo
Nemozem si pomoct, ale zaustovat to do D4 mi pride ako mrhanie potencialu. Totizto, takato varianta bude pre vacsinu vodicov z/do Bratislavy dlhsia (casovo aj dlzkovo) a teda zostanu pri kombinacii D1+R1 na krizovatke Trnava.

Myslim, ze celkovej vytazenosti dialnicnej siete v okoli Bratislavy by mholo dost pomoct ak by sa tento usek predlzil az do Bratislavy a to idealne tak, ze by ustil do krizovatky Trnavka ako akesi pomyselne predlzenie Galvaniho. Priestor tam zatial je, jedinym problemom sa javi ta cast Vrakune kde je "vybezok" zastavby ohraniceny Majerskou a Raztocnou (kde je aj COV) a blizko je letisko. Neviem ake je presne ochranne pasmo letiska, ale predpokladam ze medzi COV a letisko by sa podarilo tu RC narvat (hoci aj za cenu znizenia rychlosti (ostrejsie obluky) v tomto useku, ktory by tak ci onak bol "rychlostna cesta v obci). Islo by o technologicky jednoduchy a kratky usek navyse, pricom by mal ale vyznamny pozitivny dopad na dopravu. V principe by celu dopravu od NR (co je dost velka intenzita) odklonil z D1. Tiez v pripade odstavky Pristavneho mosta by spolu s D4 tvoril zaujimavu obchadzkovu trasu.

http://goo.gl/maps/sBd9j

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2013 20:56
od Qwert
To, čo si načrtol, je privádzač Most pri Bratislave, ktorý, pevne verím, sa bude realizovať najneskôr spolu s výstavbou predĺženia R1, lebo inak by celé to predĺženie bol nezmysel.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2013 11:17
od aquila
http://crz.gov.sk/index.php?ID=780216&l=sk

pekne to padlo dole, z predpokladanych 39 900 na 16 655 eur

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 15:09
od aquila
tak podla UPN pre TT VUC to vyzera na vyustenie pred seredou.. a pribudne tam dalsia MUK .. cize v KU obce vlckovce budu uz tri MUK s R1 .. no to nema ani PB..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13665

http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... neho-kraja

skoda, podla mna ked uz tak mali urobit napojenie na MUK na trnavsku cestu v seredi

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 16:57
od okorec
no podla mna to trasovanie vyzera fakt otrasne... toto tahanie od Sladkovicova na sever z toho robi len paralelnu obchadzkovu dialnicu ku D1. a ti co pojdu od Nitry po R1 to budu mat +/- rovnako daleko ako po D1. Prečo ta križovatka D1/R1 nie je planovana na vychod od Serede?

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 17:09
od devil
lebo to by boli naklady cez nieze vah ale vodnu nadrz kralova. ale tym neobhajujem tento nezmysel, rozumne by to bolo postavit ku vahovciam.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 17:34
od aquila
len zbytocne tam vzniknu tri kvalitne paralerne cesty .. teda R1, vedla I/62 a potom vlastne aj obchvat galanty, co je sice prelozka cesty druhej triedy, ale v parametroch velmi kvalitnej cesty prvej triedy .. co je podla mna hlupost ..

ze sa ide z extremu do extremu ...

a stale si myslim, ze by bolo lepsie vyuzit obchvat galanty bud v style, ze by to bola I/62 a buducu R1 napojit na terajsiu /62 a ju aj zrekonstruovat.. alebo len pripojit R1 na obchvat galanty popri zeleznicnej trati .. cim by sa poriesil aj juzny obchvat sladkovicova ..

takzie ze usek velke ulany - R1 by sa mal stavat ako posledny

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 17:46
od okorec
devil napísal:lebo to by boli naklady cez nieze vah ale vodnu nadrz kralova. ale tym neobhajujem tento nezmysel, rozumne by to bolo postavit ku vahovciam.


takto som to aj myslel.. napriklad vyuzit MUK na Galantu ..alebo pripadne obchvat Galanty.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 21:33
od i15
UPN VUC je nic, treba si pockat na zamer EIA

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2013 23:01
od Slavomir
Ked citam co sa tu riesi, vychodniar musi zaplakat. Taky luxus pri ostatnej cestnej biede na Slovensku, to uz je do neba volajuce. Obchvat Galanty, Sladkovicova, 3-4 Mk pri Seredi, co si este potrebujete vylepsit! Chodte do Presova, z Presova do Vranova, dalej na Trebisov ci cez Strazske na Michalovce, ziadne obchvaty, ani nesnivame. Horna Nitra je tiez radikalne omnoho potrebnejsia. Bol som v Galante parkrat cez spicku, nic, par stani na semaforoch, aky tranzit, kam? Kolko TIR?

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2013 09:39
od Čavo
Neboj sa. To, že sa nakreslí čiara do mapy ešte nič neznamená.
Keby sa to náhodou aj niekedy v budúcnosti chystali stavať. Aj tak sa všetkým čo idú na NR pri Sládkovičove oplatí zísť na I/62 a nerobiť si zbytočnú zachádzku.
Osobne si myslím, že by skôr mali rozšíriť I/61 a I/62 na štvorpruh prípadne s niektorými križovatkami mimoúrovňovými a možno nejakými preložkami.
Ale mám pocit, že na ministerstve sa počíta len to čo je úplne nové a zlepšovania parametrov starých ciest sa nepočítajú.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2013 11:34
od Andrej
Tak sme sa po dlhom cakani dockali aj podrobnych podkladov :-)
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... e-vlckovce

Vazne nerozumiem, preco sa netaha viac na vychod, aby sa napojila na JV od Serede a skratila tak cestu do BB

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2013 14:21
od vladi87
Naozaj nam toto treba?! Kedy by sa podla vas stavba realizovala? Co bude s D4?

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2013 22:06
od Qwert
Podľa mňa by bolo oveľa lepšie, keby sa to stavalo zhruba po Sládkovičovo ako naznačený variant 3 - hnedý, ale s tým, že tá RC by pokračovala pomedzi Sládkovičovo a GA, kde by bola MÚK s I/75 a odtiaľ by to pokračovalo okolo Gáňu k Dolnej Strede, kde by sa to napojilo na terajšiu R1. Možno by to takto bolo o nejaký kilometer dlhšie, ale oveľa logickejšie. Takto by sa na R1 napojil práve stavaný obchvat GA, ktorý by vlastne vďaka tomu slúžil ako privádzač pre GA, ale aj SA.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2013 08:37
od i15
Ten hnedy variant by si zasluzil modifikaciu, lebo vzdialenost od BA-Galvaniho po Sered vyzera byt zhruba rovnaka po D1 aj predlzenej R1, takze nova R1 by ani neskratila vzdialenost. Napojenie na staru R1 by podla mna bolo najlepsie tu: https://maps.google.com/?ll=48.239538,1 ... 6,,0,-9.81

je to v podstate priamka od mostu cez Vah az po Sladkovicovo..

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2013 09:05
od Qwert
Mne to príde, ako keby sa úplne nelogicky snažili R1 tlačiť do polohy akejsi paralelnej komunikácie k D1 s tým, že v prípade napr. nejakej uzávierky by sa dalo ísť namiesto po D1 po R1 s minimálnym navýšením vzdialenosti. Toto je ale nelogické, R1 bude 99,99 % čase slúžiť ako plnohodnotná RC z BA smer Sereď, NR, ZV, BB atď. Párkrát do roka sa možno na ňu presunie nejaká doprava z D1, alebo opačne. Tomu by sa ale trasovanie nemalo prispôsobovať. Paralelné cesty sú I/61 a I/62.

Neviem to presne odmerať, ale v takomto prípad hrozí, že z niektorých častí BA sa viac oplatí ísť do NR po D1 než po R1, pretože privádzač od D4 (Most pri Bratislave) na Galvaniho nebude úplná priamka.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2013 09:19
od i15
tie varianty na Vlckovce mozu sluzit ako backup ku D1, ale hnedy variant je uz trochu daleko od D1, takze ani backup, ani skratenie vzdialenosti...
zaujimava trasa by mohla byt aj Bajkalska-R7-D4-R1, ale jej dlzku neviem odhadnut

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2013 19:28
od aquila
mne to skor pride, ako nestastne zadane, ked si vsimnete vsetky MUK su v ramci katastralneho uzemia obce vlckovce, najhorsie pri tom hnedom variante, kde to je dosloa kusok od MUK sered ... cize tam by som videl problem. oni len naprojektovali ako bolo zadanie .. napojenie za seredou by bolo tie podla mna podstatne lepsi napad a trosku to upriamit ..

lebo aj na zaciatku su hned dve MUK .. pricom napriklad R1 nerespektuje ani len napojenie na galvaniho a prelozku co je v plane .. cize zase dve MUk kratko od seba na D4 ..

mne sa paradoxne ten hnedy variant najviac pozdava, lebo to nie je len backup D1, ale obluznost juhu, len problem je v tom, ze sa uz priblizuje k R7 a najblizsie vacsie sidlo okolo ide je az sladkovicovo..

keby sa urobila generalka I/61 a I/62 tak by to bolo radovo lacnejsie a aj lepsie riesenie ...

kym bude nutna R1 po dostavani R7, tak to este potvrva ..

a celkovo mi to pripada ako Rka vytrhnuta z kontextu, skor pre volu niekoho kto ma dom v tych dedinkach ala malinovo az puste ulany ..