R1 Banska Bystrica - Ruzomberok

Trnava – Nitra – Žarnovica – Žiar nad Hronom – Zvolen – Banská Bystrica – Ružomberok (križovatka s D1)

Moderátor: Moderátori

Aký variant strednej casti R3 je najvhodnejší pri zohľadnení všetkých aspektov?

turiec - maly sturec ( var Ax ) - BB + prelozka I/59
21
13%
turiec - turcek ( Var Cx ) - pod BB + prelozka I/59 + "banska" spojka
19
12%
turiec - turcek ( Var Cx ) - pod BB + rozsirenie terajsej I/59 + "banska" spojka
17
10%
ruzomberok - donovaly - BB ( var F ) + Rx cez turiec k R2
39
24%
ruzomberok - mostenecka/hiadelska dolina - severny obchvat BB - ZV
67
41%
 
Celkový počet hlasov : 163

Odoslaťod mapman » 20. Jún 2007 16:01

Kde máš v Turci alebo pod kremnickými vrchmi také chranené biotopy ako u Donovál?? S tými vtákmi, to je argument človeka ktorý toho o ochrane ŽP asi moc nevie ;) Bez urážky, nemyslím to zle. Keď dokážeš tie veci, čo som ti vymenoval predtým v zátvorke, tak si king (tzn.: dostatočné parametre, bez problémov s ŽP, dobrá ekonomická návratnosť, priaznivý ekonomický rozvoj okolo trasy). Skús to ;)

A inak sme u toho, tu je hlavný problém, chceš tunel po Donovalmi lebo sa bojíš že ak nie teraz tak nikdy. To nedokážem sám posúdiť. Všetko je ale aj tak len otázka "správnej" lobby od "správnych" ľudí. To bolo vždycky a nevypadá to že by sa situácia mala zlepšiť...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod kaviarista » 20. Jún 2007 16:03

mapman napísal:Tým že tam natiahneš viacej dopravy ako je tam dnes? Podľa mňa je status quo chyba a treba ju napraviť. Ale to je otázka názoru a koncepcií, tu sa lišíme a nezhodneme sa. To je ako keby si cpal RC s medzinárodnym významom medzi RS/RV a PP, no dalo by sa ale s tými istými dosledkami. HP možeš urobiť napr. v Mníšku nad Popradom


ano, trafil si klinec po hlavicke, presne v tej filozofii pristupu sa lisime.
Je mi jasne, ze tu natiahnem viac dopravy, ale ked ta doprava sa nebude musiet terigat hore na Donovaly, Certovicu a Maly Sturec, tak ten blahodarny pozitivny ekologicky a ekonomicky vplyv sa prejavi. A prejavi sa globalnejsie v okruhu 80 km a nie len lokalne na Donovaloch ako v pripade variantu C.

Co sa tyka RV-PP, podla mna tam raz vo velmi dalekej buducnosti RC bude aj s dlhym tunelom pod Vernarom. A mozno aj s prepojenim na polsku A4 cez Mnisek. Ale my tu uz samozrejme nebudeme
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod kaviarista » 20. Jún 2007 17:03

mapman,

1. OK, ked si myslis, ze vies o ZP viac ako ja, tak mi teda vysvetli, v com sa biotopy pri Donovaloch lisia od biotopov pod Kremnickymi vrchmi.

2. ja som o tych veciach v zatvorke uz pisal v predchadzajucej 41 stranovej casti :) . Geologicke podmienky nepoznam, vsetko som rozoberal len na geografickom podklade. Geologia moze prekvapit, ale neverim, ze su Stare Hory krizom-krazom prekopane viac ako Kremnicke Bane.

Takze vsetko iba v skratke:
V prvej etape by som postavil iba tunel v plnom profile. Od Jelenca po Revuce. Dlzka tunela by zavisela od celospolocenskej dohody. Keby neprekazala cena, vzhladom na ekologiu by mohol setrit Rev. dolinu a ustit pred Lipt. Osadou. Nemusela by sa blokovat premavka pocas vystavby, lebo cely usek by bol v inej trase ako sucasna.
Podla financnych moznosti by tato etapa mohla zostat v takom stave aj na dlhsie roky, lebo by radikalne zlepsila sucasnu situaciu. Aj keby sa neskor tvorili kolony od RK alebo od BB, tunel v strede by ich rozpustal.
V dalsej etape by som staval problemovy obchvat Lipt.Osady a bezproblemove pokracovanie do RK na spojku s D1. Johann sice tvrdil, ze tu bolo povodne naplanovanych 7 kratkych tunelov, ale staci letmy pohlad z iduceho auta, aby bolo aj laikovi jasne, ze z LO do RK sa da v pohode trasovat RC aj bez jedneho jedineho tunela. Moznoze s tymi minitunelmi by to bolo vyhodnejsie, ale podla mna sa len takto strasilo, aby to vyzeralo, ze je trasa cez Donovaly neviem ako narocna. Bol by tu ovela lahsi teren ako napr. R1 pri Novej Bani. Sice to nie je take sirokanske udolie ako Turcianska kotlina, ale my nepotrebujeme stavat vedla seba 5 rychlociest. RK by bol trochu problem, to uz by sa muselo ist na estakady. Ale tych variantov prepojenia R3 na D1 je vela. Ekonomicky rozvoj okolo trasy by samozrejme predstavoval len turizmus.
V tretej etape by sa potom staval najproblematickejsi usek Ulanka-Jelenec. Tu priznavam, ze toto by bolo fakt drahe, lebo to udolie je uzke, Stare Hory by sa ani nedali obist inak ako tunelom. Bez kvanta estakad si tu ani nepipneme. Ale vystavba by sa mohla kludne presuvat podla financnych moznosti. Na druhej strane, tento usek je rovny s dostatocnym mnozstvom prerusovanych ciar.
Po dokonceni by bola R1 stvorprudovo prepojena s D1.
V stvrtej etape by sa zrekonstruovala alebo postavila v novej trase cesta Ulanka-zapadny obchvat BB.
Pri parametroch na celom useku staci zohladnit sirku cesty. Netreba tu opisovat tocite riecne meandre ako pri Hrone.
Ekonomicka navratnost by mohla byt kludne aj v zelenych cislach, dodatocne myto by kamiony kludne calovali, kedze im to usetri 30 km zachadzky.
Dopad na zivotne prostredie - len a len pozitivny oproti sucasnemu stavu. Tolko heslovite v kocke.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Smolinko » 21. Jún 2007 06:47

A co tak alternativa Dopravoprojektu, napojenie sa na severny obchvat BB, cesta poza Slovensku Lupcu smerom na Balaze tam tunel a vyjdes rovno za Donovalmi a cestu od Korytnice rozsirit a pokracovat popri povodnej, miesatmi sa to bude dat miestami nie... a tunel by bol len jeden.
Smolinko
diskutujúci
 
Príspevky: 59
Obrázky: 39
Založený: 19. Jún 2007 07:20

Odoslaťod kvalitná dialnica » 21. Jún 2007 07:20

Ja som dal posledný variant....je najkratší, a podľa mňa aj najlepší....

Po dostavaní R3 by som si vedel predstaviť (R3 strednňu časť) ako urýchľovák do BA, po dokončený bude preto mať dosť vysoké čísla.....

A ja dosť podstatná, už som to spomínal že ja spojnicou medzi S a J nielen pre SR ale aj pre Str. Európu....
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 17:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod aquila » 21. Jún 2007 08:04

2 smolinko: ten variant som tam nedal za hlasovanie, lebo ten sa temer vobec nebude stavat. je to takzvany variant D .. v jeho trase bude max prelozka ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod kaviarista » 21. Jún 2007 08:16

smolinko,
odporcovia trasy cez hriadel alebo mostenicu pouzivali dlhe roky ako hlavny argument to, ze pri Korytnici su kardinalne problemy s podzemnymi vodami.
A usek Korytnica-Lipt.Osada by bol dost narocny a este navyse by sa staval za existujucej premavky. Tak isto bez severneho obchvatu BB by stracal zmysel. Variant F nezavisi od nadvazujucich stavieb.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Milos » 21. Jún 2007 09:23

aquila napísal:2 smolinko: ten variant som tam nedal za hlasovanie, lebo ten sa temer vobec nebude stavat. je to takzvany variant D .. v jeho trase bude max prelozka ..


Aquila, a čo potom taký variant F? Máš nejaké oficiálne informácie, že by pravdepodobnosť výstavby (nie ako preložky) variantu F bola vyššia ako variantu D? Podľa mňa si ho tam mal zaradiť, aj keď otvorene hovorím, že sa mi pri pohľade na to "citlivé" vedenie Moštenickou a Hiadeľskou dolinou nožík otvára vo vrecku :)
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod aquila » 21. Jún 2007 09:31

neboj sam som zvazoval, ze co dat a nedat do hlasovania. variant D aj variant F resp realnost ich realizacie sa v mojich ociach limitne blizi k nule :)

variant D som tam nedal, lebo jednak tiez sa mi otvara nozik vo vrecku, ako si tpekne napisal :) a taktiez ze tam bude v najhorsom prelozka, v lepsom vobec nic (sukromny nazor)

variant F beriem ako referencny a ktory nebude zrejme realizovany, ale treba to dat do hlasovania :lol:

moj nazor je taky, ze R3 na turiec a rozsirenie donoval so stupacimi pruhmi a obmedzenim do 7,5t ... este lepsie do 3,5t ... tym by sa poriesilo aj zastancovia variantu F a osobneho tranzitu, ako aj ekonomickeho potencialu na turci :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Milos » 21. Jún 2007 10:51

aquila napísal:neboj sam som zvazoval, ze co dat a nedat do hlasovania. variant D aj variant F resp realnost ich realizacie sa v mojich ociach limitne blizi k nule :)

variant D som tam nedal, lebo jednak tiez sa mi otvara nozik vo vrecku, ako si tpekne napisal :) a taktiez ze tam bude v najhorsom prelozka, v lepsom vobec nic (sukromny nazor)

variant F beriem ako referencny a ktory nebude zrejme realizovany, ale treba to dat do hlasovania :lol:

moj nazor je taky, ze R3 na turiec a rozsirenie donoval so stupacimi pruhmi a obmedzenim do 7,5t ... este lepsie do 3,5t ... tym by sa poriesilo aj zastancovia variantu F a osobneho tranzitu, ako aj ekonomickeho potencialu na turci :)



To máš tak, keď chce minister za každú cenu nejakým spôsobom "vyhovieť" požiadavkám ľudí zo svojho okolia. Tak sa vymyslí preložka, ktorá podľa mňa nemá zmysel. V dnešnej situácii naozaj rozšírenie postačuje na pekných pár rokov (v prípade odklonenia ťažšej nákl. dopravy aj na dlhšie, povedzme 20 rokov). Keď ani to už stačiť nebude, potom bude treba rozmýšľať nad iným riešením BB - RK. Vtedy už, dúfajme, SR nebude kvôli šetreniu presadzovať prapodivné preložky, ktoré vedú hrebeňom medzi dvomi dolinami, ale bude mať aj na tunelový variant s dlhým tunelom. Ale podľa mňa rozhodne nie v trase variantu F, lebo ten by si následne vyžiadal množstvo ďalších tunelov okolo Jakuba, Uľanky, Starých Hôr aj Jelenca, čím by sa tak predražil, že by potom popri ostatných variantoch, ktoré by určite boli, nemal šancu (možno by ho "tromfol" aj slávny 18 km tunel babky cukrárky :wink: ), nehovoriac už o protestoch obyvateľov a ochranárov.


Lenže čo ak sa stredná vetva R3 začne detailne projektovať, tendrovať a budovať až povedzme o tých 20 rokov? Úprimne povedané, ani by som sa tomu príliš nečudoval, veď sme na Slovensku.. Vtedy už bude dopravná situácia úplne iná ako dnes. Aj na Donovaloch. Už možno nebude stačiť odkloniť nákladnú dopravu nad 12 t, resp. 7,5 t cez Turiec (nad 3,5 t by to podľa mňa určite neprešlo, hlavne ak by sa staval variant R3 nie cez BB). Potom by bolo treba stavať aj smer BB - TR, MT, aj smer BB - RK. Preto by som cestu s parametrami R na trase BB - RK (napr. aj s vylúčením najťažšej nákladnej dopravy) dnes úplne nezatracoval.
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod mirkobb » 21. Jún 2007 10:56

Aquila, prepac ale, to je pak k nicomu, take hlasovanie, ked tam das len varianty podla svojich predstav a nenacuvas hlasom ako napr. Smolinko, Milos, atd., ktory tam chcu mat aj ten D variant, ja sa tiez pridavam s prosbou o zaradenie prave D variantu. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Milos » 21. Jún 2007 11:06

Milos napísal:(...) Tak sa vymyslí preložka, ktorá....
To "vymyslí" som nemyslel doslova, tie zámery tu už boli dlho predtým. Aby nedošlo k nedorozumeniu :wink:
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod kaviarista » 21. Jún 2007 12:24

Milos,
Kde chces odklanat tazku nakladnu dopravu z Donovalov? Na Certovicu? na Maly Sturec? Ty si myslis, ze dnes posielaju spediteri svoje kamiony cez Donovaly len aby to mali komplikovanejsie? A vodici kamionov su tiez blbci, co nevedia posudit, ktora trasa je pre nich vyhodnejsia?

Co sa tyka Ulanky, Starych Hor atd. mas pravdu, bude to drahe. Ale ty si niekedy pocul, zeby boli v zime skrizovane kamiony na useku medzi Starymi Horami a BB? Problemovy usek je Jelenec-Korytnica. Ked poriesis ten, ostatne sa daju budovat postupne podla potreby.
Ten efekt by bol presne taky ako dnes v pripade Braniska. Tiez pred nim aj za nim chybaju dialnicne useky, ale oproti minulosti predstavuje Branisko neskutocnu ulavu aj usporu. (pokial je otvorene). Aj sucasne intenzity su porovnatelne.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod aquila » 21. Jún 2007 12:41

mirkobb napísal:Aquila, prepac ale, to je pak k nicomu, take hlasovanie, ked tam das len varianty podla svojich predstav a nenacuvas hlasom ako napr. Smolinko, Milos, atd., ktory tam chcu mat aj ten D variant, ja sa tiez pridavam s prosbou o zaradenie prave D variantu. :wink:


uz tam teda pre velku popularitu je :)

2 milos: tak nejako :)

2 kaviarista: ak by bola R3 cez turiec, ver tomu, ze veelmi vela speditorov by si donovaly rozmyslelo :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 21. Jún 2007 13:07

Mohol by moderator pridat tuto temu do zoznamu tem v sekcii? Dik
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Jurislav » 21. Jún 2007 13:57

Inak fascinuje ma to, ze tych vyse 1000 :shock: prispevkov je len o neustalom omielani nazorov. Jeden ma taky nazor, druhy taky, povadia sa. Dojde treti s tretim nazorom, povadia sa s nim...2 roky dookola :) :)
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod fh » 21. Jún 2007 17:16

Jurislav napísal:Inak fascinuje ma to, ze tych vyse 1000 :shock: prispevkov je len o neustalom omielani nazorov. Jeden ma taky nazor, druhy taky, povadia sa. Dojde treti s tretim nazorom, povadia sa s nim...2 roky dookola :) :)


hm, keď sa na to dívam s odstupom času, je to aj jalová diskusia. kaviariarista pokladá tento úsek za všeliek, najeefektívnejšie riešenie, celospoločenský záujem atď..., len som si nevšimol, že by tu slávil hromadné celospoločenské ovácie. argumenty typu: tymto sa vyriesi rychlo dopravny problem, kazdy obchodny cestujuci vam povie ze cez Donovaly, garantujem ti, ze sa tam presunie doprava. Stale je tam jeden a ten istý "message": nepokracujte od ZA na RK, ale od BB na RK. Ze su niekolkonasobne vyssie intenzity od ZA na MT a RK je ignorované. Raz je tu prezentovany pohlad kosicana, ktory vela jazdi po slovensku a najhorsie su Donobaly, potom pohlad obyvatela BB kraja, ktory chce ist v zime do Tatier, ale nema dobru cestu, potom pohlad speditera, ktory to chce posielat cez Donovaly. A ja vravim, je to len cisty lobbizmus.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod mirkobb » 21. Jún 2007 18:10

fh: Stale je tam jeden a ten istý "message": nepokracujte od ZA na RK, ale od BB na RK. Ze su niekolkonasobne vyssie intenzity od ZA na MT a RK je ignorované. Raz je tu prezentovany pohlad kosicana, ktory vela jazdi po slovensku a najhorsie su Donobaly, potom pohlad obyvatela BB kraja, ktory chce ist v zime do Tatier, ale nema dobru cestu, potom pohlad speditera, ktory to chce posielat cez Donovaly. A ja vravim, je to len cisty lobbizmus.


Z môjho pohladu a pevne verim, ze aj z pohladu inych ludi z oblasti BB (ale aj inych casti Slovenska) tieto dve prepotrebne vetvy(ZA-MT-RK a BB-RK) nekoliduju a nekonkuruju! Urcite kazdy rozumne uvazujuci clovek nemôze byt proti stavbe dialnice zo ZA do RK, ale je zvlastne, ze poniektori maju "traumu" z useku BB-RK, preco? Ja osobne povazujem za lobizmus, ze sa presadila stavba D3 ako dialnice, nemam nic proti nej, ak by sa stavala ako R cesta(Poliaci a aj Cesi) stavaju naproti nej iba R cesty, preco my musime dialnicu? R-ka by vysla lacnejsie, cize mi to len vychadza tak, ze niekto zaloboval a presadil zrovna tuto cestu ako D. Taktiez, ze sa stala prioritou, to sa malo diat az po dokonceni celej D1 po KE! :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Jurislav » 21. Jún 2007 18:18

Mne by sa este pacil variant cez Maly Sturec na 2+2 s obchvatmi Kremnice a Hornej Stubne a prelozka ako variant F, vsetko na 1+1.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod kvalitná dialnica » 21. Jún 2007 21:45

Keď tak pozerám veľa ľudí je za Turiec - Turček...len nerozuniem prečo.... :(

Mňa asi nikto nepresvedčí za Turiec ja som, a asi aj budem za Donovali....
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 17:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod Milos » 22. Jún 2007 00:24

kaviarista napísal:Milos,
Kde chces odklanat tazku nakladnu dopravu z Donovalov? Na Certovicu? na Maly Sturec? Ty si myslis, ze dnes posielaju spediteri svoje kamiony cez Donovaly len aby to mali komplikovanejsie? A vodici kamionov su tiez blbci, co nevedia posudit, ktora trasa je pre nich vyhodnejsia?

Co sa tyka Ulanky, Starych Hor atd. mas pravdu, bude to drahe. Ale ty si niekedy pocul, zeby boli v zime skrizovane kamiony na useku medzi Starymi Horami a BB? Problemovy usek je Jelenec-Korytnica. Ked poriesis ten, ostatne sa daju budovat postupne podla potreby.
Ten efekt by bol presne taky ako dnes v pripade Braniska. Tiez pred nim aj za nim chybaju dialnicne useky, ale oproti minulosti predstavuje Branisko neskutocnu ulavu aj usporu. (pokial je otvorene). Aj sucasne intenzity su porovnatelne.

Keď som písal o odkláňaní, mal som na mysli ten prípad, že by sa situácia vyvinula tak, že by o pár rokov, povedzme do desiatich rokov, stálo prepojenie BB - TR a ťažká nákladná doprava by sa administratívne presunula tam.

K druhej časti - to by bola samozrejme výhoda vasriantu F, že by sa to dalo budovať podľa potreby postupne, a že by teoreticky mohlo dlho ostať len pri úseku Jelenec - Liptovská Osada. Ako človek znalý miestnych dopravných a prírodných pomerov si to od začiatku uvedomujem, už si o tom aj v začiatkoch tejto diskusie písal. To by ale platilo pri dnešných intenzitách. Možno aj trošku vyšších. Ak ale budú narastať, čo aj predpokladám, situácia napr. na Starých Horách by sa stávala čoraz horšou a kým by došlo na stavbu tunela popod Veľký Šturec, už by mohlo byť nevyhnutné stavať aj obchvat (iný ako tunelový si radšej ani nepredstavujem) Starých Hôr plus úsek po Jelenec. A to už nie je málo
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod mel » 22. Jún 2007 07:18

mirkobb napísal: ... Ja osobne povazujem za lobizmus, ze sa presadila stavba D3 ako dialnice, nemam nic proti nej, ak by sa stavala ako R cesta(Poliaci a aj Cesi) stavaju naproti nej iba R cesty, preco my musime dialnicu? R-ka by vysla lacnejsie, ...


Nevysla by lacnejsie, minimalne od Cadce, ale tusim, ze uz od KNM je planovana a aj stavana v parametroch RC, nie D. D3 je len nazov v tomto pripade.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod mirkobb » 22. Jún 2007 07:52

mel: Nevysla by lacnejsie, minimalne od Cadce, ale tusim, ze uz od KNM je planovana a aj stavana v parametroch RC, nie D. D3 je len nazov v tomto pripade.


Ak by to bola pravda, co pises, tak potom asi dostatocne nerozumiem zmyslu takehoto riesenia, vie mi niekto vysvetlit? Prosim len vecne odpovede. :wink: A este poznamka, vystavba za km sa potom fakturuje v cenach ako pri dialnici alebo pri rychlostnej ceste..?? :lol:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 22. Jún 2007 07:55

Prezentovat R cestu ako D mi pripada to iste, ako tvrdit, ze obycajna macka je tiger.. Absurdne!
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod aquila » 22. Jún 2007 08:45

mirkobb: sice OT, ale je to bohuzial tak .. a skoda, ze sa D3 nestava ako Rx .. trebars R5 :) bolo by to lacnejsie a nic by sa nestalo :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.