Stránka 7 z 118

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2007 20:56
od pohodak
mno skor bude tych miliard tak zo 7, kedze je to v urovni roku 2005 a skor ako 2011 sa stavat nezacne

ale inak s tebou suhlasim ze by bolo super to rozostavat asap 8)

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2007 20:58
od aquila
hm ak je to ozaj aj ked 5-7 miliard, tak tych 50 km by hooodne poriesilo ...

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2007 21:23
od devil
az na to ze Ožďany – Zacharovce je dobra cesta aj teraz, v podstate obchvat RS.

mno skor bude tych miliard tak zo 7, kedze je to v urovni roku 2005 a skor ako 2011 sa stavat nezacne


inflacia bude musiet byt kvoli euru tvrdo tlacena nadol, takze velke predrazovanie sa ocakavat neda. nejake 2-3 % rocne. cize bez ozd-zach tak 3 mld, max. 4. S tym ze najblizsia bodova zavada je az soroska.

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2007 07:35
od i15
Najblizsia bodova zavada na ceste do KE je Soroska, ale tato suvisla RC moze fakt pomoct celemu juhu BBSK.
Poloprofil Ozdany-Zacharovce mozno neprinesie vyraznejsiu usporu casu a zvysenie pohodlia jazdy, ale podobne je to aj pri poloprofile R4 KE-Milhost. Ale ked je tu moznost stavat, a nie s prehnanymi nakladmi, tak preco nie?

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2007 08:07
od devil
mas pravdu, ale pri R4 je aj psychologicky efekt. na R2 medzi LC a KE povazujem za bodovu zavadu Zacharovce-Figa a Sorosku. okrem nich by som investoval skor do usekov ZV-Krivan a potom dalej na LC. Ozdany-Zacharovce az za nimy. nie je podstatne aby boli suvisle poloprofily. nie je to velmi citit ako ked sa striedaju plny profil a stara cesta.

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2007 11:00
od sezbrzni
ak je cesta dobra, ako Ozdany-Zacharovce, tak necitit. inak citit to hodne...

ZV - Krivan suhlasim nielen kvoli prejazdu dedinami, ale vseobecne cesta medzi nimi je dost obtiazna pri vacsej premavke. je vyrazne menej moznosti predbiehat ako LC-RV (okrem Zacharovce-Figa)

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2007 11:32
od i15
ZV-Krivan bude podla planu nasledovat este pred Ozdany-Figa.
A ak sa bavime o psychologicom efekte, tak ten by bol aj pri spojeni tychto obchvatov. Dialnica pritahuje investicie, ale nakolko investora zaujimaju jej parametre? Podla mna az tak neskuma, ci je to bombasticka D28/160, alebo R11,5 ktora prinasa minimalne zlepsienie oproti existujucej ceste...

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2007 20:58
od sorgo
Podľa tuším TN na markíze sa má urýchliť výstavba niektorých úsekov R2.
Z termínu 2017 je zrazu 2012.

:) ďalší dôvod na radosť. Ukázali všetkým neprajníkom, že to myslia vážne!

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2007 22:11
od fh
sorgo napísal:Podľa tuším TN na markíze sa má urýchliť výstavba niektorých úsekov R2.
Z termínu 2017 je zrazu 2012.

:) ďalší dôvod na radosť. Ukázali všetkým neprajníkom, že to myslia vážne!


no neviem koľko tých neprajníkov je, ale ja som osobne rád

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2007 22:52
od sergej
Spomínané video :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7948

Zatiaľ to má jednu podstatnú vadu: chýbajú financie. EÚ cvakne 50 km, na zvyšné 2/3 treba peniaze nájsť. Snáď sa nejaké nájdu.

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 06:54
od sorgo
fh napísal:no neviem koľko tých neprajníkov je, ale ja som osobne rád

Ja sa tiež teším, ale opatrne. Vláda má mandát do 2010. Posúvať termíny po 2010 je najjednoduchšie. Neuvidím neuverím. Videli sme všetci ako stačí pár mesiacov na totálnu zmenu harmonogramu výstavby.

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 06:56
od sezbrzni
neboj, do konca roku je este dalsich par mesiacov... nic nie je stratene :)

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 06:57
od i15
to je navrh "len" ministerstva hospodarstva :? Ak to pretlacia, bude to uspech. Resp uspech bude, ked postavia aspon ako-tak pripravene useky po Tornalu

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 07:51
od sorgo
je to aj tak uplne jedno, nemyslim si, ze by sa zacalo s vystavbou v tomto volebnom obdobi, kedze sa vsetko bude tlacit do D1 (slub je slub).

a predsa je davno dokazane, ze len 2000 aut chodi denne KE-BA, a tie mozu vyuzit severnu trasu po jej dobudovani. takisto aj RV, RA, VK a pod.... takze treba uz urobit len prepoj so severnou trasou a je to

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 08:01
od i15
juzna ale bude potrebna - pri ceste severom sa spali viac benzinu a v buducnosti sa aj zaplati viac na myte

nechcem sa opakovat, ale podla mna su to zase len recicky o spojeni Bratislavy a Kosic, v skutocnosti im ide len o cestu po RS - kvoli priemyselnemu parku ;)

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 08:03
od sorgo
teoretik napísal:juzna ale bude potrebna - pri ceste severom sa spali viac benzinu a v buducnosti sa aj zaplati viac na myte

nechcem sa opakovat, ale podla mna su to zase len recicky o spojeni Bratislavy a Kosic, v skutocnosti im ide len o cestu po RS - kvoli priemyselnemu parku ;)


no vsak do RS sa uz dajak z KE dostaneme :)

trochu OT: ale ked pri vystavbe spravia obchadzku - napr. kilometer navyse ako pri secovska/presovska, tak si uvedomujes, ze kolko aut tadial prejde denne, tak vlastne prispeivaju do rozpoctu svojou troskou spotrebnej dane a dph ? :)

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 08:22
od i15
momentalne je juzny tah suvisle len po NR, ak by bol az po RS, bolo by to velke plus :)

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 08:56
od sorgo
teoretik napísal:momentalne je juzny tah suvisle len po NR, ak by bol az po RS, bolo by to velke plus :)


obtiazny teren tam velmi nie je.

ked to bude po RS (teda teoreticky po Tornalu), tak ruku na srdce, k useku Coltovo-RV-KE staci rozsirit cestu a mozu to prekvalifikovat na cestu pre motorove vozidla, aj tak tam kazdy chodi 130...

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 09:04
od random
Len vy sa nebojte ze to do 2010 nestihnu .... 2009 schvalia ustavny zakon o predlzeni mandatu na 2011 a 2010 znovu schvalia clanok 4 ustavy o veducel ulohe koalicie SMER-HZDS-SNS, ktora bude vystupovat pod hlavickou KSS ... a potom nam uz ziadne volby vadit nebudu ... kto chce najde sposob a kto nechce najde dovod ... ;)

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 09:29
od Andrej
Hm, neviem, ci ma vyznam pustat sa rychlo do dokoncenia R2, ked bude rozostavana cela D1 po KE. Celistva R2 hoci len od ZV po KE by bola zatial zbytocny luxus, tu staci riesit bodove zavady ako ZV-Krivan, RS-Figa, Sorosku a par obchvatov.
Bolo by lepsie urychlit to radsej tam, kde je to viac potrebne - sev.R3, D3, D1 za KE...

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2007 09:34
od i15
Andrej napísal:Hm, neviem, ci ma vyznam pustat sa rychlo do dokoncenia R2, ked bude rozostavana cela D1 po KE. Celistva R2 hoci len od ZV po KE by bola zatial zbytocny luxus, tu staci riesit bodove zavady ako ZV-Krivan, RS-Figa, Sorosku a par obchvatov.
Bolo by lepsie urychlit to radsej tam, kde je to viac potrebne - sev.R3, D3, D1 za KE...


plny profil po Krivan, polovicny po Tornalu a uprava zvysku na parametre kvalitnej C11,5 by mohlo byt celkom lacne a efektivne riesenie...

ale suhlasim, napr samotnym Kosiciam by ovela viac prospel usek D1 Budimir-Bidovce s vychodnym privadzacom (obchvat mestskej casti Kosicka nova ves).

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2007 00:41
od Dialniciar
teoretik napísal:plny profil po Krivan, polovicny po Tornalu a uprava zvysku na parametre kvalitnej C11,5 by mohlo byt celkom lacne a efektivne riesenie...


snívam, snívaš, snívame :shock:

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2007 07:24
od i15
Dialniciar napísal:
teoretik napísal:plny profil po Krivan, polovicny po Tornalu a uprava zvysku na parametre kvalitnej C11,5 by mohlo byt celkom lacne a efektivne riesenie...


snívam, snívaš, snívame :shock:


radsej mam dufat (zbytocnu) v plnoprofilovu dialnicu juhom?

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2007 15:51
od i15
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8039


"Rýchlostnú komunikáciu R2 vo všetkých úsekoch začneme stavať už od roku 2012," povedal novinárom minister dopravy Ľubomír Vážny.



cize R2 nebude do roku 2012, ale od toho roku ju zacnu stavat 8)

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2007 16:00
od Lubo
Aj tak si myslím, že ľudia z regiónu RS (ktorým bolo vyhlásenie adresované) by radšej uvítali vyjadrenie ohľadom obchvatu Nitry na R1 ako túto jobovku.