Stránka 7 z 10

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2010 07:17
od devil
viewtopic.php?f=35&t=14467

s opravou sa pocita od ZH po handlovu, kedze opravena cesta skonci v handlovej tj. bez obchvatov sa tak ci tak nezaobide. inac mne sa nezdalo zeby bola totalne rozbita....to ste este nevideli rozbite cesty. ide najma o pridanie 3. pruhu kedze cesta ide do kopca.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2010 07:55
od tondiego
Na ceste medzi ZH a Handlovou sa pekne maka, robi sa treti pruh do stupania. Presne takto by som si predstavoval pokracovanie az po TN. Urcite su na Slovensku cesty v horsom stave ako I/50, ale bavili sme sa o tom, ze ci by nebolo lepsie investovat miesto tazko realizovatelnej R2 do jednoduchsej opravy I/50. OK, mozno nie cely usek je v kritickom stave, ale tych bodovych zavad (alebo ako inak to nazvat) je tu viac nez dost (kriticke zacinaju byt najma Novaky-Nitr.Sucany,Hradiste-Banovce,Svinna-Trencianske Jastrabie,Mnichova Lehota-D1 je podklad snad este od druhej svetovej vojny, o rozbitom povrchu vozovky skoda vobec hovorit).

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2010 10:42
od Zulo
devil napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=14467

s opravou sa pocita od ZH po handlovu, kedze opravena cesta skonci v handlovej tj. bez obchvatov sa tak ci tak nezaobide. inac mne sa nezdalo zeby bola totalne rozbita....to ste este nevideli rozbite cesty. ide najma o pridanie 3. pruhu kedze cesta ide do kopca.

Asi tadiaľ moc nejazdíš tondiego to zadefinoval presne .........

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2010 18:30
od Sentilj
Suhlas, cesta je rozbita takmer do takeho stadia, ako napr. cesty II. tr. medzi Kosicami a Breznom (kto zazil pochopi), na I/50 mas problem oboma rukami udrzat volant - vyjazdene kolaje, priecny sklon-prepad, katastrofa na to, ze je to E tah. Tiez sa obavam, ze R2 tak skoro nehrozi, mozno len obchvat BN a ZH do 2020. Kedze casto jazdim BA-PD-BA, po dostavani PPP NR-ZM a R1 k Ziaru jednoznacne volim tuto dlhsiu ale o to bezpecnejsiu a komfortnejsiu trasu (obchvat R2 + oprava I/50 v BBSK tomu len napomoze). Cez TN 185 km z toho poslednych 60 nadmieru preplnenych a nebezpecnych vs. 205 km z toho 20-30 km Handlova - PD (pritom cesta PD Handlova siroka bezpecna, v 2 obciach dokonca 4pruh, pocital som aj s napriamenim trasy novej R1).

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 07:51
od tondiego
Ja tiez casto jazdim BA-PD-BA, cim dalej tym viac volim najkratsiu trasu cez Hlohovec, je tam sice mrte dedin, ale cesta nie je az taka rozbita a relativne mala premavka. A casovo sa to pomaly vyrovna nebezpecnej trase po I/50, hlavne ked chytim kolonu. Ked dobuduju R1 + R2 obchvat Ziaru, skusim asi aj tuto variantu, aj ked je tam "nekonecny" prejazd Handlovou a casovo ten rozdiel bude podla mna aj zo 30-40 minut. Inak Zulo, odkial mas info, ze na R2 Pravotice - D.Vestenice a D.Vestenice - Novaky sa spracovava DUR? Pokial viem tak na to nebola vyhlasena ziadna sutaz a NDS sa zvycajne takymito info rada pochvali.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 16:43
od i15
tondiego staci pouzit google a ten ti to najde, na jednom celkom dobrom fore ;)

viewtopic.php?p=97022#p97022 DUR Pravotice-Dolne Vestenice robi Geoconsult od 10/2009
viewtopic.php?p=98529#p98529 DUR Dolne vestenice-Novaky robi Amberg Engineering od 12/2009

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 18:47
od Zulo
tondiego napísal:Ja tiez casto jazdim BA-PD-BA, cim dalej tym viac volim najkratsiu trasu cez Hlohovec, je tam sice mrte dedin, ale cesta nie je az taka rozbita a relativne mala premavka. A casovo sa to pomaly vyrovna nebezpecnej trase po I/50, hlavne ked chytim kolonu. Ked dobuduju R1 + R2 obchvat Ziaru, skusim asi aj tuto variantu, aj ked je tam "nekonecny" prejazd Handlovou a casovo ten rozdiel bude podla mna aj zo 30-40 minut. Inak Zulo, odkial mas info, ze na R2 Pravotice - D.Vestenice a D.Vestenice - Novaky sa spracovava DUR? Pokial viem tak na to nebola vyhlasena ziadna sutaz a NDS sa zvycajne takymito info rada pochvali.

Pozri stránku NDS v časti zverejnené podpísané zmluvy pred r. 2009 a platné zmluvy a tam sú info /zaujímavé čítanie/. Na jeseň 2008, v zime a na skorú jar 2010 geodeti domeriavali a spresňovali mapové podklady , lebo termíny pre odovzdanie dokumentácií boli apríl 2010 , no jeden úsek má dodatok s novým termínom odovzdávania dokumentácia pre DUR až v júli 2010. Miestny starostovia mali už aj prvé stretnutia s projektantmi úsekov , myslím, že Geoconsult a Amberg. Zatiaľ to tam prebiehalo údajne hladko. Teda dokumentácia by už mohla byť pripomienkovaná , či ju NDS prebrala neviem. Dúfam, že niekto doplní, prípadne spresní info, ktoré mám len z verejných zdrojov, a "pozorovaním v teréne" a nie priamo "z kuchyne".

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 20:01
od devil
BA-PD by som cez ZH nesiel ani ked tam bude obchvat, pokial niekto nechce cez TN ma na vyber cez PN, cez hlohovec, po I/64 alebo paralelne cestou II. tr. ktora je uzsia ale obchadza vela dedin (ktoru tamojsi volaju "pod kopcom").

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2010 23:27
od pristy27
V skutocnosti "pod horou" a je to cesta II/593. Najrychlejsia je ale aj tak cez Hlohovec po ceste I/514 a od Topolcian po I/64.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2010 08:02
od tondiego
Dik za linky ohladom tych DUR a DSZ. Priznam sa, ze mi tieto info predtym akosi unikli. Fakt je, ze to este rozbehol Vazny, Figel to necha dobehnut, ale dalsieho pokracovania sa tu asi tak skoro nedockame. Ostava len dufat, ze kompetentni neodrezu hornu nitru od zvysku Slovenska, aj ked sa tu R2 tak skoro stavat nebude.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2010 13:41
od Zulo
Myslím si , že územné konanie nikto zastavovať nebude , ak je dokumentácia prebratá NDS a.s., tak bude prirodzená snaha NDS o jej využitie, keď už bolo za ňu zaplatené. Myslím si, že zasa nie je až tak veľa dokumentácii pre DUR na stole, aby sa to nejako radikálne spomaľovalo a naťahovalo. Aj pred hociktorými budúcimi voľbami je potrebné sa pochváliť nejakými plánmi budúcej výstavby......Je jednoduchšie vytiahnúť zo "šuflíka" platné územné rozhodnutie, ako používať termíny o urýchlenej výstavbe a nemať pritom ani ukončený proces EIA..... ako napríklad pri R1.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 02. Feb 2011 16:31
od Richard
Mňa by zaujímalo ako bude pokračovať - a či vobec - úprava serpentín v smere Dérerov mlyn / Handlová. Zdá sa totiž, že práce už skončili, resp. že sa už len namaľujú čiary a rekonštrukcia skončí na hranici krajov cca 1km za Dérerovým mlynom. V prípade úmyslu prerúbať tretí pruh celým stúpaním na Novú Lehotu by sa jednalo o veľmi ambiciózny projekt a určite aj nákladný, pretože celé zalesnené podložie je kamenisté a pred Novou Lehotou mu stojí v ceste obývaný dom. Nasledný lievik, ktorý by vznikol na vrchu v Novej lehote by bol určite záťažovým elementom pre túto dedinu.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 08. Feb 2011 09:03
od tondiego
Pokracovat sa nebude.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 08. Feb 2011 16:58
od Richard
Tondiego - moja Mama bola zhanat informacie v Handlovej na urade a je pravda, ze k useku Dererov Mlyn-Handlova vraj este neexistuje ani studia, nehovoriac o dostupnosti financii:-) Takze toto je uzavrete:-)

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2011 08:37
od tondiego
A co je horsie, nie je to ani v dlhodobom plane. Myslim, ze tu bude skor ta R2 - o 20 rokov.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2011 17:21
od Richard
Tondiego - k tomu pokracovaniu rekonstrukcie I/50 za Dererovym Mlynom som pisal noticku zo zakulisia v inej diskusii. Zaujimalo by ma, co z tej zmeti roznych informacii je vlastne pravda alebo aspon nieco o co sa da realne opriet...

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 22. Máj 2011 10:34
od Zolohoj
Z policajných zdrojov mám, že by sa mala nejaká časť cesty od ZH na Handlovú v TN kraji rekonštruovať, ale mám pocit že reč bola o úseku Nová Lehota - Handlová. No R2 v nedohľadne, jediné čo je ako tak pripravené na celet trase je obchvat Bánoviec, ktorý by bol ale dosť potrebný. Podľa všetkéhos a ešte toto volebné obdobie začne stavať.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2011 10:22
od tondiego
Banovce by sa v tomto volebnom obdobi dali stihnut. Pripravit by sa to stihlo. Otazka je, ci na to bude aj vola.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2011 08:50
od FANUSIK
No ved cas ukaze co vsetko stihne ten nas FIGEL....ale zatial ziadne vitazstvo....

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2011 21:21
od JaNY
Vitazstvo uz dosiahol, ked zrusil hrozivo vyzerajuce PPP hlavne PPP1. A ze ide spravnou cestou, potvrdzuju posledne udalosti na D-cke pri Levoci a Presove. A hlavne je ze zakratko rozbehne aj "turiecku dialnicu".

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2011 22:35
od pristy27
Zrusit dokaze kazdy ale nahradit niecim vyhodnejsim, lacnejsim a lepsim to je umenie. Pan Figel to dost podcenil. Nezda sa mi, ze by pri Levoci a Presove vodu mutil a dokonca pozastavil aj dost rozpracovane useky na R2 a netlacil na dorieseni dalsich. Na "turieckej dialnici" podla mna za jeho volebneho obdobia vela bagrov nezakopne ale bodaj by som sa mylil...

Zase na druhu stranu iba pokracuje v trende svojich predchodcov, plne usta prazdnych reci...

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2011 00:51
od JaNY
Ved zrusil, stava vyhodnejsie, lacnejsie. To by som nenazval umenie, tak to ma byt. Ako nazvat cloveka [fiko] ktoremu niekto chce dat peniaze [brusel] len tak a on sa tomu brani? Toto je cesta, ktorou teraz ide Figel. Mi peniaze nejak nemame ale Brusel chce kryt jednotlive projekty viac ako 50%. Ved to je nenormalne dobry bussines. Len to chce zrovnat system z europou. Tu v tejto teme R2-ke to stavanie nebude v najblizsej dobe nejak vidiet, ale myslim ze Figel sa po roku rozbieha celkom dobre.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2011 07:21
od tondiego
Sme uz trochu off-topic. Skusim si zaprognozovat - Visnove neprejde cez min.financii, rovnako ako Hricovske Podhradie-Lietavska Lucka. Turany-Hubova neprejde cez EK a zacne sa pripravovat variant s tunelom Korbelka, ktory vobec nie je pripraveny. Mam pochybnosti aj o Hubova-Ivachnova, ci sa do 2014 zacne realizovat. Figel je optimista, ale realne to vyzera tak ako som napisal. Co to znamena pre ostatne useky, vratane R2 (najma zapadnu cast TN-ZH)? Ze do dalsej prirpavy a nasledne vystavby prichadzaju do uvahy az po roku 2020. A aj to bude velmi pozvolna - pretoze moznosti financovania budu znacne okliestene. Dostupne prostriedky do roku 2020 zhltnu D1 a D3. To, ze R2 v useku TN-ZH okrem jedneho kratkeho polprofilu pri Banovciach a mozno obchvatu ZH (tiez velmi nepravdepodobne) ma horizont dobudovania 20-30 rokov aspon na polprofil nie je vymysel, ani vyplakavanie, ale kruta realita. Plny profil tak o 50 rokov mozno.

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2011 07:49
od Andrej
Vsetci, co nariekate za zrusenie PPP, obzvlast v tejto teme -> myslite, ze pri splatkach vo vyske ~700 mil. € rocne od r. 2015-2017 do r. 2045-2047 (!!!) by ste sa niekedy dockali suvislejsej vystavby na R2 TN-ZH? ;-)

Re: R2 Trenčín - Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2011 08:00
od mirkobb
tondiego napísal:Sme uz trochu off-topic. Skusim si zaprognozovat - Visnove neprejde cez min.financii, rovnako ako Hricovske Podhradie-Lietavska Lucka. Turany-Hubova neprejde cez EK a zacne sa pripravovat variant s tunelom Korbelka, ktory vobec nie je pripraveny. Mam pochybnosti aj o Hubova-Ivachnova, ci sa do 2014 zacne realizovat. Figel je optimista, ale realne to vyzera tak ako som napisal. Co to znamena pre ostatne useky, vratane R2 (najma zapadnu cast TN-ZH)? Ze do dalsej prirpavy a nasledne vystavby prichadzaju do uvahy az po roku 2020. A aj to bude velmi pozvolna - pretoze moznosti financovania budu znacne okliestene. Dostupne prostriedky do roku 2020 zhltnu D1 a D3. To, ze R2 v useku TN-ZH okrem jedneho kratkeho polprofilu pri Banovciach a mozno obchvatu ZH (tiez velmi nepravdepodobne) ma horizont dobudovania 20-30 rokov aspon na polprofil nie je vymysel, ani vyplakavanie, ale kruta realita. Plny profil tak o 50 rokov mozno.


Ty si tu off-topic s tým Tvojím "čiernym videním" vecí a to nie je po prvý krát. :roll: Ak Ty uvádzaš, že Figeľ je optimista (a to sme asi aj my ostatní tu, aspoň prevažná väčšina :wink:), tak Ty si v tomto presne pravý opak, pesimista, skeptik (stačí si prečítať niektoré Tvoje príspevky spätne dozadu). Ty by si mal prednášať smútočné reči na pohreboch.. :mrgreen:
Omlúvam sa sa ostatným za OT. :oops: