Láskavo bez v úvahu, že západ nie je len Bratislava a východ Košice.
len vies, to podstatne na zapade je na JUHOzapade a to podstatne na vychode je tiez na JUHOvychode.
Moderátor: Moderátori
Láskavo bez v úvahu, že západ nie je len Bratislava a východ Košice.
devil napísal:len vies, to podstatne na zapade je na JUHOzapade a to podstatne na vychode je tiez na JUHOvychode.
babar napísal:A ked uz tu niekto spominal Rezesa, pamatam sa ako Meciar v Lucenci sluboval dialnicu s dvojkolajkou v strede juhom tusim v trase R7+R2 BA-KE. Logiku to ma, najkratsie spojenie, najlahsi teren, s tym nemoze nikto nesuhlasit. Pocty aut, ludi, priemysel atd. je uz uplne iny argument o inom, ale vzdialenost a cena juh vyhrava.
pichalsi napísal:Skutocne az ked sa tam nasypu neskutocne miliardy a vsetko sa to dostava, az vtedy to bude mat zmysel (a to bude v roku 2022? cize min 20 rokov zabetonovane miliony). Dovtedy su tam zbytocne zabetonovane peniaze ktore sa mali pouzit inde
na ukazku zopar ukazok pre ktore sa stava D1
johhan napísal:Otázka. Viete koľko tranzitérov KE-BA v mýtnom systéme v roku 2014 išlo po D1 namiesto R2+R1 ? Teda naokolo bližšie ako tu radi niektorí hovoria ? Tranzitér KE-BA je kamion ktorý vstúpil do mesta alebo naložil v jednom meste a vyloží alebo vystúpi v druhom meste.
Jano1 napísal:pichalsi napísal:Skutocne az ked sa tam nasypu neskutocne miliardy a vsetko sa to dostava, az vtedy to bude mat zmysel (a to bude v roku 2022? cize min 20 rokov zabetonovane miliony). Dovtedy su tam zbytocne zabetonovane peniaze ktore sa mali pouzit inde
na ukazku zopar ukazok pre ktore sa stava D1
Tie miliony zabetonovane v dialniciach sa aj realne vyuzivaju. Si myslis, ze ked by bola R2 namiesto D1, tak by bola na R2 nejaka zavratna intenzita? Nebola, len cele Povazie by dennodenne kolabovalo.
D1 TN - Dubnica 30794 v/24h a k tomu paralelna I/61 TN- Dubnica 17034 v./24h - s cim chces toto porovnavat niekde na trase R2?
Preco boli denne zdrzania v PB v spicke na urovni 1 hodiny, kym nebola dialnica - mas take nieco na trase R2?
Len ZA - Horna Streda po D1 54min, 104 km, 115,5 km/h
https://www.google.sk/maps/dir/48.64913 ... m2!4m1!3e0
To iste mimo dialnice 1h 52m, 106 km, 56.8 km/h,
https://www.google.sk/maps/dir/48.65604 ... 58!1m0!3e0
Len 112 minut po ceste I.triedy len vdaka tomu, ze je dialnica, inak by to boli v spicke minimalne 4 hodiny.
Naproti tomu I/50 Saca - Lucenec 137 km, 1h42m, teda 80.6 km/h
https://www.google.sk/maps/dir/48.34582 ... m2!4m1!3e0
Priemerna intenzita na D1 TT-ZA je viac ako 25 tisic v./24h a kolko by bola aj na hotovej R2 LC - KE? Bola by aspon 8 tisic? Viac urcite nie. Aj na suvislej R2 Saca - LC pri priemernej 120 km/h usetris 34 minut, ale na zapadnej D1 usetri 3-krat tolko vozidiel a podstatne vacsi cas.johhan napísal:Otázka. Viete koľko tranzitérov KE-BA v mýtnom systéme v roku 2014 išlo po D1 namiesto R2+R1 ? Teda naokolo bližšie ako tu radi niektorí hovoria ? Tranzitér KE-BA je kamion ktorý vstúpil do mesta alebo naložil v jednom meste a vyloží alebo vystúpi v druhom meste.
Kamionov? Urcite nie viac ako desiatky denne.
DrX napísal:nikto kto potrebuje juznu trasu, Pribinu nepotreboval
johhan napísal:Otázka. Viete koľko tranzitérov KE-BA v mýtnom systéme v roku 2014 išlo po D1 namiesto R2+R1 ? Teda naokolo bližšie ako tu radi niektorí hovoria ? Tranzitér KE-BA je kamion ktorý vstúpil do mesta alebo naložil v jednom meste a vyloží alebo vystúpi v druhom meste.
hofy napísal:Stvorprudovka je stvorprudovka, kazdy kto ma tu moznost voli tuto alternativu, preto si myslim, ze pri vybudovani plneho profilu by tam boli intezity podobne ako na D1... Ako som pisal, ja sa I50 vyhybam ako mozem, jazdim po nej totizto najma v piatok a v nedelu a myslim, ze kazdy tu moze potvrdit, ze v tom case je to kolona za kolonou, kde sa neda obiehat desiatky kilometrov. Pisem o useku Novaky - D1. A nie som sam, ludia vacsinou volia To - PN- D1, alebo cez Hlohovec, pripadne na Nitru, t.j. 50 km cez dediny, ale cez Oponice je premavka minimalna...
Tie miliony zabetonovane v dialniciach sa aj realne vyuzivaju. Si myslis, ze ked by bola R2 namiesto D1, tak by bola na R2 nejaka zavratna intenzita? Nebola, len cele Povazie by dennodenne kolabovalo.
D1 TN - Dubnica 30794 v/24h a k tomu paralelna I/61 TN- Dubnica 17034 v./24h - s cim chces toto porovnavat niekde na trase R2?
Jano1 napísal:pichalsi napísal:Skutocne az ked sa tam nasypu neskutocne miliardy a vsetko sa to dostava, az vtedy to bude mat zmysel (a to bude v roku 2022? cize min 20 rokov zabetonovane miliony). Dovtedy su tam zbytocne zabetonovane peniaze ktore sa mali pouzit inde
na ukazku zopar ukazok pre ktore sa stava D1
Tie miliony zabetonovane v dialniciach sa aj realne vyuzivaju. Si myslis, ze ked by bola R2 namiesto D1, tak by bola na R2 nejaka zavratna intenzita? Nebola, len cele Povazie by dennodenne kolabovalo.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.