R2 Figa, východ – Tornaľa (obchvat Tornale)

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Dialniciar » 04. Apr 2007 19:48

kaviarista napísal:Dialniciar,
ty si najprv namalujes ducha na stenu a potom sa s nim ides hadat. Vlozis mu do ust argumenty, ktore nikdy nevyslovil, len aby si mohol viest dalsiu polemiku so sebou samym.
Ked mas na to dostatok casu, tak nech sa paci, ale ja nemam ... Budem rad ked ma budes iba citovat a nevyslovovat vymyslene domnienky, co vsetko z mojej logiky vyplyva alebo nevyplyva.


Keď nemáš čas, tak sem radšej neprispievaj, lebo sa meníš na rypálka typu vzdušných čiar á-la feroslav. :wink: A dosť ťa poznám, kaviarista a ak si myslíš, že nie, tak mi nepíš, čo si myslím a čo robím. Ak ti to pochopil, tak chápeš, že ťa poznám alebo sa nepoznáme, ale zase sme v jednom kruhu. Došli ti totálne argumenty a dochádzajú ti už dlhú dobu.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 04. Apr 2007 19:49

mirkobb napísal:
teoretik: Ked je cesta poloprazdna, co teda juzny tah je, aj poloprofil je bezpecny.


Vies byt konkretny, v ktorom useku je juzny tah poloprazdny?? A voci comu je to vztiahnute, snad nie len voci D1?? Pretote aj tam su rozdiely, trebars na Liptove je ina intenzita a medzi BA-TT zas ina, vsak?

Dialniciar: Okrem toho, bavíme sa o celom obchvate Čadce a Oščadnice, ktorý má viac ako 600 metrov a dopravné problémy tam nie sú.


No nie su, pretoze to je ukazkovy usek, kde vzhladom na intenzity postacuje aj polprofil. :wink:


Ano, doslova je trasa ZV-KE poloprázdna voči trase ZA-KE. Preto na na tej prvej sa robia pomaly 1/2 profily a na tej druhej súvislé plnoprofilové úseky z viacerých pozícií.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod devil » 05. Apr 2007 07:28

Preto na na tej prvej sa robia pomaly 1/2 profily a na tej druhej súvislé plnoprofilové úseky z viacerých pozícií.


je velky rozdiel v intenzitach, avsak aj na mnohych usekoch ZA-PO je nedostatocna intenzita na plny profil. v podstate cely usek Janovce-Svinia.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Dialniciar » 05. Apr 2007 19:59

devil napísal:
Preto na na tej prvej sa robia pomaly 1/2 profily a na tej druhej súvislé plnoprofilové úseky z viacerých pozícií.


je velky rozdiel v intenzitach, avsak aj na mnohych usekoch ZA-PO je nedostatocna intenzita na plny profil. v podstate cely usek Janovce-Svinia.


To je pravda. Veď aj sa malo pôvodne medzi PP a PO stavať len na 1/2 profil.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 06. Apr 2007 20:39

kaviarista napísal:
devil napísal:
Obchvat Tornaľa je hotová stavba, skutočne sa tam už nedá nič spraviť, ani s prechodmi na mostoch ani s nerovnou vozovkou medzi mostami 207-208. Tak ak sa niekomu nepáči, ako je to postavené, tak nech stadiaľ nejazdí a nekritizuje ako je to postavené, je to bezpečná a dobrá cesta. MK prečítaj si všetky moje príspevky ohľadom obchvatu Tornaľa a potom to možno pochopíš. Je to totiž moja stavba a ja sa jej v niektorých prípadoch musím zastať.


bude sa dat tadial bezpecne jazdit 130 po dostavbe na plny profil :?:


asi hej, len budes musiet na dilatackach davat pozor na defekty :)
Na dilatačkách, ktoré sú spravené na obchvate Tornaľa defekt nikdy nedostaneš a ani som to nikde nepočul, že by niekto dostal na dilatačke defekt. Všetky dilatačky sú riešené tak, aby žiadne defekty nevznikali a prakticky je to nemožné.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 06. Apr 2007 20:43

kaviarista napísal:
doprastavak napísal:
MK napísal:doprastavak, toto:

"Je to postavené tak, ako to projektant naprojektoval a momentálne stavba stojí podľa projektu a už sa s tým nedá nič robiť, keď sa Kaviaristovi a ostatným nepáči daná situácia na obchvate, tak nech obchvatom nejazdia a použijú starú cestu."

NIE je argument v reakcii na kritiku.

To je ako keby niekto zle postavil most, ten by bolo treba nakladne prerobit, a ten niekto by na kritiku povedal ze: "Bolo to postavené tak, ako to projektant naprojektoval a už sa s tým nedá nič robiť. Keď sa to niekomu nepáči, tak nech po tom moste nejazdi."

Ale najma: spravaj sa slusne.
Obchvat Tornaľa je hotová stavba, skutočne sa tam už nedá nič spraviť, ani s prechodmi na mostoch ani s nerovnou vozovkou medzi mostami 207-208. Tak ak sa niekomu nepáči, ako je to postavené, tak nech stadiaľ nejazdí a nekritizuje ako je to postavené, je to bezpečná a dobrá cesta. MK prečítaj si všetky moje príspevky ohľadom obchvatu Tornaľa a potom to možno pochopíš. Je to totiž moja stavba a ja sa jej v niektorých prípadoch musím zastať.


nie doprastavak, bezpecnou bude az ked sa dobuduje plny profil
Bezpečná cesta bude až vtedy, keď po nej nebudú jazdiť cestný debily a ohrozovať druhých vodičov a pracujúcich na ceste s oranžovými vestami, ako sa to stalo nedávno na tejto komunikácii.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod kaviarista » 11. Apr 2007 18:10

doprastavak, s tymi defektami to bol iba pokus o vtip

co sa tyka bezpecnosti, kazdu jednu cestu smrti robia smrtiacou cestni debili, to sa netyka vyhradne iba Tornale.


Dialniciar,
darmo sa budes hnevat, ale tu na fore pricasto vkladas do ust diskuterovi slova, ktore nikdy nevyslovil ... radsej menej volneho vykladu a viac citacii. Fakt sa tu nemam najmensiu chut dohadovat na banalitach, ci ma dostatocne poznas alebo nie.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 11. Apr 2007 18:41

kaviarista napísal:Dialniciar,
darmo sa budes hnevat, ale tu na fore pricasto vkladas do ust diskuterovi slova, ktore nikdy nevyslovil ... radsej menej volneho vykladu a viac citacii. Fakt sa tu nemam najmensiu chut dohadovat na banalitach, ci ma dostatocne poznas alebo nie.


Už len to mi chýba, na teba sa hnevať. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Rio13.zm » 13. Apr 2007 11:59

nepodarilo sa nieco pofotit ?
Obrázok používateľa
Rio13.zm
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 908
Obrázky: 197
Založený: 27. Jan 2007 17:42
Bydlisko: Zlaté Moravce

Odoslaťod konstrukt » 14. Apr 2007 10:33

Prestante sa konecne hadať, radšej sa zaoberajte problémami na obchvate.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Rio13.zm » 14. Apr 2007 17:16

a su aj nejake problemy ? ja ako laik a vodic som s tou cestou spokojny, u mna prevazuju pozitiva pred negativami. to iste pri ozdanoch, a ked sa prida aj figa, tak to bude este o kus lepsie.
Obrázok používateľa
Rio13.zm
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 908
Obrázky: 197
Založený: 27. Jan 2007 17:42
Bydlisko: Zlaté Moravce

Odoslaťod konstrukt » 15. Apr 2007 22:02

Rio13.zm napísal:a su aj nejake problemy ? ja ako laik a vodic som s tou cestou spokojny, u mna prevazuju pozitiva pred negativami. to iste pri ozdanoch, a ked sa prida aj figa, tak to bude este o kus lepsie.
Nie su tu žiadne problemy, myslel som to obrazne, aby sa tu nediskutovalo o iných veciach, ktoré sem nepatria. Má sa tu diskutovať o Obchvate Tornaľa a nie o iných veciach, čo s obchvatom absolutne nesuvisi.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod devil » 16. Apr 2007 09:12

Všetko by bolo v poriadku, keby mesto Tornaľa nezasahovalo do stavby. Most 207 ktorým sa začína ten ťaví hrb / most oproti červenému skladu a letisku/ si vydupalo mesto Tornaľa, pretože ráta s príchodom zahraničných investorov, čo sa aj potvrdilo. Most má väčšiu výšku, ako mosty 208 /most pri družstve/ a most 210 /most pri obci Starňa. Tento most pôvodne nemal stáť, mali byť namiesto neho vybudované obslužné poľné cesty, ale mesto Tornaľa si presadilo tento most, čo u NDS prešlo a most stojí. Most má preto väčšiu výšku, lebo sa pri stavbe priemyselného parku ráta s prejazdom strojov presahujúcich výšku mostov 207 a 210. Keby most 207 nebol postavený, ako sa pôvodne rátalo, od mosta 205 /most podad železnicu/ by viedla rovná cesta bez toho ťavieho hrbu až k cintorínu, kde sa už začína násyp na most 208.


pod tym mostom ide krizom polna cesta, ktora vedie do nejakeho lomu alebo pod. takze to naozaj vyzera ze mesto malo zaujem o tento most. tavi hrb nemohol byt eliminovany suvislym nasypom medzi mostami 207 a 208 :?:
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod konstrukt » 16. Apr 2007 09:34

devil napísal:
Všetko by bolo v poriadku, keby mesto Tornaľa nezasahovalo do stavby. Most 207 ktorým sa začína ten ťaví hrb / most oproti červenému skladu a letisku/ si vydupalo mesto Tornaľa, pretože ráta s príchodom zahraničných investorov, čo sa aj potvrdilo. Most má väčšiu výšku, ako mosty 208 /most pri družstve/ a most 210 /most pri obci Starňa. Tento most pôvodne nemal stáť, mali byť namiesto neho vybudované obslužné poľné cesty, ale mesto Tornaľa si presadilo tento most, čo u NDS prešlo a most stojí. Most má preto väčšiu výšku, lebo sa pri stavbe priemyselného parku ráta s prejazdom strojov presahujúcich výšku mostov 207 a 210. Keby most 207 nebol postavený, ako sa pôvodne rátalo, od mosta 205 /most podad železnicu/ by viedla rovná cesta bez toho ťavieho hrbu až k cintorínu, kde sa už začína násyp na most 208.


pod tym mostom ide krizom polna cesta, ktora vedie do nejakeho lomu alebo pod. takze to naozaj vyzera ze mesto malo zaujem o tento most. tavi hrb nemohol byt eliminovany suvislym nasypom medzi mostami 2007 a 208 :?:
Ano, pod mostom ide poľná cesta, ktorá sa začína pri strojárňach a nesmeruje do lomu, ale k záhradkárskym osadám. Počas výstavby chodilo stade mnoho záhradkárov aj s autami, takže aj to je opodstatnenie prečo Mesto Tornaľa dalo postaviť ten most. Počas výstavby bola vysypaná celá táto cesta makadamom, takže je čiastočne zrekonštruovaná. Nemusel byť eliminovaný súvislým násypom, stačilo keby stredný násyp vôbec nebol urobený.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod devil » 16. Apr 2007 10:07

ako sa upravi cesta na Kalosu, ktora krizuje obchvat :?: pojde nad obchvatom alebo pod :?:

zaujimavy je aj koniec useku, ta bodova zavada ide dalej az po sad, kde je koniec zakazu predbiehania. usek pomoze, mal byt ale 2x taky dlhy, potom by skutocne vyriesil celu zavadu, nielen 1/2 z nej.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod konstrukt » 16. Apr 2007 10:23

devil napísal:ako sa upravi cesta na Kalosu, ktora krizuje obchvat :?: pojde nad obchvatom alebo pod :?:

zaujimavy je aj koniec useku, ta bodova zavada ide dalej az po sad, kde je koniec zakazu predbiehania. usek pomoze, mal byt ale 2x taky dlhy, potom by skutocne vyriesil celu zavadu, nielen 1/2 z nej.
Popod cestu na Kalosu sa postaví most, presne tak isto ako sú riešené križovania ciest s obchvatom Tornaľa. Začiatok úseku bude pri tej ostrej zákrute, ktorou sa začinajú tie serpentíny. Podľa projektu je napojenie od smeru RS veľmi dobre spracované, už to treba iba postaviť.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod devil » 16. Apr 2007 10:36

Popod cestu na Kalosu sa postaví most, presne tak isto ako sú riešené križovania ciest s obchvatom Tornaľa.

a cesta na Kalosu bude zaroven prelozena :?: lebo je dost na kopci na urovni staveniska.

Začiatok úseku bude pri tej ostrej zákrute, ktorou sa začinajú tie serpentíny. Podľa projektu je napojenie od smeru RS veľmi dobre spracované, už to treba iba postaviť.


to je v poriadku, o to mi neslo, lenze dalsich asi 3 km smerom na RS ma uroven cesty III. triedy a to uz obchvat neriesi.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod konstrukt » 16. Apr 2007 10:43

devil napísal:
Popod cestu na Kalosu sa postaví most, presne tak isto ako sú riešené križovania ciest s obchvatom Tornaľa.

a cesta na Kalosu bude zaroven prelozena :?: lebo je dost na kopci na urovni staveniska.

Začiatok úseku bude pri tej ostrej zákrute, ktorou sa začinajú tie serpentíny. Podľa projektu je napojenie od smeru RS veľmi dobre spracované, už to treba iba postaviť.


to je v poriadku, o to mi neslo, lenze dalsich asi 3 km smerom na RS ma uroven cesty III. triedy a to uz obchvat neriesi.
Obchvat má riešiť iba bodovú závadu pri Fige a prejazd cez túto obcu. To čo spomínaš je už iný úsek myslím, že R2 Bátka-Figa.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod sezbrzni » 16. Apr 2007 12:33

R2 Batka-Figa je dalsim usekom, ktora by sa aj hned zisla...
isiel som tam minuly tyzden v stredu a vliekol som sa hodne dlho za kamionmi pekne naskladanymi za sebou. a ako ceresnicky sa priplietali skodovky a zigulaky z totalitnych cias... :wink:
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod mirkobb » 16. Apr 2007 13:00

doprastavak: Popod cestu na Kalosu sa postaví most, ...


Prepac, nechcem Ta chytat za slovicka :wink: , ale toto bola dost "nestastna" formulacia, aspon pre nezainteresovanych, ale vsak nakoniec da sa to pekne pozriet tu: http://dialnice.info/images/big/R2_figa.jpg
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod fh » 16. Apr 2007 13:23

sezbrzni napísal:R2 Batka-Figa je dalsim usekom, ktora by sa aj hned zisla...
isiel som tam minuly tyzden v stredu a vliekol som sa hodne dlho za kamionmi pekne naskladanymi za sebou. a ako ceresnicky sa priplietali skodovky a zigulaky z totalitnych cias... :wink:


Súhlas, to sa malo rozostavať pred ukončením predchádzajúceho úseku, obrovsky by to pomohlo plynulosti premávky, keby ten úsek fungoval čím skôr.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod konstrukt » 16. Apr 2007 14:30

mirkobb napísal:
doprastavak: Popod cestu na Kalosu sa postaví most, ...


Prepac, nechcem Ta chytat za slovicka :wink: , ale toto bola dost "nestastna" formulacia, aspon pre nezainteresovanych, ale vsak nakoniec da sa to pekne pozriet tu: http://dialnice.info/images/big/R2_figa.jpg
Dobrá mapa na orientáciu, dik za uverejnenie.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod kaviarista » 20. Apr 2007 07:31

Len tak mimochodom: na zvodidlach pri tom tavom hrbe su uz vence, takze aj prax dava za pravdu mne ohladom bezpecnosti. Podla mna, tam obeti na zivotoch bude este viac kym nedostavaju druhy profil.

A druha poznamka: Fakt to netreba brat osobne, ale podla mna su Ozdany postavene kvalitnejsie oproti Tornali. Pri Ozdanoch mam ten pocit, ze idem po polovicnom profile rychlocesty. Pri Tornali mam pocit, ze idem len po kvalitnej ceste 1. triedy.
Hlavny podiel na tych pocitoch maju asi projektanti a nie realizatori, ale ja porovnavam aj ine kriteria ako zvodidla, krajnice, ciary, dazdove odvodovacie systemy, kvalitu asfaltu a pod.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod konstrukt » 23. Apr 2007 16:49

kaviarista napísal:Len tak mimochodom: na zvodidlach pri tom tavom hrbe su uz vence, takze aj prax dava za pravdu mne ohladom bezpecnosti. Podla mna, tam obeti na zivotoch bude este viac kym nedostavaju druhy profil.

A druha poznamka: Fakt to netreba brat osobne, ale podla mna su Ozdany postavene kvalitnejsie oproti Tornali. Pri Ozdanoch mam ten pocit, ze idem po polovicnom profile rychlocesty. Pri Tornali mam pocit, ze idem len po kvalitnej ceste 1. triedy.
Hlavny podiel na tych pocitoch maju asi projektanti a nie realizatori, ale ja porovnavam aj ine kriteria ako zvodidla, krajnice, ciary, dazdove odvodovacie systemy, kvalitu asfaltu a pod.
Jeden vodič zrazil 2 pracovníkov firmy, ktorá vysádzala stromy na svahoch násypov. Jeden to prežil, ale museli mu amputovať nohy a druhý je mŕtvy. Preto je tam ten veniec.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod i15 » 23. Apr 2007 21:56

tak to je strasne... bez ohladu na mieru zavinenia
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.