Ak sa to stihne do konca roka, bude to po dlhej dobe jediny usek, ktory sa podarilo odovzdat podla zmluvy. Este, ze sa konci OPD 2007-13. Ak by chceli mozu to rozdelit na dva useky Pstrusa- DT a DT - Krivan a jeden z nich mozno otvorit skor, ale silne pochybujem, ze sa tak stane.
Co som si stihol vsimnut z auta, tento usek vyzera byt bezproblemovy. Zatial som bud nemal cas, alebo bolo hnusne pocasie... Ale slubujem, ze najblizsi tyzden-dva pojdem spravit podrobny fotoreport
Ale vcera som sa zhrozil pri prejazde cez novy KO v Krivani (vid. video), cakal som, ze bude mat honosny priemer, kedze je jasne, ze nasledujuci usek smerom na Mytnu tak skoro nebude a vsetka premavka pojde cez tento KO este dlhe roky a ten priemer je zalostny, este aj smer Mytna -> Detva, kde mohla byt priama vetva dokrutili, kedze tam pridali napojenie na vedlajsiu ulicu (resp. bezmennu mini-pumpu), ktora myslim mohla byt kludne napojena niekde dalej obycajnou T-ckovou krizovatkou.
Andy tam nie je pumpa ale vjazd do miestnej ulice. A okružna križovatka sa ma budovať tak aby vozidlo spomalilo keď vchádza do nej, teda priama vetva nepripadá v úvahu kvoli bezpečnosti.
ANDi: Aha, jasné. Vidím to tak, že sa to v prípade problémov bude riešiť na slovenský spôsob - zistí sa, že kruháč robí problémy v tranzitnej doprave, tak sa tam tá priama vetva (a z toho vyplývajúce dodatočné T-čkové križovatky) dobuduje dodatočne, žiaľ už nie optimálne po stavebno-technickej stránke
ANDI a ty vieš vôbec aspoň aky je systém navrhovania križovatiek? Najprv je neriadená styková, potom je okružná malá, potom okružná veľká a potom svetelna atĎ..... Ak je navrhnutá malá je predpoklad teda že asi im kapacitne vyhovovala. Ale však sa to uvidí. A k tej Pstruši, čo ak im to napadlo.
No vidiš to tak aspoň niekto ma sleduje Ale ten kruhač si nepamätám (ale je to možné, určite by veľký rondel bol postačujúci). Ale čo to má s R2 Pstruša - Kriváň?