Stránka 19 z 69

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 10:32
od i15
aquila napísal:
velka skoda, ze sa vtedy prepasla sanca. teraz je to uz v style,ze dosli prachy a tak zacinaju sa konecne spravat normalne. a tato 9km cast by mozno sla stavat aj skorej, s docasnym napojenim na povodnu cestu



Môžu to stavať celé naraz, od Kriváňa po Tomášovce. Ušetrí sa MUK Mýtna

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 10:36
od Vlados
MÚK Mýtna s tým nemá nič spoločné. Ak sa bude stavať II. úsek skôr, tak bude mať dočasné napojenie pred obcou.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 10:51
od aquila
tak ono by stacilo, keby to potiahli len kusok za mytnu, teda tak 2,5 km oproti terajsim 9km a tam to docasne trvale napoja.

lovibana de facto obchvat ma, cize tam je kusok pri magnezitke inak je to dalej az po ozdany tazka pohoda.

cize v mojich ociaj je tento usek zase nestastne rozdeleny, lebo tahat resp cakat az po tomasovce je hlupost. stacilo by potiahnut to za mytnu a je luxusne poriesena cela tato trasa .. lebo ked to skonci pred mytnou tak je to premarnena sanca.

dalsiu vec co nechapem, preco za kazdu cenu chcu natrepat pokracovanie _nad_ zeleznicu, ked je tam v udoli priestor ..
usetril by sa nadjazd na R2 nad zeleznicu, a stacil by len nadjazd priamo v mytnej, ktory by aj zaroven bol nadjazd nad zeleznicu a pri zastavke mytna.

tym padom by aj mytna mohla byt obidena popri zeleznici, detto lovibana neskor..

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 10:56
od Vlados
Ono skôr hrozí že sa postaví Mýtna (od 9,5. km)-Tomašovce a na Kriváň-Mýtna (po 9,5 km) sa bude (dlho) čakať.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 10:59
od i15
aquila ok to je tiež celkom efektívne riešenie (Kriváň Mýtna + obchvat Mýtnej)

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 11:03
od aquila
@vlados: tak potom je to este horsie, radovo viac by potom pomohol a vlastne aj stacil jednoduchy obchvat I/16 mytnej popri zeleznici (na styl obchvatu brezna po optimalizacii).
tym padom by sa cely usek mytna - tomasovce mohol posunut doslova o dekady a vobec by to nevadilo.
aspon by sa mohol tento zrevidovany usek kriva - mytna mohol skorej stavat, tak ako je aj teraz navrhnuty s tym, ze by sa plynolo napojil na obchvat mytnej. ktory by nebol ani moc drahy, kedze by to bolo po rovine a vlastne jedinu vec co by bolo idealne treba nadjazd na miestnej ceste k zeleznicnej zastavke mytna, ak vobec.
v najhorsom by to urobili ako je obchvat skalice II/426

prikladam aj zhruba nacrt, kde to samozrjeme v realite by mohli ist vyslovene nacapene na zeleznicu a od lovibane kludne moze byt aj vacsia sikana. ale ideu to da.

37367

len neviem ci sme dorastli na slovensku na taketo logicke a optimalizovane riesenie, tolko krat k videniu trebars v radovo bohatsom rakusku :) napr na S3 a vlastne aj na A5 smerom na cesko to takto teraz urobili ..

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 11:14
od Vlados
s tým sa dá súhlasiť, len vtedy ak by to takto bolo aspoň 15 rokov, ale ak by sa po 5 rokoch malo pokračovať tak vo výsledku nič neuštríme. opäť sa vraciame ku základému problému a to je koncepcia.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 11:16
od aquila
to by podla mna stacilo aj na 20+ rokov, lebo v samotnej lovibani problem v podstate neni, a pochybujem, ze sa tam tak drasticky zvysia intenzity ..

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 11:20
od Vlados
v Lovinovani sa za socializmu počítalo s rozšírením existujúcej I/50 na 2+2, vlastne už od konca Mýtnej

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 12:36
od Yoggy52
Pri slovenskom trende, mozte skrtat kde chcete, ale cena vyjde stale rovnako :lol:

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 12:47
od Vlados
chcel som sa spýtať ako by si ukončil obchvat mýtnej nakoľko by si musel prekonať železnicu... a Ty si upravil príspevok (nikto okrem adminov na to nemá na tomto fóre nemôže :( )
aquila napísal:ktory by nebol ani moc drahy, kedze by to bolo po rovine a vlastne jedinu vec co by bolo idealne treba nadjazd na miestnej ceste k zeleznicnej zastavke mytna, ak vobec.
v najhorsom by to urobili ako je obchvat skalice II/426

prikladam aj zhruba nacrt, kde to samozrjeme v realite by mohli ist vyslovene nacapene na zeleznicu a od lovibane kludne moze byt aj vacsia sikana. ale ideu to da.

37367

nepovedal by som, že takýto obchvat prejde. nielen že ukojí ľudom zo záhrad, niekde by musel padnúť aj nejaký dom. toto nemá šancu.
skôr by som to videl na drahšie riešenie s mostom ponad železnicu, ktorý by o tých 20 rokov bol použitý ako súčasť MÚK, ktorá by nahradila dnes plánovanú s III/2632 čo tiež nie je ideálna MÚK nakoľko nemá dostatok priestoru na slušné riešenie (zostáva tam úrovňové križovanie so železnicou).

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 14:18
od devil
cize v mojich ociaj je tento usek zase nestastne rozdeleny, lebo tahat resp cakat az po tomasovce je hlupost. stacilo by potiahnut to za mytnu a je luxusne poriesena cela tato trasa .. lebo ked to skonci pred mytnou tak je to premarnena sanca.


vsak povodna EIA spred 10-15 rokov sa robila pre zvolen-lovinobana. ale trasa mala koncit za l.banou pri odbocke na uderinu.

dalsiu vec co nechapem, preco za kazdu cenu chcu natrepat pokracovanie _nad_ zeleznicu, ked je tam v udoli priestor ..


ja neviem ale ak dobre vidim tak toto je na opacnom svahu a nie na tom kde je zeleznicia, ci ?

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 14:41
od aquila
Medzi mytnou a lovibanou je R2 planovana nad zelezniciu, pod horou.

@vlados: Ked mozu robit prietah brodna stredom MC, preco by nemohli urobit takyto obchvat poza zahrady. Burat by sa moc nemuselo co kukam na mapka.gku.sk. A nemuselo by tam byt 11.5 ale aj 9.5 by stacilo.

P.s. Prispevky je mozno editovat do 60 min od odoslania ;) ale hej upravil som moj v limite ze som to kusok zrozumitelnejsie prepisal aj pridal nacrt

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 19:09
od Vlados
prieťah Brodna má byť paralelná cesta k D3, to čo si navrhol má byť na dlho (20 rokov) hlavný ťah E50. nezobral si do úvahy ani ochranný koridor železníc kde by určite neumožnili stavať ani "dočasnú" cestu.

PS: nikdy som si to nevšimol. čo som odporozoval že prípevok je možné upraviť len do času než ho niekto prečíta.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2017 19:37
od aquila
Ochranny koridor zeleznic je najmensi problem, vid obchvat skalice alebo vlastne tot cerstvy obchvat brezna

A aj toto ak by bolo na 20+ rokov. Usek mytna - tomasovce by o moc skorej nebol ;) a bol by to kazdopadne posun namiesto prietahu, maly obchvat. Vsak aj v handlovej boli radi ze co i len namestie obisli... Alebo cadca, kde prelozka de facto nic neriesila...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 14:31
od janci497

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 16:02
od racto
No to je tak, keď štyria ekonomovia z Bratislavy ktorý sa stretli z dopravou len keď si robili vodičské preukazy rozhodujú o osude 500000 ľudí a jej dopravnej obslužnosti.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 21:48
od medima
Asi tak. Ale oni pravomoc rozhodnut o tom, ci to tak bude, nemaju. Len dali odporucanie. Ale samozrejme len blazon by dal na ich radu.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 22:42
od Vlados
nerieš či 4 ekonómovia alebo 4 právnici.... stačí politické rozhodnutie a bude, presne ako keď išlo o "plienky".

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 22:09
od jarino
Hodnota za peniaze napísal:Ohľadom stavby R2 sa rozvírila hladina, tak takto:

Na finálnom návrhu projektu sa stále pracuje a je dobré, že sa vylepšuje. Spolu s ministerstvom dopravy hľadáme riešenie, ktoré môže byť postavené skôr a lacnejšie ako pôvodný návrh rýchlostnej cesty v plnom profile.

Riešením môže byť napríklad rýchlostná cesta v polovičnom profile alebo modernizácia cesty I. triedy s vybudovaním obchvatov miest a obcí. Vytvorí sa tak priestor na financovanie ďalších priorít, ktoré región potrebuje. K dopracovanému návrhu sa vyjadríme, keď bude pripravený.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 23:30
od mostovka
hlupost ,toto neprejde ,juzne okresy SR starostovia, samotne mesta a aj vlada+ministerstvo dopravy su proti..je to len vlhky sen zoskupenia hodnota za peniaze.. urcite sa bude staviat v plnom profile, dnes to aspon spominal aj samotny minister dopravy a aj NDS-ka potvrdila aspon co som aj sam pocul na TA3 ze viacere useky R2 v plnom profile su uz pripravene na sutaz (caka sa uz len na zdroj financovania-bud sa dodatocne vybavia eurofondy alebo sa pojde na PPP ked sa neuvolni dlhova brzda), mali na mysli zrejme useky Krivan-Lovinobana, KE Olsany-Saca a usek so Soroskou.. tu to je cierne na bielom http://www.teraz.sk/ekonomika/na-finaln ... lanok.html

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 07:58
od rastislav5
Treba ocenit, ze analytici z Hodnoty za peniaze pracuju nestranne a nezavislo. To je velmi dobry signal do buducnosti, dufam, ze im to vydrzi. K R2 - ak by boli najmenej vytazene useky najskor postavene v polprofile, islo by o racionalnu volbu. Obchvat Hornej Stubne R3 je tiez len v polprofile, velmi pomohol, ale plny profil by tam bol plytvanim.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 08:00
od pohodak
krivan-lovinobana je vsetko len nie pripravena na sutaz, Kosice OK ale Soroska na plny profil tiez podla poslednych info nepojde

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 08:15
od aquila
Ono ak by presadili ten dietny usek krivan mytna a k tomu len jednoduchy obchvat mytnej tak bude suvisly dobry usek az po rimavsku sobotu... A to by stacilo na dlho

Cize ak by to slo v tychto inteciach super. Na D2 len batku a sorosku poriesit a neni o com

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 12:55
od jarino
Ja by som zasa vzhľadom na prípravu až tak nevymýšľal s tou Mýtnou. Keby len obchvat Mýtnej vymysleli skôr, tak prosím.
Ale cca v 18 kilometri v k.ú. Uderinej R2 a cesta prvej triedy sú už vedľa seba a idú tak prakticky až do konca tohto úseku, t.j. cez 3 kilometre. Možno by nebolo od veci dočasne to ukončiť práve tu a ušetrené peniaze, hoci ich veľa nebude, použiť inde, napr. Bátka - Figa. Mať 3,5 kilometra R2 v polprofile vedľa seba s cestou 1. triedy tiež nie je najlepšie.
Som zvedavý na tú správu, k čomu dospeli.

pohodak napísal:krivan-lovinobana je vsetko len nie pripravena na sutaz, Kosice OK ale Soroska na plny profil tiez podla poslednych info nepojde

A Mýtna - Lovinobaňa?