Moderátor: Moderátori
i15 napísal:Je dojímavé, ako nám doprajete Sorošku v plnom profile, ale v skutočnosti to len oddiali začiatok výstavby, lebo pre 5000 vozidiel nebude nikto stavať 2+2. Branisko vydrží 20 rokov od otvorenia v usporiadaní 1+1 a Soroška aj dlhšie
devil napísal:a co tak naklady na kazdorocnú prevadzku 2 rúr oproti jednej rure ?
Vceliak napísal:i15 napísal:Je dojímavé, ako nám doprajete Sorošku v plnom profile, ale v skutočnosti to len oddiali začiatok výstavby, lebo pre 5000 vozidiel nebude nikto stavať 2+2. Branisko vydrží 20 rokov od otvorenia v usporiadaní 1+1 a Soroška aj dlhšie
To nie je pre Vás, okolo R2, ale pre nás, čo to budeme využívať
Obávam sa, že Soroška naozaj skonči na polprofile. Ja som pre R2 odhadoval, že od Rožňavy po Košice bude štvorprúdovka, a medzi Rožňavou a Lučencom bude polprofil. Z Lučeneca po R1 v plnom profile. Holt, asi som sa zmýlil
devil napísal:ak si doprava zvykne na kusok R2 za ZV tak predpokladam ze tam bude 10k denne inac momentane by bolo vsade pod 10k denne. isteze treba mysliet dopredu ale tiez nie je OK utopit miliony tam kde to nebude mat efekt prinajmensom 20 rokov. dlhe poloprofily R2 su nezmysel tie by mali sluzit na riesenie zavad a soroska je typicka zavada.
este ke tunelu, nechce sa mi verit ze vyse 4 km sa odvetra samo ked bude mat 2 rury. sitina ma 1,5 km a je tam instalovane vetranie. naklady na technologu, naklady za prevadzku su urcite vyssie pri 2 rurach. neviem ci sa niekomu ulavi kvoli 2x2 na 4 km, skor naopak, kolko vodicov sa pozabudne ze na konci tunela bude opat len 1+1....
Vlados napísal:najskôr investície do zatraktívnení južnej trasy (na úseky s nízkymi nákladmi) a až potom stavbu Sorošky.
Vlados napísal:radšej 3x toľko polprofilu medzi ZV-KE ako úsek so Soroškou.
PS: Myslíš, že v únikovej rúre nebude potrebné inštalovať vzduchotechniku a monitorovacie zariadenia, ktoré samozrejme stoja porovnáteľne s tunelom, len to samozrejme nevidíme.
Vceliak napísal:Vlados napísal:radšej 3x toľko polprofilu medzi ZV-KE ako úsek so Soroškou.
Problém je, že pri dnešnej vláde, nebude ani jedno ani druhé! Veď treba zaplatiť štúdie pri Nových Zámkoch a Dunajskej Strede.
a) Soroška nie je priorita lebo voľné peniaze + lebo nedostatočné intenzity
b) to že by sa mal raziť plný profil je iná vec, ale najskôr bude potrebné zmeniť a) a potom môže prísť ešte niekto kto ušetrí rozhodnutí o polprofile... niečo ako na D3 Skalité.
Aj oblasť RS či KE sú tiež ich voliči. Ak chcú politicky nejaké body tak musia aspoň základné kamene poklepať... projekty ich nespasia... a presne pre toto skôr hrozí Soroška ako niečo iné na R2.
devil napísal:tak teda aky je tam rozdiel ? zariadenia, samotne rozmery, rizika pri razeni. aspon opat vidime ze tunely su draha hracka a normalne by sa mali stavat v pripade krajnej nudze inych rieseni.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.