Stránka 1 z 73

R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2007 09:07
od i15
nedavno nejaka firma vyhrala tender na zhotovenie technickej dokumentacie na usek Gombasek-Vcelare... je fajn, ze sa to aspon rozbieha

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2007 09:46
od konstrukt
teoretik napísal:nedavno nejaka firma vyhrala tender na zhotovenie technickej dokumentacie na usek Gombasek-Vcelare... je fajn, ze sa to aspon rozbieha
Firma Alfa 04,a.s. Pragoprojekt,a.s. Praha

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2007 10:30
od i15
jo skvele... tak projektovu dokumentaciu vypracuvava firma blizka DPS... a co z toho vyplyva??

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2007 10:31
od konstrukt
teoretik napísal:jo skvele... tak projektovu dokumentaciu vypracuvava firma blizka DPS... a co z toho vyplyva??
Nič zaujimave.

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2007 10:31
od H16-85
teoretik napísal:jo skvele... tak projektovu dokumentaciu vypracuvava firma blizka DPS... a co z toho vyplyva??


Ja neviem, čo :?: ( v tomto prípade totiž nič ) - tá firma ale bude dobrá pri iných projektoch

R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2010 20:19
od DrX
Na tento usek este nie je uzavrety proces EIA. Stranka k nemu je na enviroportali a na webe NDS
a ortofotomapa je tu: Obrázok

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2010 23:58
od DrX
Podľa informácií z portálu mesta Rožňava je už proces EIA uzavretý. Samotná správa je potom tu a tu.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2010 07:24
od i15
tento usek cesty I/50 pri Hrhovskych rybnikoch bude sucastou R2 ako jeden jazdny pas:

http://www.panoramio.com/photo/3877794

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2010 16:33
od DrX
Dve doplňujúce informácie. Podľa toho, čo sa uvádza v tej záverečnej správe EIA sa bude stavať ružovo-fialový variant (viď mapu).

No a k tým predošlým informáciám o Technickej dokumentácii a firme Alfa é4, podľa ich webu je dokumentácia už dokončená.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2010 17:04
od i15
zaverecne stanovisko je aj na enviroportali: http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... ek-vcelare , odporucany variant (fialovo-ruzovy):

*dlzka: 31,604 km

*celkove naklady: 545,78 mil € (plny profil R24,5/120)

*tunel Soroska: dlzka 4650m, sirka jednej rury 8m, zapadny portal je umiestneny juzne od Lipovnika a vychodny je umiestneny zapadne od Jablonova n.T.

*ciastocne vyuziva I/50 ako jeden jazdny pas v usekoch: obchvat Brzotina + usek Brzotin-Roznava + usek okolo Hrhovskych rybnikov (vybuduju sa subezne cesty a prebuduje sa MUK I/50 a I/67 pri Roznave)

*odporucana vystavba na etapy: 1.tunel Soroska 2.Gombasek-Soroska 3.Soroska-Vcelare

tato mapa, ktoru dal DrX je v galerii? Nevedel som ju najst: http://www.imagebam.com/image/4cad0574712300

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2010 07:01
od devil
bolo by dobre pofotit okolie, mne sa totiz ten tunel zda dlhy najma co sa tyka RV strany. zeleznica ho ma len nieco cez 3 km.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2010 08:13
od milosD
zeleznicny tunel je dost vysoko vo svahu a cestny by mal byt nizsie, to je pravdepodobne hlavny dovod
na RV strane je zaciatok skoro rovnaky, hlavny rozdiel je pri Jablonove, portal bude prakticky vedla dediny ale zeleznica
traverzuje svah dost vysoko nad dedinou

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2010 12:52
od devil
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=5743

no ano, keby tunel isiel vedla zeleznice tak by mal max. 3,5 km.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2010 00:52
od DrX
Tak už aj v Korzári vedia, že sa tento úsek má stavať od r. 2013. Keď sa ale tak pozerám na tú rýchlu stavbu R4 KE-Milhosť, ak sa NDS podarí skutočne začať v r. 2015, budeme radi.

viewtopic.php?f=35&t=13476

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2010 17:50
od i15
az na to, ze Soroska je najpotrebnejsi usek v KE kraji a R4 je najmenej potrebny

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2010 18:29
od DrX
Podľa mňa je toto poradie v poriadku, aj keď urýchlené dokončenie R2 by som tiež privítal. Na vysvetelnie, ako som už asi 100x písal, stavba R4-ky na to, že sa R2 nestavia nemá vôbec žiaden vplyv. Peniaze EU na R2 totiž sú, ale nie je pripravená. R4-ka je smiešne lacná cesta (celá R4 za cenu 125 metrov PPP1!!!!), ktorá nás KE-východ SK reálne priblíži k európskej dialničnej sieti.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2010 18:33
od i15
Do roku 2013 je na pripravu casu dost, takze by som nehadzal flintu do zita. Financovanie je mozne z dalsieho programoveho obdobia eurofondov. Dufajme len, ze po r.2013 este nejake bude :)

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2010 22:22
od Andrej
devil napísal:http://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=5743

no ano, keby tunel isiel vedla zeleznice tak by mal max. 3,5 km.

Toto by aj mna zaujimalo, preco to netahaju blizko zeleznice. Zaroven by boli zname geologicke podmienky.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 08:46
od devil
cim drahsie, tym lepsie. nehovor ze ti to nic nehovori.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 09:04
od milosD
skuste si to pozriet na mape s vrstevnicami
je to trochu rozdiel jednokolajna trat zarezana do svahu a R-ka 2+2
okrajove svahy planiny su strmsie ako Kopa pri Kralovanoch
s geologiou by nemal byt problem...je to krasova planina a nedaleko je aj krasny priecny rez ( Zadiel )... :)

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 10:15
od devil
trat ide asi 3,2 km tunelom a nie zarezom.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 12:46
od milosD
a ako sa asi k tomu tunelu dostane ?
:oops: ospravedlnujem sa, asi som mal napisat " zasekana ", ale rad sa poucim ako sa odborne nazyva usek trate
kde pri pohlade jednym oknom vidim suvislu skalu a na druhej strane krasny panoramaticky vyhlad

zeleznicna trat suvisle stupa prakticky od Dvornikov, traverzom v okrajovom svahu ponad Hrhov a Jablonov
prekonava cca polovicu vyskoveho rozdielu medzi planinou a udolim.
Juzny zeleznicny portal je umiestneny v malom ale strmom udolicku ( takmer zlab ), je to pod vyhliadkovou pravouhlou zakrutou,
ktorou konci stupanie od KE ( spadlo uz odtial zopar nakladakov )
velmi rad by som videl navrh estakady 2+2 pred J portalom

skuste to s tymi vrstevnicami, alebo si to treba pozriet nazivo... :)

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2010 07:41
od i15
Vychodny portal zeleznicneho tunela je umiestneny vysoko, takze ak by mal byt dialnicny na rovnakej urovni, musela by k nemu viest dlha estakada. Alebo moze byt dialnicny tunel umiestneny nizsie, ale potom bude mat viac ako 3,2km. Treba presne poznat mozne umiestnenia portalov tunela, vyskove rozdiely, atd... to sa neda takto od pocitaca

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2010 09:43
od devil
no nieco take tam bude musiet byt....uz len z dovodu ze RV strana ako taka ma vyssiu nadmorsku vysku ako KE strana. to ale nic nemeni na fakte ze zeleznica ide logicky tak aby sa dlzka tunela co najviac skratila a Rka nie.

Re: R2 Gombasek - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2010 12:09
od i15
Tento usek je zrejme odkazany na eurofondy, tak radsej neriskujme problemy, ako na useku Turany-Hubova. Zeleznicu postavili pomerne nenapadne vo svahu, ale RC sa uz takto skryt neda.