Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:áno (určite je to o menej % aj € pri výstavbe polovočného profilu aj pri dostavbe na plný profil) a nie (z pohľadu dosiahnutia intenzít pre plný profil, tu sa tie intenzity dosiahnu skôr).
i15 napísal:tam je zrazu poloprofil efektívny? poloprofil 4km súvislej estakády nebude náhodou okolo 75% ceny plného profilu?
devil napísal:no isteze...ukaz mi stavbu od 25-30 mil/km ktora je efektivna....
DrX napísal: Preto je dnes logicke, aby sa dostavalo severne aj juzne spojenie, pricom juzne sa da postavit ovela lahsie, rychlejsie a lacnejsie. Dufam, ze coskoro sa aspon trocha zas poopicime po cechoch (to je asi jedine co nam ide celkom dobre), a rozdelenie D/R zrusime, a tiez na bezpecnych usekoch na jednotkach (napr. na KE-ZV) zavedieme aspon zopar so 110kmh.
A co sa tyka Borika - cena je tam "trocha" skreslena tym, ze kvoli blizkosti TR v oblasti portalov sa museli razit cca 100 m dlhe stolne medzi TR, v ktorych sa vybetonovala priecka a az ptm sa zacali razit samotne TR
To by potom musel byt zavesny most s aspon 150m rozpetim cez nejaku priemernu riecku.... Trz vazne aj ked som OT - ten pilier tam konstrukcne nemusel byt, jediny dovod preco sa robil, bola snaha o co najmensi zaber kvoli ochrane prirody a v dosledku nej priblizenie portalov blizko seba. Ak by sa postavili v normalnej vzdialenosti od seba, osovo cca 15 m ci kolko, tak by bol sice o trosku vacsi zaber, no pri tom ako sa v tej dobe skrtali tunely by si to ochranari aj tak nevsimli.devil napísal:tak ked sa musel tak ake skreslenie. to je akokeby som napisal ze cena useku je skreslena lebo tam je rieka cez ktoru musi byt postaveny most...
devil napísal:...15 km okolo bakty a batky ma asi taky prinos vo forme casovej uspory ako soroska.
johann napísal:..Z eurofondov predsa len pôjde na R2 niečo : Soroška, R2 obchvat Košíc, a malo by ísť aj R2 od TN do Bánoviec...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.