R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod pohodak » 25. Sep 2017 10:02

PK napísal: pozri sa ako to bolo napr. s R1 Pribina o kolko prekrocili realne intenzity odhady.


az na to, ze tie odhady boli uplny nezmysel v ramci masaze verejnej mienky o PPP (podobne sa tam trieskalo o urokovych sadzbach, cene vystavby atd)

PK napísal: Dnes ma R1 Trnava - Vlckovce o 15.000 aut denne viac ako D1 Trnava - Hlohovec"


trosku silna demagogia nemyslis?

PK napísal: Skokovo ti tam pribudne tipujem aj do 10.000 aut


a tie sa zoberu akoze odkial? ci ratas s presunom kompletnej premavky co je na D1 zapadne od Presova na R2? :idea:

inak stale neviem odkial beriete tie myslienky o presune tisicov aut na R2 ejkejej najkratsie spojenie BA-KE, tych aut co chodia prave tuto trasu je odhadom tak 500 denne a aj to som asi prehnal cize je uplne jedno ci je kompletne hotova R2 aj D1, intenzity to pomeni len malo...ovela viac ako plnoprofilova soroska pomoze pohodlnej a plynulej jazde juhom usek ozdany-figa, ktory je imho ovela horsi ako soroska, kde mas btw aj 2 slusne miesta na predbiehanie
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod rastislav5 » 25. Sep 2017 10:09

PK napísal:Rastislav: linearna projekcia ti nebude fungovat, pozri sa ako to bolo napr. s R1 Pribina o kolko prekrocili realne intenzity odhady. Dnes ma R1 Trnava - Vlckovce o 15.000 aut denne viac ako D1 Trnava - Hlohovec. Toto iste sa ti stane so Soroskou. Ak bude tunel a primerane dokoncena R2 (ostane kusok kratsi ako Donovaly, alebo Certovica) tak sa ti velka cast tranzitu dopravy z celeho vychodneho Slovenska presunie na KE a R1. Skokovo ti tam pribudne tipujem aj do 10.000 aut. Taketo reci prebiehali aj pred vystavbou Pribiny. Dnes o tom nikto nepochybuje, ze plny profil bolo spravne riesenie.

Ja pripustam vo svojom prispevku, ze metoda nie je presna (nemam k dispozicii smerove prieskumy aby som vedel, ze odkial sa tam mozu nejake auta presunut alebo ci sa nepresunu z R2 do madarska alebo na D1), ale je to urcite lepsie ako tvoje tipovanie skokovo do +10000
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Vlados » 25. Sep 2017 10:21

Po dokončení Višňového sa skokovo presunie 10000 z R1 a D1. R1 dopomohlo len Strečno.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod fh » 25. Sep 2017 10:26

Vlados napísal:Po dokončení Višňového sa skokovo presunie 10000 z R1 a D1. R1 dopomohlo len Strečno.


No zobral si mi to z klávesnice. Na R2 aj keď spravia Sorošku to má dopad najmä lokálku.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod pohodak » 25. Sep 2017 10:30

a toto je tak isto blud, ziadnych 10 000 (a ani 5000) aut denne nejazdi z BA/TT do oblasti medzi RK a PO aby malo pre nich zmysel to aktualne obchadzat cez donovaly/certovicu
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 25. Sep 2017 12:20

pohodak napísal:
PK napísal: pozri sa ako to bolo napr. s R1 Pribina o kolko prekrocili realne intenzity odhady.


az na to, ze tie odhady boli uplny nezmysel v ramci masaze verejnej mienky o PPP (podobne sa tam trieskalo o urokovych sadzbach, cene vystavby atd)

PK napísal: Dnes ma R1 Trnava - Vlckovce o 15.000 aut denne viac ako D1 Trnava - Hlohovec"


trosku silna demagogia nemyslis?

PK napísal: Skokovo ti tam pribudne tipujem aj do 10.000 aut


a tie sa zoberu akoze odkial? ci ratas s presunom kompletnej premavky co je na D1 zapadne od Presova na R2? :idea:

inak stale neviem odkial beriete tie myslienky o presune tisicov aut na R2 ejkejej najkratsie spojenie BA-KE, tych aut co chodia prave tuto trasu je odhadom tak 500 denne a aj to som asi prehnal cize je uplne jedno ci je kompletne hotova R2 aj D1, intenzity to pomeni len malo...ovela viac ako plnoprofilova soroska pomoze pohodlnej a plynulej jazde juhom usek ozdany-figa, ktory je imho ovela horsi ako soroska, kde mas btw aj 2 slusne miesta na predbiehanie


Fakt toto pohodakovske zavadzanie je na pohladanie. Tisice aut na Soroske sa vezmu, lebo:
- ti ktori jazdili juhom a presunuli sa na D1 al BP sa vratia spat,
- lokalni ludia, ktori pri 25% nezamestnanosti na cestovanie autom ani nepomyslia, sa po pritiahnuti novych investicii a poklese nezamestnanosti pod 10 (mozno pod 5) % presunu do aut,
- tie investicie samotne budu generovat premavku - dodavky tovarov atd.

A uz len porovnavat R2 s D3 je zavadzajuce (rovnako ako hovorit o D1 ako ceste pre spojenie BA-KE). D3 riesi lokalku na Kysuce a kamionovy tranzit. R2 je spolu s R1 sucastou prepojenia, ktore obsluhuje vsetky spoje medzi BA-Trnava-NR-BB-KE-PO krajmi (+logicke spojenie pre tranzit Ukrajina/Rusko-Rakusko/Cesko/zapEur). Cize vobec nejdo o to, kolko aut denne dochadza z KE do BA alebo naopak (aj ked iste je, ze ak by dnes existovala plnoprofilova R2 a KE-BA by sa robilo autom za 3 hod, tak pocet denne dochadzajucich - a proste cela mobilita - by boli nasobne vyssie).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Hank » 25. Sep 2017 14:11

nevo83 napísal:Yoggi

HDP vytvoris hoc kde --- najvacsia sranda ze dokonca aj USS je registrovaný v BA cize uctovne robi cisla v BA kraji.. a takychto firiem z vychodu je plno



Ale no...
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=13037&SID=4&P=1
Poloodborný portál najmä o dopravnom značení
http://www.ocestnejpremavke.sk
Obrázok používateľa
Hank
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 418
Obrázky: 20
Založený: 10. Nov 2016 19:18

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 25. Sep 2017 14:34

1. Rozsirenie Pristavneho Mosta - toto by mala byt uplna priorita!
2. Dokoncenie D3
3. Turany - Hubova
4. Rozsirenie D1 BA - TT
5. Rozsirenie R1 TT - Sered


hlavne sa staval obchvat Svidnika pre 3.500 aut ci hornej stubne ktovie na koho objednavku alebo neslavny obchvat ZH kde su podobne hodnoty. na soroske je lokalka slaba, podobne ako pri ozdanoch ci fige....no ale podme k veci. rozsirenie PM jedine ze by sa nestavala D4, inac riesenie v meste je MHD, dokoncenie D3 a turany-hubova - nikto nebrani koncesionarovi to postavit vyberat myto, intenzity tam ospevuju urcite bude dopyt po dialnici, stat na toto proste nema vyse miliardu :lol: rozsirenie BA-TT-sered - nemalo byt ziadne max. po SC a potom R1 do serede, expwy, idealne by bolo rozdelit premavku... ci je lepsie stavat D26,5 a ponechat paralelnu jednotku pre 15-20, max. 30 aut ako sa to bezne robi a pre destatisice aut vymyslat 3+3 alebo 4+4 a urobit z dialnice primestsku cestu pre BA ? prvy dobry napad za tie roky je rozsirit cestu na SC, dalej mali pokracovat tiez 2+2 po sered a ziadne rozsirenie BA-TT by nebolo treba.

az na to, ze tie odhady boli uplny nezmysel v ramci masaze verejnej mienky o PPP (podobne sa tam trieskalo o urokovych sadzbach, cene vystavby atd)


opakujem, podla mna staci jedna rura, a odhady pre R1 boli nezmysel ale aj tak nikto neocakaval take intenzity ake nakoniec su uz na suvislej R1. a ked sa aj robilo scitanie inou metodikou tak jedine na R1 bol velky skok na intenzitach. cize tranzit reaguje skokovo a v kratkom case, akurat je tazko odhadnut kolko ho je. na R2 je postavenych minimum usekov, ver tomu ze intenzity pojdu hore, nie vsade rovnako samozrejme.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Jano1 » 25. Sep 2017 20:22

PK napísal:linearna projekcia ti nebude fungovat, pozri sa ako to bolo napr. s R1 Pribina o kolko prekrocili realne intenzity odhady. Dnes ma R1 Trnava - Vlckovce o 15.000 aut denne viac ako D1 Trnava - Hlohovec. Toto iste sa ti stane so Soroskou. Ak bude tunel a primerane dokoncena R2 (ostane kusok kratsi ako Donovaly, alebo Certovica) tak sa ti velka cast tranzitu dopravy z celeho vychodneho Slovenska presunie na KE a R1. Skokovo ti tam pribudne tipujem aj do 10.000 aut. Taketo reci prebiehali aj pred vystavbou Pribiny. Dnes o tom nikto nepochybuje, ze plny profil bolo spravne riesenie.


MDPT pocitalo IRR pre 22050 v./24h v prvom roku prevadzky R1. Skutocnost scitanie 2015: 14,5 - 18,5 tisic v./24h po 4-5 rokoch prevadzky. Takze kde su tie prekrocene ocakavane intenzity na R1 Pribina?

PK napísal:velka cast tranzitu dopravy z celeho vychodneho Slovenska presunie na KE a R1

Z PO, BJ ci dokonca z PP a SNV budu jazdit do BA cez KE?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Jano1 » 25. Sep 2017 20:33

DrX napísal:R2 je spolu s R1 sucastou prepojenia, ktore obsluhuje vsetky spoje medzi BA-Trnava-NR-BB-KE-PO krajmi


Cize neopovazte sa jazdit z SNV, ktora je v KE kraji do BA inak ako cez KE! Z PP,KK,LE,SL do BA jedine cez KE!!! Co na tom ze z PO do BA to bude cez KE o skoro 40 km dlhsie, DrX kaze, tak musite cez KE!
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod okorec » 25. Sep 2017 20:47

Yoggy52 napísal:Momentalne najlepsie riesenie mi pride upravit cestu prvej triedy na lepsie paramatre (to iste by stacilo aj na Donovaloch) a budovat suvisle useky R2 a ked dojdu k Soroske, tak dat definitvne rozhodnutie, to bude asi rok 2030? vtedy sa uvidi ci to ma zmysel alebo nie. Radsej by som tie peniaze videl vyuzite na dolezitejsie useky ako napr. obchvat Kosic (pokial sa bavime o R2) a mimo R2 je strasne vela moznosti(zoradene podla mojich preferencii):

1. Rozsirenie Pristavneho Mosta - toto by mala byt uplna priorita!
2. Dokoncenie D3
3. Turany - Hubova
4. Rozsirenie D1 BA - TT
5. Rozsirenie R1 TT - Sered
.
.
.
.
xxx. Soroska


viacmenej suhlas, akurat Turany - Hubova je relativne bezproblemovy usek, ktory az tak nehori vzhladom na to aky bude drahy. skor by som preferoval tahat D1 dalej za KE. ak nechceme byt len akysi privesok na dialnici Vieden-Budapest, tak by sme mali budovat dialnicu az po UA hranice a tiez postupne zlepsovat cesty v trase R3 a R4 (nemusia byt rovno dialnice samozrejme)
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod nevo83 » 25. Sep 2017 20:57

Jano1 napísal:
DrX napísal:R2 je spolu s R1 sucastou prepojenia, ktore obsluhuje vsetky spoje medzi BA-Trnava-NR-BB-KE-PO krajmi


Cize neopovazte sa jazdit z SNV, ktora je v KE kraji do BA inak ako cez KE! Z PP,KK,LE,SL do BA jedine cez KE!!! Co na tom ze z PO do BA to bude cez KE o skoro 40 km dlhsie, DrX kaze, tak musite cez KE!


Dobre Jano tu uz ides na extrem :) fajn SNV, PP a PO bude jazdit na D1, ale spodok ako HE, MI, TV ide z 90p spodkom po R2
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 25. Sep 2017 21:00

Jano1 napísal:
DrX napísal:R2 je spolu s R1 sucastou prepojenia, ktore obsluhuje vsetky spoje medzi BA-Trnava-NR-BB-KE-PO krajmi


Cize neopovazte sa jazdit z SNV, ktora je v KE kraji do BA inak ako cez KE! Z PP,KK,LE,SL do BA jedine cez KE!!! Co na tom ze z PO do BA to bude cez KE o skoro 40 km dlhsie, DrX kaze, tak musite cez KE!


Presne tak, ako podla tvojej logiky, "neopovazte sa jazdit z Prievidze do Ban Bystrice inak ako cez Trencin po D1", lebo Prievidza je v Trencianskom kraji, alebo "neopovazte sa jazdit z Turcianskych teplic do Nitry inak ako cez ZA a D1", lebo Turc teplice su v ZA kraji a Trencin a Zilina su na D1. Naviac tie vsetky mesta co si vymenoval maju dokopy menej obyvatelov ako KE, takze ked podla *** logiky ma byt pre spojenie KE a BA OK, aby nadbiehali 60km naokoloblizsie cez ZA, tak podla rovnakeho metra by si mal podporovat ako vyborne riesenie aby ti ostatni jazdili cez KE. No a tie bujne *** sny, ze co "bude" ked "bude" v r 2050 D1, to ani nebudem rozoberat. Iste je, ze R2 KE-ZV sa da dostavat lacno, a ked sa dostavia, tak nikoho nenapadne ist cokolvek v osi polkaPO-KE-BB-NR-Trnava-BA inak ako po R1+R2. jedine co sa s tym da robit, je umelo udrziavat tu cestu v zlom stave a nalievat miliardy do D1, tak ako doteraz.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Yoggy52 » 25. Sep 2017 21:01

devil napísal:
hlavne sa staval obchvat Svidnika pre 3.500 aut

To snad nemyslis vazne :shock: :lol:

Konecne si napisal nieco pravdive. Stat nema zbytocne peniaze na vasu zbytocnu Sorosku.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod i15 » 26. Sep 2017 06:45

páči sa mi, že rovnaká skupina ľudí obhajuje plný profil a zároveň poukazuje na nízky potenciál rastu intenzít 8)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod PK » 26. Sep 2017 09:33

Jano1 napísal:MDPT pocitalo IRR pre 22050 v./24h v prvom roku prevadzky R1. Skutocnost scitanie 2015: 14,5 - 18,5 tisic v./24h po 4-5 rokoch prevadzky. Takze kde su tie prekrocene ocakavane intenzity na R1 Pribina?

Z PO, BJ ci dokonca z PP a SNV budu jazdit do BA cez KE?


gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=37752
Priemerne intenzity na R1 su okolo 20.000 aut/24h, maximalne prekracuju 30.000 aut/24h
Odhady na Pribine co si pamatam boli okolo 9.000 aut/24h.

Rozdiel PO - BA cez ZA a cez KE je momentalne okolo 20km. To uplne staci aby pri rovnakych podmienkach juzna cast Presova sla do Bratislavy cez KE. Rovnako uzemie severovychodne od PO ak im bude rychlejsie dostat sa na exit z Presova smer KE ako na exit z PO smer ZA tak zvolia tuto cestu.
Staci, ze hore niekde pri Strbe viac nasnezi a z PO si znova zvolia cestu cez KE.
Okolo Ziliny sa vytvori zapcha, znova pojdu smer KE.
Bod zlomu je niekde okolo buducej R4 po polske hranice. Pre vsetkych na juhovychod od R4 bude vyhodnejsia cesta cez KE, pre vsetkych na severozapad po D1. Toto ti vravi, ze pre polovicu vychodneho slovenska bude vyhodnejsie pouzit R2, to je okolo 500.000 ludi.
Ak sa tam postavi cesta, nasledne sa tam zacne rozvijat doteraz zabrzdeny priemysel a generovat premavku na zapad.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 26. Sep 2017 09:42

co nemyslim vazne ? ty sa tu obuvas do riesenia bodovej zavady, tak bud trosku zasadovy a neobhajuj R4 kde nie su o nic vyssie intenzity skor naopak.

viacmenej suhlas, akurat Turany - Hubova je relativne bezproblemovy usek, ktory az tak nehori vzhladom na to aky bude drahy. skor by som preferoval tahat D1 dalej za KE. ak nechceme byt len akysi privesok na dialnici Vieden-Budapest, tak by sme mali budovat dialnicu az po UA hranice a tiez postupne zlepsovat cesty v trase R3 a R4 (nemusia byt rovno dialnice samozrejme)


opat mame krasny dvojaky meter. pocty obyvatelov a intenzity su argumenty doma, ale porovnavanie so susednymi krajinami ti uz nevonia, ze... na dialnici W-BP a dalej su nasobne pocty obyvatelov ako na D1, miestami nasobne intenzity, podobne W-Brno-Ostrava. bez ohladu ci bude na UA hranicu viest 8prudova dialnica.

MDPT pocitalo IRR pre 22050 v./24h v prvom roku prevadzky R1. Skutocnost scitanie 2015: 14,5 - 18,5 tisic v./24h po 4-5 rokoch prevadzky. Takze kde su tie prekrocene ocakavane intenzity na R1 Pribina?


medializovane "plané" odhady boli 5.000 aut. tu na fore sa tiez neocakavali intenzity ake tam su.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod pohodak » 26. Sep 2017 11:19

DrX napísal:
Fakt toto pohodakovske zavadzanie je na pohladanie. Tisice aut na Soroske sa vezmu, lebo:
- ti ktori jazdili juhom a presunuli sa na D1 al BP sa vratia spat,
- lokalni ludia, ktori pri 25% nezamestnanosti na cestovanie autom ani nepomyslia, sa po pritiahnuti novych investicii a poklese nezamestnanosti pod 10 (mozno pod 5) % presunu do aut,
- tie investicie samotne budu generovat premavku - dodavky tovarov atd.

A uz len porovnavat R2 s D3 je zavadzajuce (rovnako ako hovorit o D1 ako ceste pre spojenie BA-KE). D3 riesi lokalku na Kysuce a kamionovy tranzit. R2 je spolu s R1 sucastou prepojenia, ktore obsluhuje vsetky spoje medzi BA-Trnava-NR-BB-KE-PO krajmi (+logicke spojenie pre tranzit Ukrajina/Rusko-Rakusko/Cesko/zapEur). Cize vobec nejdo o to, kolko aut denne dochadza z KE do BA alebo naopak (aj ked iste je, ze ak by dnes existovala plnoprofilova R2 a KE-BA by sa robilo autom za 3 hod, tak pocet denne dochadzajucich - a proste cela mobilita - by boli nasobne vyssie).


ja zavadzam a ty tu bluznis o tisicoch aut co sa z nicoho nic zjavia na soroske, nazor nech si urobi kazdy sam :roll:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Yoggy52 » 26. Sep 2017 11:21

Ti nie je trapne porovnavat usek za 26mio vs 400mio? Ja som tu nikde R4 neobhajoval, ani som ju nedal do priorit, kedze je fakt zbytocna, tak isto ako Soroska a to po I/21 jazdi skoro dvojnasobok NA :wink: Lebo Svidnik nebola bodova zavada ze? :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod PK » 26. Sep 2017 12:07

Yoggy52:
R4 je akutne potrebna minimalne na useku PO - Lipniky, kde sa deli cesta na smer Vranov nad Toplou a Stropkov. Chodim tam pomerne casto a je to katastrofalny usek. Mnozstvo kamionov smerujucich do Polska a mnozstvo aut. V obciach Lada a Lipniky pravidelne nehody, rovnako mimo obci. Moj odhad je, ze pred Pred presovom intenzity dosahuju 30.000 aut/24h. Dalej spokojne 15.000 aut/24h.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod expwy » 26. Sep 2017 12:13

Zaujímavé ako tu všetci riešime R2 LC - KE, R4 ale I/18 od Prešova cez Vranov a Strážske do Humenného a Michaloviec a I/19 od Dargova po Michalovce akosi neriešime, aj keď tieto cesty by si zaslúžili osobitnejší zreteľ ako R2 a R4 aj vzhľadom na ich intenzity, ktoré sú skoro 2-násobné oproti R2 LC - RV a R4 Kapušany - Svidník a aj ich dôležitosti z hľadiska SR a obsluhy územia PO a KE kraja.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 26. Sep 2017 12:56

ty si prisiel s tym ze pod barakom mas viac aut ako soroske. akurat neviem co je to za kriterium...a obhajoval si min. SO PO kt. v plane je a za ine peniaze ako na R2. istotne je to tym ze PO kraj plati o tolko viac na daniach :lol:

expwy, LC-RV je 85 km a riesi sa 15 km zacharovce-batka-figa. aj to len preto lebo ma parametre cesty pre konske vozy a nie aby sa silou mocou stavala "rychlostna cesta" zo stotridsiatkou pre miestnych dedincanov. soroska detto. take nieco by na hlavnych tahoch nemalo vyskytovat v 21. storoci.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 26. Sep 2017 14:32

Podla mna fakt nie je dolezite, ci sa Soroska bude stavat jedno alebo dvojrurova. Hlavne je, aby sa postavila cim skor. Ked bude, tak preferencia juzneho tahu sa hned nasobne zvysi. Ale jedna poznamka: pokial nahodou to bude dvojrurove, tak dufam, ze v kazdej rure bude obojsmerna premavka, aby pri udrzbe nemuseli zatvarat cely tunel :-) :-) :-).
Resp., jednu ruru mozu drzat zavretu a vyuzivat ako sportovu halu, a len v pripade udrzby tej druhej, mozu celu premavku presmerovat tam (podobne ako na D1 pri Janovciach mozu na 7 pruhoch dialnice organizovat tenisove turnaje, a tiez to plynulost premavky nenabura :-) ).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod snowman » 26. Sep 2017 15:06

podla mna Ersek chce celu R2 v plnom profile co bude aj neustale presadzovat ako minister za most hid ,tu je jedno z jeho najnovsich vyjadreni ked prisiel do radia expres, myslim ze to hovori jasnou recou: https://www.youtube.com/watch?v=zXblXBI1mqo&
chce tento rok rozbehnut tendre na Krivan-Lovinobana, Zacharovce-Batka-Figa a aj Sorosku, potom Kosicku R2 a aj R4 pri presove ,to je ciel este na tento rok resp toto volebne obdobie., cas vo videu 16:30 cca kde o tom hovori..
Naposledy upravil snowman dňa 26. Sep 2017 15:16, celkovo upravené 1 krát.
snowman
návštevník
 
Príspevky: 34
Založený: 26. Sep 2017 15:02

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 26. Sep 2017 15:15

No neviem co a kde si tam pocul ty. Ale praveze v case 4:30 hovori, ze suhlasi s 1 tunel.rurou na Soroske.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.