Stránka 2 z 2

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2016 17:40
od i15
keby sme sa nebáli dočasných riešení, tak sa v Plešivci prestavajú tie 2 križivatky na mimoúrovňové, doplní PHSka a rýchlosť možno zvýšiť na 90

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2016 18:21
od DrX
Resp: celu cestu prerobit na stvorprudovku, hlavnu krizovatku na MUK, tu cestou na stanicu spravit len ako most (tj bez krizovania), dorobit PHS, a kludne tam moze byt aj 110kmh. A nateraz to kludne mozu nazyvat cestou 1.tr., aby sa to mohlo urobit z penazi EU pre cesty 1.tr. V r. 2050 potom mozeme stavat ten vybajneny tunel na R2.
PS: Vsak to co v Plesivci je, je v podstate obchvat pozdlz rieky.

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2016 19:46
od DrX
Len na ilustraciu, ukazte mi, kde tu nie je miesto na rozsirenie alebo aj na uplne novu stvorprudovu Rku? A kde tu vobec bude treba PHS!!! https://www.google.com/maps/@48.548711, ... 312!8i6656

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2016 21:12
od Maxx787
Prerobit na 4 pruhy by asi neslo lebo v NO je doprava na 4 pruhy davo aj tak ich nerobia :-D ale da sa to spravit ako 11,5/80 dat tam MPR 90 a bol by slud na 20 rokov. a potom by sme sa mohli bavit o R2. ale ked sa postavia najvytazenejsie useky a R2ka aspon okolo Zvolena a KE. ale neoznacoval by som to ako Rku, normalne ako cestu I. triedy. Zhodli by sme sa na takom rieseni? :-)

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2016 22:50
od devil
aj keby bola RC v plnom profile tak cely usek tornala-roznava cize vyse 30 km by usetrilo asi 5 min. to je strasne malo. soroska ma takuto usporu na polovicnej dlzke a pri poloprofile....

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2016 18:15
od Tomas PO
50ka v Plesivci je vysmech. Odbocovacie pruhy, ziadna zastavba, len dva prechody pre chodcov.

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2016 16:10
od aquila
tak mame tu zavercne stanovisko, odporucaju cerveny variant (teda aj kratky tunel plesivec) so spresnenim pri obciach coltovo a behunovo

http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... a-gombasek

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2016 19:02
od DrX
No skoda, ze tunelari zas valcuju. Ale mozno na tom v zasade az tak nezalezi.Hlavnenech je politicka vola to stavat...

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2016 15:25
od Maxx787
DrX usetria sa 100vky m2 plochy lesov oproti povrchu :-) treba mysliet na ZP :-D a ked mas klaustrofobiu tak chod po cestach 1 triedy :-D

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2016 20:11
od Jano1
aquila napísal:tak mame tu zavercne stanovisko, odporucaju cerveny variant (teda aj kratky tunel plesivec) so spresnenim pri obciach coltovo a behunovo

Cerveny variant:
Celková dĺžka trasy 17,026 km
Rozpočtový náklad (bez DPH) (r.2010) mil.€ 399,602
23.47 mil.€/km (r.2010)

Intenzita dopravy pre nulovy variant v roku 2020 (voz./24h):
I/16 Tornaľa - Čoltovo 9775
I/16 Čoltovo - Bohúňovo 8300
I/16 Bohúňovo - Plešivec 7370
I/16 Plešivec 7980
I/16 Plešivec - Gombasek 9752

V pripade realizacie R2 Tornala - Gomabasek, predpokladana intenzita na R2 pre rok 2020 (osobné + nákladné voz./24h):
R2: Tornaľa - Plešivec 4 522 + 1 934 (spolu 6456 v./24h)
R2: Plešivec - Gombasek 4 328 + 1 802 (spolu 6130 v./24h)

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2016 21:38
od Maxx787
podobne intenzity vychadzaju pri R3 po DK :-D :-D :-D zatial by bolo vhodne riesit len bodove zavady.

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2017 15:02
od jarino
Červený variant
Plný: 252,2 mil. eur
Polprofil: 160,9 mil. eur

Modrý variant
Plný: 343 mil. eur
Polprofil: 219,7 mil. eur

Vyššie sa píše, že záverečné stanovisko EIA odporučilo červený variant.

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2023 08:50
od vladik67
Tak ma napadlo, pokiaľ nie je ešte neskoro, že ten Plešivec by tiež mohol byť postavený bez tunela a to využitím tohto riešenia, ktoré teraz navrhovali poniektorí odborníci pre obchvat Zvolena ako to DrX spomína vo svojom príspevku. Len by sa muselo rýchlo konať pokiaľ okolie Plešivca nebude úplne zabudované v okolí terajšieho obchvatu, minimálne územne rozhodnutie. Miestna menej frekventovaná doprava by mohla byť na pilónoch s protihlukovými stenami nad úsekom R2 a k tomu prispôsobiť infraštruktúru mesta Plešivec. Bolo by to finančne menej ako tunel.

R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)
od DrX » 30. Jan 2023 14:18
Nova alternativa? Vraj:

viewtopic.php?f=35&t=26442&p=253506#p253506

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2023 14:48
od badger-FB
jarino napísal:Červený variant
Plný: 252,2 mil. eur
Polprofil: 160,9 mil. eur

Modrý variant
Plný: 343 mil. eur
Polprofil: 219,7 mil. eur

Vyššie sa píše, že záverečné stanovisko EIA odporučilo červený variant.
Je 2023. Táto EIA má platnosť do navždy?

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2023 15:16
od devil
ziadna EIA nema platnost do navzdy.

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2023 15:43
od badger-FB
Čiže vyhodené peniaze na iks projektov. EIA, projekty, štúdie. Lebo platnosť vyprší.

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2023 18:43
od DrX
Vladik, da sa len suhlasit - aj som to tu tak pred 10-15 rokmi pisal. :-)