Stránka 11 z 69

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2016 17:27
od devil
pravdu povediac nechapem vyznam D24,5. R22,5 bol usporny parameter, bohuzial ciastocne aj na ukor bezpecnosti. R24,5 mi pripada uplne idealne na Sk teren a intenzity. ak su nejake vynimky tak v nevyhnutnej miere. cize npr. estakada kde sa extremny narast intenzit neocakava ako v nasom pripade.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2016 20:06
od milan_KM
Tak kúsok vyššie si ma zkritizoval za nebezpečnosť R22,5, a teraz sa tváriš, že R24.5 je optimum. Áno je presne, preto žiadne trvale dočasné parametre R17,5 ale obyčajný polprofil s pomalými pruhmi v stúpaniach ako všade inde. A keď intenzity stúpnu dostavia sa na full, lebo v prípade R17,5 sa to nikdy nestane, a ak aj hej tak sa fajne preplatíme za šírku R29 pomaly...

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2016 21:49
od babar
Ze R29 :-D Tak do kopca by to zmysel davalo 3+2 plus odstavne, ale suhlasim ze ak to bude 17,5 tak nedostavaju na full nikdy.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2016 15:47
od devil
ano 17,5 je bezpecmost miziva zato na 22 km je poloprofil s nevedno kolko km plnej ciary uplne bezpecny. pomaly pruh na stupani pri podkrivani existuje aj teraz, toto nie je dovod na stavanie cesty.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2016 22:52
od Vlados
Dávaš záver, že tento úsek nestavať? :)

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2016 12:38
od devil
to bola ironia. uviedol som 2 priklady kde takato cesta existuje a ty si uviedol svoje dohady, odhady a predpoklady. Inde stale citam ze full nie je dvojnasobok ceny polo ani v horskom terene, tu je horsky teren po mytnu kde bude poloprofilova estakada a od mytnej je jednoduchy teren. No tak uz konecne prezrad kde vidis tie dvojnasobne naklady za full profil ???

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 01:28
od Lorenc
Vcera bolo na stv o tomto useku. Ludia z Nds tvrdili ze v dokumentacii je cosi zle a treba ju celu prerobit. Ale neslo o reklamaciu projektu skor objednavku zo strany NDS. Podla mna to je prave o com sa tu diskutuje. Stavat by sa malo zacat koncom roku 2019.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 11:28
od Peter654321
Kde na RTVS o tom hovorili? v hlavnych spravach?

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 11:36
od DrX
Spravy z regionov. Segment o R2 zacina v case 7:22: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/3328/111307#442

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 11:39
od Lorenc
Pozrite si oboje lebo na regionoch som videl tiez a bolo tam menej info. Asi hlavne spravy.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 12:00
od DrX
V Spravach RTVS to zacina asi v 19. minute: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/9936/110996#1144
Je tam viac informacii. Ale ta najzajimavejsia je, ze podla vsetkeho ten profil R17.5 idu asi zrusit. Hovoria tam o "chybnom sirkovom usporiadani..." tak uvidime.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 15:04
od Lorenc
Len ten termín. Veď keď bol Fico v Losonci tak slubil RC R2 do 2020 zo štátneho. Tzn. vystavba by mala začať 2018 najneskorej. No hlavne nadej na SJ ťah sa nerozplynula uzkoprofilom. V Mýtnej spomínali intenzity 20 000 to počítali asi dva dni:-D, i keď chodím tade málo tak neviem povedať či aspoň piatok také čísla sú.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 20:42
od 123
Investicny riaditel NDS na tom stretnuti uviedol, ze R17,5 nevyhovuje z dovodu bezpecnosti ( vraj to bola pripomienka PZ SR) a preto to musia prepracovat. Spomenul tam R22,5.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 20:58
od eric987
123, vdaka za zlepsenie nalady v tejto teme. Toto by bol samozrejme ovela stravitelnejsie nez mackopes 17,5

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 21:33
od devil
na estakade mozu kludne ponechat aj 17,5. ale zase ked daju 22,5 aj tam s plnym profilom tak aspon budu moct stavbu predrazit a/alebo budu mat dovod nestavat.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 21:47
od Lorenc
Ale ved uz nechaj. Ked sa spravi na full 22.5 az po lucenec. Tak budeme mat aspon kvazi sj tah. Po kvalitnych cestach. Pozri 2020 sa dokonci 16km po rabku odtial je celkom dobra cesta po TS. Ak pribudne daky obchvat na orave do 2020 tak Dk-Rk-Bb ma kvalitne cesty 1.tr. Z BB do LC to bude jak po masle a sal.tarian hatvan styri pruhy su. To hadam dojde aj kompetentnym.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 09:53
od mb1000
Ak bude Krivan-Mytna polprofil estakada 1+2 a Mytna-Tomasovce aspon R22,5 2+2, som za. Toto by som bral ako kompromisne riesenie.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 10:00
od i15
Poloprofil Kriváň - Mýtna je nezmysel. Tieto čachre machre so šírkou sa robia preto, lebo 8km estakádu sa neoplatí stavať v polovičnom profile. R17,5 sa zrušila a dúfam, že zvíťazí zdraví rozum a naďalej sa bude presadzovať R24,5 ako minimálny parameter s odstavným pruhom šírky 2,5m, kde sa dá odstaviť aj kamión. R22,5 má odstavný pruh 1,5m, kde sa nevojde ani osobné auto. Na R1 R22,5 už bolo zopár nehôd, kde zrazili vodiča odstaveného auta, naposledy v piatok http://www.cas.sk/clanok/476387/mirosla ... ho-zrazil/

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 11:14
od mb1000
i15, R22,5 vs R24,5 mas pravdu, ale vzdy lepsia R22,5 ako R17,5, to by bolo ciste sialenstvo.

Ale preco sa neoplati stavat estakada v polprofile? Je to tym ze ta estakada bude miestami vysoka a neoplati sa stavat zvlast 2 estakady ale radsej spojitu mostovku 2+2 na jednom pilieri, tak si to myslel? Lebo potom ak by to mala byt fit plno profilova RC, tak do kopca by estakada mala byt 3+2, to sa tiez stavia na jednej mostovke? Neviem, pytam sa.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 12:00
od i15
keď je extra pruh do kopca, nemusí tam byť odstavný pruh, takže šírka nie je oveľa väčšia, ako pri 2+2

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 18:21
od Maxx787
celkovo ta 8 km estakada je dost divne riesenie... ved mohli dat tunel dlzky 500 m a estakady ba sa poriadne skratili a pochybujem ze by to bolo nejako drahsie riesenie v tomto pripade. :-) prosim DrX aby sa na toto nepozeral :-) :-D :-D este dostane tunelovy zachvat... :-D :-D

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 18:30
od i15
sorry trochu som sa sekol, 8 kilometrov je od Kriváňa po Mýtnu a estakády majú "len" 6km, najdlhšia 4km

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 21:37
od eric987
Praveze zmysel by to malo naopak - Krivan - Mytna plny profil (hoc R22,5), Mytna - Tomasovce 1/2 profil. Ako som uz pisal velakrat, vysoke mosty ma zmysel stavat bud na plny (samozrejme zdruzeny prierez) alebo nestavat. To iste pri dlhych tuneloch. Devil, praveze vdaka sirke NK mostov 20,75 m pri R17,5 (kvoli 1,5 m sirokym chodnikom) to az taky rozdiel v cene nebude. Pri R24,5 a R25,5 sa standardne maju vonkajsie chodniky projektovat (alebo aspon mali) na 0,75 m, takze celkova sirka NK pri zdruzenom priereze R22,5 mala byt 22,5+0*0,75 = 24 m, oproti R17,5 teda iba +3,25 m !!! Tiez si nemyslim zeby prave dlhe mosty mali byt tymi, co budu bez odstavneho. Ano, vylucit odstavny pri 300-400 m dlhom moste budis, ale pri 4.000 m alebo 2.000 m ? Uvedom si tiez, ze mosty su z toho useku najdrahsie takze prave tie by mali byt postavene nie co naj low-costovejsie ale co najnadcasovejsie.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 22:16
od i15
Mýtna Tomášovce je rovina, tak načo šetriť s poloprofilom? Poloprofil má zmysel jedine medzi LC a Plešivcom a cez Sorošku. Ten mačkopes R17,5 sa hodí len na severnú R3/R4 kde ešte veľa rokov bude menej ako 10000 vozidiel denne a pravý pruh bude pohodlne suplovať chýbajúci odstavný.

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2016 00:04
od Vlados
Pozeráte sa na to z rôznej strany. Jeden koľko stojí polprofil z plného (pri estakáde) a druhý o akú absolútnu sumu by stúpla cena za plná profil (na rovine).
Čokoľvek len nie mačkopes.