Stránka 25 z 69

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2017 16:51
od devil
plny profil ma zmysel stavat ked su intenzity prinajhorsom vieme ze urcite porastu do par rokov vid scitanie v 2015 po spusteni R1 v 2011. to je v sucasnej dobe max. po lovinobanu/tomasovce aj to s odretymi usami. po kosice treba riesit zacharovce-batka-figa a sorosku cize asi 25-30 km. neviem odkial beries 100 km ?

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2017 19:31
od Vlados
vysvetli mi aký ma zmysel povedzme na 30km cestu prvej triedy 1+1 a Rku 2+2, 20km jednotky 1+1 a Rku 1+1, na zvyšku povedzme 120km len jednotku 1+1 oproti 17km jednotky 1+1 a Rky 2+2, povedzme 40km jednotky 1+1 a Rky 1+1, na zvyšku 100km len jednotku 1+1? tých 100km je orientačných.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 11:33
od devil
neviem na co narazas. tam kde cesta vyhovuje netreba stavat nic, max doplnit tretie ci odbocovacie pruhy, a pod. potom akych orientacnych 100 km tu stale pises :?: ja vidim potrebu tak 40-50 km. obchvat ZV kvoli sporom nepocitam. cize krivan-tomasovce, zacharovce-figa a RV-jablonov. prvy menovany v plnom profile nakolko tam bude najvacsie zvysenie intenzit kvoli suvislej R1-R2 a zvysne 2 zatial kvoli tomu ze su o dost dalej a maju okolo 5k intenzity ako poloprofil. tam je hlavny dovod absolutne neprijatelne parametre sucasnej cesty.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 12:15
od Vlados
ja vidím aj prvý menovaný na polprofil a ušetrené použiť kdekoľvek inde. po Tomášovce nie je žiadny extra zdroj/cieľ dopravy. (ak by si chcel silou mocou plný profil tak ten by bol potrebný až po Lučenec kde sa pripája I/71 z Maďarska...)

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 13:07
od devil
na to som x-krt napisal ze to by bola cesta smrti. a nielen ja. R11,5 sme tu uz x-krat riesili. aj silou-mocou len po lovinobanu inac max. po vidinu co su asi 2 km od tomasoviec, prip. rozsirit sucasnu cestu a nespoplatnit. totiz za vidinou tj. prva odbocka na LC intenzity klesaju o 3.000 aut. LC nepotrebuje 2x2 obchvat.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 13:17
od Vlados
tak ju potom postavme ako C9 a možnosťou prebudovania na R 2+2 (či 22,5 alebo 24,5). stavať tam dnes plný profil je luxus (ak by sme nechceli potiahnúť tadiaľ tranzit do/z Maďarska)
úsek Figa - Tornaľa je R11,5 a neevidujem ju ako cestu smrti.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 13:21
od pohodak
az na to ze ten usek je v uplne inom terene a tak sa tam da predbiehat zvacsa dost bezpecne, pri krivani si polprofil ozaj neviem predstavit

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 13:34
od aquila
figa - tornala bude prolematicka akonahle tam zacnu vo velkom montovat PHSky ..

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 14:04
od devil
úsek Figa - Tornaľa je R11,5 a neevidujem ju ako cestu smrti.


pri 5.000 intenzitach je pravdepodobnost celnej zrazky z dovodu riskantneho predbiehania mala. pri 10.000 intenzitach je to uz horsie. presne preto je OK mat poloprofil okolo batky a sorosky a nie je to OK pri lovinobani. ze co bude ked z 5k raz bude 10k je ina vec...

C9,5 je OK ale ako vieme je to zakazane, lebo niekto si stale mysli ze cim sirsie tym bezpecnejsie...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 17:47
od Vlados
tak potom zrušme R2 ďalej od Kriváňa a len rozširujme I/16 a stavajme obchvaty. profil 17,5 je na toto vhodný, len nesmie mať sklon na jednu stranu.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 22:35
od Rotavator
Prečo sa rovno nepotiahne po LC? Ušetrila by sa križovatka Tomašovce!

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 00:49
od mireceq
1. V krizovatke Tomasovce ma vyhladovo vyustit R7 od Velkeho Krstisa
2. Krizovatka Tomasovce bude napajat aj cestu II/595, kadial sa ide na okresne mesto Poltar

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 12:28
od devil
tak potom zrušme R2 ďalej od Kriváňa a len rozširujme I/16 a stavajme obchvaty. profil 17,5 je na toto vhodný, len nesmie mať sklon na jednu stranu.


kludne, ale sam si videl co sa tu spustilo proti 17,5. pre zopar absolventov zrejme stavebnych skol je afa-omega ciest sirka krajnice. :roll:

btw. tema by sa mala rozdelit.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 15:04
od milan_KM
Toto budeš hovoriť len vtedy pokým sa ti nepokazí auto na D1 na trojpruhu alebo na R1 pri Vlčkovciach... potom sa budeš modliť aby ťa v tom množstve áut niekto nezostrelil.... Široké krajnice sú treba na úsekoch kde je veľká premávka alebo sa tam s ňou do budúcna uvažuje. Profil 24,5 je úplne idealny na Slovensko.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 15:25
od janci497
[url][/url]https://ekonomika.sme.sk/c/20703348/ersek-sa-prepocital-stat-tento-rok-nestihne-dve-sutaze-na-vystavbu-ciest.html?ref=trz[url][/url]

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 20:28
od Vlados
devil napísal:
tak potom zrušme R2 ďalej od Kriváňa a len rozširujme I/16 a stavajme obchvaty. profil 17,5 je na toto vhodný, len nesmie mať sklon na jednu stranu.

kludne, ale sam si videl co sa tu spustilo proti 17,5. pre zopar absolventov zrejme stavebnych skol je afa-omega ciest sirka krajnice. :roll:

aj ja som (bol) proti takému mačkopsu. toto nie je profil na Rku... viac ako 90km tam byť nemôže. keď však máme uvažovať systémom, že ku profiilu 9,5 chceme ešte 24,5 tak ani keď každý obyvateľ Slovenska prispeje obličkou tak na to nebudeme mať. to je podobne nenažraná ako na Kysuciach...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2017 14:16
od devil
a odstavenie auta stacia 2 metre. aj nespevnenej krajnice. ovela nebezpecnejsie je priedbiehanie v protismere na 11,5.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2017 14:41
od Rotavator
mireceq napísal:1. V krizovatke Tomasovce ma vyhladovo vyustit R7 od Velkeho Krstisa
2. Krizovatka Tomasovce bude napajat aj cestu II/595, kadial sa ide na okresne mesto Poltar


1. R7 od Krtíša bude asi tak o 100 rokov a 2. Poutárčania sa môžu napájať nad Opatovou a nemusia chodiť cez obec Veľká Ves.

Tie peniaze čo sa ušetria rozdelením tohto úseku, sa môžu použiť na rozdelenie úseku Lovinobaňa - Ožďany a teda dostavanie cesty až po LC.

Ušetrí sa jedna križovatka, podľa mňa úplne zbytočná križovatka!

A logicky dobre znie pred voľbami, hlavne v LC, že sa postavilo niečo navyše! Lebo tu je veľa ľudí ktorí to môžu oceniť...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2017 16:57
od racto
Zatiaľ je riešené len dočasné napojenie. Či tam bude križovatka je to otázne.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2017 20:27
od Vlados
Tam kde má byť dočasne napojenie je prirodené "údolie"... I/16 klesá a stúpa, R2 má íst "údolí". vybudovať tam MÚK by nebolo nejako drahé. nakoľko nehrozí ďalšie pokračovanie MÚK je tam dlhodobo zbytočná.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2017 00:05
od ibdjambo123
MÚK v Mýtnej rozhodne nie je zbytočná, ako som tu u kohosi čítal - priama odbočka na Divín (stredisková obec, 2,5t. obyvateľov) a Ružinskú priehradu a okolité kopce ako účelovo budovanú turistickú oblasť (desiatky tisíc turistov ročne vrátane zahraničných, celoslovenské zábavné akcie pri priehrade) s ďalším širokým potenciálom rozvoja má regionálny význam.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2017 00:12
od laforez
Takyto argument mozes aplikovat pomaly na kazdu druhu obec na SK.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2017 13:16
od pohodak
priama odbocka na obec s 2500 obyvatelmi, ja som tu uz cital tymto padom asi fakt vsetko :lol:

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2017 14:24
od nevo83
Tu sa smejeme z D3 a ich nezmyselnych poziadaviek a lalaho.. uz aj na R2 to zacina
Daj palec zoberu Ti prst..

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2017 16:06
od devil
MUK krivan je asi 10 km od mytnej. ked tranzit odide na R2 stara cesta nebude mat ziadny problem s par sto autami denne. naco je potom MUK pre oblast s 2500 obyvatelmi, snad si nemyslis ze toto odradi turistov od navstevy divina a priehrady. :roll: