Stránka 28 z 69

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 16:27
od i15
DrX napísal:Takze v piatok sa vyhlasi sutaz!!!! Parada!!!!!!!! http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35 ... 50#p205150


plný profil s predpokladanou cenou pod 10 mil. € / km je obrovský úspech

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 16:42
od jarino
Ak to ešte trochu stlačí tender, bude to fajn.
Len neviem, načo ten cirkus v Mýtnej s názvom tlačová konferencia. To je nejaká novinka.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 16:47
od Lorenc
To z Mýtnej už kadečo bolo počuť.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 17:03
od Vlados
odhadované ceny sú super, len by bolo vhodné zvážiť/porovnať aké by boli pre polprofil Mýtna – Lovinobaňa. (Možno aj Kriváň – Mýtna by sa dala stavať aj ako polprofil a možnosťou neskoršieho dobudovania.) Dôvodom sú nízke intenzity a že "šetrené" by sa použili kdekoľvek inde na Slovensku... Arpi ich dokáže upotrebiť aj inde na R2 alebo južných jednotkách.

a teraz smelo do mňa...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 17:27
od Maxx787
podpora pre plny profil po LC (aj ked toto je len prva cast), som rad ze sa to postavi rovno :-) este by som bol rad za ZV bypass a bolo by to super :-)

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 17:55
od i15
Vlados napísal:odhadované ceny sú super, len by bolo vhodné zvážiť/porovnať aké by boli pre polprofil Mýtna – Lovinobaňa. (Možno aj Kriváň – Mýtna by sa dala stavať aj ako polprofil a možnosťou neskoršieho dobudovania.) Dôvodom sú nízke intenzity a že "šetrené" by sa použili kdekoľvek inde na Slovensku... Arpi ich dokáže upotrebiť aj inde na R2 alebo južných jednotkách.

a teraz smelo do mňa...


pán poloprofil :) úvaha by mala zmysel, ak by bolo pripravených viac km a potom by sme mohli porovnávať napr. plný profil po Tomášovce vs. polovičný až po Lučenec. Ale pripravená je len nenávidená Soroška. A na I/16 len výmeny asfaltu a čistenie priekop... Polovičný profil má IMO význam len za Lučencom

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2018 18:59
od tomenmen
čiže ako? nebolo by vhodné premenovať vlákno na Mýtna-Tomášovce? .. lebo toto ma nejak pletie :D .. či čakáme na začatie výstavby aj Kriváň-Mýtna a obe stavby sa budú riešiť v rámci tohto vlákna?

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 12:23
od nevo83
ako pozeram tak pozeram nikde nic o zmienovanej sutazi...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 12:24
od PeterPeter

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 12:50
od jarino
nevo83 napísal:ako pozeram tak pozeram nikde nic o zmienovanej sutazi...

Už sú zverejnené aj súťažné podklady

Mýtna - Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 13:08
od jarino

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 13:21
od Lorenc
Náklady projektu
Odhad investičných nákladov projektu je 168 mil. eur, NDS tento odhad znížila o 37 mil. eur (18 %) úpravou
jednotkových cien udržateľným spôsobom.
NDS znížila pôvodné teoretické ocenenie stavby úpravou
jednotkových cien na základe zmluvných cien z projektov v okolí navrhovanej R2 a na základe jednotkových cien,
ktoré boli použité pri teoretickom ocenení projektu prvej etapy R4 severného obchvatu Prešova.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 13:38
od jarino
Dokončenie dopravného modelu a CBA: 31.5.2018
o Dokončenie dopravného modelu pre R2 Kriváň – Mýtna – Lovinobaňa
o Dokončenie CBA pre úsek R2 Mýtna – Lovinobaňa
o Dokončenie CBA pre úsek R2 Kriváň – Mýtna po optimalizácii investičných nákladov
Verejné obstarávanie:
16.2.2018: Vyhlásenie verejného obstarávania
16.4.2018: Otváranie ponúk
November 2018: Predpokladaný termín podpisu zmluvy o dielo
Vzhľadom na to, že verejné obstarávanie stavebných prác bude vyhlásené pred dodaním analýzy nákladov a prínosov a dokončením dopravného modelu, verejný obstarávateľ stanovil ako podmienku zmeny okolností, za ktorých môže zrušiť
verejné obstarávanie v zmysle §57 ods. 2 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých 7
zákonov skutočnosť, že pre projekt R2 Mýtna – Lovinobaňa nebude potvrdené financovanie zo strany MDV SR ako
riadiaceho orgánu.
Stavebné náklady: 156,4 miliónov eur
MÚK Mýtna zostala. NDS tvrdí, že je potrebná na otáčanie vozidiel údržby.
Dobudovaním severo - južného koridoru Zvolen – Budapešť rýchlostnou cestou cez hraničný priechod Šiatorská Bukovinka (na juh od Lučenca) sa môže podľa maďarského modelu do roku 2030 na R2 presunúť najviac 700 vozidiel denne (približne 8% nárast intenzity) z konkurenčných dopravných ťahov. Uvedená hodnota predstavuje celkový diaľkový tranzit v smere sever - juh medzi Maďarskom (a ďalšími balkánskymi krajinami) a Poľskom, pre ktorý je cesta cez stredné Slovensko kilometricky najkratšiu možnosťou.

Aj keď nemyslím si, žeby pre tento projekt MDV SR nepotvrdilo financovanie.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 15:14
od aquila
kde nakoniec bude MUK mytna ? lebo vsak v ziadnej platnej EIA neni .. ergo budu musiet aspon ciastocne updatnut EIA ...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 16:33
od i15
Lorenc napísal:
Náklady projektu
Odhad investičných nákladov projektu je 168 mil. eur, NDS tento odhad znížila o 37 mil. eur (18 %) úpravou
jednotkových cien udržateľným spôsobom.
NDS znížila pôvodné teoretické ocenenie stavby úpravou
jednotkových cien na základe zmluvných cien z projektov v okolí navrhovanej R2 a na základe jednotkových cien,
ktoré boli použité pri teoretickom ocenení projektu prvej etapy R4 severného obchvatu Prešova.


Toto je tá správna cesta. Netreba redukovať na polovičný profil, ale tlačiť na zreálnenie predpokladaných nákladov.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 17:26
od i15
aquila napísal:kde nakoniec bude MUK mytna ? lebo vsak v ziadnej platnej EIA neni .. ergo budu musiet aspon ciastocne updatnut EIA ...


V súťažných podkladoch je ortofotomapa zo septembra 2017 a MÚK tam je, na ceste 3.triedy na Ružinú. Na I/16 je R2 napojená 2 stykovými križovatkami - veľmi praktické riešenie...

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 21:36
od Vlados
MÚK Mýtna bude v mieste križovania s III/2632. "Dodatočným" pridaním MÚK sa posúvala trasa (južnejšie) a musia sa nanovo vykúpiť pozemky. Sranda je že častokrát od tých istých vlastníkov. Dnes NDS vlastní pozemky aj pod starou aj novou trasou, vlastne pod novou trasou ešte nie všade.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 23:43
od janci497
hoďte link na tie súťažné podklady

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 23:51
od tomenmen
A vznikne dočasné napojenie na pôvodnú jedničku? Alebo sa bude do dokončenia R2 po Kriváň schádzať dole na MUK a potom po trojke do Mýtnej a tam znova na jedničku?

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2018 23:55
od babar
Bude docasne napojenie za Mytnou. Tie 2 kruhace pri MUK Mytna vyzeraju smiesne, to sa neda urobit lepsie/krajsie/lacnejsie?

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2018 07:32
od i15
tomenmen napísal:A vznikne dočasné napojenie na pôvodnú jedničku? Alebo sa bude do dokončenia R2 po Kriváň schádzať dole na MUK a potom po trojke do Mýtnej a tam znova na jedničku?


na začiatku a na konci cez úrovňovú križovatku, ako pri Ožďanoch. 2 kruháče pri Mýtnej nie sú problém, keďže ich bude využívať len lokálka

súťažné podklady https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dok ... ail/945015

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2018 10:41
od aquila
i15, vdaka za link.

aspon ze najazd a vyjazd bude plynuly z aj na R2

ale zase uplne zbytocne umiestnena MUK, pricom na zaciatku mytnej tak ci tak musia zdvihat R2 nad zeleznicu a tym padom idealne miesto pre MUK ..
navyse to podla mna skomplikuje aj situaciu ZSR, ak by niekedy chceli nieco robit so zeleznicou ..

resp je uplny fail, ze rovno neurobili mimourovnoe krizovanie zeleznice .. cele zle .

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2018 15:23
od tomenmen
Ja skôr vnímam ako fail to úrovňové spojenie za Mýtnou... kde sa pripravuje druhá súťaž.. Lebo neviem si predstaviť ako to bude prebiehať v prípade, že počas stavby tohto úseku sa vysúťaží a začne stavať aj nasledujúci úsek smerom na Kriváň. Ako bude ukončený tento úsek tak aby sa dal používať pokiaľ sa dokončí aj ten nasledujúci? Je nezmysel aby sa pripravila dočasné úrovňové pripojenie keď sa bude krátky čas na to znova prerábať a napájať sa na nasledujúci úsek.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2018 15:36
od Vlados
To napojenie bude ako na R2 pri Brezolupoch.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2018 16:53
od Lorenc
Obidva úseky od Kriváňa po Lučenec chce štát podľa jeho slov stavať v plnom profile aj z dôvodu, že je tam odbočka na medzinárodný koridor smerom do Maďarska, ktorá je z hľadiska dopravy dôležitá. „Spolupracujeme s maďarskou stranou, pretože potrebujeme dokázať opodstatnenie plného profilu na tomto úseku,“ povedal minister a dodal, že Maďari pri Šalgotarjáne takisto budujú k hraničnému priechodu Šiatorská Bukovinka plný profil ich rýchlostnej cesty R21.


To je presne, čo sa tu diskutovalo ohľadom sever juh Kr-BP. V podstate bude cca fullka z BB do Budapešti. Tzn. Rabka-BB treba vylepšiť minimálne na Orave s obchvatmi dedín. A toto chápe aj Ersek. Well done. Ktovie ako chce napojiť Tomášovce na š.hranicu.