Moderátor: Moderátori
je to praveze plny zasah. krivan-lucenec patri medzi velmi nebezpecne cesty.na akom kusku? ved v ozdanoch je tiez iba polprofil, po LC plny a dalej polprofil bude uplne v pohode...inak nazyvat siroku rovnu cestu bez bodovych zavad cestou smrti, to je fakt gol
Kvík napísal:Pri "ceste smrti" snáď vôbec nejde o šírku, kľukatosť alebo bodové závady, ale o abnormálne vysoký počet smrťákov. Taká I/65 NR-ZM tiež na pohľad nevyzerá nijak nebezpečne, a predsa sa tam stále niekto zahluší.
devil napísal: je to praveze plny zasah. krivan-lucenec patri medzi velmi nebezpecne cesty.
Projekt Sensor hodnotil cesty podľa počtu tragických nehôd (a nehôd s vážnymi následkami) v období rokov 2006 až 2011. Štatisticky zmapoval 5262 km ciest (29% zo všetkých) s dennou intenzitou dopravy nad 3500 vozidiel.
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=41133
velka urovnova krizovatka 2 km od konca plnoprofilovej dialnice. takych pripadov vela asi nie je. hlavne ze tu pol fora place nad kruhakmi na beznych cestach a ziada kazdu vacsiu krizovatku upravit na MUK. ked uz R2 konci pri tomasovciach tak tu mal byt aspon obycajny nadjazd a tym by sa eliminovalo odbocenie dolava.krizovatka s odbocovacimi pruhmi, kde ma kazdy smer svoj vlastny pruh, na ceste 1. triedy v extravilane je problem, ja uz ozaj nerozumiem ked je toto cesta smrti a problematicky usek, tak mame takych na slovensku vysoko cez 100
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.