R2 vseobecne

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Ktorý úsek R2 považujete za najdôležitejší po dokončení úsekov Kriváň-Tomášovce a Šaca-Olšany ?

ZV, západ - ZV, východ
35
38%
Ožďany-Figa (ktorýkoľvek z podúsekov)
21
23%
Rožňava-Jablonov (tunel Soroška)
19
21%
Mníchova Lehota - Ruskovce
16
18%
 
Celkový počet hlasov : 91

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 26. Apr 2017 11:44

asi ma tu niekto bude velmi neznasat ale moj nazor zalozeny na v poslednej dobe pravidelnom jazdeni tadialto:

- KE - Tornala jedine co tu chyba je Soroska na polprofil, plny profil totalne zbytocny
- inak KE - Tornala najblizsich 10 rokov nepotrebuje _absolutne_ nic, krasna siroka cesta kde sa da s prehladom predbiehat a nie vela aut
- o 10 rokov zacat rozmyslat nad KE-Moldava
- prve co by malo ist do vystavby je Figa - Ozdany, nerozumiem ako je mozne ze na to kompletne vsetci kaslu ked je to jediny ozaj nevyhovujuci usek
- hned potom Krivan - Tomasovce, skoda ze to bude v opacnom poradi, ak vobec

okrem tychto usekov netreba na ZV-KE minimalne do 2030 riesit absolutne nic
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 26. Apr 2017 12:17

V zasade sa da suhlasit, aj ked si zabudol na ZV V-Z. Ale to, kedy bude co treba, je na diskusiu. Ak sa nahodou o nejakych 5-7 rokov Soroska postavi, atraktivitu juznej trasy to vyrazne zlepsi (kedze bude bez horskych prechodov). Podla mna by do 2030 malo byt ambiciou mat bud zcelenu RC (full a polprofil podla potreby), alebo minimalne vsade obchvaty a na bezpecnych usekoch 110kmh aj na jednotke.

Ale len pripomeniem realitu: do 2020 sa pravdepodobne zacne realizovat len KE Saca-Olsany, Soroska, Mytna-Tomasovce, mozno ZV V-Z. Bohuzial. Kedze ani starostovia predoslemu ministrovi neodhlasovali, ze by chceli Ozdany-Figa viac nez Krivan-Tomasovce.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 26. Apr 2017 13:07

- soroska vobec nie je z mojho pohladu nejaky zasadny strasiak ktory odhana vodicov z juznej trasy, ved to su doslova 4 zakruty hore a 4 dole
- na ZV som zabudol, ale ten ma tiez cas aby sa riesil tak o 10 rokov, ten prejazd je v klidku
- ak sa to co spominas zacne realizovat do 2020 je to uplne v pohode aj ked ja by som vymenil ZV za figa-ozdany
- do 2030 mat ucelenu R2 KE-ZV je zbytocnost a ozaj tam netreba ani vsade obchvaty
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 26. Apr 2017 13:17

Prejazd dedinami moze byt v pohode v zmysle, ze celu prejdes suvislo 50kou, ale nie je v pohode ani pre dedincanov, ktorym smradis pod nosom a potencialne ohrozujes ich deti, ani pre vodica, ktory straca cas, kedze po obchvate by to mohol sfuknut 110kou.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod mangernate » 26. Apr 2017 13:20

pohodak napísal:asi ma tu niekto bude velmi neznasat ale moj nazor zalozeny na v poslednej dobe pravidelnom jazdeni tadialto:

- KE - Tornala jedine co tu chyba je Soroska na polprofil, plny profil totalne zbytocny
- inak KE - Tornala najblizsich 10 rokov nepotrebuje _absolutne_ nic, krasna siroka cesta kde sa da s prehladom predbiehat a nie vela aut
- o 10 rokov zacat rozmyslat nad KE-Moldava
- prve co by malo ist do vystavby je Figa - Ozdany, nerozumiem ako je mozne ze na to kompletne vsetci kaslu ked je to jediny ozaj nevyhovujuci usek
- hned potom Krivan - Tomasovce, skoda ze to bude v opacnom poradi, ak vobec

okrem tychto usekov netreba na ZV-KE minimalne do 2030 riesit absolutne nic


uplny suhlas
- Figa Ozdany a Ozdany -Tomasovce v polprofile, nieco na tento styl: https://www.google.ch/maps/dir/47.28773 ... m2!4m1!3e0
- Tomasovce-Krivan v stupani plny profil, resp. polprofil s pruhom pre pomale vozidla
- Soroska plny profil
- usek od Sorosky po Kosice - dva migracne koridory pre zver, oplotit na exponovanych miestach cestu, upravit odbocenia do obci na styl Zlate Moravce: https://www.google.ch/maps/@48.3733727, ... 312!8i6656

myslim ze tym padom by bola doprava pohodlne vyriesena na 20+ rokov
mangernate
návštevník
 
Príspevky: 37
Založený: 14. Jún 2014 19:27

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 26. Apr 2017 13:43

DrX napísal:Prejazd dedinami moze byt v pohode v zmysle, ze celu prejdes suvislo 50kou, ale nie je v pohode ani pre dedincanov, ktorym smradis pod nosom a potencialne ohrozujes ich deti, ani pre vodica, ktory straca cas, kedze po obchvate by to mohol sfuknut 110kou.


lenze potom sa dostavame k oblubenej teme intenzity, jednoducho je kopec miest kde smradis dedincanom pod nosom a ohrozujes ich deti plus navyse to co je v trase R2 ide casto krat okrajmi dedin cize ten negativny dopad je minimalizovany
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 26. Apr 2017 14:04

mangernate, s riesenim 4 pruhy v polovicnom profile som ja uplne spokojny (je tu ale vela ludi, ktori su velmi velmi proti nemu.) Inak 100% suhlas.

pohodak, myslim, ze pomer intenzita/cena (cize vlastne IRR) na R2 KE-Tornala pre obchvaty v parametroch jednotky musi vyjst vzdy priaznivo. Aky je problem postavit to za 1milEUR/km?
No a tam, kde to ide okrajom dedin, staci vynat to z intravilanu, dat protihlukove steny, ktore zaroven zabezpecia, ze sa tam nikto z dediny nezatula, a uplne to staci.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod nevo83 » 26. Apr 2017 15:23

Mozte mi prosim vysvetlit delenie 1/2 profilov ?? nikde ho neviem najst.. Doteraz som bol v tom ze napr 1/2 je obchvat Tornale 1+1, ale tu vyssie citam DrX: ze to moze byt aj 2+2. Tak podla coho sa to rozhoduje
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Bager3 » 26. Apr 2017 15:58

Postavis pol profil Rychlostnej cesty a na tu polovicnu cast namaluje 2+2 alebo 2+1 znizis komfort a bezpecnost ale zvysis priepustnost.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Maxx787 » 26. Apr 2017 18:57

ehm R/11,5/80 by v usporiadani 2+2 bola 4x2,5m + VP 2x0,25 + SDČ 0,25 + sp. krajnica 2x0,25 m +(0,25m) si mozte pridat kam chcete :-D :-D ehm no takyto polprofil by bol len ehm na urovni luxusnej mestcej komunikacie, nasa ulica ma asi viac ako 5m sirku na 2 pruhy :-D :-D teda skor si myslim stredavo 2+1 teda 2x3,5 m + 1(stredny) 3,25 m + 3x0,25 m (ciary) + 2x0,25 m sp. krajica.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Hank » 27. Apr 2017 14:46

Najvyssia dovolena rychlost 110 km/h bez stredneho oddelovacieho pasu, usporiadania 2+2 a odbocovacich/pripajacich pruhov cez nasu policiu nikdy neprejde.
Mozno tak max. 100 km/h, ak to ostane 1+1, ale dobuduju sa aspon tie odbocovacie/pripajacie pruhy.
Poloodborný portál najmä o dopravnom značení
http://www.ocestnejpremavke.sk
Obrázok používateľa
Hank
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 418
Obrázky: 20
Založený: 10. Nov 2016 19:18

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod devil » 27. Apr 2017 14:48

tie poloprofily su 17,5. to je npr. 4pruh cez BB popri fakultnej nemocnici. mierne znizenie komfortu a bezpecnosti v prospech zvysenia priepustnosti prakticky na priepustnost plneho profilu RC. pokial sme si isty ze tam nebude extremny narast intenzity 20-30 rokov tak preco nie.

pohodak zda sa ziadne neznasanie sa nekona. co sa tyka priority ozdany-figa tak skor nie v tomto rozsahu. konkretne na ozdany-zacharovce nevidim ziadny dovod ani na 1/2 ani na plny profil staci urobit 3 pruh pri motoreste na stupani. zacharovce-figa treba 1/2 profil bez akejkolvek MUK, bohuzial v tomto pripade sa prejavuje ignorancia (oblubena tema DrX - skoda ze sa nestara o ignoraciu zemplina), vychodu to nepatri a pre BB je to okrajova oblast kde zije mozno 3% obyvatelov kraja. samotna revuca vyuziva krajsiu trasu cez BR.

soroska ma sancu a mala by byt priorita. samozrejme v 1/2. krivan-mytna moze pockat kvoli nakladom ale mytna-lovinobana by mala byt priorita tiez, mytna nie je okraj dediny ale hlavna ulica, staci v 1/2 ale ak sa to naozaj potiahne ku tomasovciam tak potom rovno plny profil aby tam bola relevantna uspora casu. oba by usetrili dokopy tak 10 minut co je tretinova uspora.

lenze potom sa dostavame k oblubenej teme intenzity, jednoducho je kopec miest kde smradis dedincanom pod nosom a ohrozujes ich deti plus navyse to co je v trase R2 ide casto krat okrajmi dedin cize ten negativny dopad je minimalizovany


najviac su ohrozeny ludia na tranzitnych tahov, jazdi sa tam inac, rychlejsie a hlavne agresivnejsie, snad netreba vysvetlovat preco.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 11. Máj 2017 11:38

Pre tych "odbornikov", ktori sa pytaju, aky priemysel je pozdlz vychodnej R2 KE-ZV, tu je dalsi novy podnik s 1100 pracovnymi miestami, ktore by mohli obsadit nezamestnani ludia z Gemera, ak by sa mali ako dostat do KE.
http://kosicednes.sk/dennik/clanky/mine ... -1100-udi/

V suvislosti s nou sa riesi jednak pristup z privadzaca R2 na letisko a do priemyselneho parku, a jednak aj celkove dobudovanie toho sucasneho "privadzaca R2", aby splnal normy:
http://kosicednes.sk/dennik/clanky/zloz ... inulostou/

A podla vsetkeho na bola vypracovana uz aj Technicka studia:
https://ekonomika.sme.sk/c/7682414/stud ... z4glSNcMKr
v ktorej, pokial rozumiem, by mali byt specifikovane vsetky veci, ktore treba od Ludvikovho dvora az po Cerveny rak prerobit, aby sa fakt dalo hovorit o RC. Nema niekto tu studiu? Bolo by celkom zajimave ju vidiet.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod nevo83 » 11. Máj 2017 15:10

DrX to je sice fajn, ale povedzme si v akom je realnom stave priprava na useky R2 RV-KE, resp D1 od Michaloviec, resp pokracovanie obchvatu Kosic/ ok to beriem ale nie su peniaze/ + penazne krytie, aj keby sa neviem co robilo skor ako 2020 ani nezacne VO a o ukonceni stavby je zbytocne sa bavit..
Cize to ze nam do okolia KE pribudnu podniky v priemyselnych parkoch nic nemeni na fakte ze sa bavime o pseudovystavbe.... A dlhova brzda sa tak skoro ak vobec neuvolni.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 11. Máj 2017 17:09

Soroska a obchvat KE su realne pripravene na stavbu, Mytna-Tomasovce tiez. Ostatne su len otazkou snahy. Za 2 roky by mohla byt pripravena cela (vid D4 BA), a za zlomok D4 BA.

Co sa tyka tohoto konkretne napojenia letiska a prilahleho parku na privadzac R2, tak myslim, ze to kolko do PP prislo investorov a kolko novych dopravcov a liniek prislo na letisko moze dost motivovat aj Rasiho a mozno aj Erseka aby s tym nieco robili (len na porovnanie sa staci pozriet na megapripojenie z D1 na UPLNE PRAZDNE SLOTOVO MEGALETISKO ZILINA!!!! (rozumej garaz pre Slotove lietadielka za nase peniaze).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Vlados » 11. Máj 2017 18:05

Aký má zmysel robiť prípravu na celú R2 keď najbližších 10-20 rokov nehrozí že bude celá rozostavaná?

Na porovanie stačí pozrieť na megapripojenie do PP Nová Polhora. ÚPLNE PRÁZDNE PP NOVÁ POLHORA!!!! (veď ten park nemá ani zhrnutú ornicu).
Napojenie všetkých 3 spomínaných miest stojí +- rovnako.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 11. Máj 2017 20:40

Ja si vobec nemyslim, ze najblizsich 20 rokov nehrozi, ze bude R2 rozostavana.

A vyznam mat pripravu je presne taky, ze v minulom programovom obdobi nam prepadli prachy Rky, ktore sa mohli pouzit na R2, ak by bola pripravena. A to iste sa velmi lahko moze stat v tomto programovom obdobi: Brusel rozhodne, ze zilinsky tunel alebo presovsky tunel nepreplatia, lebo bol vysutazeny cez kartel. A hned budu v OPII peniaze na zvys, ktore bude treba minut na pripravene projekty. Cize ked je priprava, je realna sanca, ze sa bude stavat. Ked nie je priprava, tak cela cesta je len divadlo pre volica a realne sa stavat nechce.

No a trieskat nieco o Novej Polhore v suvislosti s letiskami, to fakt dava len VLADOS-LOGIKU. A najlepsie je porovnavat "prazdny" PP, ku ktoremu je pripojka 3 mesiace, s PRAZDNYM LETISKOM, KU KTOREMU SI SLOTA POSTAVIL DIALNICU PRED 13 ROKMI.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Vlados » 11. Máj 2017 22:48

Sa môžeme staviť, že za 20 rokov nebude celá R2 rozostavaná.

To, že bolo pár rokov hojnosti je pekné a reálne sa už nič také nebude opakovať. Už nám zostáva len dúfať, že voda bude drahšia ako ropa a budeme ju exportovať...
Minichodom do 10 rokov hrozí ďalšia kríza.

Ja som len reagoval na spomenuté PP. Doporučujem čítať vlastné príspevky. Žilinské letisko nie je prázdne na rozdiel od PP Nová Polhora, ktoré nebude postavená ešte 2 roky.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 11. Máj 2017 23:01

Kludne sa stavim, ze za 20 rokov bude na R2 ZV-KE chybat maximalne tak Tornala-Roznava. Zvysok minimalne v polprofile bude stat.

Co vsetko hrozi chod vypisovat na web Zem a vek.

Co sa bude a nebude opakovat si proste cucas z prsta. Ak sa postavi Soroska, ako najnarocnejsi usek, ostatne sa moze v pohode stavat z rozpoctu. Preto je prvorade mat pripravu, aby sa nestalo to, co sa dialo poslednych 20 rokov, ze ak niekto aj R2 stavat chcel, tak sa nedalo, lebo nebola priprava.

Zilinske letisko prazdne je, a to napriek miliardovym statnym investiciam a nelegalnym slovenskym statnym dotaciam pre CSA, aby tam lietali. Pointa je, ze poriadne napojenie letiska+PP je maximalne potrebne a kazdy s tym suhlasi (dokonca aj Ziga a Rasi). A ty dokolola vypisujes odveci nezmysly, len aby si nieco pisal.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Vlados » 11. Máj 2017 23:44

Navrh o čo. Do 20 rokov minimálne rozostavný polprofil od R1 po D1, žiadne preložky jednotky iba R2.

Mám krištálovú guľu ;)

Ukáž mi jediného predstaviteľa samosprávy, ktorý by bol proti novej bezplatnej ceste. Napojenie košického letiska na privádzač je slušné, síce len jednostranne ale poblíž sú 2 plnohodnotné MÚK. Zlytočne sa idú liať peniaze na nie podstatnú vec... problémových miest v trase R2 alebo I/16 je celkom dosť kde by sa tie prostriedky hodili viac.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 11. Máj 2017 23:57

Zbytocne reagovat. Proste potrebujes zamorit diskusiu svojim balastom.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Vlados » 12. Máj 2017 22:07

DrX napísal:Za 2 roky by mohla byt pripravena cela
Vlados napísal:Aký má zmysel robiť prípravu na celú R2 keď najbližších 10-20 rokov nehrozí že bude celá rozostavaná?
DrX napísal:Ja si vobec nemyslim, ze najblizsich 20 rokov nehrozi, ze bude R2 rozostavana.
Vlados napísal:Sa môžeme staviť, že za 20 rokov nebude celá R2 rozostavaná.
DrX napísal:Kludne sa stavim, ze za 20 rokov bude na R2 ZV-KE chybat maximalne tak Tornala-Roznava. Zvysok minimalne v polprofile bude stat.
Vlados napísal:Navrh o čo. Do 20 rokov minimálne rozostavný polprofil od R1 po D1, žiadne preložky jednotky iba R2.

Ak si chlap a stojíš si za slovom, tak navrhni o čo sa stavíme. (Mne by sa tá cesta hodila, ale neverím že bude rozostavaná. Ak náhodou prehrám stávku, tak ma situácia bude len tešiť.)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 13. Máj 2017 09:09

Ja nemam problem sa s tebou stavit. Napis mi spravu a dohodneme sa (inak tomu poslednemu, co si k nej napisal, ani nedokazem porozumiet). Ale proste tym svojim balastom stale zahlcujes podstatu temy, a tou teraz je, ze prakticky vsetok priemyselny rozvoj v KE je na juhozapade od mesta, cize je pozdlz R2 a potrebuje R2 a poriadne privadzace a pripojenie na letisko. Takze len prekopirujem svoj prispevok.

DrX napísal:Pre tych "odbornikov", ktori sa pytaju, aky priemysel je pozdlz vychodnej R2 KE-ZV, tu je dalsi novy podnik s 1100 pracovnymi miestami, ktore by mohli obsadit nezamestnani ludia z Gemera, ak by sa mali ako dostat do KE.
http://kosicednes.sk/dennik/clanky/mine ... -1100-udi/

V suvislosti s nou sa riesi jednak pristup z privadzaca R2 na letisko a do priemyselneho parku, a jednak aj celkove dobudovanie toho sucasneho "privadzaca R2", aby splnal normy:
http://kosicednes.sk/dennik/clanky/zloz ... inulostou/

A podla vsetkeho na bola vypracovana uz aj Technicka studia:
https://ekonomika.sme.sk/c/7682414/stud ... z4glSNcMKr
v ktorej, pokial rozumiem, by mali byt specifikovane vsetky veci, ktore treba od Ludvikovho dvora az po Cerveny rak prerobit, aby sa fakt dalo hovorit o RC. Nema niekto tu studiu? Bolo by celkom zajimave ju vidiet.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 13. Máj 2017 10:27

PS: Inak ani googlu nejde do hlavy, ze z tej MUK Peres sa neda ist na letisko. A tak posiela ludi z letiska smerom na Roznavu tak cez pole... Asi to vela ludi tak aj robi...
https://www.google.sk/maps/dir/Ko%C5%A1 ... 5965?hl=en
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Tomas PO » 15. Máj 2017 16:57

Vlados, to nemyslis vazne?! Pripravenost R2 je minimum, co by malo byt urobene. uz ked sa nestavia 60/40, ci hoc 80/20, aspon priprava nech je...
A priama otazka - isiel si niekedy na letisko od smeru z KE?
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.