Moderátor: Moderátori
Budem sa opakovať: Úsek s tunelom sa neoplatí robiť v polovičnom profile. Náklady na prípravu projektu sú vyššie, ako rozdiel medzi polovičným profilom a plným profilom. Príklad: Aké jednoduché by bolo rozšírenie Braniska na plný profil , keby malo druhu rúru "navŕtanú" na plný profil?
Soroška mi príde ako úplne v pohode oproti iným horským prechodom...stáva sa, že čas od času hlavne v lete sa prikmotrí aj nejaký kombajn alebo traktor, ale kvôli tým 10 min, čo sa tiahne auto za ním, kým odbočí z cesty za mňa netreba Rku...
VojtoTT napísal:súhlasím s Pachom...pravidelne chodím KE-TT juhom a okrem ZV nevidím dôvod na plný profil...Soroška mi príde ako úplne v pohode oproti iným horským prechodom
stalo sa mi, že som už stretol aj nejaké to pomalšie vozidlo alebo cestnú súpravu a to zdržanie nie je také kritické, žeby bolo treba kvôli tomu drahý tunel...aspoň nie zatiaľ, okrem toho úplne na vrchole je super rovinka, kde sa dá v pohode aj tá cestná súprava obehnúť
stáva sa, že čas od času hlavne v lete sa prikmotrí aj nejaký kombajn alebo traktor, ale kvôli tým 10 min, čo sa tiahne auto za ním, kým odbočí z cesty za mňa netreba Rku...
subjektívne najproblematickejší by mohol byť ešte úsek po Moldavu, tam by mohli aspoň polprofil postaviť...ale otázka je nakoľko je tá doprava v tomto úseku zahustená lokálnou dopravou do/z dedín, ktorá by aj tak nevyužívala RC
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.