Stránka 66 z 118

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2016 20:28
od Vlados
147 000 000€ / 1400=105 000€ Pri takejto podpore by sa tam firmy bili o vytvorenie pracovných miest... žiaľ 80-90% skončí v alobale.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2016 21:50
od DrX
No ak je toto pravda, tak najlepsia sprava za 25 rokov existencie Slovenska :-)
viewtopic.php?f=22&t=2469&p=182931#p182931

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2016 17:03
od DrX
Fakt by ma zajimalo, ci Auxt pri tejto sprave vynechal R2 len nedopatrenim...
viewtopic.php?f=35&t=21707&p=184100#p184100
Alebo ma na R2 prichystane ine financovanie?

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2016 17:18
od BoroZA
Na výstavbu R2 sa budú zbierať obyvatelia doktnutých miest a obcí predsa... :D

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2016 22:31
od Sentilj
Alebo sa o nej ešte nestihol dozvedieť, viď aj rozhovor s Brecelym, vnímam ich ako "reprezentantov" a nie ako manažérov.

R2 Ruskovce - Pravotice

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 10:20
od Lorenc
Kód: Vybrať všetko
usek                                        cena     dlzka km   naklady na km   intenzita 2020
R2 Trenčianska Turná – Mníchová Lehota        60        3        22             12.634        Príprava VO na DSP
R2 Mníchová Lehota – Ruskovce                251        16       16             9.632         Spracováva sa DSP
R2 Križovatka D1 – Trenčianská Turná         113        6        19             16.778        Prebieha VO na DSP


Tieto intenzity skôr naznačujú, že aj tento úsek mal byť full-kový. Ak v roku 2025 vzrastie doprava +10%, kedy tieto úseky budú reálne hotové tak bude intenzita nad 10 000 všade. Uvidíme o polroka aké sú tu mesačné intenzity.

pozn. do tabulky vlozil devil.

Re: R2 Ruskovce - Pravotice

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 11:48
od Maxx787
pri tych intenzitach by mal full profil po ruskovce zmysel, 12 000 v/ za 24 hod je asi max. co je konfortne pre polprofil potom to uz obmedzuje predbiehanie na minimum a kamiony to brzdia, a vtedy sa im uz oplati 2+2 aj kvoli spoplatneniu.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 15:35
od devil
Kód: Vybrať všetko
usek                                        cena     dlzka km   naklady na km   intenzita 2020
R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou (Soroška) 413          14               29             1 040
R2 Kriváň – Lovinobaňa, Tomášovce          355          23               16             7 627
R2 Lovinobaňa – Ožďany                     208          21              10              2 709
R2 Ožďany – Zacharovce                     121          11              11              6 931
R2 Zacharovce – Bátka                       89           8              11              5 871
R2 Bátka – Figa                             72           6              12              5 888


soroska mala pred rokom stat nieco vyse 200 mil. eur, takto je to problem, neviem ci je to cena pre plny profil ktory nema zmysel. 1.040 aut je blbost, bolo by to urcite viac nez 5.000. krivan-lovinobana je vyrazne zlacnena, podla mna intenzita je mierne podhodnotena, EIA pocitala s 80% autami na R2, tych 7.600 by tam bolo aj v 2010. lovinobana-ozdany 2.700 aut je tiez blbost. zvysok sedi.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 17:07
od aquila
kazdopadne ozdany - zacharovce - batka - figa uz daavno mala byt stavana, aj ked za peniaze statu .. sak to je uplne ze ultra lacne .. a uprimne lovibana - ozdany s intenzitami 2709 je najka blbost ..

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 18:38
od Lorenc
tam su dva preklepy asi: soroska cca 7 010 a to druhe 12 709

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 19:04
od i15
12709 je veľa, nie je možné aby za Ožďanmi klesla premávka na 6931 vozidiel
a koľko ďalších preklepov je tam... ?

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 19:09
od Lorenc
To ja neviem tak tam moze byt 6. R2 poznam len z pocutia. Takze Krivan- Oždany bude poloprofil? Ja že plný.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 19:16
od i15
netreba poznať, stačí pozrieť do mapy, tie úseky idú za sebou

Kriváň - Lovinobaňa - 7621 vozidiel
Lovinobaňa - Ožďany - ???
Ožďany - Zacharovce - 6931 vozidiel

aká intenzita dopravy na úseku Lovinobaňa-Ožďany dáva zmysel? 12000 je veľa a 1200 málo.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 19:20
od Lorenc
Tak 7709 do 2020 tzn do 2025 tam moze byt 10000 takze to by malo ist na fullku kedze je to exponovaný úsek medzi ZV-DT____LC-RS.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2016 08:38
od devil
EIA pocitala s 7.590 autami denne smerom na RS, v tom case este nebol vybrany konecny variant.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2016 18:46
od devil
gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=35176
gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=35177
gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=35224

takze prognoza do 2020, po krivan 12-13.000+, po LC 9-11.000 a po ozdany 7-8.000 voz/24 hod. EIA sa robila 10+rokov dozadu ale prilis sa nemylili...

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2016 21:35
od Maxx787
po LC sa pyta plny profil, ak ma byt v roku 2020 potencial pre R2 10 000 v/24 h. tak pri prognoze na 20 rokov od postavenia moze byt ak by bola ekonomicka situacia dobra aj pre tieto regiony 12 500 v/24h v roku 2040 na R2. co je postacujuce pre plny profil aj ked sa sice jedna o dost narocny usek :-) teda by to chcelo vediet cenu :-)

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2016 10:11
od racto
Suhlasim. Po Lc urcite plny profil aj za cenu rozdelenia useku po Mytnu

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2016 14:58
od devil
http://www.finance.gov.sk/Default.aspx?CatID=11158

tu je material, je z leta 2016. tie cisla sedia z cenami hodnota peniaze (vid. tabulky vyssie). po tomasovce je jediny usek kde sa da stavat plny profil. zaroven je tam zlacnenie (povodne to bolo tusim cez 500 mil.) zrejme vdaka redukcii estakady takze stale plati R2 je v zasade vyrazne/nasobne lacnejsia ako tazke useky D1-3.

po ozdany intenzita nestaci a 1/2 nema zmysel pretoze uspora casu by bola min. v podstatne to iste plati po RS. zmysel ma 1/2 okolo batky a soroska. tam je podivny narast ceny asi o 200 mil., ze ci to ma byt plny profil neviem. ak ano tak je to hlupost, limit 10.000 aut pre 1 ruru by nebol prekroceny velmi dlho.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 12:07
od babar
Obchvat ZV a Soroska su rozhodne dva najpotrebnejsie useky na R2, ale vyzera to ze sa skor postavi Krivan-Mytna-Lovinobana a KE. Co sice potesi, ale nevyriesi to zapchy v ZV a problem na Soroske. Podla mna su priority nastavene zle ale zas pravdou je ze postoj Zvolena to cele komplikuje. Skoda ze nepostavia nejaku R-ku z LC na juh ked uz madari tahaju dvojprudovku ze Budapesti tym smerom a my budeme mat R2 od ZV po LC.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 13:46
od devil
nechcem sa hadat pretoze nechodim denne cez ZV ale minule som isiel npr. aj v piatok poobede a ziadne zapchy tam neboli ale uplne plynuly prejazd. su asi 4 useky kde priemerna rychlost je do 70 km/h (nepocitam slatinu a viglas tam je to suverenne najhorsie). mam to odskusane a sedi to s google +/- 1 min. najviac casu usetri logicky ten usek ktory je nadlhsi...

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 15:56
od ANDi
Ja jazdim denne, zapchy nie su. To len par ufnukancov ma problem, lebu musia na vedlajsej cakat niekedy az minutu... Soroska by mala byt priorita, ZV este par rokov vydrzi bez vyraznych problemov.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 20:54
od aquila
toto len potvrdzuje, ze skoda ze sa neurobi mestsky prietah do 2020 s dvoma MUK na sekieri a aj o 20 rokov severny variant R2. najma ked prepojenie na madarsko nepojde cez ZV

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 08:05
od devil
prepojenie na madarsko je aj R2-R21, oproti tomuto je R3 v hociktorom variante daleka buducnost.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 09:52
od albiman85
Vo ZV naozaj nie su zapchy. Ja sa tesim aj na Krivan-Lovinobanu. Este viac by ma potesilo ale Ozdany-Figa, cesta tu je katastrofalne a strasne nebezpecne.