Stránka 4 z 118

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2007 20:31
od Jurislav
Pohodak, to mozno bude raz v dalekej buducnosti, ked budu vacsie intenzity, tak sa to aj prerobi na dialnicne parametre. Teraz je to vsak zbytocne, lebo momentalne ani ten polprofil netreba :!: :idea:

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2007 21:40
od Andrej
kvalitná dialnica napísal:No ja s Jurislavom súlasím, aj ja som odporca celej, opakujem celej R2

Ja som sice na vychod od Zvolena az po Kosice este nikdy nebol (s vynimkou Roznavy) ale napriek tomu podporujem vystavbu 1/2 profilu R2 - nizke naklady, zrychlenie cesty, podpora investicii a ulava obyvatelom na danej trase. Stacila by 1-2 mld. Sk rocne a za par rokov by tu bola situacia podstatne lepsia :)
A dost by som sa este potesil, keby preklasifikovali R7+R2 LC-KE na D5... :roll:
Jurislav napísal:Co pomoze polovicny profil? Vsetky auta sa aj tak presunu na novu cestu, takze ten stav bude taky isty...

Na povodnej trase zväcsa ostane okolo 20-40% aut, ked je este aj spoplatnena tak kludne aj viac. A myslim, ze je podstatne lepsie, ked mozem ist 100 po 1/2 profile RC ako 40 cez dediny :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 07:11
od devil
Na povodnej trase zväcsa ostane okolo 20-40% aut, ked je este aj spoplatnena tak kludne aj viac. A myslim, ze je podstatne lepsie, ked mozem ist 100 po 1/2 profile RC ako 40 cez dediny


to je pripad ked sa vybuduje bud plny profil, kde je to vyrazne rychlejsie ako po obycajnej ceste alebo polovicny profil ked obchadza useky kde sa jazdi 40-60 km/h. nie som si ale isty ci polovicny profil ma zmysel popri dobrej ceste kde sa da ist 80-90 bez problemov...ci by tie auta presli na novu cestu ktora nijake vyrazne urychlenie neprinesie a este sa za nu aj plati.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 07:40
od Andrej
devil napísal:to je pripad ked sa vybuduje bud plny profil, kde je to vyrazne rychlejsie ako po obycajnej ceste alebo polovicny profil ked obchadza useky kde sa jazdi 40-60 km/h. nie som si ale isty ci polovicny profil ma zmysel popri dobrej ceste kde sa da ist 80-90 bez problemov...ci by tie auta presli na novu cestu ktora nijake vyrazne urychlenie neprinesie a este sa za nu aj plati.

Myslel som teraz useky na R2 ZV-KE, mnohi sa stazuju, ze je tu plno dedin so 40-kou. Aj preto radsej podporujem vystavbu obchvatov ako useky len pre "psychologicky efekt" spojenia inych usekov

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 07:48
od devil
Myslel som teraz useky na R2 ZV-KE, mnohi sa stazuju, ze je tu plno dedin so 40-kou. Aj preto radsej podporujem vystavbu obchvatov ako useky len pre "psychologicky efekt" spojenia inych usekov


tiez som to myslel tak. na psychologicky efekt malokde verim, nech su aj nove useky kuskovane hlavne aby bola plynula jazda s priemernou rychlostou 80-90 km/h.

ten psychologicky efekt je mozno namieste pri R4 KE-hranica.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 08:16
od i15
to sa cudujem, ze obyvatelia juhovychodneho Slovenska povazuju R2 za zbytocnu. Teraz mozno ano, ale ved teraz sa na nej okrem Figy ani nic nestavia :idea: A minimalne do roku 2010 sa ani nic stavat nebude

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 12:22
od sezbrzni
zbytocne mozno v kontexte D1, D3, R1.
urcite treba odstranit bodove zavady. osobne preferujem Zvolen - Krivan, Ozdany - Rimavská Sobota - Figa. a samozrejme Soroska.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 12:28
od mirkobb
teoretik: to sa cudujem, ze obyvatelia juhovychodneho Slovenska povazuju R2 za zbytocnu.


A ako si k tomu dospel, z coho tak usudzujes? :roll: Z tych par vyjadreni v predoslych prispevkoch na tejto strane od ludi co ani nie su z juhovychodneho Slovenska..? :wink: Alebo vies o nejakom relevantnom prieskume medzi obyvatelstvom tej casti Slovenska? Ak ano, sem s nim, chceme sa aj ostatni dozvediet..
(Pozn. pre "fh": Ani tentokrat si "nemykam". :lol: )

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 13:51
od i15
mirkobb, reagoval som na prispevky, ktore na predchadzajucej strane napisali Jurislav a kvalitna dialnica :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 13:51
od Jurislav
Andrej napísal:A myslim, ze je podstatne lepsie, ked mozem ist 100 po 1/2 profile RC ako 40 cez dediny
Mozno som sa zle vyjadril, v kazdom pripade pomahaju obchvaty dedin so 40, ale tam, kde je rovna cesta, je to zbytocne.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 13:53
od i15
Jurislav napísal:
Andrej napísal:A myslim, ze je podstatne lepsie, ked mozem ist 100 po 1/2 profile RC ako 40 cez dediny
Mozno som sa zle vyjadril, v kazdom pripade pomahaju obchvaty dedin so 40, ale tam, kde je rovna cesta, je to zbytocne.


z toho dovodu je momentalne zbytocny napr. usek KE-Soroska, ale to neznamna, ze za 10 rokov tam nebude potrebna RC :idea: Kvoli intenzitam a kvoli tomu, ze 130 je viac ako 90

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 14:27
od sezbrzni
keby sa na useku Drienovec - Soroska postavilo zopar MUK, mohlo by sa to pokojne nazvat polprofil R2 :lol:

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 15:04
od sorgo
sezbrzni napísal:keby sa na useku Drienovec - Soroska postavilo zopar MUK, mohlo by sa to pokojne nazvat polprofil R2 :lol:


prave som chcel napisat, ze tam staci pribit znacku "cesta pre motorove vozidla" lebo aj tak tam kazdy chodi 140 ;)

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 16:19
od mirkobb
Teoretik: mirkobb, reagoval som na prispevky, ktore na predchadzajucej strane napisali Jurislav a kvalitna dialnica


Jaaj, nuz neviem zrovna, ci dvaja ludia z tohto fora su ta rozhodujuca vzorka ludi, z ktorej by sa dalo usudit, ci ludia z juhovychodneho Slovenska chcu alebo nechcu R 2-ku. :wink: Pretoze tak si to formuloval
teoretik: to sa cudujem, ze obyvatelia juhovychodneho Slovenska povazuju R2 za zbytocnu

Namiesto toho, aby si napisal, ze sa cudujes Jurislavovi a Kvalitnej dialnici.. Ale to uz je z mojej strany nieco ako "chytanie za slovicka, alebo hladanie blch", ze? :lol: Takze dost uz o tom. :D

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 16:32
od Jurislav
Viete, teoretik, mirkobb, obcas tu odznie nieco ako ze "Zilincania samozrejme povedia, ze Visnove treba" etc. Tu si niektori ludia myslia, ze ak je niekto zo ZA, bude preferovat D1 severom, ak z KE, ze bude chciet R2, R4 a tak.
Lenze tu o to nejde, aspon v mojom pripade sa na to divam z celoslovenskeho pohladu, ze ak tu dialnicu treba inde, tak nebudem bezhlavo zastavat nazor, ze mi dialnicu treba domov, ked intenzity nie su take, a inde treba cesty ovela viac a nie su.
Preto nechapem, ze sa nam tu cudujete, ked sa na to pozerame (aspon ja) tak, ako to je :!:


teoretik napísal:z toho dovodu je momentalne zbytocny napr. usek KE-Soroska, ale to neznamna, ze za 10 rokov tam nebude potrebna RC :idea: Kvoli intenzitam a kvoli tomu, ze 130 je viac ako 90
A teraz co, ze za 10 rokov tam budu intenzity? BA-TT, tam bolo 3+3 treba pred min. 5 rokmi, PB-ZA-RK, tam treba dialnicu nutne. Svit-PP, dialnica nutna. Zbytocne je teraz stavat, ked toho treba ovela viac nutnejsieho.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 16:41
od Jurislav
Kebyze je postavene vsetko co ma byt, tak by som nebol proti. Ale to sa malo stavat od ´45 roku tak, ze kde budu potom intenzity, tam sa postavi vopred :idea: Zial sa tak nestavalo a dnes vidime vysledok :shock:

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 17:03
od i15
mirkobb napísal:
Teoretik: mirkobb, reagoval som na prispevky, ktore na predchadzajucej strane napisali Jurislav a kvalitna dialnica


Jaaj, nuz neviem zrovna, ci dvaja ludia z tohto fora su ta rozhodujuca vzorka ludi, z ktorej by sa dalo usudit, ci ludia z juhovychodneho Slovenska chcu alebo nechcu R 2-ku. :wink: Pretoze tak si to formuloval
teoretik: to sa cudujem, ze obyvatelia juhovychodneho Slovenska povazuju R2 za zbytocnu

Namiesto toho, aby si napisal, ze sa cudujes Jurislavovi a Kvalitnej dialnici.. Ale to uz je z mojej strany nieco ako "chytanie za slovicka, alebo hladanie blch", ze? :lol: Takze dost uz o tom. :D


je to prva moznost - chytanie za slovicka :) Svoj prispevok som v ziadnom pripade neformuloval ako reakciu na vysledky prieskumu medzi obyvatelmi JV Slovenska

Jurislav, ja beriem fakt, ze D1 je priorita, potom R1 a D3... ale treba nieco robit aj so spojenim nasich dvoch najvacsich miest, a sucastou toho je R2. Tempo stavby je pomale, co mi az tak nevadi - okrem Sorosky. Urcite budes suhlasit, ze tu treba poriesit cim skor :) Ale podla planu tunel nebude skor, ako v roku 2016 a to nie je dobre.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 17:13
od devil
Jurislav, ja beriem fakt, ze D1 je priorita, potom R1 a D3...


ved to... ze aj D3 je tam...

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 17:33
od Jurislav
Suhlasim, ze Sorosku treba riesit. Inde, ako tunelom sa to viest neda a je tam dost velke zdrzanie. Ale podla mna nie je vyznam dialnice ani tak spajat mesta ako nahradit existujucu cestu ked nestaci. Preto sa neriesi R2, lebo momentalne je to zbytocne.

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 19:58
od pohodak
vsetko sa da ked sa chce 8) boli uvahy aj o povrchovom variante :lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2007 09:53
od mirkobb
sezbrzni: keby sa na useku Drienovec - Soroska postavilo zopar MUK, mohlo by sa to pokojne nazvat polprofil R2


Tak tam by to nebol problem, aj z tychto mapiek:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2602
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2603
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2604
je zjavne, ze prave v tejto oblasti bude trasa R2 v mnohych castiach totozna s I/50 a tym padom bude aj hojne vyuzivat sucasne teleso tejto cesty ako zaklad na budovanie R2, takze mas pravdu polprofil by(po malych upravach) na niektorych miestach "ako-tak" bol uz teraz.. :wink:

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2007 11:49
od Rio13.zm
moj nazor je taky, ze cestu I triedy by nemali rusit, nieje na skodu mat aj pri Rke aj cestu prvej triedy

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2007 14:09
od mel
mirkobb,

az teraz som si vsimol, ze na zaklade UP obchvat Brzotina nie je sucastou R2 (?)...

vid: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2602


Tak toto mi je novinka !!!

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2007 14:14
od Jurislav
Naozaj, mel? Zaujimave. Brzotin ma cestny obchvat a bude mat aj dialnicny. Toto sa tak lahko nevidi :shock:

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2007 14:40
od devil
pochybujem, UP VUC k tomu stat nezavazuje.