Stránka 1 z 1

R2 Zvolen - Lučenec resp. Krupina

OdoslaťOdoslané: 27. Apr 2005 10:16
od miš
viete niekto ako pôjde R2 cez Zvolen na Detvu alebo aj na Krupinu ( na krupinu videl som nejaké návrhy s tunelovou trasou )
kde to chcú dať :?:na Detvu popri starej ceste oproti bučine veľa miesta nie je

OdoslaťOdoslané: 27. Apr 2005 11:23
od devil
Proces posudzovania vplyvov (EIA) sa v pripade useku smerom na LC blizi ku koncu. Mam ohladom tohto useku (ZV-Lovinobana) studiu aj s variantami. Odporuca sa tzv. modry variant. Ma sa vyuzit sucasna cesta pri Bucine ako priemyselnom areali a potom to ma ist na sever od Zv. Slatiny, Viglasa, krizovat I/50, obist juhom DT (tu sa odporuca cerveny variant), znovu krizovat I/50 a obist Krivan severom. V udoli Krivanskeho potoka ma byt 1/2 profil, navrhovana r. 80 km/h. Tunely sa z ekonomickych dovodov neodporucaju, na migracnej trase zveri maju byt estakady. Trasa ma juhom obist Mytnu aj Lovinobanu a koncit niekde az pri odbocke na Uderinu. Pocita sa s 6 MÚ krizovatkami (Bucina, Z. Slatina, Pstrusa I/50, Detva, Krivan a na konci useku). Dlzka cca 42 km, cena 11,6 mld. Sk pre modry variant.

Ohladom ZV-Sahy som este vlani cital nejake environmentalne hodnotenie v ramci procesu EIA, a cely zamer bol dost skritizovany. Neboli vraj dobre vyriesene obchadzky intravilanov a trasa ma viest Neresnickou dolinou, pricom by snad by bolo lepsie napojit ju na R1 pri Budci.

mapy

OdoslaťOdoslané: 27. Apr 2005 12:00
od mel
devil napísal:Proces posudzovania vplyvov (EIA) sa v pripade useku smerom na LC blizi ku koncu. Mam ohladom tohto useku (ZV-Lovinobana) studiu aj s variantami. Odporuca sa tzv. modry variant. Ma sa vyuzit sucasna cesta pri Bucine ako priemyselnom areali a potom to ma ist na sever od Zv. Slatiny, Viglasa, krizovat I/50, obist juhom DT (tu sa odporuca cerveny variant), znovu krizovat I/50 a obist Krivan severom. V udoli Krivanskeho potoka ma byt 1/2 profil, navrhovana r. 80 km/h. Tunely sa z ekonomickych dovodov neodporucaju, na migracnej trase zveri maju byt estakady. Trasa ma juhom obist Mytnu aj Lovinobanu a koncit niekde az pri odbocke na Uderinu. Pocita sa s 6 MÚ krizovatkami (Bucina, Z. Slatina, Pstrusa I/50, Detva, Krivan a na konci useku). Dlzka cca 42 km, cena 11,6 mld. Sk pre modry variant.

Ohladom ZV-Sahy som este vlani cital nejake environmentalne hodnotenie v ramci procesu EIA, a cely zamer bol dost skritizovany. Neboli vraj dobre vyriesene obchadzky intravilanov a trasa ma viest Neresnickou dolinou, pricom by snad by bolo lepsie napojit ju na R1 pri Budci.


Mas k tomu aj nejake mapky / nakresy?? bolo by dobre to tu dat, ked mozes ... ked je s tym problem, posli mi ss, rad by som sa na to mrkol ak sa da...

OdoslaťOdoslané: 27. Apr 2005 19:30
od Milos
devil napísal:Ohladom ZV-Sahy som este vlani cital nejake environmentalne hodnotenie v ramci procesu EIA, a cely zamer bol dost skritizovany. Neboli vraj dobre vyriesene obchadzky intravilanov a trasa ma viest Neresnickou dolinou, pricom by snad by bolo lepsie napojit ju na R1 pri Budci.


Presne takto by som to preferoval aj ja - od Dobrej Nivy radsej nepokracovat Neresnickou dolinou, ale smerom k Budci, len tento variant bude asi drahsi, mozno by bol potrebny aj nejaky ten tunel. Avsak usek Budca - Kovacova je uz vybudovany, takze tam by sa zase nieco usetrilo.

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2005 06:32
od devil
Nie som si isty ci smerom na Budcu treba tunel, na druhej strane trasa cez Neresnicku dolinu ide uz vlastne mestom a je tiez nie je najsirsia...

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 10:47
od Dialniciar
Od ZV po LC je definitívne navhrnutý parameter 2+2 jazdné pruhy, výstavba bude prebiehať na 1/2 profil, výraznejšie po r. 2015.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 14:23
od mirkobb
:idea: Aby sa nemusela zakladať nová téma v súvislosti s mapkou a vizualizáciami ktoré som dnes vložil do galérie, navrhujem aby sa premenovalo toto vlákno na trebárs "R2 Lovinobaňa - Ožďany", pretože tento starý názov je aj tak nepresný a zavádzajúci, tak sa k tomu vyjadrite. :wink:

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 18:41
od i15
Lovinobana-Ozdany ma s touto temou malo spolocne :lol:

R2 pri Lučenci vyzerá reálnejšie. Práce sa majú začať už o p

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2017 15:46
od kares

Re: R2 Zvolen - Lučenec resp. Krupina

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2017 16:40
od Viktorius
Ach, rucit funkciou pre taku hlupost, a navyse este nebolo vyhlasene ani verejne obstaravanie na zhotovitela, a starosta uz od bagroch rozprava. A ta NDS katastrofa, aktualizaca udajov pre verejnost 0 bodov. Za Gajdosa aspon zmenili stranku NDS na zimnu tematiku, teraz ani to, a co sa tyka terminov tak stale je nasim cielom rok 2016.

Re: R2 Zvolen - Lučenec resp. Krupina

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2017 21:29
od Vlados
Len taká drobnosť... v akom stupni je spracovaná dokumentácia? na akú širku cesty? kde je EIA? aká kombinácia predchádzajúci voči aktuálnemu zadaniu? už začali výkupy pozemkov? už máme zabezpečené finančné krytie? hlavne že starosta dáva slová do vetra... jedine čo je isté že mu mandát skočí v roku 2018!

Re: R2 Zvolen - Lučenec resp. Krupina

OdoslaťOdoslané: 03. Feb 2017 08:44
od bigtoudy
Viktorius: odpoveď na tento cirkus je tu: http://lucenec.dnes24.sk/pozname-noveho ... nci-262113 . Tiež som sa čudoval že NDS a Ministerstvo dopravy má nového hovorcu - starostu Mýtnej :-)