Stránka 1 z 33

R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2006 11:04
od devil
Zámer na tento úsek bol predlozeny na posudzovanie vplyvov na ZP. V zamere sa porovnava viacero variantov a subvariantov. Variant A (poloha R2 v trase sucasnej I/50 popri Bucine) je pre mesto ZV neprijatelny, ide o problemy suvisiace so subeznou komunikaciu a napojenim obytných casti a priemyselneho arealu na komunikacny system mesta. Varianty B a D ako juzny resp. tunelovy obchvat prechadzaju velmi narocnym terenom s potrebou niekolkych tunelov. Variant C prechadza severne od mesta od Budce medzi ZV a mestom Sliac a konci pri Z. Slatine. Variantné návrhy smerového a výškového vedenia boli predložené na vstupnom rokovaní zainteresovaným orgánom a organizáciám na odsúhlasenie a bol vykonaný výber variantov pre podrobné preskúmanie a posúdenie z hladiska dopravného, ekonomického a technického. Zo záverov vyplynulo, že podrobne budú rozpracované (sub)varianty C2, C3 a variant C4.

Dlzka je v zavislosti od subvariantu cca 17 km, z toho cca. 12 km ako novostavba, zvysok je peaz s existujucim usekom R1. Odporucany je variant C3, ktory je najkratsi, najmenej narocny (namenej mostov, zemnych prac a tunel s dlzkou 340 m, 1 nová MÚK (Zv. Sl.) resp. uprava a dobudovanie existujucich MÚK (Budca, Kovácova a Sliac). Náklady na 1 km maju byt cca 230 mil.

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... en-obchvat

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2006 11:17
od Dialniciar
devil napísal:Náklady na 1 km maju byt cca 230 mil.


Neviem, či som to len zle prečítal, ale nevidím tam nikde, či to je 1/2 profil alebo plný profil (2+2 jazdné pruhy smerovo oddelené) :?:

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2006 11:26
od devil
Šírkové usporiadanie : odpovedá kategórii R 22,5/100. Cesty II. triedy sa upravia podla kategórie C 9,5/80, III. triedy sa upravia podla kategórie C 7,5/60 a polné cesty v kategórii P6/40 resp. P4/30.

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2006 23:14
od Dialniciar
devil napísal:Šírkové usporiadanie : odpovedá kategórii R 22,5/100. Cesty II. triedy sa upravia podla kategórie C 9,5/80, III. triedy sa upravia podla kategórie C 7,5/60 a polné cesty v kategórii P6/40 resp. P4/30.


Ďakujem ti devil za plnohodotnú odpoveď. :lol:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 11:38
od Dialniciar
V rámci tohto zámeru sa začalo uvažovať, nakoľko je vhodná spraviť tu obchvat R2 a nakoľko spoločný obchvat pre R1+R2+R3.

Predpokladá sa, že R1 potrebná nebude, ale R3 ano.

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2007 19:27
od konstrukt
V súčastnosti sa zvažuje variant: začiatok je pri obci Kováčová a obchádza celý Zvolen a napojí sa na štátnu cestu pri dedine Lieskovec. Je aj vypracovaný projekt na túto stavbu.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 21:28
od i15
Sprava o hodnoteni vplyvov R2 Zvolen obchvat:

http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... en-obchvat

Boli posudzovane 4 varianty severneho obchvatu (C2,C3,C4,C5), ktore vedu v peazi s R1 az po krizovatku Sliac a jeden variant juzneho obchvatu (D). Parametre su R22,5/100.

C2 ... 17,5 km .... 9,66 mld ... 1 tunel 540m
C3 ... 17,2 km .... 8,77 mld ... 1 tunel 340m
C4 ... 17,6 km .... 9,66 mld ... 1 tunel 560m
C5 ... 17,1 km ... 12,41 mld ... 1 tunel 2120m
D ... 19,5 km ... 34,78 mld ... 4 tunely celkovo 10187m

Doporucuje sa variant C5, ktory vedie najdalej od kupelov Sliac. EIA predpoklada realizaciu v rokoch 2012 az 2015.

Juzny variant mi pripada ako zly vtip :)

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 11:44
od mel
Do galerie som pridal nacrty obchvatu Zvolena z dokumentacie EIA (doporucovany variant C5), rozdelil som to na 3 casti aby sa to ako tak dalo aj precitat:

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5157
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5158
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5159

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 11:48
od aquila
len ma prekvapuje, ze dali SSUD do ochranneho pasma kupelov kovacova.. ako keby to nemohli posunut k budci ?

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5157

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 15:07
od mel
To SSUD je v dvoch alternativach, na obr to nie je tak dobre vidno, ale je tam napisane alternativa 1 a alternativa 2. Necital som to cele, teda neviem, ci a ktora alternativa sa odporuca v EIA, ci ta pri km 3.00 alebo pri km 5.00

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 15:09
od mel
samozrejme je mozne ze aj ked sa odporuca C5, bude sa stavat iny variant, kedze je tam 2,1km tunel a pri C2,3,4 je to radovo kratsi tunel...

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2008 17:32
od johhan
mel napísal:samozrejme je mozne ze aj ked sa odporuca C5, bude sa stavat iny variant, kedze je tam 2,1km tunel a pri C2,3,4 je to radovo kratsi tunel...


Neviem, Zvolen má veľmi dobrého primátora ktorý vie vybaviť veľa vecí - takže ja dávam tej C5 veľkú šancu

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2008 17:35
od patriot
To nie je len primátorom, za ZV samotný aktívne lobujú oveľa mocnejší ľudia, ktorí sú prakticky denne v BA a komunikujú s MDPT, SSC, ŽSR. Konkrétne 1 ... :lol: (nie, ja nie :D )

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2008 17:41
od konstrukt
patriot napísal:To nie je len primátorom, za ZV samotný aktívne lobujú oveľa mocnejší ľudia, ktorí sú prakticky denne v BA a komunikujú s MDPT, SSC, ŽSR. Konkrétne 1 ... :lol: (nie, ja nie :D )
Ten koho myslýš, tu vyrastal a začínal tu v jednej firme, ako stavbyvedúci :wink:

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2008 17:59
od patriot
možno ano, možno nie 8)

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2008 18:43
od Rio13.zm
a ja neviem koho mysli :)

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2011 08:47
od Andrej
Chysta sa tender na podrobny hydrogeologicky prieskum tohto useku
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23217

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2011 14:16
od branikcjs
Variant D a k tomu ešte VD Slatinka ... slovom stavbársky orgazmus

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2011 16:25
od i15
Andrej napísal:Chysta sa tender na podrobny hydrogeologicky prieskum tohto useku
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23217


bolo vyhlasene obstaravanie na "Podrobný hydrogeologický prieskum pre stavbu rýchlostnej cesty R2 Zvolen západ Zvolen východ.": http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/25629

predpokladana hodnota 450 000 €, otvaranie obalok 25.8.2011, trvanie zakazky 28 mesiacov

tento prieskum pozaduje zaverecne stanovisko EIA a je teda nevyhnutny, aby mohla priprava pokracovat dalej na uroven uzemneho rozhodnutia

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2011 17:33
od Lionheart
myslim ze ten sa robi aj kvoli kupelom Sliac

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 23. Aug 2011 12:41
od Lionheart
vo stvrtok 25.8. sa otvaraju obalky na hydrogeologicky prieskum

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2011 08:19
od Andrej
Tender vyhrala spolocnost HydroGEP

Podrobný hydrogeologický prieskum pre stavbu rýchlostnej cesty R2 Zvolen západ - Zvolen východ
V.1) DÁTUM ROZHODNUTIA O ZADANÍ ZÁKAZKY:
8. 11. 2011
V.2) INFORMÁCIA O PONUKÁCH:
Počet prijatých ponúk: 7

NÁZOV A ADRESA HOSPODÁRSKEHO SUBJEKTU, V PROSPECH KTORÉHO SA ROZHODLO O ZADANÍ ZÁKAZKY

HydroGEP, s.r.o.

Hodnota: 450 000,0000 EUR
Bez DPH.
Celková konečná hodnota zákazky:
Hodnota: 321 902,4200 EUR

http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/29742

Hydrogeologický prieskum na trase uvažovaného úseku R2 ZV-ob

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2012 19:32
od simonsson75
Prikladám kompletný prepis odpovede Hydrogeológa HydroGepu na moju otázku ohľadne detailov HG prieskumu na uvažovanom severnom obchvate Zvolena. Je to už staršieho dáta, odpoveď som obdržal už 21.11.2011:
"Prieskum sa vykonáva od 11.11.2011 a bude trvať počas nasledujúcich 24 mesiacov. Výsledky formou záverečnej správy budú po ukončení a obhájení správy odovzdané aj do Geofondu na GÚDŠ cca 24 mesiacov od podpisu zmluvy. Čiastková záverečná správa bude odovzdaná do Geofondu na GÚDŠ po schválení a prebratí objednávateľom čo je podľa harmonogramu 12 mesiacov od podpísania zmluvy."

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2012 21:36
od Andrej
HG prieskum sa robi uz pre konkretny variant, alebo prave tento prieskum ho môze urcit?

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2012 05:03
od i15
uzemne rozhodnutie nemoze byt skor, ako prieskum, takze 11/2013