mirkobb napísal:Pozri, to ze tu Johan prezentoval nejake (podla mna nezmyselne) varianty vedenia tras a k tomu este absurdnejsi nespočet tunelov neznamena, ze mu to mu musime vsetci zrat jako jedine mozne riesenie trasovania R3 v danej oblasti. Asi sa tu delime na tych, co si to zjavne osvojili, pridrzaju sa iba toho a bez pripustenia moznosti inych alternativ dalej zaoberaju len tymi uvedenymi trasami jako „jedine moznymi“, no a tych, co sa s tym nestototoznuju a vedia aj o inych vyhodnejsich trasach, lepších , lacnejsich, s mensim poctom tunelov.
Pozri sa poskytol som tu relevantné informácie - ak máš lepšie sem s nimi
máš tu aj mapu variantov -
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=6
.
Videl som štúdie socialistické ( ešte ako D65 - D24,5/120 - BA - NR - ZH - TR - MT ) aj štúdie ČSFR aj štúdie SR potom ešte štúdie ktoré si dala SR vypracovať u čechov aj nemcov ... súkromné nemecké rakúske aj norske štúdie. Aj štúdiu BMW som videl keď zvažovali výstavbu závodu pri BB aj štúdiu VW keď pripravovali výstavbu fabriky v MT a vždy došli len k jednému trasa BB-RK je síce najkratšia ale zároveň najdrahšia a nič neriešiaca ( čo bol jeden z dôvodov prečo BMW nie je v BB, štát sľuboval R3 do MT ale mesto chcelo do RK ) ešte aj enviromentálne najhoršia.
.
K poznámke o cene možem ti povedať že cena úseku BB - RK je totožná s cenou úseku BB - TR - MT ( +- 3% ) tvoja informácia k cene úseku vychádza zo štúdie ktorú si dala vypracovať BB pri presadzovaní variantu cez Donovaly v 90, rokoch - táto štúdia nakoniec spôsobila to že BB boli stopnuté akékoľvek financie na infraštruktúru a to už trvá viac viac ako 11 rokov - ono im cena cez Donovaly vyšla menšia o 20 mld Skk ako cez Turiec a Kremnicu. Ono im tam nejako zázračne spadla cena úseku D1 MT - RK
ešte mali aj odvahu to prezentovať na medzinárodnom fore v Nemecku kde jeden slovenský ústavný činiteľ utŕžil riadnu hanbu a bolo stopnutých niekoľko sľubných projektov na SVK - lebo keď tu lietajú miliardy hore-dole ako to niekomu vyhovuje tak potom ako sa zaručia zahraničné investície ? ( Banská Bystrica má dodnes v kruhoch investorov svoje "meno" - hold klamstvo sa nevypláca )
.
Prečítaj si celé vlákno R3 Donovaly tam je veľa informácií a až potom sa snaž konkrétne niečo napadnúť a vyvrátiť a nejako ma znevažovať
.
Bystričanom sa už niekoľkokrát v minulosti podarilo zničiť úsilie veľa ľudí a oddialiť výstavbu preložky cesty cez Donovaly svojou nenažranosťou a chtíčom po dialnici alebo RC, môžem Ti sľúbiť že toto je posledný krát čo pretláčam výstabu obchvatu BB a preložky cesty cez Donovaly. Ak sa to podarí BB svojim dialničným chtíčom zablokovať už pre BB ani prstom nepohnem
prípradne ju dám oplotiť a zaviezť hnojom - ale ešte pred tým odtial odsťahujem rodinu. Už ma to nebaví.