Stránka 2 z 40

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 12:41
od Dialniciar
Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.


Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme. :wink:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 14:49
od Andrej
Dialniciar napísal:
Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.


Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme. :wink:


Hranicny usek? Vsak ten uz ma takmer parameter 1/2 profilu RC, nie? Podla mna to je najmenej potrebny usek na severnej R3. Ovela viac je potrebny Podbiel, a potiahnut to az po Trstenu, na druhej strane po Hornu Lehotu. Potom uz len kratky usek medzi DK a Or.Podzamkom a situacia je podstatne lepsia :)

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 12:50
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:
Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.


Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme. :wink:


Hranicny usek? Vsak ten uz ma takmer parameter 1/2 profilu RC, nie? Podla mna to je najmenej potrebny usek na severnej R3. Ovela viac je potrebny Podbiel, a potiahnut to az po Trstenu, na druhej strane po Hornu Lehotu. Potom uz len kratky usek medzi DK a Or.Podzamkom a situacia je podstatne lepsia :)


Ano, hraničný úsek. :wink:

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 13:30
od Andrej
Dialniciar napísal:Ano, hraničný úsek. :wink:


A z akého dôvodu práve tento úsek? Dohoda s Poliakmi? Alebo niečo ako pri Skalitom - aby sme ukázali, že to s R3 myslíme vážne?

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 13:43
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:Ano, hraničný úsek. :wink:


A z akého dôvodu práve tento úsek? Dohoda s Poliakmi? Alebo niečo ako pri Skalitom - aby sme ukázali, že to s R3 myslíme vážne?


Skôr dohody s druhou stranou.

S R3 to myslí SR vážne, to je snáď jasné, riešia sa bodové závady, obce a mestá a vyzerá to na 2x 1/2 profil s prepojením Poľska a SR na D3 a R3 do r. 2015.

Re: ... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 21:03
od Tinko
Dialniciar napísal:V r. 2007 sa definitívne rozhodne o strednej variante trasovania R3 s napojením na severnú aj južnú.

Severná trasa predpokladá v r. 2007 výstavbu ďalšieho cestného obchvatu, v r. 2008-2009 potom ďalší cestný obchvat. Všetko za aktívnej účasti EÚ.

Na južnej trase sa posúdi nutnosť výstavby obchvatu okolo Krupiny.


Kedy sa bude o tejto trase rozhodovat, kedy a kde najdeme konecne rozhodnutie?

Re: ... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2007 11:46
od Dialniciar
Tinko napísal:
Dialniciar napísal:V r. 2007 sa definitívne rozhodne o strednej variante trasovania R3 s napojením na severnú aj južnú.

Severná trasa predpokladá v r. 2007 výstavbu ďalšieho cestného obchvatu, v r. 2008-2009 potom ďalší cestný obchvat. Všetko za aktívnej účasti EÚ.

Na južnej trase sa posúdi nutnosť výstavby obchvatu okolo Krupiny.


Kedy sa bude o tejto trase rozhodovat, kedy a kde najdeme konecne rozhodnutie?


V r. 2007 budú rozostavané 3 úseky v 1/2 na RC R3. Z toho 2 na severnej vetve (najviac problematickej), pričom 1 úsek bude pred dostavbou. Na strednej variante bude rozostavaný obchvat Štubne, ktorý môže poriešiť tak MT-ZH ako aj MT-BB (tu by bránil vzniku lieviku pri cestovaní MT-ZH) a celkový proces určenia definitívnej trasy sa otvoril v r. 2006: vyjadrujú sa k nemu poslanci BB VÚC, ekologickí aktivisti, konečné slovo bude mať MDPT.

Nakoniec: nič ti nebráni napísať e-mail na MDPT, prípadne NDS, a.s. :wink:

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2007 19:58
od sergej
Trstená: Začiatok výstavby obchvatu v nedohľadne :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=35722#35722

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2007 16:44
od cernobb
Sorry ak som sa netrafil do spravneho vlakna ale jak si neviem to spravne najst. Vie mi niekto povedat preco sa upustilo od stavby D alebo R sever-juh cez hiadelske sedlo? a stale sa presadzuje ten blud cez kremnicke bane? ked som cital starsie studie tak hiadelske sedlo bolo lacnejsie a v neposlednom rade o desiatky kilometrov kratsie ako kremnicke bane. Nie?

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2007 17:25
od mapman
V tejto téme: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=156 je o tom povedané veľmi veľa, ak ti to za to stojí, počítaj si...

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 14:37
od johhan
Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy

Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 15:03
od Honda
johhan napísal:Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy

Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80


A čo sa bude realizovať skôr ?

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 18:28
od johhan
Honda napísal: A čo sa bude realizovať skôr ?


Ani srnka netuší ale predpoklad je že by to mohlo byť súbežne.

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 18:35
od Honda
johhan napísal:
Honda napísal: A čo sa bude realizovať skôr ?


Ani srnka netuší ale predpoklad je že by to mohlo byť súbežne.


Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov. :wink:

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 18:50
od johhan
Honda napísal: Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov. :wink:


Trasa R3 ( predtým D65 ) v kategorii R24,5 je v polprofile postavená už od roku 1972-5 v úseku Ďanová - Šturec. Úsek R3 Horná Štubňa sa začína stavať tento rok potom bude nasledovať stavba R3 križovatka Šturec. S dostavdou D1 okolo MT by sa mal aj skompletizovať aj úsek R3 MT (D1) - Ďanová a tým by v roku 2012 mal byť kompletný úsek R3 Martin (D1) - Horná Štubňa v polprofile. S tým že úsek Ďanová - Šturec by v roku 2009 mal prejsť totálnou rekonštrukciou AB krytu a telesa cesty s úvahou na plné rozšírenie na R 24,5. Ak sa to schváli tak to bude plnohodnotná R 24,5/120 od dialničnej križovatky až po TR a okolo Hornej Štubne polprofil a tam sa rozhodne či cez Kremnicu či cez Handlovú. Prípadne na BB

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 18:55
od Honda
johhan napísal:
Honda napísal: Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov. :wink:


Trasa R3 ( predtým D65 ) v kategorii R24,5 je v polprofile postavená už od roku 1972-5 v úseku Ďanová - Šturec. Úsek R3 Horná Štubňa sa začína stavať tento rok potom bude nasledovať stavba R3 križovatka Šturec. S dostavdou D1 okolo MT by sa mal aj skompletizovať aj úsek R3 MT (D1) - Ďanová a tým by v roku 2012 mal byť kompletný úsek R3 Martin (D1) - Horná Štubňa v polprofile. S tým že úsek Ďanová - Šturec by v roku 2009 mal prejsť totálnou rekonštrukciou AB krytu a telesa cesty s úvahou na plné rozšírenie na R 24,5. Ak sa to schváli tak to bude plnohodnotná R 24,5/120 od dialničnej križovatky až po TR a okolo Hornej Štubne polprofil a tam sa rozhodne či cez Kremnicu či cez Handlovú. Prípadne na BB


Ty veríš tomu, že bude stáť na pol profil rýchl. cesta R3 Martin-Horná Štubňa v r. 2012 :?:

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 19:11
od johhan
Honda napísal: Ty veríš tomu, že bude stáť na pol profil rýchl. cesta R3 Martin-Horná Štubňa v r. 2012 :?:


Prečo nie keď v roku 2009 bude stáť v úseku Ďanová - Horná Štubňa :-)

Realna mapa

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 21:50
od skodlivec
Keď je pravda, čo sa tu diskutuje, o tych usekoch R3 stavanych v pol profile, zacinam si pomaly mysliet ze mapka na highways.sk je dost nedoveryhodna.

Alebo su to akoze cesty prvej triedy?

dik za odpoved

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 21:59
od aquila
na slovensku je viacero ciest, ktore sa v 70 a 80tych rokoch postavili/prerobili v parametroch 1/2 profilo RC/D ... a zrovna mapka na highways je velmi dobre. konkretne je tam presne zakreslena R3 aka je v poslednych oficialnych dokumentoch .. byvala D65 ... kedze I/65 ide az po martin ;)

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2007 10:13
od mel
johhan napísal:Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy

Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80


Kedysi tu niekto rozpraval aj o bode Zvolen... to padlo?

Podla toho co pises nizsie je vlastne jasne, ze pojde Martin - Sturec a potom su 3 alternativy:
BB
Kremnica
Handlova

je jasne, ze ako sa bude rozhodovat? Co bude (okrem penazi) zohravat ulohu? Je pravdepodobne, ze sa v dlhsom casovom horizonte bude riesit viac ako jeden usek? napr by sa riesili aj Handlova aj BB?

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2007 10:18
od skodlivec
Dakujem za objasnenie! :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2007 12:08
od johhan
Mel, najvohnejšia alternatíva sa javí Brezno - BB - TR - PD + Preložka Donovaly. Inak pohronie do 20 rokov zahynie - doslova - v posledných rokoch je úbytok obyvateľstva 20% za 5 rokov

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2007 14:17
od Honda
johhan napísal:Mel, najvohnejšia alternatíva sa javí Brezno - BB - TR - PD + Preložka Donovaly. Inak pohronie do 20 rokov zahynie - doslova - v posledných rokoch je úbytok obyvateľstva 20% za 5 rokov


Na takéto tvrdenia by si musel priložiť celé Slovensko. :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2007 16:43
od bystrik
aquila napísal:na slovensku je viacero ciest, ktore sa v 70 a 80tych rokoch postavili/prerobili v parametroch 1/2 profilo RC/D ... a zrovna mapka na highways je velmi dobre. konkretne je tam presne zakreslena R3 aka je v poslednych oficialnych dokumentoch .. byvala D65 ... kedze I/65 ide az po martin ;)


aquila, ake su dalsie priklady?

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2007 16:45
od aquila
dost dlhe useky I/51, potom vlastne aj cesta BA - PK, co je cesta druhej triedy tak je postavena na 2+2, iste useky I/18 etc etc