R3 Všeobecne

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod kaviarista » 27. Jún 2008 06:51

megalol,

aka dojemna starostlivost o bystricanov , haha

mentalita bystricanov je presne taka ista ako v inych mestach. aj tu najdes hlupakov aj inteligentov , ako vsade inde.

co sa tyka tranzitu, bystrica to ma uz dnes poriesene tak, ze jej ine mesta mozu zavidiet. ved tu si vsimne, ze nejaky kamion presiel cez BB akurat ten, co prave nakupuje v europe :). u BB ideme dojemne odklanat tranzit o desiatky kilometrov, ale ked si ho natrepeme priamo do ZA, PB alebo BA, to uz samozrejme nevadi. to su ine mesta. to su asi tie vyvolene ...

R3 cez turiec je hlupost, ktora nikomu nepomoze. akurat par zilincanom, co parkrat do roka cestuju do BB a "potrebuju" mat kratsiu cestu o 10 km
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Thomas » 27. Jún 2008 07:27

Já smýšlení obyvatel BB taky dovedu pochopit - oni prostě chtějí mít co njevíc D/RC výpadů ze svého města, protože při současném stavu plánování by takto měli R jen na 1 velkém výpadu ze 4. Prostě otázka určité, možná podvědomé prestiže. Stejný problém je tak trochgu u NR - jediná průchozí R, navíc stáje ještě nedokončená, ale důležité výpady na 5 směrů. Podle mě stejný důvod nespokojenosti.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 19:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 07:32

kaviarista napísal:megalol,

aka dojemna starostlivost o bystricanov , haha

mentalita bystricanov je presne taka ista ako v inych mestach. aj tu najdes hlupakov aj inteligentov , ako vsade inde.

co sa tyka tranzitu, bystrica to ma uz dnes poriesene tak, ze jej ine mesta mozu zavidiet. ved tu si vsimne, ze nejaky kamion presiel cez BB akurat ten, co prave nakupuje v europe :). u BB ideme dojemne odklanat tranzit o desiatky kilometrov, ale ked si ho natrepeme priamo do ZA, PB alebo BA, to uz samozrejme nevadi. to su ine mesta. to su asi tie vyvolene ...

R3 cez turiec je hlupost, ktora nikomu nepomoze. akurat par zilincanom, co parkrat do roka cestuju do BB a "potrebuju" mat kratsiu cestu o 10 km


Aj tebe sa tlačia slzy do očí, ako na nás všetci myslia a chcú nám takto vyhovieť? Aká starostlivosť o nás...

No presne... Že sa tranzit naváľa do iných miest, to už nevadí, keď to BB "pomôže". Aká obetavosť...

...

Čakám na vaše ďalšie pseudoargumenty, že prečo ísť cez Turiec... :wink:
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 07:35

Thomas napísal:Já smýšlení obyvatel BB taky dovedu pochopit - oni prostě chtějí mít co njevíc D/RC výpadů ze svého města, protože při současném stavu plánování by takto měli R jen na 1 velkém výpadu ze 4. Prostě otázka určité, možná podvědomé prestiže. Stejný problém je tak trochgu u NR - jediná průchozí R, navíc stáje ještě nedokončená, ale důležité výpady na 5 směrů. Podle mě stejný důvod nespokojenosti.


Ja by som bol rád, keby tu bola cesta z BB do RK, ktorá naviac nerieši len potreby BB, ale aj tranzitu. Ostatok by som považol za nadplán, ale jednoducho ukončenie R1 v BB je nepostačujúce.
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 07:41

Rio13.zm napísal:az sa cudujem, niekto sa tu bude hadat do krvy a aj tak sa nic nevyriesi, akurat urobi zo seba hlupaka :D


Dúfam, že ty pochádzaš alebo žiješ vo vyvolenom meste... Teda že nemusíš všetkých naokolo presviedčať o faktoch a nemusíš zo seba robiť hlupaká...

Akýkoľvek argument, že prečo má ísť nadradená infraštruktúra cez BB, je tu u niektorých pvoažovaná za prejav debilizmu... To sa deje vtedy, keď dôjdu argumenty a pseudoargumenty (ktoré sú tu v drvivej prevahe).
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod aquila » 27. Jún 2008 09:01

kaviarista napísal:R3 cez turiec je hlupost, ktora nikomu nepomoze. akurat par zilincanom, co parkrat do roka cestuju do BB a "potrebuju" mat kratsiu cestu o 10 km


tak isto sa da argumentovat R3 na BB ...

je to hlupost, ktora nikomu nepomoze, dokonca ani tym par bystricanom ;)

mimochodom, ZA bude mat dialnicu docela daleko od seba ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 09:38

aquila napísal:tak isto sa da argumentovat R3 na BB ...

je to hlupost, ktora nikomu nepomoze, dokonca ani tym par bystricanom ;)


Tak porovnaj, v čom má variant cez Turiec navrch oproti variantu cez BB... Či už došli všetky pseudoargumetny? Tak skratka je to hlúposť?

To si rád vypočujem... :wink:
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod aquila » 27. Jún 2008 10:00

wizard: skus si to precitat este raz ... som napisal, ze tak isto ako zaregoval kaviarista sa da obhajovat aj R3 cez turiec. ja sa priznam, ze mne osobne sa o tom uz nechce diskutovat, kedze tu bolo tom prediskutovanytych 10 -15 tisic prispevkov ;)

ja som svoj nazor vyjadril odhadom asi pred tromi rokmi a stale si za nim stojim ;)

t.j. urobit stupacie pruhy na starej ceste nez sa postavi R3 cez turiec + prelozka v trase variantu Dx

je to moj nazor a viem si ho z mojho pohladu obhajit ;) ale zaroven neberem ostatnym ich nazor, len nemam rad take vypady ako tu teraz predviedol kaviarista.. pricom kaviarista vie ked chce na urovni diskutovat .. len R3 uz nikoho nebavi.. to sa len raz za cas niekto objavi a premelie sa to iste co uz asi 500 krat ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod sven » 27. Jún 2008 11:50

Bystrica urcite neupada iba kvoli nedostatocnej infrastrukture, ale najma kvoli "sikovnosti" bystrickeho magistratu. Vid porovnanie so Zvolenom..
Obrázok používateľa
sven
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 528
Obrázky: 6
Založený: 20. Aug 2007 17:41
Bydlisko: BA,BJ

Odoslaťod expwy » 27. Jún 2008 12:15

Tiež mi nie je zrejmé aký má význam viesť R3 (pardon R1) cez Nízke Tatry. Medzi BB a RK je hustota obyvateľstva minimálna. Keby sa R3 budovala cez Šturec alebo kúsok južnejšie a vyústila by v Turčianskej kotline. Takto porieši tak ako BB tak aj Turiec. A navyše pri napojení na D1 pri MT sa tento pomyselný dopravný prúd rozdelí na Kysuce a Oravu. Pri všetkej úcte k balkánskym kamionistom, prechádzajú cez naše územie a SK si určuje kadiaľ pôjdu tranzitné trasy a nie tranzit. Prejazd tranzitnej doprave sa cez Donovaly zakáže, povolený prejazd bude pre dopravnú obsluhu, autobusy a regionálnu prepravu. To že si nadbehnú o pár kilometrov je úplne v pohode = bežná vec v EÚ. Takto to funguje v EÚ a vo svete.

Ešte dodám, že BB je už dnes napojená na diaľničnú sieť. Ja byť Bystričanom, tak skôr lobujem za preložku cesty I/66 po Brezno, lebo toto je ťažisko záujmov a ekonomického rozvoja regiónu.

Myslím si, že označovať ľudí, ktorí majú iný názor na vedenie R3/R1 cez NT za neprajníkov BB a ich myslenie a argumenty za debilizmus je prinajmenšom neetické...
30/2020 & VL 6 & TP 117/118 - systémový prístup k pravidlám cestnej premávky a DZ
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Odoslaťod johhan » 27. Jún 2008 12:27

wizard112 napísal:
aquila napísal:wizard, vsak BB cestu uz ma, tak o co ti ide ?


Nuž má, ale podľa súčasnej koncepcie to bude tak, že R1 skončí v BB (resp. R s iným označením) a to je všetko. Čiže BB bude mať najhoršie napojenie na D+R spomedzi ostatných krajských miest. Hovorím len toľko, že ešte jedno napojenie by tu bolo žiadúce, či už zo severu alebo severozápadu...


No tak ti to zosumarizujem
.
RC na Zvolen
RC na Turiec ( Hornú Nitru )
RC na Brezno
západný obchvat mesta R22,5/100
severný obchvat mesta R22,5/100
I/59 - C22,5/80 postavená zatial v polprofile
protipovodňový tunel súbežne s prekládkou I/66 v cente mesta - defakto juhovýchodný obchvat mesta
.
rekonštrukcia letiska Sliač
.
zdvojkoľajnenie BB-ZV
výstavba novej dvojkoľajnej elektrifikovanej trate do Vrútok
.
.
Toto ti je málo :?: :?: - samozrejme sa to nebude stavať zajtra ale neviem kde berete že sa na BB se.re :?: :?:
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 12:42

sven napísal:Bystrica urcite neupada iba kvoli nedostatocnej infrastrukture, ale najma kvoli "sikovnosti" bystrickeho magistratu. Vid porovnanie so Zvolenom..


Súhlas.

MH napísal:Tiež mi nie je zrejmé aký má význam viesť R3 (pardon R1) cez Nízke Tatry. Medzi BB a RK je hustota obyvateľstva minimálna. Keby sa R3 budovala cez Šturec alebo kúsok južnejšie a vyústila by v Turčianskej kotline. Takto porieši tak ako BB tak aj Turiec. A navyše pri napojení na D1 pri MT sa tento pomyselný dopravný prúd rozdelí na Kysuce a Oravu. Pri všetkej úcte k balkánskym kamionistom, prechádzajú cez naše územie a SK si určuje kadiaľ pôjdu tranzitné trasy a nie tranzit. Prejazd tranzitnej doprave sa cez Donovaly zakáže, povolený prejazd bude pre dopravnú obsluhu, autobusy a regionálnu prepravu. To že si nadbehnú o pár kilometrov je úplne v pohode = bežná vec v EÚ. Takto to funguje v EÚ a vo svete.

Ešte dodám, že BB je už dnes napojená na diaľničnú sieť. Ja byť Bystričanom, tak skôr lobujem za preložku cesty I/66 po Brezno, lebo toto je ťažisko záujmov a ekonomického rozvoja regiónu.

Myslím si, že označovať ľudí, ktorí majú iný názor na vedenie R3/R1 cez NT za neprajníkov BB a ich myslenie a argumenty za debilizmus je prinajmenšom neetické...


Dobre, ten variant je fajn, ale nikde sa o ňom oficiálne nehovorí. Síce je v plánoch ako možná alternatíva. Ak máš odkaz, kde sa o tom hovorí, že je to reálne, hoď sem link.

Ja som tak nikoho neoznačil, poriadne si prečítaj moju reakciu. Skôr sú tu tak oznočovaní zástancovia druhej stranheje to neetické súhlasím.
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod kaviarista » 27. Jún 2008 12:47

aquila,
tvoj nazor je v poriadku, ale je jednoducho zly. vadi mi na nom nepragmatickost. postavime RC na TR, rozsirime existujucu cestu cez Donovaly a potom este spravime prelozku. pre mna uplne nesystemove riesenie. namiesto jednej poriadnej trasy, ktora poriesi potreby vsetkych, budeme-latat platat na trasach troch . a o zasahoch do prirody ani nehovorim.

MH,
Turcianska kotlina ma zanedbatelnu osidlenost v porovnani s tym, ako obsluha tohto uzemia neumerne predlzi trasu. jedno zanedbatelne okresne mestecko by nemalo parazitovat na ukor zvysku vodicov z celeho Slovenska. Skus si imaginarne predstavit, ze byvas vychodne od Donovalov a nie zapadne. a ak ti toto neotvori oci, tak uz potom na teba neplati ziadny argument :)

Turcianska kotlina sa moze riesit privadzacom k D1, podobne ako sa bude riesit Kezmarok . TR ma mizerne vazby na BB alebo Kremnicu, najhlavnejsia a najdolezitejsia je na MT.

vazby ZA-BB poriesi spolahlivo aj R3 cez Donovaly, len sa namiesto TR bude jazdit cez RK.

Casom sa samozrejme moze vybudovat aj zapadny obchvat BB, ale terajsi prietah bude este postacovat na dlhe roky. Trochu by som mozno polutoval obyvatelov Jakuba, ale doba si prinasa aj urcite obete :)
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod kaviarista » 27. Jún 2008 12:52

trasa F.

ja osobne si myslim, ze ta averzia voci trase F prameni z toho, ze s nou prisiel feroslav. nenavideny mnohymi, odsudeny velkymi, povazovany za Mesika nezorientovanymi. v takomto ovzdusi presadit tu najlepsiu trasu by bol veru problem pre kazdeho :)
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod devil » 27. Jún 2008 12:55

s tymi kamionmy co by si nadbiehali je pravda a suhlasim ze je to bezna vec v EU. preto je podla mna najlepsie argumentovat tym ktory tunel by kolko stal. hustota obyvatelstva tu nie je smerodajna, to sa bavime len o tom ze cez turiec je viac dedin a "mesto" TR, ako hovori modifikovane prislovie "ktora dedina este nema RC nech sa hlasi u sudruha zincicu". :) nehovoriac o tom ze sme sa tu viacmenej zhodli ze sa buduju MUK aj tam kde ich netreba. tym padom je to rozpor principov.

Ešte dodám, že BB je už dnes napojená na diaľničnú sieť.


to akoze RC ZH-ZV-BB je napojenie na "dialnicnu siet". :?: :roll: d. siet maju vo vyspelej europe a nie ze sa tu horko tazko dokoncia 1-2 tahy.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod kaviarista » 27. Jún 2008 13:00

johhan,
az na ten severny obchvat, same nepotrebne veci. resp. potrebne, ale neefektivne. par rokov pockaju

hlavny problem BB je odsunut z centra osobny aj nakladny tranzit z BR na RK a ZV.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 13:10

johhan napísal:No tak ti to zosumarizujem
.
RC na Zvolen
RC na Turiec ( Hornú Nitru )
RC na Brezno
západný obchvat mesta R22,5/100
severný obchvat mesta R22,5/100
I/59 - C22,5/80 postavená zatial v polprofile
protipovodňový tunel súbežne s prekládkou I/66 v cente mesta - defakto juhovýchodný obchvat mesta
.
rekonštrukcia letiska Sliač
.
zdvojkoľajnenie BB-ZV
výstavba novej dvojkoľajnej elektrifikovanej trate do Vrútok
.
.
Toto ti je málo :?: :?: - samozrejme sa to nebude stavať zajtra ale neviem kde berete že sa na BB se.re :?: :?:
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod aquila » 27. Jún 2008 13:11

kaviarista, "jemne" si odporujes ... ako chces odsunut tranzit z mesta, ked chcete vsetci narvat prietah BB ako hlavny tranzitny tah ? ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 13:12

johhan napísal:No tak ti to zosumarizujem
.
RC na Zvolen
RC na Turiec ( Hornú Nitru )
RC na Brezno
západný obchvat mesta R22,5/100
severný obchvat mesta R22,5/100
I/59 - C22,5/80 postavená zatial v polprofile
protipovodňový tunel súbežne s prekládkou I/66 v cente mesta - defakto juhovýchodný obchvat mesta
.
rekonštrukcia letiska Sliač
.
zdvojkoľajnenie BB-ZV
výstavba novej dvojkoľajnej elektrifikovanej trate do Vrútok
.
.
Toto ti je málo :?: :?: - samozrejme sa to nebude stavať zajtra ale neviem kde berete že sa na BB se.re :?: :?:


To je pekné, ale dosnívajme...

Ak dovolíš, začnem od konca. Železnica a zdvojkoľajnenie do ZV či Vrútok. Tak toto by bolo potrebné, na ZV určite aj dnes, ale asi nevieš, že inteligenica pri budovaní elektrifikácie na ZV bola taká, že stĺpy trakčného vedenia nasekali do miesta vyhradeného na druhú koľaj. A keďže sa to dokončilo nedávno, v najbližších rokoch to nebude. A teraz prejdem k zdvojkoľajneniu na Vrútky + elektrifikácia. Toto vidím pri dnešnej situácií v oblasti železníc tak najskôr na rok... Si netrúfam ani napísať.

Čo sa týka letiska Sliač, OK.

A teraz RC... Realita je RC na ZV (čoskoro hádam do BA). SO sa chystáme stavať už 30 rokov, ale ja som optimista a verím, že sa ho raz dočkáme. Protipovodňový tunel, tam sa čaká na posúdeniu EÚ. Ak myslíš súbežnú cestu, ktorá bude viesť pri vodohosp. tuneli, tú má financovať mesto. Čiže to nebude nikdy.

Ale to, čo si napísal, je dobré, len sa bojím, že polovica z toho ostane ešte dlho na papieri... Preto treba mať priority a stavať to, čo nás páli najviac. Priority cestné: SO + spojenie na sever. Chcelo by to dvojkoľajku na ZV, ale opakujem, vďaka niektorým ľuďom je to pochované na dosť dlhé obdobie. Ostatné budú potrebné neskôr, treba ale s nimi rátať.

Btw. Sorry za ten predošlý príspevok, omylom som v rýchlosti klikol na "Odoslať".
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod kaviarista » 27. Jún 2008 13:12

devil,

v EU sa presunie tranzit, len ak ina alternativa je efektivnejsia. takze toto nie je porovnatelny priklad, lebo trasa cez TR efektivnejsia nie je takmer v ziadnom kriteriu.

v podstate pre turciansky variant zostali v hre len 2 argumnety. obsluha osidlenejsieho uzemia a skratenie vzdialenosti ZA-BB
len ci to postacuje, aby prebili argumenty zavaznejsie ? u nas asi ano :)
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod kaviarista » 27. Jún 2008 13:26

aquila, ty si bol kedy naposledy v BB? hadam nie pred 2.svetovou vojnou :)

severo-juzny tranzit ZV-RK cez BB je uplne v poriadku. nicim nezatazuje vnutromestsku premavku. kdezto smer na BR uz problemom je.

nie je prietah ako prietah . terajsi prietah cez BB je nieco na urovni buducej estakady v PB, aj ked samozrejme v inych parametroch :)
precitaj si, co pisal wizard. tento prietah po mensich upravach fakt nebude radikalne narusovat komfort bystricanov aj ked tam stupnu intenzity na dvojnasobok
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod wizard112 » 27. Jún 2008 13:32

aquila napísal:kaviarista, "jemne" si odporujes ... ako chces odsunut tranzit z mesta, ked chcete vsetci narvat prietah BB ako hlavny tranzitny tah ? ;)


Bavíme sa o nábreží, ceste I/66, kde je situácia neúnosná. To vyrieši SO.

Čo sa týka tranzitu cez “centrum”. Videl si na vlastné oči, ako by vyzeral tranzit S - J, ak by bol SO? Písal som, že od vstupu do mesta po Hušták je v drvivej väčšine priemyslná zóna + krabicové hypermarkaty. Neskôr sú aj byty, ale je od cesty to oddeľuje zaleň. Na druhej strane je Urpín. Úsek Hušták – Kostiviarska Taktiež je väčšina trasy vedená mimo obydlí, tam, kde sa plánujú, to vyriešia protihlukové steny. No a samotný SO. Opäť zanedbateľná časť bude v blízkosti ľudských obydlí, v tesnej blízkosti bude len na 2 miestach. Kostiviarska a pri Medokýši (netreba zabúdať, že tu dnes ide železnica). Čiže tranzit sa z centra naozaj odkloní a pritom to nebude mať vážne dopady na iné mestské časti.
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Odoslaťod expwy » 27. Jún 2008 13:45

Vážení páni, toto je boj s veternými mlynmi.....Argumenty druhých sú označované za pseudoargumenty, dojemnú starostlivosť o Bystričanov, a tieto výroky hovoria za seba:
"iný variant ako ten ktorý chceme je hlúposť, ktorá nikomu nepomôže"
"Aj tebe sa tlačia slzy do očí, ako na nás všetci myslia a chcú nám takto vyhovieť?"

Chcelo by to trošku nadhľadu a byť nad vecou.
Áno nepozeráme sa na tento problém LEN s pohľadu BB, ale snažíme sa R3 vidieť v širších súvislostiach stredného SK a celého SK a toľko-krát argumentačne omielaného tranzitu.

Väčšine z nás, ktorí máme iný názor ako ten Váš "správny", môže byť BB ukradnutá (či tam je Šanghaj, Ouagadougou alebo Horá dolná). Budujte si tam hoci aj nové hlavné mesto. Nikto vám nič nezávidí, ani vám nič nechce zobrať alebo nedajbože vás BB-čanov o niečo ukracovať. Len si uvedomte, že koridor R3 NIE JE LEN o Banskej Bystrici a Ružomberku. My vás nepresviedčame o vhodnosti toho alebo onoho variantu, všimnite si, že mnohý z nás špekulujú o viacerých variantoch, dokonca aj NT. A neobhajujú bezhlavo len ten jeden jediný a najsprávnejší variant. Dokonca aj ja som si navrhol asi pred rokom vedenie trás D a R na SK nasledovne:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2928

Ale toto je ideálny stav, ktorý nenastane nikdy (niektoré veci sú tam už neaktuálne, napr. Oravská RC bude viesť na Hubovú a nie na RK, nie je tam zohľadnené možné vedenie koridoru V/c cez Štúrovo a iné). Preto z toho mála čo sa dnes stavia a bude stavať a vzhľadom k obmedzeným zdrojom je potrebné vyťažiť z minima maximum. Naozaj si myslíte, že RC cez Donovaly prihliadnuc ku všetkým faktorom (obmedzené zdroje, obslužnosť územia, tranzit,...) je zo strednodobého hľadiska (najbližších 10 - 20 rokov) optimálne riešenie???
30/2020 & VL 6 & TP 117/118 - systémový prístup k pravidlám cestnej premávky a DZ
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Odoslaťod johhan » 27. Jún 2008 14:28

wizard112 napísal: Ale to, čo si napísal, je dobré, len sa bojím, že polovica z toho ostane ešte dlho na papieri... Preto treba mať priority a stavať to, čo nás páli najviac. Priority cestné: SO + spojenie na sever. Chcelo by to dvojkoľajku na ZV, ale opakujem, vďaka niektorým ľuďom je to pochované na dosť dlhé obdobie. Ostatné budú potrebné neskôr, treba ale s nimi rátať.


To nie je o snívaní to je o tom že sa porjekty pripravujú niektoré skorej niektoré neskorej
.
Tie tvoje cestné priority sú už na spadnutie ( do 5 rokov) obchvat aj cesta na sever ( ak samozrejme si komunálny páni niečo iné nevymyslia a zase to nestopnú ) - a nie je nutné ju stavať v profile C22,5 stačí C11,5 - a ked bude funkčná uvidíme ako bude tá cesta vyťažená si myslím že dlho predlho tam nebude viac ako 10 000 vozidiel/24 hodín
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod johhan » 27. Jún 2008 14:29

MH napísal:Vážení páni, toto je boj s veternými mlynmi.....

Vitaj v klube 8)
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.