Stránka 32 z 40

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2008 12:09
od Lionheart
pls, chcem sa opytat ci trasovanie D1 v useku turany-hubova-ivachnova (viacero malych tunelov namiesto Korbelky) ovplyvni aj trasovanie severnej R3 - teda ci uz to bude vplyvat na smerovanie R3 na Kralovany alebo na RK. dakujem

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2008 12:39
od Andrej
Nie, mal by sa stavat variant od Komjatnej.
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3559

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2008 14:21
od fugyx
Pripravujú sa ďalšie etapy R3.
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=11319

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2009 20:19
od miko0907
Oznamenie o predlozeni zameru R3 Kralovany-Dolny Kubin http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... olny-kubin

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2009 14:00
od rastislav5
trasovanie dvoch z troch variantov je na stranke http://www.istebne.sk/dialnica/dialnica.jpg

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2009 14:30
od kstano
Len upozornenie:

Bezpečné prehliadanie
Diagnostická stránka pre www.istebne.sk

Aký je aktuálny stav v zozname pre stránku www.istebne.sk?

Stránka je na zozname podozrivých stránok – návšteva tejto webovej stránky môže poškodiť váš počítač.

Za posledných 90 dní bola časť tejto stránky uvedená v zozname pre podozrivú aktivitu 1-krát.

Čo sa stalo, keď spoločnosť Google navštívila túto stránku?

Z celkového počtu stránok 9, ktoré sme testovali na stránke počas posledných 90 dní, 1 stránok spôsobilo prevzatie a nainštalovanie škodlivého softvéru bez povolenia používateľa. Spoločnosť Google túto stránku poslednýkrát navštívila 2009-03-16 a podozrivý obsah sa na tejto stránke poslednýkrát našiel 2009-03-03.

Malicious software includes 7 scripting exploit(s).

This site was hosted on 1 network(s) including AS20579 (NETLABPLUS).

Vystupuje táto stránka ako prostriedok pre ďalšiu distribúciu škodlivého softvéru?

Zdá sa, že za posledných 90 dní stránka www.istebne.sk nefungovala ako prostriedok infikovania žiadnych iných stránok.

Hostí táto stránka škodlivý softvér?

Nie, táto stránka za posledných 90 dní nehostovala škodlivý softvér.

Ako sa to stalo?

V niektorých prípadoch môžu tretie strany pridať škodlivý kód na legitímne stránky, čo môže spôsobiť zobrazovanie správ s upozornením.

Ďalšie kroky:

* Vrátiť sa na predchádzajúcu stránku.
* Ak vlastníte tieto webové stránky, môžete požiadať o kontrolu svojich stránok pomocou Nástrojov správcu siete Google. Viac informácií o procese kontroly je dostupných v Centre pomoci pre Nástroje správcu siete Google.

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 18:40
od sergej
Aktuálne informácie o stave oravských úsekov R3

Ešte v tomto týždni sa uskutoční tlačová beseda na úrovni VÚC, ktorá sa bude zaoberať súčasným stavom vo výstavbe rýchlostnej cesty R3. Dnes vám predkladáme aktuálne informácie Národnej diaľničnej spoločnosti z 13. marca 2009 o úseku prechádzajúcom Oravou.

Trstená – obchvat, dĺžka 7,2 km
Termín začatia apríl 2008, termín ukončenia november 2011. U dvojkilometrového úseku jestvuje možnosť odovzdania do predčasného užívania v roku 2010.

Tvrdošín – Nižná, dĺžka 5,2 km
Termín rezortnej expertízy apríl 2009, termín odovzdania staveniska november 2011.

Nižná – Dlhá n.Or., dĺžka 8 km
Dokumentácia DSZ/DÚR bude odovzdaná do 30. 9. 2009.

Dlhá n. Or. – Sedliacka Dubová, dĺžka 4,2 km
I tu, podobne ako na predchádzajúcom úseku, ZoD vecne i termínovo rozšírila v súvislosti s rozšírením cesty na 4 pruhy. Dokumentácia DSZ/DÚR má byť odovzdaná do31. 8. 2009.

Oravský Podzámok – Horná Lehota, dĺžka 6,4 km
Stavba je v trvalom užívaní od novembra 2008. Je vydané kolaudačné povolenie a čaká sa na jeho právoplatnosť.

Dolný Kubín – Oravský Podzámok, dĺžka 2,3 km
Príprava stavby je pozastavená. Na základe vnútrorezortnej expertízy je úsek zahrnutý do stavby R 3 Dolný Kubín- Kraľovany.

Dolný Kubín – Kraľovany, dĺžka 20 km
Technická štúdia je spracovaná. Rozsah hodnotenia EIA s prihliadnutím vplyvu stavby na životné prostredie doporučí študovať tri varianty: 1. okolo obce Komjatná, 2. okolo Ostrej a Tupej skaly, 3. okolo Malého Bysterca.

* * *

V súvislosti s nárastom intenzity cestnej dopravy bola prehodnotená pôvodne určená kategória dvojpruhovej rýchlostnej cesty na cestnom ťahu 1/59 na plný profil – štvorpruh v úseku štátna hranica SR – diaľnica D 1 Kraľovany. Na základe týchto skutočností sa budú zabezpečovať projektové dokumentácie jednotlivých stavieb pre druhý pruh rýchlostnej cesty na rôznych stupňoch projektovej dokumentácie.

zdroj: http://www.novinyorava.sk/?act=show&c_id=11859

---------

Celkovo nerozumiem, preco sa usek po DK stale uvadza ako Kralovany - DK, sposobuje to zbytocne zmatky. Takisto varianty okolo DK zrejme novinari poplietli: 1. nema nic spolocne s ostatnymi dvoma, cez Komjatnu maju ist vsetky varianty, tam malo byt Okolo Brezovca. Cize na dostupnych mapach: 1. zeleny variant, 2. cerveny, 3. modifikovany cerveny (vsetky 3 su dost divoke...)

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 21:06
od rado
sergej napísal:Aktuálne informácie o stave oravských úsekov R3...


Akurát som pridal tento dnešný článok do monitoringu tlače, a až teraz keď som naň išiel pridať odkaz sem, som si všimol že je tu už skopírovaný. No nevadí... :) Kópia je teda aj v monitoringu tuto:
:arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=85322#85322

Ináč súhlasím - tie varianty v okolí DK sú tam uvedené trochu zmätočne. Sám neviem aký je v súčasnosti stav čo sa ich schvaľovania týka, snažím sa sledovať aspoň miestne médiá, ale na nič nové som zatiaľ nenarazil.

Ináč ešte otázka, celkom som nepochopil - čo myslia v tej správe tými 4 pruhmi na úsekoch od Nižnej po Sedliacku Dubovú?

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 21:42
od sergej
Máš to napísané v poslednom odstavci, všetky nové úseky na oravskej R3 budú na plný profil.

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 21:45
od Dialniciar
sergej napísal:Máš to napísané v poslednom odstavci, všetky nové úseky na oravskej R3 budú na plný profil.


Len taký detail, že žiadna (možno mimo R3 KA) sa nezačne do 2010 a to ostatné sú sľuby, pri ktorých táto vláda vôbec nemusí byť. :idea: A aj keď náhodou bude, pochybujem o tom, že sa tu bude stavať na plný profil.

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 21:57
od sergej
rado sa pýtal, čo znamenajú tie slová v správe, nie na realitu ;)

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 22:05
od rado
sergej napísal:rado sa pýtal, čo znamenajú tie slová v správe, nie na realitu ;)


Presne tak, a došlo mi to keď som dopísal tú moju otázku, len som ju už nemohol upraviť, nejako som preskočil ten posledný odstavec... takže preto tá hlúpa otázka. :roll:

V súčasnosti by sa (podľa mňa) ten plný profil na tých úsekoch nevyťažil, keď chodím okolo Or. Podzámku tak premávka býva väčšinou úplne v pohode, aj keď bohvie čo bude o 10 rokov, a skôr to aj tak celé stáť nebude.

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2009 16:50
od racto
Rýchlostná cesta R3 môže mať problémy okolo Kubína

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=85386#85386

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2009 17:12
od perets
ma niekto niaku ortofotomapu ci nieco podobne ohladom trasovania v okoli kubina? pls poskytnite link

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2009 18:23
od sergej
Sorry, ale keby si sa trosku posnazil, tak si tu mapy s variantnymi rieseniami najdes. Je tu ich hned niekolko. Odkaz na jednu z nich mas hned o niekolko prispevkov vyssie, dalsie su vo fotogalerii, podrobny popis v teme na to urcenej http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1874

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2009 20:14
od Dialniciar
Dolný Kubín bude druhá Považská Bystrica, čo sa týka trasovania R3 od neho na juh a vrátane mesta DK samotného. Už minulý rok boli také tendencie, ale teraz sa spustili isté mechanizmy. :idea: :twisted:

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2009 20:44
od rado
Dialniciar napísal:Už minulý rok boli také tendencie, ale teraz sa spustili isté mechanizmy. :idea: :twisted:


Aké mechanizmy? Ináč ja sa to snažím sledovať ale veľa informácií tu o tom nie je. Posledné čo som zachytil bolo to, že niekedy (tuším viac než pred rokom) sa pôvodné varianty vrátili NDS na prepracovanie, a mali byť už dávno dodané nejaké nové (upravené) ale odvtedy som žiadnu informáciu nezachytil. Iba niečo o tom, že tie nové boli na posudzovaní vplyvov na životné prostredie, či niečo také. Má niekto info o tom, v akom štádiu je vlastne to trasovanie?

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2009 22:57
od rado
Našiel som, vďaka známemu z Nižnej, ešte túto správu na webe Trstenej, ohľadne seminára na tému R3 na Orave ktorý sa konal 24.3.2009:
:arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=85521#85521

Prílohou ku tej správe je aj 17-stránkový PDF dokument ktorý popisuje úseky R3 na Orave a ich stav, priority vrámci ŽSK, atď:
:arrow: http://www.trstena.sk/files/msu/r3/r3_orava.pdf

Je tam aj nejaké info o trasovaní, ale aktuálna mapa okolia DK tam nie je. Keď som si pozeral tie mapy vyššie v tomto vlákne (jedna je z Komjatnej a jedna na webe www.istebne.sk) tak napr. červený variant V1 je na každej trasovaný inak, netuší niekto ktorý je aktuálnejší?

OdoslaťOdoslané: 27. Mar 2009 19:10
od sergej
Podľa toho čo viem ja platí červený a fialový z http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5744, zelený platí len severná časť, potom je spojkou V1Aa z na mapy http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3559 prepojený na červený variant. NDS preferuje červený, mesto najnovšie fialový. Mesto sa chce definitivne vyjadriť do konca po výsledkoch EIA.

Dialsiu diskusiu o tomto useku by som presunul do temy http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1874

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2009 10:28
od fh
rado napísal:
Dialniciar napísal:Už minulý rok boli také tendencie, ale teraz sa spustili isté mechanizmy. :idea: :twisted:


Aké mechanizmy? Ináč ja sa to snažím sledovať ale veľa informácií tu o tom nie je. Posledné čo som zachytil bolo to, že niekedy (tuším viac než pred rokom) sa pôvodné varianty vrátili NDS na prepracovanie, a mali byť už dávno dodané nejaké nové (upravené) ale odvtedy som žiadnu informáciu nezachytil. Iba niečo o tom, že tie nové boli na posudzovaní vplyvov na životné prostredie, či niečo také. Má niekto info o tom, v akom štádiu je vlastne to trasovanie?


To si nevšímaj (vlastne treba si všímať, ale chovanie NDS), mediálna masáž začína, NDS , tak ako pred tým SSC chce mesto tou istou taktikou dokopať k tomu čo chce stavať ona a ešte aj nasadiť Kubínčanom psiu hlavu ako to robia v PB. Spoľahlivý indikátor je, že ujo vinco už zabral aj tu :wink:

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2009 12:35
od sergej
NDS vyhlasila verejne obstaravanie

Vypracovanie technickej štúdie stavby:
Rýchlostná cesta R3 Horná Štubňa - Šášovské Podhradie v dĺžke cca 32 km.

Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 76 400,0000 EUR

Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v intervale
Začatie: 30. 6. 2009
Ukončenie: 30. 11. 2009

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2009 15:03
od Lionheart
Takye naoyaj chcu pokracovat v tejhluposti mat 2 a moyno ay 3 paralelene RCK vedla seba: R1, R2 a R3 ...

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2009 15:46
od rastislav5
Lionheart napísal:Takye naoyaj chcu pokracovat v tejhluposti mat 2 a moyno ay 3 paralelene RCK vedla seba: R1, R2 a R3 ...

Podla logiky Tvojho prispevku (s ktorym suhlasim) je potom tupostou aj R1 BB-RK, ked je hned vedla R3, ktorej cast je uz vo vystavbe (obchvat Stubne)? Toto je to na skodu celemu strednemu Slovensku. Dohoda na kompromise (BB-Stubna-MT) by urychlila vystavbu a odstranila zdrziavanie sa podla mojho nazoru v sucasnosti rovnako zbytocnymi usekmi Stubna - Sasovske Podhradie a BB-RK.

Ked nie su peniaze na vystavbu ani toho najnutnejsieho, tak sa jednoducho slubi najake vyhodnejsie trasovanie. A kedze to si vyzaduje pripravu (za pomerne malo penazi v porovnani s vystavbou a vela casu), potreba penazi na vystavbu sa elegantne odsunie. Skoda ze toto v BB ani inde na strednom Slovensku nevidia.

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2009 21:35
od Lionheart
Presne tak. Zbytocne je mat tolko RCK vedla seba. Tazko mi je povedat ktore trasovanie by bolo najlepsie - asi spojenie MT s BB ked uz ... to bz bol rozumny kompromis ... Aleniektoriobhajuju trasovanie R3 a esteibateraz saide robit technicka studia ...

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2009 08:16
od i15
Myslite si, ze severojuzne prepojenie regionov na strednom Slovensku sa da vyriesit jednou spravnou trasou R3? A ze ked sa postavi nova dvojprudovka z Hornej Stubne do BB tak za ziadnu cenu sa nemoze stavat nova dvojprudovka do Sasovskeho podhradia a smerom na Prievidzu?