Stránka 33 z 40

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2009 09:50
od rastislav5
i15 napísal:Myslite si, ze severojuzne prepojenie regionov na strednom Slovensku sa da vyriesit jednou spravnou trasou R3? A ze ked sa postavi nova dvojprudovka z Hornej Stubne do BB tak za ziadnu cenu sa nemoze stavat nova dvojprudovka do Sasovskeho podhradia a smerom na Prievidzu?


To urcite nie, ved svet sa zajtra ani o 10 rokov nekonci, ale naco opakovat situaciu z D1 vs R1+R2 (obe su rozostavane a suvisle spojenie na vychod chyba). Stredne Slovensko je to iste len v malom. Ved len na zaciatok obchvatu Stubne sa cakalo viac ako 10 rokov. Preto je lepsie sustredit sa na realne minimum a ostatne budovat postupne.

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2009 07:02
od devil
Myslite si, ze severojuzne prepojenie regionov na strednom Slovensku sa da vyriesit jednou spravnou trasou R3?


vzhladom na intenzity min. do 2020 bude stacit jedina dobra cesta a nemusi to byt ani RC.

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2009 16:29
od i15
hlavne tahy u nas su vychod-zapad, cize Soroska by mala urcite dostat prednost pred ktorymkolvek stredoslovenskym tunelom

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2009 22:10
od Tomas PO
i15 napísal:hlavne tahy u nas su vychod-zapad, cize Soroska by mala urcite dostat prednost pred ktorymkolvek stredoslovenskym tunelom

To jo. Uprava Donovalov na 2+1 myslim uz toto leto konci.

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2009 15:15
od Lionheart
R3 ZV-Krupina-Šahy - TŠ bola dodaná 30.6.2008, zímer EIA bude vypracovaný do 30.9.2009.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12096

Trasa R3

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 20:06
od paul0001
Chcem sa opytat, preco je trasa R3 na Turci navrhnuta s tolkymi zaktrutami? nie je to na skodu veci? Chapem, ze pravdepodobne tam bude problem s pozemkami...alebo?

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2009 14:07
od Lionheart
Kým na stavbe obchvatu R3 Trstená investor pomaly otvára jednotlivé úseky, na pokračovanie obchvatu smerom na Nižnú si budeme musieť ešte počkať.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12335

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2009 09:53
od LubosG
Tomu titulku v tom článku dosť dobre nerozumiem. Aké jednotlivé úseky, na výstavbe R3 v okolí Trstenej, investor postupne otvára?? Nie je táto stavba považovaná za jeden celok, a ktomu s plánovaným otvorením až niekedy v r. 2010?? Alebo mi niečo ušlo?

Otazka

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2009 18:43
od Pe3k
Bola niekedy uvaha alebo diskusia viest R3 od hranice Sahy na LV a Pohronim k R1? To by bolo asi aj na MT kratsie asi...

Re: Otazka

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2009 18:48
od Dialniciar
Pe3k napísal:Bola niekedy uvaha alebo diskusia viest R3 od hranice Sahy na LV a Pohronim k R1? To by bolo asi aj na MT kratsie asi...
Skús si najprv prelistovať témy, ktoré tu sú ...

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=487

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2009 12:30
od mel
inymi slovami bola :)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2009 09:59
od Lionheart
Výstavba R3 cez Turiec sa zrejme oneskorí ... aké prekvapivé :-) typické slovenské dôvody - majetkoprávne vysporiadanie alebo nedostatok financií.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=95865#95865

OdoslaťOdoslané: 08. Dec 2009 17:47
od rastislav5
V novom materiali s nazvom Prehodnotenie sustavy NATURA 2000, ktory bude zajtra schvalovat vlada, sa pocita s tymito variantami juzneho trasovania R3:

Horna Stubna - Sasovske Podhradie
Horna Stubna - Banska Bystrica
Horna Stubna - Raztocno

Hronsky Benadik - Sturovo
Zvolen - Sahy

http://www.rokovania.gov.sk/appl/materi ... Zdroj.html

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2009 14:42
od Lionheart
Takze stale nemaju jasno v tom kade ju budu trasovat :-)

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2009 23:06
od aquila
zaujimave je to raztocno.. to by bol docela rozumny krok..

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 08:57
od rastislav5
aquila napísal:zaujimave je to raztocno.. to by bol docela rozumny krok..

Raztocno nie je zle, ale Banska Bystrica je lepsia. Naopak Sasovske Podhradie je omyl podobny ako kubinskymi poslancami schvaleny variant Kubin - Svosov

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 10:58
od Lionheart
Ak pojde R1 z BB ro Rk tak moze ist kludne R3 na Raztocno. Smerovanie cez Kremnicu na Šášovské Podhradie mi nepripadá ako dobrý nápad. Nerozumiem celkom tomu prečo? Terén cez Kremnické vrchy tam podľa mna nie je jednudochší. nejaký priemyselný potenciál tam nevidím takže naozaj nerozumiem prečo tlačiť R3 cez Kremnicu na ŠP.

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 12:23
od Andrej
cez Kremnicu na SP je v podstate najlahsi a najlacnejsi variant, okrem toho planovany uz dlhe roky este ako D65.
Osobne som tiez za Raztocno, BB bude mat R1, v blizkosti ZV a BB budu 2 S-J prepojenia a Horna Nitra sa konecne napoji na Turiec, cim budu zabite 2 muchy 1 ranou. :-) . Nehovoriac o dalsej paralelnej trase k D1 cez R1+R8+R2+R3.

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 14:01
od rastislav5
Andrej napísal:cez Kremnicu na SP je v podstate najlahsi a najlacnejsi variant, okrem toho planovany uz dlhe roky este ako D65.
Osobne som tiez za Raztocno, BB bude mat R1, v blizkosti ZV a BB budu 2 S-J prepojenia a Horna Nitra sa konecne napoji na Turiec, cim budu zabite 2 muchy 1 ranou. :-) . Nehovoriac o dalsej paralelnej trase k D1 cez R1+R8+R2+R3.


Je tu vsak maly hacik: peniaze. Kto si mysli ze sa bude sucasne stavat Horna Stubna-Raztocno a Banska Bystrica-Ruzomberok je naivny. Kedze obe su velmi drahe, budu sa navzajom blokovat ako doteraz. Preto je najschodnejsi kompromis Horna-Stubna-Banska Bystrica

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 14:08
od Lionheart
su schopni k takemu kompromisu dospiet, alebo radsej budu obidve strany cakat na "svoje" riesenie dalsich 20 rokov? :-)

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 14:09
od Lionheart
btw, ked pises o peniazoch - existuju nejake kalkulacie aspon hrube kolko by stali jednotlive variatny? myslim kalkulacie bez predsudkov tak aby odzaciatku nedslvalifikovali ani jedno trasu ... :-)

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2009 15:06
od rastislav5
Ja take kalkulacie nemam, aj ked cosi tu na fore bolo uvedene. Vzhladom na teren ale ocakavam, ze BB-RK bude drahsia ako BB-MT, a BB-MT bude porovnatelna s Raztocno-MT

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2010 12:50
od devil
Ak pojde R1 z BB ro Rk tak moze ist kludne R3 na Raztocno.


a vyzera ze to tak aj (mozno) bude. s cim ja tiez suhlasim.

http://stv.livetv.sk/tvarchive//video/v ... ideo=50239

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2010 15:22
od Lionheart
Choma v tom rozhovore na STV (Regionálny denník) hovorí, že sa už zrejme definitívne zavrhne trasa R3 cez Kremnicu smerom na ZnH ale sa prepoji na R2 niekde pri Handlovej (teda niekde na urovni Raztocno-Sklene). Inak je to aj v prepise rozhovoru tu: http://www.ndsas.sk/monitoring-medii/12 ... prm3=24551

"Tuná už je takisto akési svetielko, pretože už je jasné, že nebude R3 pokračovať od Turčianskych Teplíc cez Kremnicu na Šašovské Podhradie, ale že sa napojí na R2 niekde v oblasti Handlovej a z Handlovej pôjde až po Žiar nad Hronom. Samozrejme sú tu ešte komunikácie, ktoré súvisia, ale to už sme niekde ďalej na východe."

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2010 16:18
od aquila
to by bolo velmi dobre rozhodnutie, lebo horna nitra neni so severom vlastne vobec prepojena a tym by mal aj obchvat ziaru vacsi vyznam, resp tam by stacilo mozno zopar bodovych zavad poriesit