Stránka 13 z 15

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2008 20:14
od mirkobb
007toso007: Dobre , tak ci tak ale mohli to tak spravit ( myslim 2. polprofil )


Teraz Ti ale asi dobre nerozumiem..? :roll: Kto to mal čo, akože tak spravit? Snad nie ta stavebna firma čo to realizovala, však ta to urobila podla projektov, a tie sa zas robia na zaklade nejakeho zadania, takže tam treba hladat chybu! Samozrejme, že je to škoda, nevyuzit to, ale ohladne toho sa tu už toho popisalo hodne, stačí si len prečítat dozadu aj v tomto vlakne. :wink:

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2008 20:37
od 007toso007
dobre , niesom informovany , spokojny :?:

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2008 02:23
od bodrik
mirkobb napísal:..s mostami a zárezmi postavenými tak, ktoré znemožňuje potenciálne rozšírenie ako pri Or. Podzámku, atď, atď.. :roll:


Ktore zarezy a mosty brania podla teba rozsireniu useku R3 pri Or. Podzamku??

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2008 15:55
od Thomas
highways.sk - foto 76

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2008 18:23
od mirkobb
bodrík: Ktore zarezy a mosty brania podla teba rozsireniu useku R3 pri Or. Podzamku??


Tak napríklad most na nasledujúcich snímkach, bez jeho zložitého prerobenia aj vrátane toho oporného múra to sotva umožní tam vtesnať ešte daľšie 2 pruhy :roll: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3666 a pohľad z druhej strany http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3679 a tu http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok70.jpg.
Dalej ako chceš vtesnať dalšie 2 pruhy sem http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3667 tu http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3227 a aj tu http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok69.jpg (pohľad zhora), ale aj sem http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3662b a http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok76.jpg

Myslím ale, že sa tu už o tom dosť popísalo, takže stačí zalistovať si vo vlákne R3 Or.Podzámok-Horná Lehota, napr. http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=100
http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=175
http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=200 :wink:

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2008 22:15
od bodrik
mirkobb napísal:
bodrík: Ktore zarezy a mosty brania podla teba rozsireniu useku R3 pri Or. Podzamku??


Tak napríklad most na nasledujúcich snímkach, bez jeho zložitého prerobenia aj vrátane toho oporného múra to sotva umožní tam vtesnať ešte daľšie 2 pruhy :roll: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3666 a pohľad z druhej strany http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3679 a tu http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok70.jpg.
Dalej ako chceš vtesnať dalšie 2 pruhy sem http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3667 tu http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3227 a aj tu http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok69.jpg (pohľad zhora), ale aj sem http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3662b a http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok76.jpg

Myslím ale, že sa tu už o tom dosť popísalo, takže stačí zalistovať si vo vlákne R3 Or.Podzámok-Horná Lehota, napr. http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=100
http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=175
http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=200 :wink:


No, chcem si najprv upresnit, ci mas na mysli prerobenie polprofilu, teda sucasnych 2 pruhov na plny profil, teda 2+2 pruhy, alebo mas na mysli nejake ine rozsirovanie, trebars pridanie dalsieho pruhu, k existujucemu polprofilu?

Co sa tyka tohto mosta http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3679 resp. lepsie to vidno na tomto obrazku, kde je este fotka zo stavby a je tam odkryty teren http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok70.jpg ..v pohode sa tam vojdu 2 pruhy do tej na fotke vzdialenejsej casti, pod druhu polovicu klesajuceho mosta. Teda v deliacom pase sa bude nachadzat stredovy pilier, ktory sa tej prvej fotke mozes vidiet nalavo. Zodpoveda tomu aj jeho tvar a pouzita klenba. Ta prva fotka je trochu matuca, lebo na nej je uz ten teren nalavo skryty a je tam navezena zemina, ale priestoru je tam naozaj dost.. Ak si vsimnes, tak na fotke nie je vidno vobec patku mosta, ktoru mozes vidiet na druhej fotke, a ktora je v prvom pripade uz skryta navazkou niekde v terene, po finalnych (docasnych) terennych upravach.

Co sa tyka tohto mostu http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok76.jpg ..skoda ze nie je nafoteny este aj teren viac napravo, lebo podla pokracovania zabradlia mostu predpokladam moznost vyskytu, resp. moznost pridania dalsieho mostoveho pola pre druhy polprofil na pravej strane.

Moznosti su tam podla mna otvorene. Nikde nie je predsa napisane, ze druhy polprofil musi viest hned vedla sucasneho. Moze byt vedeny v uplne inej polohe a vzdialeny od sucasneho aj niekolko desiatok metrov, alebo moze byt vedeny na svahu vedla sucasneho polprofilu o nejake 3-4 metre vyssie, ako je to napr na R1 pri Novej Bani, aj ked tam je to najma kvoli strmemu svahu a stiesnenym priestorovym pomienkam. Priestoru v terene je je vsak v tomto useku R3 dost a osobne nepredpokladam v tomto pripade prilis vzdialene vedenie druheho polprofilu. Sucasny polrofil by mali byt vlastne pruhy pre buduci smer jazdy DK - PL. Opacny smer, by mal viest o niekolko metrov/decimetrov vedla. Dost ma vsak zaraza, podla mna mozno trochu zbytocne spatne upravovanie terenu v priestore prevdepodobnej stavby druheho polprofilu, resp. divim sa tomu, preco sa zemne prace neurobia hned aj pre druhy profil, ako predpriprava stavby a stavaju sa namiesto toho zbytocne oporne muriky, resp. murik na strane buduceho druheho profilu (ktory tam ale kvoli objemu zeminy umiestnenej na svah teraz musi byt). Viem, ze v tomto useku sa druhy profil najblizsich 10 rokov asi stavat nezacne, ale myslim si ze by sa tym usetrilo dost financii.

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2008 22:21
od bodrik
Sorry ze som odbocil OT do temy R3, OR. Podzamok - H. Lehota. Ak to moderator bude povazovat za vhodne, moze moj prispevok premiestnit do prislusnej temy. Dakujem.

Najazdy

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 17:08
od Lubo
Viete niekto kedy sa budú opravovať nájazdy na most? Na jednom nájazde už je zrýpaná časť asfaltu. Keď som týmto úsekom išiel v sobotu mal som pocit, že reklamovať sa mali všetky nájazdy na všetky mosty. Ako keby si to "sadlo".

Re: Najazdy

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 18:02
od Dialniciar
Lubo napísal:Viete niekto kedy sa budú opravovať nájazdy na most? Na jednom nájazde už je zrýpaná časť asfaltu. Keď som týmto úsekom išiel v sobotu mal som pocit, že reklamovať sa mali všetky nájazdy na všetky mosty. Ako keby si to "sadlo".


Ako už x-krát, tak znovu: na jar 2008 sa bude pokladať vrchný asfaltový koberec, ktorý na tomto úseku úplne chýba a preto aj jazdné vlastnosti sa zdajú byť katastrofálne.

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 18:51
od i15
no podla fotiek to vyzera tak, ze asfalt tam bol polozeny niekedy pre 15 rokmi :roll:

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 23:11
od bodrik
i15 napísal:no podla fotiek to vyzera tak, ze asfalt tam bol polozeny niekedy pre 15 rokmi :roll:


To preto, ze tam zatial chyba najvrchnejsia vrstva asfaltu.. V zime sa to vraj nedalo pokladat.

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2008 15:42
od mirkobb
Pohľad na časť R3-ky z Oravského hradu od autora Ladislava Hruškoviča zo železničného fóra Vlaky.net

http://www.vlaky.net/upload/images/repo ... 16/sm6.jpg

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2008 15:50
od Peter Olejár
na tomto useku sa podla ETREND prestavalo v r. 2007 bez DPH 285 mil. Sk

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2008 17:10
od Peter Olejár
UZÁVIERKA: R3 Oravský podzámok - Horná Lehota

14.04.2008 -
Začiatok realizácie: 14.04.2008 (pondelok) od 06:00 hod.

Koniec realizácie: 27.04.2008 (nedeľa) do 22:00 hod.

Miesto realizácie: úsek rýchlostnej cesty R3 Oravský Podzámok - Horná Lehota v km 0,000-6,441

Popis: Dôvodom úplnej uzávierky sú udržiavacie práce na mostných záveroch, ako aj obnova vodorovného dopravného značenia.

Informácia pre motoristov: Obchádzková trasa bude viesť po ceste I. triedy I/59.

Zdroj: http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... prm3=12359

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2008 17:27
od B;
A nebude sa robit vrchna vrstva?

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2008 17:36
od i15
B; napísal:A nebude sa robit vrchna vrstva?


mozno len nechcu v tlacovej sprave priznat, ze usek je bez vrchnej vrstvy :lol:

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2008 18:03
od Peter Olejár
v kazdom pripade ked sa spravi nove VDZ tak su to vyhodene peniaze alebo sa novej vrstvy ani tento rok nedozijeme :roll:

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2008 03:30
od Rio13.zm
v noci som mal tu cest opat ist touto cestou, bol som nemilo sklamany, ten asfalt je taky, ako bol na zaciatku, cize s nim nic nerobili. bolo namalovane nanovo VDZ, stredova prerusovana/plna ciara mala take vrubkovanie, vidat to pri ciarach na krajnici proti mikrospanku. mostne uzavery uz nebolo citit tak ako pri otvoreni, ale ten asfalt bol hrozny. minuly rok, ked nam asfaltovali v obci novu ulicu, tak miesto velkeho valca to prebehol taky maly rucny, ktory sa zmesti na privesny vozik, a je to aj vidiet, same bubny/kopceky, no a na tejto Rke mi to uplne pripomenulo, ani ako keby som nesiel po novej ceste.

Re: Najazdy

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2008 07:36
od Lubo
Dialniciar napísal:
Lubo napísal:Viete niekto kedy sa budú opravovať nájazdy na most? Na jednom nájazde už je zrýpaná časť asfaltu. Keď som týmto úsekom išiel v sobotu mal som pocit, že reklamovať sa mali všetky nájazdy na všetky mosty. Ako keby si to "sadlo".


Ako už x-krát, tak znovu: na jar 2008 sa bude pokladať vrchný asfaltový koberec, ktorý na tomto úseku úplne chýba a preto aj jazdné vlastnosti sa zdajú byť katastrofálne.


Kedy sa bude pokladat ten koberec? Pretoze okrem premalovanych ciar a snahy o zmiernenie skokov na nájazdoch na mosty som tam ziaden novy koberec nevidel. Myslim si ze cesty by sa mali stavat kvalitnejsie ako tato. Nie som stavebny odbornik, ale ako laik by som ju u stavitela reklamoval.

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2008 14:15
od sezbrzni
Oravský Podzámok: Obchvat skomplikoval prístup k hradu :arrow:

http://www.sme.sk/c/3880277/Oravsky-Pod ... hradu.html

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2008 19:28
od mirkobb
Medzi dvomi mostami ponad rýchlostné cesty zobrazenými na nasledujúcich snímkach na prvý pohľad zdanlivo nie je až tak veľký rozdiel, podobná konštrukcia, ich sklon, dokonca aj na tej istej medzinárodnej trase E 77 len niekľko desiatok km od seba. :wink: A predsa sa líšia, kým tento na obchvate Lubońia je naprojektovaný a aj stavaný ponad rýchlostnostnú cestu S 7 v usporiadaní 2x2, tak naproti tomu pri naprojektovaní a postavení premostenia ponad našu R3 pri Oravskom Podzámku nad nejakou priestorovou rezervou na potenciálne rozšírenie na plný profil ani len neuvažovali. :lol:

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2008 21:08
od Rio13.zm
je to uz tak, ako to je. ked budu neskor stavat druhy profil, mozno ho ani nechcu dat vedla povodneho profilu, ale o kus dalej

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2008 22:01
od konstrukt
Rio13.zm napísal:je to uz tak, ako to je. ked budu neskor stavat druhy profil, mozno ho ani nechcu dat vedla povodneho profilu, ale o kus dalej
Podľa fotiek myslým, že druhý profil sa tam zmestí.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2008 22:48
od Rio13.zm
to ja neviem :) ale stretol som sa uz vo svete, ze cesty boli vzdialene aj desiatky ci stovky metrov od seba

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2008 07:46
od Thomas
2. profil i pokud se vejde, tak si vyžádá přestavbu stávajícího pruhu. Pokud by se 2. dvojpruh stavěl jinudy - náklady budou vyšší o 1 most. Možná uvažovali tak, že 2. dvojpruh bude potřeba za hodně dlouho a kdoví, zda se R3 v mezidobí zase nepřetrasuje.