Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.
A potom treba realizovať DK-MT-BB.
No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.
Moderátor: Moderátori
johhan napísal:Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.
A potom treba realizovať DK-MT-BB.
No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.
Caesar napísal:johhan napísal:Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.
A potom treba realizovať DK-MT-BB.
No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.
Úplný pôvodný zámer bol postaviť R3 úsekom BB-RK.
Caesar napísal:Dy napísal:Neprispel, stavať by sa mal variant D.
A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.
A potom treba realizovať DK-MT-BB.
Ale len za predpokladu dostatočných finančných zdrojov.
johhan napísal:Caesar napísal:Ale len za predpokladu dostatočných finančných zdrojov.
Toto je pekná magická formulka
Caesar napísal:Že vás to stále baví:
RK, BB, ... Pozorovateľ, feroslav, kaviarista, ...
BB-RK sa stavať nebude v najbližších 30 rokoch.
Hahaha, to je fakt vtip. Veď RK už teraz "ťaží" z D1 a nemá záujem o nejakú R3, pretože rozvoj RK závisí len od D1.
cerno napísal:co ty vies. ked si predstavime ze jedina normalna cesta(spajajuca sever-juh, ide cez donovaly s terajsim poctom 15 tis. aut za 24h mozno to zacnu robit skor ako o 30 rokov. Hlavne ked ich k tomu dotlacia slahnuty ochranari. Inac len na slovensku je mozne ze takato frekventovanost ide cez CHKO.
cerno napísal:Chcel by som ta vidiet ako by si chodil zo severu na juh. Po D1? tak ti zelam vela stastia a vela stastnych cca stovky kilometrov navyse.
Lenny napísal:eros napísal:Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.
ty nie si slovak?
Ne on je Řek
johhan napísal:No variant "F" bol spracovávaný a výsledok je asi taký:
Existujúcu cestu I/59 v Starohorskej doline nie je možné rozšíriť na potrebnú 4 pruhovú cestu kategórie C 22,5/80 a tak je potrebné urýchliť výstavbu obchvatnej trasy s tunelovým úsekom Slovenská Ľupča – Korytnická dolina s tým rozdielom, že pre výhľadovú obchvatnú trasu cesty I/59 je stanovená kategória cesty s neobmedzeným prístupom C 22,5/80.
Mimo to tento variant bol odmietnutý jednohlasne všetkými zainteresovaními. (BB, VUCBB, SSC, MŽP, zelený, dotktnuté obce) Tento variant by znamenal faktickú likvidáciu Starohorskej a Revúckej doliny.
Zdroj: VUC BB
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.