Moderátor: Moderátori
Qwert napísal:Nechápem, čo vlastne týmto sledujú. Logický postup by bol projektovo pripraviť obchvat MT od privádzača k D1 po Košťany nad Turcom a odtiaľ použiť súčasnú I/65. Jediné čo by tam bolo treba postaviť je drobný obchvat Karlovej. Okrem toho už len opraviť povrch na I/65 a pridať odbočovacie pruhy na križovatkách a máme kvalitný a intenzitám bohato postačujúci ťah od D1 po Hornú Štubňu. Stavať tam RC v novej trase paralelne k I/65 je donebavolajúce mrhanie verejnými prostriedkami.
Do budúcnosti sa môže pripraviť aj dobudovanie tejto cesty na 4 pruhy a zmimoúrovnenie križovatiek, ale to bude mať zmysel, až keď sa postaví pokračovanie z Hornej Štubne smerom na Handlovú/Ráztočno, teda na R2, kedy z tejto cesty reálne vznikne tranzitný koridor.
Arctic napísal:Naozaj je zbytocne stavat tento usek uplne by stacil obchvat Martina po Pribovce a dalej len opravit staru cestu I/65 spravit pripajacie pruhy a je to cesta postaci na dalsich 10 rokou
Qwert napísal:Na tom betónovom úseku by to chcelo kompletne vymeniť povrch cesty, teda rozbiť/vybrať ten starý betón a dať tam nový alebo prípadne asfalt. Nový betón by bol ale samozrejme lepší.
Určite je to drahšie než štandardná oprava typu vyfrézovať vrchnú vrstvu asfaltu a naliať nový, ale stále sú to minimálne náklady oproti výstavbe novej cesty. Ono ten povrch je de facto v havarijnom stave, takže jeho oprava je niečo, čo by v civilizovanej krajine bolo už dávno urobené. Treba to opraviť tak či tak - aj keby sa stavala R3 vedľa v novej trase.
Andrej napísal:Jednoznacne treba primarne zrekonstruovat I/65. A radsej by som videl investovane peniaze do tunela Sklene + nasledneho useku, ako do noveho tahu TR-MT. Koncom desatrocia uz bude postavena D1 MT-RK, takze obvchvat ZH+kvalitna I/50 po Handlovu+nova R3 po sklene+rekonstruovana I/65 hoc aj so sucasnym prietahom MT by vytvorili velmi kvalitne prepojenie S-J.
Andrej napísal:Jednoznacne treba primarne zrekonstruovat I/65. A radsej by som videl investovane peniaze do tunela Sklene + nasledneho useku, ako do noveho tahu TR-MT. Koncom desatrocia uz bude postavena D1 MT-RK, takze obvchvat ZH+kvalitna I/50 po Handlovu+nova R3 po sklene+rekonstruovana I/65 hoc aj so sucasnym prietahom MT by vytvorili velmi kvalitne prepojenie S-J.
johhan napísal:jedine možno R3 obchvat MT
Koro napísal:Vieš k tomu komplexnému riešeniu niečo bližšie?
rastislav5 napísal:Koro napísal:Vieš k tomu komplexnému riešeniu niečo bližšie?
Staci pospajat mesta co vymenoval johhan
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.