Stránka 7 z 12

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2017 08:49
od Mayllo
a tu ticho

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2017 11:02
od expwy
Tu sa v úseku Príbovce - TT rekonštruuje stávajúca cesta I/65, ktorá bola postavená ako polovičný profil plánovanej D65. Toto tu na existujúce intenzity luxusne postačuje, len škoda, že v rámci tejto rekonštrukcie sa koncepčne nevyriešili aj jednotlivé križovatky a sem tam predbiehacie pruhy - miesta je tam dosť. Ale toto sa tam dá urobiť aj dodatočne...

Na úseku D1 - Príbovce by sa zišlo začať prípravu východného obchvatu Martina (stačí aj striedavý 3-pruh) a napojiť to na polprofil pri Príbovciach. Doriešiť Kremnické Bane a máme tu za rozumné peniaze luxusne vyriešený severojužný ťah a môžeme prestať blúzniť o megalomanskom šialenstve aka R1 BB - RK.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2017 15:22
od okorec
k tomu nie je čo dodať ::thumps up::

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2017 17:50
od kiri
Presne tak, veľa muziky za "málo" peňazí.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2017 07:06
od racto
v ŠR bol tento variant, žeby sa využila súčasná cesta na R3 (s náležitosťami ako križovatky atď.)

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 11:26
od slafko1
Pridal som nejake fotky z rekonštrukcie betónky, začiatok tu http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=38518

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 19:29
od kiri
Je niekde projekt rekonštrukcie? Ako budú vypadať križovatky, usporiadanie pruhov, napojenia a pod. ? Dnes som tade išiel a celkom oľutoval, bol som asi jediné osobné auto na úseku, na celej stavbe toľko ľudí ako keď človek doma stavia altánok, aj tí čo tam boli tak boli poväčšinou geodeti.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 20:49
od slafko1
Nestretol si nikoho, lebo všetci chodia po 519 + 2176 :-)

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2017 20:26
od Mayllo
expwy napísal:Tu sa v úseku Príbovce - TT rekonštruuje stávajúca cesta I/65, ktorá bola postavená ako polovičný profil plánovanej D65. Toto tu na existujúce intenzity luxusne postačuje, len škoda, že v rámci tejto rekonštrukcie sa koncepčne nevyriešili aj jednotlivé križovatky a sem tam predbiehacie pruhy - miesta je tam dosť. Ale toto sa tam dá urobiť aj dodatočne...

Na úseku D1 - Príbovce by sa zišlo začať prípravu východného obchvatu Martina (stačí aj striedavý 3-pruh) a napojiť to na polprofil pri Príbovciach. Doriešiť Kremnické Bane a máme tu za rozumné peniaze luxusne vyriešený severojužný ťah a môžeme prestať blúzniť o megalomanskom šialenstve aka R1 BB - RK.


suhlasim okrem striedavho 3pruhu na obchvate po Rakovo, tam by som dal 4pruh, bude tam aj jedna križovatka do MT takže aj nejaká lokalka tam pojde a po rekonštrukcií panelovky a dostavbe Vyšnoveho budu inezity stupat

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2017 07:56
od racto
Úplný súhlas.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2018 14:02
od Mawerick81
Ako vyzera slovenska logika? Zacat menit koberec na obchadzke k rekonstruovanemu useku,, ok,, konecne robia tankodrom,, ale naco zacali robit teraz na obchadzke vymenu koberca? Dali tam semafor + panacikov, ktori riadili tak dopravu, ze od Turcianskych pustali aj 20 aut,, a od Priboviec 5... VYHODNEEEE

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2018 17:58
od racto
:lol: :lol: :lol: :lol: to fakt???

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2018 18:45
od Mayllo
vie niekto niečo nove o useku martin - rakovo ??? trasa pripadne nejaký posun?

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2018 19:20
od Yoggy52
Momentalne sa vsetko presunulo do Madarska, sorry na "juh" slovenska, takze posun je ziadny.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 03. Dec 2018 18:40
od John Lox
Maďari na MDaV všetko tlačia na juh.Najhorsie že aj zdlhavu prípravu na severe brzdia, preto keď aj budú nové fondy tak sa bude stavať juh poprípade východ SK.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2018 21:42
od Mayllo
a to čo ? niektoré príspevky zmizli

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2018 21:31
od rastislav5
devil napísal:rozostavany dialnicny obchvat ZA za skoro miliardu ktory nevieme kedy dokoncia, kto ho dokonci ani za aku cenu, dialnicny obchvat CA za stovky milionov predrazene oproti expertize, dialnicny obchvat RK detto. to vsetko za vytrhne a "presunie na juh" :roll:

najblizsich 10 rokov by tam nemala byt zacata ziadna dialnica. MT ma 2x2 pruhy a betonka je minulostou takze R3 v turci je tiez mokry sen. okrem tvrdosina treba este 2 useky na orave ale to nikoho v ZA ani MT netrapi.


Ak by sme nemali najblizsich 10 rokov zacinat ziadne dialnice na usekoch s porovnatelnymi intenzitami, tak to by sme toho vela nezacali. Useky dialnic sa na portali Ineko daju zoradit podla intenzity a usek R3 Martin - Rakovo je na 18. mieste z 94 usekov, teda v hornej patine. Z usekov z vyssimi intenzitami sa velka cast uz stavia alebo intenzivne pripravuje. http://cesty.ineko.sk/data/useky=all:&p ... rt=31,desc . Navyse ide o jednoduchy usek po rovine a za nizku cenu za km. A dalo by sa este usetrit tym, ze by sa vybudoval len polprofil. Netvrdim, ze intenzity su jedinym kriteriom na stavbu dialnic, uznavam aj dolezitost dokoncenia R2 bez vysokych intenzit aj tunela Soroska, ale nebrat intenzity vobec do uvahy je opacny extrem.
V Martine pritom problem nie je, tam sa navyse da pouzit aj trasa cez centrum mesta, ale problem je v Kostanoch nad Turcom, ktore nemaju 2x2 pruhy a maju krizovatku so semaforom. Ide pritom o core TEN-T usek, takze europske peniaze by mali byt prioritne pouzite prave na taketo useky.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2018 22:19
od devil
potom treba postavit kusok cesty od zabokrekov na OMV

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2018 08:39
od rastislav5
Este si zabudol druhu polovicu obchvatu, lebo z cesty I/65 (v smere od Ziaru nad Hronom) sa za tie Zabokreky musis nejako dostat.
Ale ocenujem, ze uznavas potrebu situaciu riesit.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2018 12:36
od jarino
Dĺžka: 14 km
Odhadované náklady: 191 mil. eur
Predpokladaná intenzita: 15 734 vozidiel určená pre rok 2024
Odovzdanie do prevádzky: 2029
Projekt by sa mohol zlacniť, ale nevidím dôvod, prečo by nemal ísť do výstavby.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2018 20:18
od Jano1
Vyrazne by pomohol aj polprofil, zrychlil cestu, odstranil tranzit z mesta MT a najma z Vrutok (ZA-TR) a zvysil bezpecnost, ale to by musel byt minister z MT. Uspech bolo postavenie D1 DS-Tu pred dokoncenim Visnoveho, viac nie je sanca dalsich 10 rokov.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 10:49
od John Lox
R3 Martin - Rakovo nebude udajne do 2035 podľa starostov okolitých obcí. R1ma neskutočný lobbing, oligarchia tam má svoje rezidencie a pozemky (Donovaly). Intezita dopravy, TEN-T ( EU peniaze) hovoria síce jasné pre R3 ale až keď skončí podivne SMERovanie v tejto krajine.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 10:59
od Vlados
R1 má plánované aj parkovisko na úrovni tunela + výťah do strediska alebo ten výťah bude vyvážať priamo vozidlá s posádkou?
Na Donovaly bude vždy nutné ísť po I/59.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 11:06
od Lorenc
Na Donovaly bude vždy nutné ísť po I/59.


Ale po R1 z Múk Korytnica to bude rýchlejšie ako 1/59 cez Jakub.

R1 ma 3 úseky, ktoré sú potrebne či sú tam oligarchovia, alebo nie. Fáza projektov na DSP je rozbehnutá na BB-SL a RKjuh-1/18. V 2020 by mohli tendrovať a 2021 stavať. Potom bude chýbať len 34km medzi RK juh- SL.
R3 MT-Rakovo je si myslím tiež potrebný minimálne pre účinnosť úseku D1 Dubná skala Turany. Ale podobne ako u R1 sú v Turci úseky, ktoré by mohli byť degradované na cesty 1 triedy. A riešiť to rozšírením súčasných ciest. Škoda projektovať. Rakovo-T.Teplice len rozšíriť na 4 pruh 1 tku a je. A postupne ju premenovať na R.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2018 11:18
od Vlados
Táto R1 bola vždy hlúposť, ale po rozhodnutí o Via Carpathia je to hlúposť na druhú. Kľudne nech sa na ňu obyvatelia BB a RK zložia.