Stránka 3 z 12

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2009 16:21
od Milos
Aha, pardon, zle som si to pozrel

OdoslaťOdoslané: 06. Jan 2009 21:52
od rastislav5
aquila napísal:to reprezentuje modry variant .. ostatne su alternativy .. vychodny obchvat martina je aj tak skor hudbou nie zrovna najblizsej buducnosti .. viem si predstavit ze vychodny obchvat RK bude skorej ;)


Jasne ze to nebude to nebude v najblizsich rokoch, ale na TS vychodneho obchvatu Martina je uz vyhlaseny tender http://www.martin.sk/?clanok=1228393378

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2009 18:23
od johhan
A kukám že NDS ťahá medové motúzy :-)
.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11524

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2009 18:18
od Dialniciar
Termín začiatku výstavby sa priblížil. Podľa GR NDS a splnomocnenca vlády pre výstavbu diaľnic, Igora Chomu sa výstavba 30 km R3 na Turci začne už o 2 roky. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11576

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2009 11:25
od i15
veselo pokracujeme v stanovovani nerealnych cielov...

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2009 19:07
od i15
Výzva k podprahovej zákazke

Názov zákazky: Vypracovanie zámeru EIA pre stavbu rýchlostnej cesty R3 Martin – Horná Štubňa.

Opis zákazky: Vypracovanie zámeru v zmysle zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov na úsek rýchlostnej cesty R3 Martin – Horná Štubňa v dĺžke cca 33,411 km.


zdroj: http://www.ndsas.sk/investicny-usek/12331s

cize v takomto stave je priprava..

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2009 21:17
od johhan
i15 napísal:Výzva k podprahovej zákazke

Názov zákazky: Vypracovanie zámeru EIA pre stavbu rýchlostnej cesty R3 Martin – Horná Štubňa.

Opis zákazky: Vypracovanie zámeru v zmysle zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov na úsek rýchlostnej cesty R3 Martin – Horná Štubňa v dĺžke cca 33,411 km.


zdroj: http://www.ndsas.sk/investicny-usek/12331s

cize v takomto stave je priprava..


No podľa kilometráže to vyzerá na žltý variant

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2009 22:57
od sergej

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 14:42
od Lionheart
podla mna su terminy nerealne
dalej ma zaujalo ze R3 mam mat lepsie parametre ako R1 (teda 24,50/120)
nic proti tejto stavbe, ale nebolo by lepsie najskor rozhodnut ktorym smerom dalej od HŠ - Raztočno, Kremnica, BB a urobit najskor tunely? Zbytocne pojdem 30 km po R3 ked potom sa musim prestrikovat tymi klukatymi cestickami cez horske sedla.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 15:24
od rastislav5
Lionheart napísal:nic proti tejto stavbe, ale nebolo by lepsie najskor rozhodnut ktorym smerom dalej od HŠ - Raztočno, Kremnica, BB a urobit najskor tunely? Zbytocne pojdem 30 km po R3 ked potom sa musim prestrikovat tymi klukatymi cestickami cez horske sedla.


Na Slovensku je to bohuzial tak. Vid tunel Visnove, ktory sa bude stavat ako posledny na D1. No R3 potiahnuta po Hornu Stubnu mozno zodpovednych banskobystricanov presvedci, aby namiesto drahej R1 do RK uprednostnili R3 BB-Horna Stubna (s vyhladovym napojenim na R2 cez Raztocno)

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 15:30
od Lionheart
Podla mna sa tak rychlo nebude realizovat ani R1 BB-RK a ani R3 MT-HŠ = teda súčasný stav lose:lose sa nezmení :-)

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 15:34
od rastislav5
Lionheart napísal:Podla mna sa tak rychlo nebude realizovat ani R1 BB-RK a ani R3 MT-HŠ = teda súčasný stav lose:lose sa nezmení :-)

Ja som mierne optimistickejsi v pripade R3, kedze R3 obchvat Hornej Stubne je precedens.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 15:37
od Lionheart
to iste sa sa povedat aj o severnom obchvate BB (ze je to precedens) :-)
bol by som prekvapeny keby dostala prednost R3 MT-HŠ napr pred usekmi R3 na Orave, ale uvidime

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 15:54
od rastislav5
Tak to mozes povedat ze precedens je aj Zvolen-Bystrica.
Obchvat Bystrice riesi v prvom rade potreby mesta a bude sa dat vyuzit (spolu s usekom Bystrica-Lupca) ako sucast stvorprudovky do Brezna, ktoru tiez slubil Fico.
R3 v Turci je nenarocna stavba po rovine a politici za male peniaze nazenu vela km, takze aj vzhladom na hlasovanie kubinskych poslancov bude mozno skor.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 16:17
od Lionheart
ZV-BB tu bola uz davno takze to je jednio zdedili sme to
podla mna su severne useky R3 v lepsom stave pripravy mimo DK, ako samotny usek MT-HŠ
co sa tyka kilometrov a politikov - keby išlo iba o to tak sa netlačí cez EU fondy D3, ale R2
ale nebudem sa hadať, je to jedno aj tak je toto otazka niekoľkých rokov...

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 16:22
od i15
rastislav5 napísal:
Lionheart napísal:Podla mna sa tak rychlo nebude realizovat ani R1 BB-RK a ani R3 MT-HŠ = teda súčasný stav lose:lose sa nezmení :-)

Ja som mierne optimistickejsi v pripade R3, kedze R3 obchvat Hornej Stubne je precedens.


ked sa niekde stavia cestny obchvat s nazvom R3, neznamena to, ze tato trasa R3 je definitivna a ze sa bude urychlene riesit

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2009 16:43
od rastislav5
i15 napísal:ked sa niekde stavia cestny obchvat s nazvom R3, neznamena to, ze tato trasa R3 je definitivna

Nikde nehovorim ze je to definitivne iste, ale myslim si, ze je to pravdepodobne. Aj ja sa necham prekvapit, s cim pridu politici.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2010 11:34
od 260590
Zdravím,
chcem sa vás spýtať, či neviete ako presne má R3 zasiahnuť do ochranného pásma NP Veľká Fatra. Pár metrov od terajšej cesty, ktorá ide od Hornej Štubne poza Turčianske Teplice je už lesopark Bôr a na jeho začiatku sa nachádza masový hrob z II. svet. vojny a pam§tník. Pred polrokom bola aktuálna verzia, že pamatník aj z hrobom pôjdu preč a R3 povedie cez Bôr - cez ochranné pásmo Veľkej Fatry. Neviete, ako sa majpú veci dnes?

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2010 11:55
od mel
po R3 a jej planovani sa odkedy Vazny vytiahol R1 BB-RK zlahla zem.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2010 23:53
od Milos
260590 napísal:Zdravím,
chcem sa vás spýtať, či neviete ako presne má R3 zasiahnuť do ochranného pásma NP Veľká Fatra. Pár metrov od terajšej cesty, ktorá ide od Hornej Štubne poza Turčianske Teplice je už lesopark Bôr a na jeho začiatku sa nachádza masový hrob z II. svet. vojny a pam§tník. Pred polrokom bola aktuálna verzia, že pamatník aj z hrobom pôjdu preč a R3 povedie cez Bôr - cez ochranné pásmo Veľkej Fatry. Neviete, ako sa majpú veci dnes?


Podľa tejto mapy :arrow: http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?image_id=5632 som pôvodne usudzoval, že nemáš presné informácie, pretože sa na tej mape javí R3 v inkriminovanom mieste zakreslená v trase súčasnej I/59. Podobne aj na mape (odkaz - príloha 1) na stránke http://eia.enviroportal.sk/detail/rychlostna-cesta-r3-martin-horna-stubna. Avšak nasledujúce podrobnejšie mapy (príloha 2 a 3) Ti dávajú za pravdu. Či sa však v plánovaní trasovania niečo medzitým zmenilo, to netuším. Treba napísať na NDS

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2010 08:46
od Milos
Mal som samozrejme na mysli I/65 :)

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2010 14:07
od miroa
Úsek MT - Horná Štubňa na Enviroportali http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... rna-stubna

R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2010 09:08
od mirkobb

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2010 22:44
od secult
podla nejakej studie co mame vylepenu na nastenke v obci by to malo ist
0-5km spolocne
... zlty
... modry
... zlty
... spolocne
boli k tomu aj nejake zdovodnenia, mozem to aj odfotit alebo to tu uz niekde je

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 16. Aug 2011 08:18
od mb1000
EIA - Rýchlostná cesta R3 Martin - Horná Štubňa
Záverečné stanovisko 5.8.2011

http://eia.enviroportal.sk/detail/rychlostna-cesta-r3-martin-horna-stubna