Debata o tom, či dať za ročnú známku 50 € alebo nie, je prinajmenšom smiešna..
Ono je to celé o relativistickom ponímaní hodnôt, pre niekoho je veľa dať mesačne 4,16 € za diaľničnú známku a pritom v krčme je schopný prepiť v pomerne krátkom čase za jedno posedenie omnoho viac! V porovnaní s tým si dať trebárs len napr. 4 pivá, alebo v reštaurácii si dať jedno hlavné jedlo, trebárs pizzu, a pod. Čiže špekulovať či tento úsek má význam z pohľadu toho, či ju miestni ľudia budú využívať (kvôli nutnosti kupovať si diaľničnú známku), alebo nie, je scestné.
Tento úsek RC má význam pretože bol postavený za relatívne dobrú cenu vzhľadom k tomu čo všetko rieši, to napr. v porovaní s podobne dlhým a niekoľkonásobne predraženým úsekom D3 Svrčinovec - Skalité má určite mnohonásobne väčší význam. Netreba zabúdať že v tejto časti Európy, teda na východnom Slovensku je tento úsek časťou budúcej tranzitnej trasy z Pobaltia na Balkán a že Slovensko si týmto postupne vytvára vybudovanie tejto kapacitnej cesty na našom území. Zatiaľ iba od hranice s HU po Prešov, ale bude to ďalej pokračovať až na hranicu s PL a vytvorí to tlak na našich susedov v PL a HU aby začali stavať tiež svoje úseky tejto tranzitnej magistrály v tejto časti EU. Prajem Východnému Slovensku tento úsek.