Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Taketo riesenie by bolo nepomerne lacnejsie, relizovatelnejsie a zrejme aj vynosnejsie, ako sucasne planovany severny obchvat.
Tomas PO napísal:tvoj osobny nazor je ale nepodsatny. PO obchvat potrebuje. Otazka je, ake su dopravne toky a co by mala byt priorita. D1 nie, staci NK. Avsak potom nema az tak zmysel R4. A je otazkou, ci vych. obchvat, teda smer kapusany-kosice treba viac ako smer kapusany+sabinov - poprad
cast tranzitu PL-HU sa po planovanych prelozkach I/68 moze presunut na trasu Minisek nP-Lipany-PO
Tomas PO napísal:ja si fakt netrufam odhadnut, aky vyznam bude mat R4, najprv bez D1 a potom s D1. To by chcelo vediet presne intenzity v jednotlivych smeroch, a cielovu dopravu do PO.
Eross napísal:Na zasadnutí komisie pre dopravu v PO 31.1.2012 zaznelo aj to, že tunel Prešov na D1 musí byť postavený skôr, ako tunely Bikoš a Okruhliak na R4, kvôli SSÚD Petrovany, aj naprek tomu, že všetci tvrdili, že severný obchvat by mestu pomohol viac, ako západný.
Tomas PO:
ano, hybe sa to jednoznacne dopredu. mesto uz predalo svoje pozemky, predavaju sa aj ostatne. problemom je este jarkovsky, do dvoch rokov, co je planovany zaciatok vystavby, by ale mal byt vyrieseny aj on. este je otazka, ako dlho sa bude zdrzovat UVO. predpokladany variant vystavby bez prietahov na UVO je stale 2015. horsie je to s R4
Andrej
R4 nie je v TEN-T core, prednost dostala Soroska, cize nie su peniaze. A mozno sa bude aj menit trasovanie a R4 obide Presov vychodnym obchvatom.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.