Stránka 28 z 103

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2017 15:21
od fh
Klídek 8) devil s aquilom nerozhodujú o tom či sa má ešte ďalej v Prešove alebo aj na Kysuciach stavať cestná infraštruktúra :wink:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2017 15:25
od milan_KM
Našťastie lebo devil by staval D len na juhu pre traktory a Aquila by nestaval už vôbec nič lebo "sa tu v kolónach nestojí pár hodín". :lol: :lol:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2017 05:46
od DrX
milan_KM napísal:Našťastie lebo devil by staval D len na juhu pre traktory a Aquila by nestaval už vôbec nič lebo "sa tu v kolónach nestojí pár hodín". :lol: :lol:


*** logika: na juhu su len "traktory", cize aj BA a KE su traktory. Vsetky "velke mesta" a "priemyselne centra" su na severe :-) :-) :-) Fakt "veľmo ma srdce bolí" ked citam prispevky z kysuckych lazov.

PS: Spojenie KE-BA dialnicu D1 a jej predrazene obchvaty PO nepotrebuje. Obstara ho jeden tunel Soroska a dobudovanie R2. Cize D1 uz by sa mala konecne premenovat na to, co realne je: "Spojenie BA - *** - PO". A popri tom mozeme stavat normalne cesty bez tunelov juhom a pekne spojime aj BA-KE.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2017 17:17
od Yoggy52
Sa uz konecne spamataj s tou Soroskou, seres ju uplne do kazdeho vlakna :roll: Neviem co to ma momentalne spolocne s SO PO

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2017 20:01
od Vlados
Je tunelovo pobláznený a závidí žilinčanom, ružomberčanom, spišiakom aj prešovčanom ich existujúce alebo budúce :mrgreen:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2017 20:18
od Dendik
:lol: :D :)
chlapci, takí sme my slováci... Je to smiech cez slzy. Cim mensia krajina tým... ...tým viac zavisti.
Skoda len ze svoju nevolu neadresujeme politikom ktorým radost vladnut takemuto narodu...
Verme ze sa panovi A. podari nejak stabilizovat tu rozpadavajucu sa NDS, lebo toto vidim ako velky problem najblizsie mesiace.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2017 12:34
od devil
Našťastie lebo devil by staval D len na juhu pre traktory a Aquila by nestaval už vôbec nič lebo "sa tu v kolónach nestojí pár hodín". :lol: :lol:


taktor na dialnicu nemoze. mozno na kysuciach to povolia aby zvysili intenzitu cez skalite. :lol:

Klídek 8) devil s aquilom nerozhodujú o tom či sa má ešte ďalej v Prešove alebo aj na Kysuciach stavať cestná infraštruktúra :wink:


o tom rozhoduju peniaze. pokial si nezoberieme pozicku vo vyske par smiesnych miliard co budeme vsetci splacat tak mozu byt blokady kazdy den od rana do vecera ale stavat useky za 40 mil/km sa nebudu lebo nebude za co.

Sa uz konecne spamataj s tou Soroskou, seres ju uplne do kazdeho vlakna :roll: Neviem co to ma momentalne spolocne s SO PO


ma spolocne tolko ze v PO kraji sa by ste tu chceli luxusne (nabrezna + JZO + SO) riesit krajske mesto a okolo nadregionalneho centra nie su vyriesene ani len bodove zavady ako soroska tak to je silna kava.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2017 12:40
od expwy
devil napísal:taktor na dialnicu nemoze. mozno na kysuciach to povolia aby zvysili intenzitu cez skalite. :lol:


ak vie ísť rýchlejšie ako 80 km/h, tak môže ísť na diaľnicu aj traktor aj skúter - každé motorové vozidlo, ktoré dokáže ísť predpísanou minimálnou rýchlosťou.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2017 15:34
od Yoggy52
Aka je soroska bodova zavada? Len preto ze tam musis ist chvilu do kopca?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2017 15:44
od fh
devil napísal:
o tom rozhoduju peniaze. pokial si nezoberieme pozicku vo vyske par smiesnych miliard co budeme vsetci splacat tak mozu byt blokady kazdy den od rana do vecera ale stavat useky za 40 mil/km sa nebudu lebo nebude za co.



Viď PR1BINA a obchvat BB.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 06:17
od ondrejko_t
urazat sa dookola len kvoli inemu nazoru? nepochopim.
vdaka za foto z NK a podobne, ale asi by sa malo toto vlakno "zatvorit" aspon do otvorenia NK, alebo ja neviem, kym ludia nevychladnu.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 10:30
od Dendik
fh napísal:Klídek 8) devil s aquilom nerozhodujú o tom či sa má ešte ďalej v Prešove alebo aj na Kysuciach stavať cestná infraštruktúra :wink:

Ale suhlasim s nimi ze zbytocne predrazene stavby zmensuju pocet postavenych km. No ked to bolo ok ak sa stavalo na zapade, malo byt byt aj tu... (?)

Peniaze su, a je ich dost...
"Podľa predsedu OZ Lepší Prešov Jozefa Barana by sa na stavbu mohli využiť zdroje z rezervy. “Podľa poradného orgánu vlády, Rady pre rozpočtovú zodpovednosť, v najbližších dvoch až troch rokoch existuje v rozpočte rezerva vo výške až 6 miliárd eur, ktoré postačujú na to, aby sa začalo s výstavbou stavebne pripravených ciest a diaľnic,” uviedol.

Ako by povedal klassik:
Kde je vôľa tam je R4ka :D

A k luxusnosti: To devil myslis vazne ze svorprudova R4ka odvadzajuci traznit okolo 100tis mesta je luxus? Som zvedavy na pocty vozidiel... Nepoznate niekto vysledky?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 10:40
od Matt
Ersek v RTVS v relacii z prvej ruky opat hovoril ze prvu etapu R4 SO chcu stavat na prvy profil, druhy pravdepodobne na polprofil, ale ze to ukaze scitanie dopravy.

Kedze je prva etapa pripravena k sutazi a druha este v nedohladne, cisto hypoteticky ake dopravne prudy by v PO mali vzniknut o cca 5-7 rokov?
PP-KE -> D1
SB-KE -> R4+D1
PP-VT/SK -> Levocska+duklianska ?
VT/SK - KE -> AGS+Rusinska+Kuzmanyho+Masarykova+Kosicka ? alebo Duklianska+Levocka+NK ?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 13:33
od Yoggy52
PP-VT/SK -> R4
VT/SK - KE -> R4/D1
:lol: :lol: :lol:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 13:58
od caki
ak sa bavime o horizonte 5-7 rokov tak R4 bude hotova maximalne 1. etapa. Mozno dovtedy rozsiria Levocsku takze cely prietah Presovom v smere V-Z by mohol byt "plnoprofilovy" a este za par "drobnych" poriesit na celom prietahu odbocovacie pruhy a zrusit lave odbocenia a kludne mozu byt smery PP-VT/SK a VT/SK - KE vedene od Lubotic (VT/SK) po Levocsku na NK pripadne az na D1. Cez NK to oproti AGS bude vychadzat o 2,5 km viac.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 15:13
od devil
A k luxusnosti: To devil myslis vazne ze svorprudova R4ka odvadzajuci traznit okolo 100tis mesta je luxus? Som zvedavy na pocty vozidiel... Nepoznate niekto vysledky?


nabrezna + JZO + SO je luxus porovnatelny akurat so zilinskou D1+D3+lavobreznou cestou. to je proste fakt.

Viď PR1BINA a obchvat BB.


ale ty urcite vies ze D1 okolo TN sa stavala za pozicky za meciara a za dzurindu sa zalozila nds kvoli uverom na dotiahnutie po ZA. :wink:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 15:18
od Matt
Presne to som mal na mysli, ze hotova (ak vobec) bude len prva cast SO R4, cize smerovat dopravu od PP na VT/SK cez SO je blbost, lebo aj tak skonci na Nam. mieru. Cize potrebne je dobudovat Levocsku na 2+2 (varianta podjazd alebo nadjazd je asi nerealna).
Nasledne ako spomina Caki by bolo mozne presmerovat tranzit z VT/SK do KE cez Duklianska+Levocka+NK . Odbremenilo by to sekcov a centrum, ale zas zatazilo Levocsku.
Co je mensie zlo?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2017 18:06
od fh
devil napísal:[

Viď PR1BINA a obchvat BB.


ale ty urcite vies ze D1 okolo TN sa stavala za pozicky za meciara a za dzurindu sa zalozila nds kvoli uverom na dotiahnutie po ZA. :wink:


PPP na R1 je drahšie či nie?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2017 05:45
od ondrejko_t
Matt napísal:Nasledne ako spomina Caki by bolo mozne presmerovat tranzit z VT/SK do KE cez Duklianska+Levocka+NK . Odbremenilo by to sekcov a centrum, ale zas zatazilo Levocsku. Co je mensie zlo?


no levocska a NK by bola mensie zlo, keby vyustenie dvoch pruhov neslo na kruhac do jedneho, ale ako 2-pruhova cesta by vyustila priamo na kosicku za ZVL. takze tam s tym lievikom bude este asi veselo. stale vsak asi lepsie ako ist po budovatelskej :D

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2017 12:15
od jarino
Pre smer KE-PL je NK a Levočská obchádzka, t.j. budú viac nákladné vozidlá smradiť v meste...
Od SB a PL na KE je najefektívnejšie riešenie MK-3 a MK-5, síce to autá z mesta nedostane a obyvatelia z Ľubotíc a Šebastovej by mi nepoďakovali.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2017 13:13
od Matt
1. Od "MUK" Lubotice po Kruhac ZVL cez AGS, Rusinsku, Kuzmanyho, Masarykovu, Kosicku je to 6.5km (potrebne prerobit krizovatku AGS/Rusinska)
2. Od "MUK" Lubotice cez Levocsku a NK je to necelych 8km (asi by tiez trebalo prerobit lave odbocenie Levocska/OM)

V prvom pripade sa tranzit zo SK a PP stretava az pri ZVL, v druhom na Levocskej/OM. Pre smer SK-KE ale predpokladam smerovanie tranzitu ako v 1., Vid 2+2 nadjazd nad KO.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2017 13:25
od devil
pravdepodobne vacsia suma. meciarove uvery sa brali pred 20 rokmi a nds sa zakladala pred vyse 10 rokmi. vtedajsia hodnota penazi bola samozrejme vyssia ako dnes.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2017 09:32
od Dendik
No zda sa ze ani zadlzovat sa nie je treba... Staci poriadok v peniazoch.
https://www.postoj.sk/vendor/laravel-fi ... er/rrz.png

Normalne trochu zavidim madarom, poliakom, cechom ze to maju trosku viac upratane v hlavach politikov...
Staci sa previezt po ich cestach (ak neratam tu nestastnu D1ku Praha -Brno pocas rekonstrukcie).

Re: Dendik

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2017 12:43
od KN.SK
Normalne trochu zavidim madarom, poliakom, cechom ze to maju trosku viac upratane v hlavach politikov...
Staci sa previezt po ich cestach (ak neratam tu nestastnu D1ku Praha -Brno pocas rekonstrukcie).
Never tomu, platí to i o "politikoch".
V Maďarsku stačí ísť po ich tzv. hlavných cestách čč. 13, 81, 82... (kvalita a parametre). Slabota oproti napríklad našej I/63 či I/64. Z vlastnej skúsenosti i z hodnotenia vodičov z Maďarska. Naša II/589 dokonca i III/1464 je na tom lepšie ako ich hl. č. 13.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2017 14:56
od devil
je pravda ze nepoznam cesty o kt. pises ale poznam ine npr. cesta č. 2 od hranice po M2 ma viac pruhov na stupaniach ako cesty v celom BB kraji. nasa I/66 ide cez skoro vsetky dediny a mesta na trase. na I/16 sa vyriesila R2 po krivan na druhej strane cesta 21 s podobnymi intenzitami sa preraba od salgotarjanu po M3 ako 2+2. s I/64 by som tiez nechvalil. siroka cesta cez stred hurbanova, cez nove zamky cez centrum ako 1+1 s neprijemnym KO, potom sice obchadza par dedin po okres NR, potom zase dedina za dedinou a este k tomu nie je priame pripojenie na R1.

cital som na ssc fore ze 1,5 metrove krajnice na C11,5 oznacili za zbytocne a neodovodnene. na nudzove zastavenie staci nespevnena krajnica, spevnena sa akurat zneuziva na predbiehanie s nebezpecnym vytlacanim protiiduceho. vid cesty smrti co su zvycajne prave tieto...vid aj I/63.

gallery/image_page.php?album_id=105&image_id=4599

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9749