Stránka 50 z 56

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2015 13:55
od Maxx787
trochu OT: V BB teraz travim vela casu a nevnimam ju ako zbytocnu, skracuje cas potrebny na prejdenie z jedneho konca mesta na druhy, mozno nie je taka vytazena ale su ludia ktori si ju pochvaluju.
ku R4 kazdy usek ktory je postaveny je dobry, uz len preto ze statisticky predlzuje siet D/R, ale aj zlepsuje jazdne casy, odklana dopravu z dedin po trase, zlepsuje bezpecnost, jasne ze tu mame este nepostavene prioritne useky, ale teraz sa uz viacero z nich riesi.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2015 13:57
od Ivanisevic
Tak si to porovnajme takto: Pri cene 5,5 m€/km máme 2500 kamiónov a 2500 osobných vozidiel. Žilina Brodno - Strážov sa buduje za 60 m€/km, takže by po tomto úseku malo chodiť asi 55 000 vozidiel denne. Tak neviem, či tento úsek R4 je naozaj ten najmenej rentabilný...

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2015 14:00
od Maxx787
fuha, ale zabudol si ze strazov brodno je most-tunel-most a tym ho neobhajujem ze by bol nejako moc prepotrebny, odhadovane intenzity su 8500 v/24h. mozme ho ale porovnat s DS-turany. tam je relief a trasa viac podobna.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2015 17:44
od mareks96
Porovnavat usek cez pole a tunelovo mostovy usek je trosku uletene.. To uz neporovnavate hrusky z jablkami ale ceserne s melonmi. Takisto treba brat ohlad na to o kolko to odlahci centrum miest, a ake velke su tie mesta.

R4 zopar dediniek o 5500 vozidiel, v spojeni s vnutromestskou dopravou ziadny velky problem
D3 odlahci ZA o 8-12 tisic vozidiel, pricom ZA je relativne velke

Takisto D3 sa stavia ako sucast tahu na Polsko, kde uz poliaci maju hotove pokracovanie(viac menej). R4 zacina aj konci v poli, madari zatial nic nestavaju, pravdepodbne ani zatiak neplanuju, a navyse trasovanie ich D/R uplne ignoruje trasovanie R4.

R4 bude mat vyznam tak o 5-10 rokov. Tento usek bol jasnym pokisom pravice o strihanie pasky a pochvalenim sa za ako lacno dokazu stavat dialnice.

Zavten usek som samozrejme rad, kazdy km je dobru, ale su omnoho prioritnejsie useky vramci Slovenska, dokonca aj vramci KE kraja.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2015 08:32
od Tomas PO
dokoncena R4 vytvara aspon urcity tlak aj na madarov. ak by nebola, nebolo by ani to

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2015 14:27
od Maxx787
myslis prekrucanie ze ze strazov brodno most-tunel-most, ci ze sa usek KE-HU reliefom a trasou podoba DS-TU ??? alebo intenzitami 8500v/24h na brodne?

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2015 14:38
od mareks96
Alebo prekrucanie ze zacina a konci v poli, je vpodstate nepotrebny pretoze ziadne mesto/obec nevykupi, ze bude mat vyznam po dostavani obchvatu kosic a dialnice na madarskej strane, alebo ze su prioritnejsie useky vramci KE kraja? Nebud smiesny, vsak sam vies ze budimir- bidovce - dargov kosicke olsany kosice saca su niekolkonasobne potrebnejsie ako R4

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2015 18:03
od i15
keď dáme do pomeru premávku a náklady na km, R4 vychádza najlepšie

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2015 19:20
od Ivanisevic
Ak hovoríme o rentabilnosti, tak je úplne jedno či je to most alebo podmorský tunel. Ak by sa investor správal racionálne, tak ho zaujíma jediný pomer: počet áut a náklady €/km. Samozrejme, je to zjednodušený pohľad lebo doprava sa nespráva lineárne, t.j. ak mám 1000 alebo 2000 áut rozdiel v plynulosti nepocítim, ak je to 10 000 alebo 20 000 tak ho pocítim. Len som tým chcel celým povedať, že ak niečo sa dá postaviť extrémne lacno (a takým tento úsek rozhodne bol), tak sa oplatí ho postaviť možno trošku skôr aj pri nižšej intenzite. Kto tade občas chodí vie, že veľmi pomohol doprave.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2015 11:27
od okorec
DrX napísal:mareks96, Maxx787 take tuposti, klamstva a zavadzania ste tu spisali, ze ludom ako vy, ktori su ochodtni takto prekrucat, sa ani nebudem unuvat pisanim faktov a argumenov.


tak si nemal pisat nic. ci si len len zase potreboval niekoho urazat? prosim adminov, aby zvazili ci potrebuje toto forum uzivatela, ktory spamuje dookola s tym istym spamom a navyse uraza pravidelne ostatnych uzivatelov.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2015 20:08
od JRM
Planuje sa v blizkej buducnosti vybudovať juhovychodný obchvat na stávajucu čast mini dialnice?

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2015 21:24
od ANDi

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2015 14:22
od yo3hi
R4 je neskutocne potrebna ale neurobit vyjazd a na VSS tak to je mega chyba. Doprava na I/68 je uz mega prepchata a R4 vyuziva malo kto. Velmi vela polskych a inych turistov zabudne odbocit a ide dalej po I/68. Za Sebastovcami chyba DIGITALNA informacna tabula. ktora upozorni ze je tam nejaka cesta R4.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2015 20:18
od Vlados
Výjazd VSS mal byť aj bude na R2... tak asi preto. Stačilo len zmeniť zmeniť hlavnú cestu a nikto by nezadudol odbočiť.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2015 20:30
od Jano1
yo3hi napísal:Doprava na I/68 je uz mega prepchata a R4 vyuziva malo kto.

Intenzita v roku 2010 od 4 do 10,5 tisic na slusnej ceste, nakladnych iba 2-3 tisic, tomu hovoris mega prepchata cesta? Cast z toho este zobrala R4. A co tam kde je 20-30 tisic v./24h to je ako prepchata cesta? Poliaci iduci tadial obcas si nalepku nekupia pre 14 km RC, ktora je navyse dlhsia ako I/68 o 1.8 km.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2015 20:54
od eric987
Poliaci/Fini/Pobaltania/Bielorusi iduci tadial na dovolenku by si aj kupili dennu/tyzdenu DZ ale naco ? na 19 km medzi PO a Budimirom a 14 km KE-HU, ked sa tak uz vyse 60 km terigaju po I/73 a I/18 co splnaju tak akurat normy 3-ky a dalsich 10 km cez PO kde sa viac stoji nez ide ? Ved tie subezne useky su pre nich vlasne relax!

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2015 20:57
od DrX
Pri 5mil EUR/km je to stale vyhodnejsia investicia nez ked je niekde 20-30tis v/24h ale kilometer kvoli tunelom stoji 50-100mil EUR (a to este *** uberam, lebo cena Visnoveho pri PPP3 bola 100milEUR/km).

PS: Narast kamionov medzi 2005 a 2010 bol skoro 100%, ked sa nemylim tak najvyssi na SK. A ako sa zlepsuje R4 aj M30, bude toho len viac.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2015 21:06
od eric987
Okrem M30 sa na Via Carpatia rozhybavaju aj Poliaci, idu stavat S19 medzi Lublinom a Rzesovom (obchvat Rzesova sa uz tusim stavia) aj vsetky chybajuce useky na S12 medzi Varsavou a S19. Az sa toto postavi a my to vsetko pustime na Stiavnik a spol. tak az potom bude "poriadne veselo". Ale uz som OT.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2015 16:31
od yo3hi
Jano1 napísal:
yo3hi napísal:Doprava na I/68 je uz mega prepchata a R4 vyuziva malo kto.

Intenzita v roku 2010 od 4 do 10,5 tisic na slusnej ceste, nakladnych iba 2-3 tisic, tomu hovoris mega prepchata cesta? Cast z toho este zobrala R4. A co tam kde je 20-30 tisic v./24h to je ako prepchata cesta? Poliaci iduci tadial obcas si nalepku nekupia pre 14 km RC, ktora je navyse dlhsia ako I/68 o 1.8 km.


je rok 2015 skus sa tam prejst a to nehovorim o dovolenkovom obdobi, ja viem ze je kopec usekov ktore to potrebuju ovela viac napr taka R2 je potrebna ako sol

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2015 17:42
od i15
eric987 napísal:Poliaci/Fini/Pobaltania/Bielorusi iduci tadial na dovolenku by si aj kupili dennu/tyzdenu DZ ale naco ? na 19 km medzi PO a Budimirom a 14 km KE-HU, ked sa tak uz vyse 60 km terigaju po I/73 a I/18 co splnaju tak akurat normy 3-ky a dalsich 10 km cez PO kde sa viac stoji nez ide ? Ved tie subezne useky su pre nich vlasne relax!


pokiaľ idú aj PO-KE, tak nálepka sa oplatí, lebo tam je veľký rozdiel v čase jazdy a komforte. R4 je potom len taký malý bonus

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2015 18:56
od DrX
i15 napísal:pokiaľ idú aj PO-KE, tak nálepka sa oplatí, lebo tam je veľký rozdiel v čase jazdy a komforte. R4 je potom len taký malý bonus


Svata prostoto. Tych 100km od PL po HU hranicu by malo byt so zlavou pre tranzit aj keby bola komplet cela dialnica od hranice k hranici. Takto sa tych 10 usetrenych minut nevyplati prakticky nikomu, kto to potrebuje robit obcasne, lebo vsakano, tych 10 usetrenych minut by rovno aj stratil kupou nalepky. Cize VELMI VELMI VELMI pochybujem, ze dovolenkovy tranzit by pri dnesnom stave tymto marnil cas a peniaze.

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2015 19:35
od i15
D1 ušetrí viac ako 10 minút a na R4 je ďalšia minúta-dve k dobru

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2015 19:43
od DrX
s nalepkou 1 hr 59 min http://binged.it/1dhFIg8
bez nalepky 2 hr 14 min http://binged.it/1QaegCS

To by som chcel vidiet toho, co si ju kvoli tym 15minutam kupi. A to uz nehovorim o tych, co budu potrebovat stat na nu v rade. A uz vobec nie o tom, ze SO PO tu nalepkovu trasu poriadne predlzi a ze kazdy vie, ze pred 7:00 rano a po 19:00 vecer moze v pohode ist aj bez nalepky ;-)

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2015 21:53
od i15
ja som takých na R4 videl. a prešli cez policajnú kontrolu

Re: R4 Košice - Milhosť

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2015 05:58
od ecce
Ono to neraz je 2x15 min, lebo vsak sa ludia aj vracaju spat. A mensie riziko, ze niekde zle odbocis.

Urcite su auta, co sa budu trepat dookola, ale takisto aj naopak.