Moderátor: Moderátori
Matt napísal:Kedze je prva etapa pripravena k sutazi a druha este v nedohladne, cisto hypoteticky ake dopravne prudy by v PO mali vzniknut o cca 5-7 rokov?
PP-KE -> D1
SB-KE -> R4+D1
PP-VT/SK -> Levocska+duklianska ?
VT/SK - KE -> AGS+Rusinska+Kuzmanyho+Masarykova+Kosicka ? alebo Duklianska+Levocka+NK ?
jasne tranzit na vsetky smery pustime cez to vase ikonicke zeleznicne priecestie s 1 pruhom to bude urcite fungovat... aj ked stadial idem o polnoci tak sa chytam za hlavu
pichalsi napísal:jasne tranzit na vsetky smery pustime cez to vase ikonicke zeleznicne priecestie s 1 pruhom to bude urcite fungovat... aj ked stadial idem o polnoci tak sa chytam za hlavu
Tomas PO napísal:Štátny tajomník MDVaRR dodal, že ministerstvo už má dokončené dopravné prieskumy a stavba sa zatiaľ pripravuje tak ako pôvodne v štyroch pruhoch.
Čaká ju ale ešte opätovné posudzovanie expertnej skupiny ministerstva financií.
viewtopic.php?f=35&t=22673
milan69 napísal:"Avšak ak by boli MK-3 a MK-5, ktoré by vyšli štát aj lacnejšie, ..."
Nie je výstavba MK-3, 5 (mestská komunikácia) na pleciach mesta? Lebo pri protestoch sa pretrčalo zopár staronových poslancov, ale nepočujem o ich aktivitách spojených s výstavbou mestskej infraštruktúry.
Tomas PO napísal:Osobne si vsak myslim, ze v case dostavanej D1ky, bez ohladu na stavbu R4, budu mat TIR dve alternativy - cestu I/20 Duklianska-Luboticka-AGS-Rusinska-Vychodna-Kosicka, alebo I/18 Duklianska-Levocska-NK. Problemom prvej varianty je trasovanie cez sidlisko, druhej zas trasovanie cez Hlavnu krizovatku, ktora je dlhodobo pretazena + hranici s MPR. Zaroven pri reko OM/Levocska projekt nepocita s dvojitym odbocenim z Levocskej na NK v smere od VT.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.