viewtopic.php?f=35&t=22314Ďalší dôvod na to aby sa rýchlo začal stavať obchvat R4 (ako to už nech rozhodnú kompetentní), pretože v roku 2019 môže Prešov zažiť (a asi aj zažije ďalší skokový nárast kamiónov a všetci, čo sú dnes proti sklopia opätky, ale bude už neskoro.
Už sa teším na dokončenie NK a to z 2 dôvodov, buď veľmi pomôže Prešovu, ako tvrdia ostatní (ja si skôr myslím, že sa len lieviky presunú na iné miesta, alebo sa jasne ukáže, že bez obchvatov (a je mi jedno, či vnútorných alebo vonkajších) to už ďalej takto nepôjde.
Ináč zachytil so dnes správu, že Mitsubishi uvažuje o príchode na Slovensko, ale že jediné možno riešenie pre nich je východ, keďže západ je už presýtený. Takže bez dialnic to už veľmi nepôjde.
Včera písali, že AMAZON príde do Serede (zas len západ okolo BA, ktorá nemá už ani ľudí a ľudia z východu Oravy a Kysúc musia dochádzať ďaleko od svojich rodín). Má to samozrejme svoju logiku, okolo BA je infraštruktúra na kvalitnej úrovni a ďalej sa ide budovať (D4, D1 rozšírenie, R7 atď.).
Takto vyzerá v slovenských reáliách vyrovnávanie regionálnych rozdielov. Ale každopádne dobrá správa pre Košičanov, budú mať dialnicu do BA skôr ako sa predpovedalo 2023. Akurát si budú musieť zaplatiť 2 dialničné známky, ale pre mnohých je to len detail.