Stránka 30 z 103

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2017 20:23
od stavbar_po
Vcera zacali vrtat prve skusobne piloty na vetvach krovatky Presova-zapad, ktore budu pripravou na R4.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 05:33
od luboslavko
Ersek - výstavba zo štátneho rozpočtu :-D

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 14:33
od Dendik
...II. etapa sev. obchv. PO - R4 v plnom profile...
viewtopic.php?f=35&t=22807
Takze tie intenzity tu naozaj su a ked sa to sprepoji s D1 tak
budu aj vyssie...

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 18:13
od rexino
viewtopic.php?f=35&t=22808 tu čítam o tom, že uvažujú o polprofile

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 18:32
od ANDi
Krvivan :lol:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 20:37
od eric987
Radsej plny ale srtnut Oruhliak. Ci uz je definitivne rozhodnute ponechat ho ?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2017 13:59
od Matt
Je vobec mozne trasovat 2. cast R4 SO bez tunela? Su vypracovane varianty? Zeby ponad domy cez Dubravsku? Tazko uverit ze by to preslo.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2017 19:25
od Dendik
https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22838
:)
No tak toto by bolo fajn... Predpokladam ze aj keby obe etapy isli ako komplety (2+2) tak sutaz vygeneruje nizsie ceny ako expertiza. Co vy na to,kolko tipujete ze by v sutazi
na 1.etapu ponukol vitazny uchadzac?
Moj tip je 164 mio eur...

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2017 05:37
od luboslavko
150 vratane SSUR je veľa.... najdrahšia časť je od západného portálu tunela (križovatka, SSUR, preložky sietí, potokov....) ten začiatok úseku vrátane mosta 201 a tunela Bikoš je max 60 mil...

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2017 13:33
od pichalsi
je mozne ze namiesto 4prudovky presov-kapusany budem jazdit po paralelnej 2prudovke "R4" ci ako to bude vyriesene?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2017 13:36
od nevo83
Tiez ma minule napadlo ked som siel okolo, ze to bude teda fest uspora ked miesto 4prudovky budeme chodit po luxusne uspornej 2pruh. R :) ze ake kocurkovo z toho vznikne

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2017 05:06
od luboslavko
Po štvorprúdovke so semafórmi na kažom kroku, alebo po dvojprúdovke bez akéhokoľvek križovania.... každý bude využívať tú cestu, ktorá mu bude vyhovovať... hlavne podľa cieľa cesty

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2017 08:04
od aquila
ja tu dam zase krasny priklad v trnave, kde na obchvate aj ked je 1+1 a su tam intenzity cez 18 tisic (teda teoreticky nad kapacitu jednicky), tak je v podstate furt zeleny. lebo ho vyuziva len tranzit a vdaka MUK su tam realne neni zdrzania.

cize aj keby sa od prvej etapy stala len prelozka jednicky (teda maksie parametre, stupania, treti pruh pre predbiehanie), tak to bude v pohode, lebo SO prosova je tak daleko od samotneho presova, ze je velmi mala pravdepodobnost, ze to bude vyuzivat vnutroprosovska lokalka ..

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2017 10:17
od pichalsi
tak urcite aj 1+1 je lepsia ako teraz stat na zeleznicnom priecesti a cakat kym prejde vlak ;) akurat teda smer BJ casovo neusetri asi nic kedze sa bude musiet vracat spat cez Kapusany... ak som teda spravne pochopil ze obchvat na cestu 545 sa robit nebude

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2017 13:38
od svaco
Vrátiť sa by museli asi 1km viď https://goo.gl/maps/VxAfGng7CYD2
čo sa týka lokálnej dopravy na R4, neviem, či už bola zverejnená nejaká oficiálna mapa úseku, ale podľa mák, kt. som videl ja, tak je tam napr. naplánovaná aj MUK Fintice, tzn. že obyvatelia dedín od Fintíc a ďalej by to využívali + obyvatelia časti Nižná Šebastová (aký je to podiel netuším určite nie viac ako 10 percent vrámci PO), samozrejme celé Kapušany a všetko čo ide od smerov VT, SK a zrejme aj BJ by to mohli využiť i keď by neboli tranzitujúci, podľa toho kde sa chcú v PO dostať, ale všetky okrajové štvrte ako cieľ cesty by mohli byť obchvatmi D1+R4 SO využité, ak samozrejme vodiči budú rozmýšľať a prispôsobia sa novým podmienkam + vhodná propagácia nových ciest a značenie, aby sa vodiči, ktorí sa vyskytnú 2 krát za rok na dialnici nebáli toto použiť.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2017 13:48
od svaco
Ešte jedna pripomienka k pripojeniu BJ na R4, tu by stačilo urobiť prípojku od cesty 545 k buducej MUK Kapušany a vec by bola vyriešená, ale neviem či je to v pláne + križuje sa to tam s vlakom.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=7148558

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2017 15:26
od ANDi

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2017 06:27
od Yoggy52
Neviem preco su pri giraltovciach 2 MUK, ale musim uznat ze kazda riesi nieco ine... nebolo by lacnejsie spravit privadzac namiesto jednej MUK? Alebo asi najlapesie tu jednu MUK vyskrtnut bez nahrady :wink:

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2017 13:51
od TV Lopata
Ktorý variant sa bude realizovať ? Modry, červený, alebo sub modrý ?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2017 14:00
od Yoggy52
Cerveny...

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2017 20:18
od eric987
Matt napísal:Je vobec mozne trasovat 2. cast R4 SO bez tunela? Su vypracovane varianty? Zeby ponad domy cez Dubravsku? Tazko uverit ze by to preslo.

Ano je to mozne, dokonca trasa by bola kratsia len by bol potrebny stupak s pridavnym pruhom. Ak trochu zalistujes vo vlakne, je tu link na FS kde sa spominal.

svaco napísal:Ešte jedna pripomienka k pripojeniu BJ na R4, tu by stačilo urobiť prípojku od cesty 545 k buducej MUK Kapušany a vec by bola vyriešená, ale neviem či je to v pláne + križuje sa to tam s vlakom.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=7148558

VO Kapusian bol v dokumentacii pre povodnu EIA, teraz vypadol. Takze nateraz plati, ze sa neplanuje.
Popravde, budem sa opakovat, ale R4 mala ist na BJ, nie na SK. Jednak o cosi lahsi teren, jednak uplne ina perspektiva uzemia, jednak asi pozdlz celej aktualne planovanej trasy nezije tolko ludi ako v samotnom BJ. Ale co uz, Bilak nevaldne len 28 rokov, vysledky jeho lobingu sa musia stale uvadzat do praxe.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2017 23:16
od Yoggy52
:roll: a z bj kam?

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2017 11:46
od i15
Pre Bardejov úplne stačí, keď sa urobí obchvat Kapušian (privádzač na R4). Cesta Kapušany-Tulčík sa ide rozširovať a od Tulčíka je už veľmi dobrá cesta, ktorá môže byť kľudne preklasifikovaná na 1.triedu

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2017 13:35
od svaco
Na tej výstave v PO bol pri R4-SO znázornený aj krátky obchvat Kapušian, vidno to bolo aj na mape aj na vizualizačných fotkách (škoda, že zatiaľ nie sú v galérii, Dendik sa sekol a dal tam namiesto MK3-MK5 gallery/image_page.php?album_id=258&image_id=37936). Ináč čudoval by som sa, keby to tak nenaplánovali, lebo by to znamenalo jednak predĺženie o cca 2km pre autá od BJ a pravdepodobne by mnohé auta z BJ išli asi následne po starej ceste a obchvat by minimálne v tomto smere nebol naplno využitý. Tak snáď tie forky neklamú a urobia to takto. Ak by som bol z Kapušian, asi by som sa za to bil, lebo im to zbytočne naženie autá, kt. mohli byť na obchvate späť do dediny.

Re: R4 Prešov, severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 21:06
od eric987
i15 napísal:Pre Bardejov úplne stačí, keď sa urobí obchvat Kapušian (privádzač na R4). Cesta Kapušany-Tulčík sa ide rozširovať a od Tulčíka je už veľmi dobrá cesta, ktorá môže byť kľudne preklasifikovaná na 1.triedu

Netvrdim, ze RC je tam nevyhnutna, len poukazujem na terajsi nezmysel, ze sa RC taha napriec kopcami okolo mestecka bez buducnosti (ano, nalejme si cisteho vina, SK je zial odpisany), ak niekolko km na zapad je relativne husto osidlena dolina s na slovenske pomery relativne velkym mestom, ktore na rozdiel od SK stale ma buducnost aj potencial.

:roll: a z bj kam?

Zeby na Becherov a Gorlice ? Na polskej strane by to od hranice po Gorlice bola divocina; tam je vsak divocinou (a rozhodne nie mensou) aj naprojektovany usek S19 Miejse Piastowe - Barwinek. Obsluznost na polskej strane by bola tiez daleko vyssia a ovela lepsie by bolo obsluzene aj Krosno.