Stránka 2 z 2

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2016 19:33
od Sentilj
Je tam aj radar?

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2016 20:29
od Kanky
aj keby tam radary boli, tak je to vies na co, ved to sa hned bude vediet, ze kde tie brany su...
ale tie trciace kable nemaju chybu :)

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2016 10:07
od ANDi
Nevie niekto v akej vyske su tie nove konstrukcie na e-znamky? V noci to nie je viditelne, ziadne reflexne prvky. Ci by tam nemala byt znacka obmedzujuca max. vysku, ako pri mostoch.

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2016 12:50
od bonik-r
Podjazdna vyska na dialniciach je 4,8m, t.j. konstrukcie nejblizsie k vozovke musia byt v takejto vyske. Obmedzenie tam byt nemusi, pretoze nariadenie vlady 349/2009 urcuje maximalne povolene rozmery a konstrukcne vlastnosti vozidiel. Toto nariadenie vychádza z europskej smernice 96/53/ES, ktore zase musia dodrziavat vyrobcovia vozidiel. Takze vsetko co je vacsie je nadrozmerna preprava...

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2016 16:33
od ANDi
OK, vdaka.

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2016 19:35
od plš
Bonik-r, tých 4,8m nie je nič moc. Za socializmu náves za ťahačom Volvo mal max. výšku plachtovania 4,14m /bol to tvar sedlovej strechy/.

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2016 20:52
od milan_KM
Diaľnice a vybrané cesty I. triedy sú vedené ako špeciálne trasy, ktoré majú výšku prejazdového profilu 5,2m a tiež aj mosty a teleso dimenzované na väčšiu záťaž.

Re: Mýtne brány

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2016 13:17
od ANDi

zdroj: YouTube.com
url: https://www.youtube.com/watch?v=20fJFgm7Ygg

Oprava, udrzba?