od hipi » 02. Aug 2010 13:28
R7 nema sluzit ako obsluha okolitych dedin? Preco? V kazdom inom meste to tak je, ale pri R7 to tak byt nemoze? Potom aniu D4 nema sluzit ako obsluha Vajnor, Race, Vrakune, Obchvat Ba by mal mat 2 exity v Ba a nie kazde 2km ako je to teraz? Na co su dialnice, ktore maju exit kazdych 20km, ked budu aj tak poloprazdne?
Ludia, co sa prezieravo nastahovali mimo BA, to je ako to prezieravo, to su ludia nejaki prezieravi, ked si riesia byvanie? Kazde mesto na svete takto funguje, akonahle neponukne lokality pre vystabu domov, co BA neponuka, tak idu ludia byvat mimo mesta a casom vznikne anglomeracia pospajana a obsluhovana dialnicami. Cim lepsie spojenie aj v ramci mesta, tym prospejucejsie mesto samotne, kedze ma vacsiu spadovu oblast pre pracovnu silu a zakaznikov.
Privadzac od Bajkalskej sa da priviezt aj pri variante C.
A variant C nevyusti do Biskupic, vyjazd variantu C je stale za zeleznicou, co je hranica BA.
Ked bude variant A, ano odlahci cesty v Dun. Luznej a Rovnke, ale stale okolite obce budu ich infrastrukturu pouzivat pre tranzit (vratane Bratislavy-casti Ruzinov, Vrakuna, Biskupice) a tieto obce klud nebudu mat nikdy. Biskupice budu mat stale problem s tranzitnou premavkou. R7 variant C, okrem toho, ze je lacnejsi ako variant A, nezasahuje do chaneneho uzemia problemy s tranzitom cez obce riesi. Ja vidim ovela viac plusov pri variante C ako pri variante A a popravde ma udivuje, ze na tomto fore to nevidia ludia, vsak na to netreba ani specialnu logiku aby to bolo jasne.