R7 Bratislava, Ketelec - Dunajská Lužná

Bratislava (križovatka s D1) – Ivanka pri Dunaji – križovatka s D4 – Dunajská Streda – Nové Zámky – Veľký Krtíš – Lučenec – križovatka s R2

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Nevedko » 05. Jan 2010 11:19

ELZ napísal:
stanog napísal:... v dokončenie 90m cesty na Vlárskej už asi nikto ani neverí, atd...


Prednedavnom som sa rozpraval s chlapikom, co tam byva, vraj to pred dvomi mesiacmi padlo ... zrejme nemaju peniaze na vykup pozemkov ... a tazko povedat ako je definovany verejny zaujem a kto vsetko moze v jeho mene vystupovat a vyvlastnovat ...


V územnom pláne cesta je, preto sa domnievam, že mesto by k vyvlastneniu mohlo pristúpiť. Problém ale je, že vyvlastnenie už nie je celkom to isté, čo bolo za komančov - 1,50 Kčs za meter štvorcový. Mesto by aj pri vyvlastnení muselo platiť cenu určenú znalcom. A v danej lokalite sú pozemky nenormálne drahé - už v roku 1998 tu stále jeden meter 8000 vtedajších korún. Dnes to pokojne môže byť aj 600 EUR,

A ďalej - vykúpiť nestačí iba tých cca 100 m trávy a stromov medzi Bárdošovou a Na Revíne. Je potrebné vykúpiť aj pozemky na rozšírenie už existujúceho úseku Vlárskej od Bárdošovej smerom na Kolibu plus úsek na zaústenie Vlárskej do Jeséniuvej pri konečnej trolejbusov. A tieto pozemky sú už z väčšej časti zastavané (šikovní majitelia vedeli, ako na to), takže to celé vyvlastňovanie predlžuje a neuveriteľne predražuje.

Preto si myslím, že táto stavba je mŕtva.
Obrázok používateľa
Nevedko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 454
Obrázky: 3
Založený: 21. Jún 2005 08:44

Odoslaťod Driver » 05. Jan 2010 12:26

K tomu článku zo stavebného fóra, kde sa píše, že variant C začína na križovatke s D4 Rovinka, a niekoľko riadkov nižšie sa píše že je nazávislý na stavbe D4. Takže ta križovatka bude bez D4?
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Odoslaťod tondiego » 05. Jan 2010 16:55

Tam bude zrejme privadzac k tej krizovatke, ktora bude dobudovana neskor.
tondiego
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 480
Založený: 11. Dec 2009 10:37

Odoslaťod papes.sk » 06. Jan 2010 13:43

B a C - zbytočné varianty :x
Chcem bojovať za nezmysli v dialničnej sieti slovenska. :)
papes.sk
návštevník
 
Príspevky: 49
Založený: 15. Nov 2009 16:20
Bydlisko: I/51

Riešenie R7

Odoslaťod paul0001 » 31. Jan 2010 22:55

paul0001
diskutujúci
 
Príspevky: 228
Obrázky: 12
Založený: 14. Aug 2008 13:22
Bydlisko: Brusel - Paris - Washington

Re: Riešenie R7

Odoslaťod Pacho » 31. Jan 2010 23:20

paul0001 napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=13065


80 tis aut denne, to snaď ani BA - TT nemá toľko aut. to by skoro každú sekundu muselo preisť jedno auto, a to pri jazde krokom je blud. Zasa neaka novinárska kačica, resp skreslená a neúplna informácia.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 125
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Odoslaťod Dialniciar » 31. Jan 2010 23:51

Prístavným mostom v rámci D1 prejde asi 150 tis. áut za 24h. Po úseku D1 Mierová-Senecká prejde bežne 60 tis. áut, v špičke takmer 100 tis. áut za 24h. D1 Bratislava - Trnava už nie je cestný úsek v intraviláne, tam pri vhej rýchlosti nemôžu takéto počty áut prejsť, prechádza ním 40 tis. áut, v špičkách až 55 tis. áut.

Takže ja osobne pochybujem, že by po ulici 1+1 pruh prejde 80 tis. áut za 24h, tiež sa mi to zdá nereálne. Je k tomu nejaký oficiálny dokument ?
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod tondiego » 01. Feb 2010 10:41

80 tis/24h je asi prehanne cislo. Ale fakt je, ze navrhy Podunajskych Biskupic v pripade R7 su absolutne ignorovane a kedze nikto z kompetentnych problem pravidelnych dopravnych kolapsov v tejto casti Bratislavy riesit nemieni (vystavba R7 vo variante C nic nevyriesi), niekto to riesit musi. A kto iny, ako ten ktoreho sa to bude dotkat najviac. Nicmenej ja si myslim, ze ani rozsirenie ulice Svornosti kolapsu nezabrani, pokial bude R7 vo variante C.
tondiego
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 480
Založený: 11. Dec 2009 10:37

Odoslaťod Dialniciar » 01. Feb 2010 13:15

Ja nemám nič proti tomu, aby MČ riešila svoje dopr. problémy, ale ako sme si všimli v reportáži ... ani na to svoje rozšírenie nemá dosť peňazí a čaká podporu od: MDPT, mesta BA a BA VÚC.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod hipi » 11. Feb 2010 11:25

mozete mi napisat, co brani vybudovaniu prepojenia Bajkalskej a D4 aj pri variante C ? Lebo pisete, ako keby sa to nedalo urobit alebo co. A ked ste tak snali problematiky, tak preco jednate, ako keby bolo toto prepojenie sucast dialnice a toho isteho projektu?
Mne praveze pripada totalne nelogicke stavat variant A. Dialnica ma mat co najvyssiu obluznost uzemia, nie je to len spojnica medzi bodom A a B. Plati tam rovnaky argument, ako pri severnej D1 oproti rychlostnej cez ZV do KE, ze dilanica ma mat co najvyssiu obsluznost uzemia.
Aku obsluznost bude mat A variant, ktory bude mat posledy pouzitelny exit pri Samorine a potom pojde cez lesy a hory na D4 ?
hipi
návštevník
 
Príspevky: 21
Založený: 19. Okt 2009 16:42

Odoslaťod hipi » 11. Feb 2010 11:26

este dodam, ze napojenie na Bajkalsku nie je vobec iste ani s A variantom, nenadarmo predstavitelia podmienuju A variant s dostavanim D4.
hipi
návštevník
 
Príspevky: 21
Založený: 19. Okt 2009 16:42

Odoslaťod aquila » 11. Feb 2010 11:38

variant A ma taku istu obsluznost ako C .. uz sme to tu preberali .. akurat, ze rozkusovanim privadzaca bajkalska a R7 vznikne zbytocna peaz D4 a R7 .. ludia z dunajskej luznej aj z okolitych obci budu R7 vyuzivat minimalne, najma po zavedeni myta pre osobne automobily ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod hipi » 11. Feb 2010 11:55

minimalne? Hviezdoslavov, Kvetoslavov, Miloslavov aj s Alzbetinym Dvorom, Studene, sever Dunajskej luznej.... to je teraz cca 10 000ludi. Do buducnosti ovela viac, tieto dediny sa stanu raz sucastou mesta. Potom sa bude musiet riesit nova rychlostna cesta aj pre tento region?
hipi
návštevník
 
Príspevky: 21
Založený: 19. Okt 2009 16:42

Odoslaťod hipi » 11. Feb 2010 11:57

som zabudol, na juh od DL sa neplanuje stavat v buducnosti. Ak pojde severne od DL, tak region bude mat o vyhodu viac pri pritiahnuti investicii. Vystavba na sever od DL moze pokracovat, dediny sa budu moct rozsirovat ku dialnici.
hipi
návštevník
 
Príspevky: 21
Založený: 19. Okt 2009 16:42

Odoslaťod aquila » 11. Feb 2010 13:06

kvoli par tisic potencionalnych obyvatelov a par stovkam aut robit za miliardy MUK jwe zvratene .. navyse ako som pisal vyssie ti ludia to nebudu aj tak vyuzivat .. a ostatne na to su miestne komunikacie ..

je uz chore kvoli mestu ako povazska bystrica mat 3 MUK, ale kvoli par dedinam mat 3 MUK je zvratenost najvyssieho zrna ..

a preco nova RC pre tento region ? vsak R7 bude obsluhovat tento region, oni budu moct vyuzivat staru cestu..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod fh » 11. Feb 2010 14:38

MUK su aj inde napriklad Beroun D5, 3 MUK, Podebrady D11, 3 MUK, desatisicove Velke Mezirici 2 MUK, Olomouc 6 MUK, Prostejov 3 MUK.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod mel » 11. Feb 2010 15:14

hipi, ty pises o pritiahnuti investicii??? 5 km za Bratislavou??? To vazne??? To je DL taky zapadakov, ze mu treba pomahat a tahat tam investicie RC?

C variant zatraktivni okolie R7 pre novu vystavbu rod. domov ... a o to tam ide ... o ine investicie tam nejde ... niekto tam ma svoje zamery ... Uplne dementne vsak riesi vstup do Bratislavy, ked namiesto pridania jedneho vstupno-vystupneho uzlu v smere na juhovychod (predlzenie Bajkalskej) pridava dalsie 4 pruhy k dvom existujucim na jednom mieste. Kravina na Ntu.

Nikto nie je apriori proti variantu C, kazdy namieta ten blby vstup do BA, ktory praveze pre lokalnu a primestsku dopravu situaciu zhorsi, akurat budes stat v kolone o 5 km dalej, ale minimalne rovnako dlho ...
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod aquila » 11. Feb 2010 15:18

a to je zvratene .. ale to sme OT.. my mae kazde 2 km jednu MUk.. necudujem ze mame take drahe dialnice ... preco trnave staci 1 , detto trencinu ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod kuko6969 » 27. Feb 2010 11:13

S variantom C to su ciste obstrukcie na ministerstve nedopravy. Je vybrany preto aby nepresiel cez EIA.
kuko6969
diskutujúci
 
Príspevky: 105
Založený: 22. Dec 2009 16:59
Bydlisko: SR

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod mel » 01. Mar 2010 09:37

preco by prave C nemal prejst? nerozumiem...
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod qantas » 05. Mar 2010 16:45

je to cele fraska takto nebude ani o 20 rokov r7
qantas
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Založený: 23. Feb 2008 23:08

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Dialniciar » 05. Mar 2010 21:58

R7 má byť v r. 2029, takže o 20 rokov naozaj nebude :)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod qantas » 05. Mar 2010 22:28

Dialniciar napísal:R7 má byť v r. 2029, takže o 20 rokov naozaj nebude :)
no ale aj tak by si zasluzilo mat to skorsie lebo je to o zivot tade
qantas
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Založený: 23. Feb 2008 23:08

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod sergej » 27. Mar 2010 20:43

Predbežné oznámenie

NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
R7 Bratislava - Dunajská Lužná, DSZ, DÚR

STRUČNÝ OPIS
Vypracovanie dokumentácie k stavebnému zámeru a vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie

Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH: 735 000,0000 EUR

Plánovaný dátum vyhlásenia verejného obstarávania - máj 2010
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Dialniciar » 31. Mar 2010 12:34

to nie sú normálne tieto sumy, ... každá táto dokumentácia stojí 10 mil. SKK ? na tak krátky úsek ?
to nemám slova ... kompletnú dokumentáciu, príprava atď. už pomaly bude stáť toľko, čo samotná výstavba ... na prípravu dáva táto vláda síce rekordné čiastky, ale aj sa tie sumy skoro zdvojnásobili od r. 2006 !!
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R7

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.