Stránka 1 z 10

R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2012 14:09
od Andrej
Už tu máme mapku variantov v zámere EIA :-) . Otázne je, či sa Ficov kabinet nevráti opäť k variantu C, čím by sa tento úsek vôbec nerealizoval a R7 by končila nezmyselne na I/63.

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=11231
Zámer EIA: http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... va-prievoz

aquila, môžeš pls. hodiť mapku2 v plnej veľkosti do galérie ?

Preferovaný je variant A2 pred variantom A1, pričom s A1 počíta UP BA aj UP BSK. Zaujímavosťou sú navrhnuté ekodukty, D4 v kategórii D33,5 či predpokladanou intenzitou cca 50-60 tis. voz. už v prvých rokoch prevádzky. Pozitívom je ináč napojenie na Prístavnú ulicu vo všektých variantoch.

Predp. náklady sa pohybujú od 261 do 321 mil. €, dĺžka variantov od 6,6 do 8,8 km.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2012 16:00
od aquila
pridane do galerie aj s odkazom na EIA, medzi subory pridam aj PDF original a potom updatnem mapku v galerii

gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=11234

dobre je, ze na D4 sa rovno uvazuje s D33,5, tie intenzity tam az take podla mna nebudu..

A2 je preto lepsi, lebo potrebuje mensiu asanaciu a lepsie napojenie na slovnaftsku.

ked som to ale vyrozumel bude sa pristavna napajat len na slovnaftsku smerom z mesta (napojenie bude len z mesta na pristavnu) a uz sa nebude dat odbocit na kruhac pod pristavnym, ale predpokladam, ze dalsia etapa bude prebudovanie vetiev pod pristavnym ..

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2012 16:10
od i15
neuvazovalo sa nad predlzenim R7 az do Petrzalky (paralelne mosty ku Pristavnemu)? som myslel, ze je to sucastou tejto studie. A tiez ma prekvapuje, ze tento usek R7 na ktory dnes nadvazuju cesty s intenzitou 60-100 tisic vozidiel denne sa neprojektuje aspon s rezervou na 6 pruhov

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2012 16:13
od aquila
ono sa asi aj uvazovalo, ale to bude ozaj podla mna riesene ako samostatny projekt a je to myslim len a len dobre, lebo pristavny most by sa mal riesit samostatne a komplexne .. a najma az ked bude D4 .. lebo potom je mozne presmerovat cez novy dialnicny most aj ked so zachazkou trazit .. a nielen tranzit

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2012 16:19
od Zulo
Podobne som to pochopil aj ja.......Teda potom z Prístavnej sa bude dať zísť až pred Slovnaftom, ale asi sa do času realizácie niekto pokúsi zadefinovať aj prestavbu vetiev na prístavnom moste , alebo to bude tá etapa II........

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2012 13:11
od aquila
Andrej napísal:2014 mozno usek Ketelec-D.Luzna, prvy usek od Pristavneho mosta nema este ani EIA. Kazdopadne je pozitivne, ze to Pociatek nechce menit.


pristavny most - keletec uz je aj EIA positiv ...

vsak odtial je aj najnovsia ortofotomapa

gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=11234

odporucany bol tusim variant A2 .. fialovy.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2012 13:24
od Andrej
Ano, avsak zatial je len v stadiu zameru EIA, pricom cely proces konci az zaverecnym stanoviskom. Potom este treba DUR, DSP, DP... a bude aj rok 2016, kym sa vobec zacne.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2012 13:33
od aquila
to ze to ide niekedy expresne rychlo sme uz videli, a navyse DUR, DSP aj DP aj ASD bol v jednom baliku

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2012 17:48
od Andrej
Zial, este sa bude vypracovavat len sprava EIA
http://www.uvo.gov.sk/sk/evestnik/-/vestnik/187252

Dlzka useku bola zmenena z 7 na 8,8 km.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2012 11:06
od pristy27
Hadam nechcu robit ten variant B?

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2012 21:16
od naconazov
Existuje niečo ako Biskupické noviny, kde sa starostka vyjadruje k aktuálnemu dianiu a veciach súvisiacich s R7 a Podunajskými Biskupicami (http://www.biskupice.sk/files/documents ... bn1112.pdf), chcel by som vypichnúť len jednu vetu, a to:
"V pokračovaní medzi križovatkami Ketelec a Prievoz sa v súčasnosti posudzujú vplyvy na životné prostredie pre trasovanie R7 (EIA). Na uvedenom úseku v grafickej časti dokumentácie sa zakreslí jeden variant ako optimálny, t. j. kombinácia červeného (A1) a fialového (A2) variantu a zvyšné 4 varianty ako možné variantné riešenia sa budú ďalej metodicky vyhodnocovať. To je potrebné kvôli EIA."
Teda myslím, že tých 8,8 km (Variant B) je len pro-forma teda ak by nevyhoveli varianty A1, A2.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 16. Apr 2013 18:24
od naconazov
Z Biskupických novín vyberám niektore pasáže ohladne R7, kde starostka Podunajských Biskupic píše o stretnutí starostov a NDS + Dopravaprojektom:
Polnohospodárske družstvo zdrzuje
"Všetci starostovia sme deklarovali a zdôraznili, že sme za variant R7 A (červený) na úseku Dunajská Lužná – Ketelec. Vyjadrila som rozhorčenie nad postupom Ing. Evy Takáčovej z Poľnohospodárskeho druž- stva Úsvit, ktorá svojimi podnetmi zámerne predlžuje a odďaľuje prípravu výstavby rýchlostnej komunikácie"
Termíny:
úsek Ketelec – Prievoz,
hodnotenia EIA – environmentálnych vplyvov by mali byť hotové do 21. 5. 2013
posudok EIA - september 2013
hodnotenie EIA - oktober 2013
právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie - máj 2015
úsek Dunajská Lužná – Bratislava (Ketelec)
dokumentácia na územné rozhodnutie a stavebného zámeru bola pripravená 28.9.2012
právoplatné územné rozhodnutie bude do 27.6.2013
právoplatné stavebné povolenie do 27. 1. 2014.

Pričom starostka spomína, že dátum stavebného povolenia sa nedodrží podla všetkého (ako vždy), termín vydania stavebného povolenia na1.úsek DunajskáLužná–Ketelec sa teda posúva o sedem mesiacov.
Následne starostka píše o tom, že keď nie su peniaze tak je vhodne isť cestou PPP.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2013 12:17
od aquila
maj 2015 je ozaj docela neskoro na prievoz keletec .. s tym, ze realne sa to urcite zase posunie .. cize skor ako v 2016 sa zrejme nezacne stavat.. no bude to volebny rok, tak je tu sanca, ze sa to budu snazit rozbehnut, aby ziskali SMERaci aj bratislavu a juh

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2013 17:23
od Andrej
Usek ma zaverecne stanovisko EIA, ktore odporuca taktiez variant A1/A2. Do vykresov pribudol aj variant C2, ktory je pokracovanim variantu C, ktory presadzoval este Vazny (aj s jeho bocnymi zaujmami). Predpokladam, ze DUR a DSP sa bude tendrovat spolu, ako pri useku BA Ketelec - Dun.Luzna.
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... va-prievoz

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 09:46
od pristy27
Mapka k tej C2 variante asi nie je, alebo ano?

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 09:56
od i15
V roku 2015 sa na variante poza Slovnaft ocakava 31000 vozidiel denne, tak preco sa to projektuje len na 2+2? Tento usek by sa hodil rovno na 6 pruhov

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 10:01
od Andrej
Este sme len v procese EIA, v dalsich procesoch sa kludne moze navrhnut 6 pruhov.
pristy27 napísal:Mapka k tej C2 variante asi nie je, alebo ano?

Je, v odkaze co som uviedol su podrobne materialy vratane aktualizacie variantov.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 10:23
od pristy27
Uz som to nasiel, je to jednoznacne nadviazanie na Vazneho vymysel. Ale ked to porovnam s variantami B a D, tak to nie je az take zle.

Tiez si myslim ze by to malo byt riesene na 6 prudov a urcite varianty A1/A2 su najlepsie. Ale po pridani tej C2 varianty sa mi zda ze Smer od tejto myslienky este neodskocil...

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 10:27
od aquila
po prepcitani spravy EIA myslim je jasne, ze zistili, ze ten krkolomny vazneho variant by bol ukrutne drahy, keby mali najma okolo slovnaftu robit vsetky prekladky hydraulickej ochrany podzemnych vod ...

pridal som aktualizovanu mapu pre MUK slovnaftska

[album_photo]14670[/album_photo]

ale je skoda, MUK slovnafstka nie je plnohodnotna a budu tam dve svetelne krizovatky ..

i15, ono paradocne ako mestska komunikacia sa to planovalo v ZAKOSe na 6 prudovu nerozdelenu komunikaciu v kategorii 25,5 teda vlastne o meter sirsia ako teraz RC, ale tak aj 2+2 bude docela fajn .. dolezite bude aby D4 minimalne od MUK keletec az po D1 bola na 3+3 ...
aj ked rezerva n arozsirenie tam mohla byt, resp este lepsie usek medzi pristavnym a MUK slovnaftska riesit cez kelektor, alebo na 3+3

plus ked sa niekedy bude skapacitnovat slovnaftska a svornosti na 2+2 tak to bude OK .. resp obchat PB bude casom tak ci tak potrebny a ten variant C2 by bol docela dobre casom ponechat .. ako prelozku cestky I/63 ..

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 10:34
od Andrej
Verim, ze na variant C uz zabudli, obzvlast ked uz dalsi usek nadväzny na varianty A,B,D uz bude coskoro rieseny na urovni DSP.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 12:42
od aquila
pridal som aj aktualizovanu mapu kde je aj variant C2

[album_photo]14672[/album_photo]

plus patricne PDFko s ortofoto ako aj normalnou mapu som tiez dal medzi nase PDFka

pdf/R7_prievoz_keletec2013.pdf

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 16:17
od expwy
S variantom C sa už vôbec neuvažuje, realizovať sa pôjde variant A2.
R7 sa bude od Bajkalskej až po Dunajsku Lužnú stavať 2+2 so širším stredným deliacim pasom, aby sa v budúcnosti dal cely úsek bez problémov rozšíriť na 3+3 pruhy.
D4 medzi MUK Ketelec a MUK Ivanka-Sever s D1 bude direkt na 3+3 pruhy.
D4 medzi MUK Rusovce a MUK Ketelec a Rusovsky most cez Dunaj bude na 2+2 pruhy so 4 metrovým odstavnym pruhom, ktorý v čase špičiek bude môcť byt využity ako plnohodnotný jazdný pruh. Na núdzové zastavenie budú navyše núdzové odstavné zálivy.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2013 20:20
od 1mmortal2
Musim povedat ze som milo prekvapeny :D

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2013 08:02
od pristy27
Ja tiez ziram :)
Ved to su normalne ze vsetko pozitivne veci ake sa dnes pouzivaju v Rakusku alebo v Nemecku.
To su fakt super spravy, vdaka za info. Skoda ze vystavba je zatial v nedohladne...

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2013 08:40
od mel
paci sa mi riesenie so sirokym stredom pripravenym pre rozsirenie, ale ci nie je efektivnejsie mat jedno teleso s NJ stredovym oddelenim a dobudovavat na jednej strane tak, ze sa NJ potom posuva ... by ma zaujimalo