Stránka 3 z 10

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 04. Feb 2015 11:44
od Andrej
To nie je dokumentacia pre usek Prievoz-Ketelec, ale pre samostatnu stavbu rekonstrukcie MUK Prievoz, ktora bude ak som spravne pochopil, v rezii NDS.

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2015 12:52
od eric987
Andrej, pozri trochu lepsie - DSP je pre cely usek, len pre MUK Prievoz je akurat DP a AD

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2015 15:36
od ANDi

zdroj: YouTube.com

Re: R7 Bratislava Prievoz - Ketelec

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2015 17:01
od Peterman
Vizualizácia krásna, len tá cena je premrštená, ja tak typujem o 40-50% (ved o tom debatujeme na rôznych miestach)

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 07:33
od pristy27
Treba si tiez pozriet parametre a potom porovnavat ci je nejaka cena premrstena. Dokonca aj tento privadzac vyzera byt rovno stavany ako 3+3. Navyse ked si pozrieme statne expertizy na ostatne useky (napriklad Visnove) kolko isla cena po VO dole, aj ked tu to asi take vyrazne nebude.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 08:22
od aquila
ibaze toto ide cez fixnu cenu cez PPP a nie klasicke tendrovanie a to je problem .. vid cena cez PPP na vsetky tri baliky, isla dokonca vzdy hore a potom vez klasicke tendrovanie sa usetrilo stovky milionov euro

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 10:00
od pristy27
Nejde to vobec cez fixnu cenu, to mas odkial? Ved sam Pociatek ocakava znizenie tej ceny vdaka VO.
Ale ani ja necakam vyrazne znizenie tej ceny tak ako to bolo v klasickych tendroch iba na zhotovitela.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 10:27
od Peterman
Po vysutazeni bude pevná cena, urcite nižšia ako je teraz odhadovaná
Ale ona je tak vysoko nadsadená, ze som zvedavý na ponuky, hlavne zahraničných firiem, aj takých co nie sú previazané s našou "politikou"...Predpokladám, ze sa prihlási vela záujemcov

Ďalšia otázka je ako to bude nastavene so splátkami, ci to bude čiastočne viazane na intenzitu dopravy, nehodovosť, .atd .. Tak ako je to myslím na R1...

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 10:52
od Andrej
Fixna cena znamena, ze za stavebne prace nemozu pytat dodatky. Toto riziko vsak nieco stoji a preto tie zlavy pri PPP nie su velke, resp. na R1 to bolo este vyrazne viac ako st.expertiza.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 16:11
od pristy27
To je pravda ale vtedy v case krizy tych ponuk bolo na kazdy ten usek minimum, tiez cakam, ze ich tu bude hadam viacej a pohnu aj cenou.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2015 18:43
od ANDi
Je uplne jedno kolko bude ponuk, aj tak si vyberu nejaky svoj dream-team...

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2015 11:45
od Peterman
Ale stále my nie je jasne preco usek od križovatky s D1 (terajšia veľká kruhová MUK) po MUK Slovnaftská je R7 len 2 pruh, aspoň to z projektu vyplýva, veď tam sa bude prepletať doprava zo všetkých smerov.
Opravte ma ak sa mýlim.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2015 12:12
od pristy27
Vo vizualizacii je to ako 3 pruh, resp. vonkajsie prudy su pripajacie od kruhoveho objazdu a odpajacie na MUK Slovnaftska. Na samotnej krizovatke je to iba 2+2, ale od nej zase pripajaci/odpajaci prud robi 3+3. Je to tam pekne vidiet na tom viedu. Otazka je, ci sa ale tento usek realne bude stavat na 3+3alebo iba na 2+2 s pripravou na rozsirenie ako to tu niekde bolo spominane.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2015 12:23
od Peterman
Veď práve, tam by to malo byt 3+3 a k tomu odbočovacie, resp zaradovacie pruhy.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2015 13:54
od eric987
"Komplikovany" tender na DSP a vsetko s tym suvisiace pre tento usek ako aj zmena DSP a vsetko s tym suvisiace na reko MUK Prievoz ma vitaza - Alfa 04 - http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestni ... 99F0C52C7C

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 22:04
od eric987
Na enviroportali sa objavilo zapracovanie zmien z DSP: http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... va-ketelec
Základné údaje o stavbe
Druh cesty: rýchlostná cesta
Kategүria cesty: km 0,000 –1,100 R 24,5/80;
km 1,100 –2,000 R 31,5/80;
km 2,000 –6,318 148 R 31,5/100
DҠžka úsekuڇ6 318 m
KrižovatkyڇMÚK Slovnaftská (km 0,900)
3 vetvy R7 MÚK Ketelec D4 (km 6,318)
MÚK Vlčie hrdlo - výhĺad (km 3,325)
Mosty: Na stavbe sa nachádza spolu 17 mostovڇ
6 mostov na R7 (vrátane estakády Malé Pálenisko)
1 viacúčelový most pre zver nad R7
2 produktovodné mosty nad R7
1 most na miestnej komunikácii nad R7
1 most na vetve k MÚK Prievoz nad miestnou komunikáciou
1 most na poĺnej ceste nad R7
5 mostov na ostatných miestnych komunikáciach
Protihlukové stenyڇspolu dҠžka 6 186,8 m a plocha 38 638 m
2
z toho dҠžka 279,8 m a plocha 1 375 m
2
protipohĺadová clona a
dҠžka 3 335 m a plocha 16 663 m
2
združená clona Slovnaft
Ďalšími stavebnými objektami sú:
demolácie,
spätná rekultivácia dočasných záberov,
vegetačné úpravy rýchlostnej cesty R7 a ekoduktu v km 8,963 R7,
oporné múry,
protihlukové a ochranné steny,
oplotenia,
kanalizácie s ORL,
preložky komunikácií,
preložky vodovodov, kanalizácií, vzdušných vedení VN, NN, výstavba trafostaníc a nového
verejného osvetlenia, preložky a ochrana slaboprúdových a optických vedení, preložka VTL
plynovodu, preložky teplovodov,
informačný systém rýchlostnej cesty (ISRC)


Najvyznamnejsie zmeny
- znizenie navrhovej rychlosti v km 2,0 az koniec useku na 100 km/h
- optimalizacie mostov
- skratenie estakady Male Palenisko z 821 m na 690 m
- zmena vedenia MZ Pristavna-Slovnaftska kvoli zachovaniu existujucej CS
- vypustenie niektorych preloziek IS
- aktualizacia protihlukovych opatreni

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2016 13:51
od sergej
Ziadost o vydanie stavebneho povolenia:
http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... _BA_PR.pdf

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2016 14:30
od BoroZA
Až teraz??? A to chcú akože stihnúť začať stavať do konca tohto roka? :) Akosi naivne dúfajú, že sa žiadny z účastníkov stavebného konania neodvolá... :D

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2016 15:07
od mb1000
Kazdy usek ma SP zvlast, tento sa zacal pripravovat ako posledny a dokonci sa v 2hej etape spolu s D4 Jarovce-Ketelec, podla toho co prezentovali po podpise.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2016 07:44
od mb1000
Zopár fotiek z vytýčenej trasy:
gallery/image_page.php?album_id=268&image_id=34752

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 08:31
od Laco
super fotky, vdaka.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2017 15:18
od milan_KM
Prestavba križovatky Prievoz bude zahrnutá do PPP alebo to bude riešiť NDS samostatnou súťažou?

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2017 17:37
od aquila
oficialne zatial co viem nie je sucastnou PPP, ale aj preto, ze nema este stavebko ani podobne. navyse bola mensia zmena na EIA, tak uvidime, ale tipujem, ze aj rondel priklepnu bohuzial pod PPP..

inak ked sme uz pri tom, dneska som si vsimol, ze rubali aj naletove dreviny v okoli rondelu teda na zaciatku useku R7

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2017 17:44
od milan_KM
No priklepnutie k PPP mi príde asi najlepšie riešenie keďže vieme ako vie NDS koordinovať projekty.

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2017 18:05
od Yoggy52
A rovno aj rozsirenie pristavneho mosta 8)