nieco z enviroportalu
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... zamky-caka
[album_photo]19324[/album_photo]
Moderátor: Moderátori
Qwert napísal:Logické by bolo pretrasovať R7 na Štúrovo, aj keď ani tam to nejako nehorí. Iné by to ale bolo, ak by v Štúrove vznikol most, po ktorom by mohla jazdiť kamiónová doprava, to by mohli intenzity začať rásť...
KN.SK napísal:Načo stavať, a zbytočne, dlhočizný most pri Štúrove. Ak, tak dotiahnuť niekedy R7 až k "Šahám" (Nové Zámky - Čaka - Semerovce/Šahy), k budúcej R3, na ktorú sa pripojí niekde pri Semerovciach (Horných alebo Dolných). Aj to, až keď bude postavená R3, tam je len uzučký Ipeľ, ktorý treba preklenúť pre pripojenie sa k maďarskej M2. Načo 2 prechody do Maďarska vzdialené od seba len 40 km (25 km v "poludníkovej" vzdialenosti).
rastislav5 napísal:Argument o vzdialenosti dialnicnych priechodov sa da pouzit aj naopak, tzn. v prospech Sturova a proti Saham. Sam pises, ze Madarsko vyradilo zo svojej siete M81 a dialnicny priechod v Komarne (ako to vidno aj na plane madarskych dialnic z wikipedie http://en.wikipedia.org/wiki/Motorways_ ... 7_2014.png ), preto Sturovo je vhodny dialnicny priechod, aby susedny dialnicny priechod (Rusovce- Rajka) nebol prilis vzdialeny (144 km).
Naopak, Madarsko uvazuje o rychlostnej ceste Salgotarian - Lucenec ako pokracovanie M21 http://www.gazdasag.sk/index.php?option ... a-tarsasag **. Potom by prave Sahy boli nadbytocne a zostali by 4 dialnicne hranicne priechody s Madarskom vzdialene od seba priblizne rovnako: Rusovce, Sturovo, Salgotarjan a Milhost.
rastislav5 napísal:Ale samozrejme, s kazdym hranicnym priechodom musi suhlasim Slovenska republika a nam zatial viac vyhovuju Sahy.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.